Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Συμφωνώ, αλλά τα λεωφορεία είναι ΣΔΙΤ, όχι δημόσια.

αν αναφέρεσαι στα λεωφορεία του οασα (και η στασυ)  απλά κάνεις λάθος, είναι δεκο

  • Απαντ. 50
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

ερώτηση, αν μου κόψει κλήση και δε τη πληρώσω ποτέ τη γίνεται? πάει στην εφορία όπως της τροχαίας? ή ειναι όπως παλια που σου εκοβε κλήση η δημοτικη αστυνομια δεν τη πληρωνες ποτε και δε γινοταν τίποτα??

 

Πάει στην εφορία επί 10.... Δλδ από 72 γίνεται 720... και φυσικά αρχίζει να παίρνει προσαυξήσεις.... οπότε δε σε παίρνει να μην το πληρώσεις...

 

Αν το πληρώσεις εντός 10 ημέρων (πάνω κάτω δε θυμάμαι ακριβώς)  είναι μισό το πρόστιμο δλδ  36....

 

Η τιμή της κάρτας είναι καλή πιστεύω.... Με 30 ευρώ για ένα μήνα απεριόριστα όλα τα μέσα.... 

 

Απλά θα ήθελα περισσότερη ευελιξία... γιατί εγώ προσωπικά έπαιρνα την 20άρα για λεωφορεία και τρόλει που καταργήσανε και τώρα πρέπει να πληρώνω νταβατζιλίκι ένα 10ευρω παραπάνω για μετρό ενώ δε το χρησιμοποιώ...

Η 20άρα πουλαγε παραπάνω από την 46 άρα και το ήξεραν καλά αυτό όταν πήγαν τη τιμή στα 30 και για τις 2..... Τα έσοδα αντί να πέσουν αυξήθηκαν γιατί περισσότεροι ήταν αυτοί που είχαν 10 ευρώ αύξηση παρά αυτοί που είχαν 16 ευρώ μείωση.... ( Το μελέτησα με βάση τα αποτελέσματα του 2013 και τις πωλήσεις καρτών και εισιτηρίων)

Και είναι λογικό αφού με λεωφορεία και τρόλει πας παντού ενώ το μετρό ακόμα δεν εξυπηρετεί πάρα πολλές περιοχές..

 

Έπρεπε να υπάρχουν διάφορες κάρτες (ανάλογα με τις ανάγκες του καθενός)  και όχι μόνο μία και άμα σου αρέσει...

 

ΥΓ  Σε 7 χρόνια στην Αθήνα έχω πετύχει ελεγκτή κάτω από 15 φορές (με καθημερινή χρήση των μέσων).... Θα με συνέφερε περισσότερο να μην έκοβα ποτέ εισιτήριο και να είχα πληρώσει τα πρόστιμα (που θα ήταν και φοιτητικά δλδ 16 ευρώ αν το πληρώσεις σε 10 μέρες) παρά όλα τα χιλιάδες εισιτήρια και τις κάρτες που έχω βγάλει....

    Άρα είναι σίγουρο ότι το τωρινό σύστημα δε δουλεύει αφού σε συμφέρει μακροχρόνια να παρανομείς παρά να είσαι νόμιμος....

  • Like 3
Δημοσ.

Πάει στην εφορία επί 10.... Δλδ από 72 γίνεται 720... και φυσικά αρχίζει να παίρνει προσαυξήσεις.... οπότε δε σε παίρνει να μην το πληρώσεις...

 

Αν το πληρώσεις εντός 10 ημέρων (πάνω κάτω δε θυμάμαι ακριβώς)  είναι μισό το πρόστιμο δλδ  36....

 

Η τιμή της κάρτας είναι καλή πιστεύω.... Με 30 ευρώ για ένα μήνα απεριόριστα όλα τα μέσα.... 

 

Απλά θα ήθελα περισσότερη ευελιξία... γιατί εγώ προσωπικά έπαιρνα την 20άρα για λεωφορεία και τρόλει που καταργήσανε και τώρα πρέπει να πληρώνω νταβατζιλίκι ένα 10ευρω παραπάνω για μετρό ενώ δε το χρησιμοποιώ...

Η 20άρα πουλαγε παραπάνω από την 46 άρα και το ήξεραν καλά αυτό όταν πήγαν τη τιμή στα 30 και για τις 2..... Τα έσοδα αντί να πέσουν αυξήθηκαν γιατί περισσότεροι ήταν αυτοί που είχαν 10 ευρώ αύξηση παρά αυτοί που είχαν 16 ευρώ μείωση.... ( Το μελέτησα με βάση τα αποτελέσματα του 2013 και τις πωλήσεις καρτών και εισιτηρίων)

Και είναι λογικό αφού με λεωφορεία και τρόλει πας παντού ενώ το μετρό ακόμα δεν εξυπηρετεί πάρα πολλές περιοχές..

 

Έπρεπε να υπάρχουν διάφορες κάρτες (ανάλογα με τις ανάγκες του καθενός)  και όχι μόνο μία και άμα σου αρέσει...

 

ΥΓ  Σε 7 χρόνια στην Αθήνα έχω πετύχει ελεγκτή κάτω από 15 φορές (με καθημερινή χρήση των μέσων).... Θα με συνέφερε περισσότερο να μην έκοβα ποτέ εισιτήριο και να είχα πληρώσει τα πρόστιμα (που θα ήταν και φοιτητικά δλδ 16 ευρώ αν το πληρώσεις σε 10 μέρες) παρά όλα τα χιλιάδες εισιτήρια και τις κάρτες που έχω βγάλει....

    Άρα είναι σίγουρο ότι το τωρινό σύστημα δε δουλεύει αφού σε συμφέρει μακροχρόνια να παρανομείς παρά να είσαι νόμιμος....

 

Ναι αλλα απο που προκυπτει οτι αυτοι που χρησημοποιουν μονο λεωφορειο ειναι περισσοτεροι; Εγω θεωρω πολυ πιο πιθανο να αυξηθηκαν τα εσοδα γιατι πολλοι που δεν αγοραζαν καθολου με την νεα τιμη αποφασισαν οτι αξιζει.

Απο εκει και περα συμφωνω οτι θα επρεπε να υπαρχουν περισσοτερες επιλογες

 

 

στην Πάτρα έτσι ειναι

Το ξερω...ημουν 4,5 χρονια μιναρας :P

  • Like 1
Δημοσ.

Μα το λέω, διάβασα τα αποτελέσματα του ΟΑΣΑ για το 2013 (το βρήκα κάπου στο σαιτ τους) και οι πωλήσεις καρτών 20 και 10 ευρώ (μειωμένο) ήταν περισσότερες από τις πωλήσεις καρτών 46 και 23 ευρώ...

 

 

Αυτό το λέω γιατί η κυβέρνηση και ο Χρυσοχοίδης έβγαιναν και έλεγαν για τη σπουδαία μέιωση που πέτυχαν κλπ.... ενώ στην ουσία για περισσότερο κόσμο δεν ήταν μείωση αλλά αύξηση...

 

Αν έπαιρνες την 46άρα, ναι σου έκατσε μια χαρά αλλά αν έπαιρνες την 20άρα πάρε τώρα 10 ευρώ αύξηση....

 

Για να μην πω και για το εισιτήριο που το μείωσαν 20 cent αλλά μείωσαν και τη διάρκεια 20 λεπτά (και δεν επιτρέπουν πια να το χτυπάς στα 5 λεπτά πριν λήξει για να τελειώσει η διαδρομή σου) 

 

και έτσι η ανά λεπτό τιμή του εισιτηρίου αυξήθηκε και εκτός αυτού αρκετές δουλειές που τις έκανες με ένα εισιτήριο των 1,4 πλέον χρειάζεσαι 2 εισιτήρια των 1,2 δλδ 2,4... (πχ εγώ πηγαίνω συχνά Κηφισό για να στείλω πράγματα και παλιά με ένα εισιτήριο προλάβαινα να πάω και να γυρίσω ενώ τώρα πια χρειάζομαι 2ο ή κατεβαίνω πιο νωρίς γιατί το εισιτήριο λήγει...)

 

Ότι είναι πονηροί πάντως τους το παραδέχομαι... κατάφεραν και πλάσαραν στο κόσμο την αύξηση ως μείωση....

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι το διαβασα αλλα σου ξαναλαω οτι αυτο δεν λεει κατι. Ειναι πολυ πιο πιθανο οτι αυτοι που χρησιμοποιουν μετρο ειναι περισσοτεροι αλλα δεν αγοραζαν καρτα λογο ακριβης τιμης ή λαθρεπιβιβασης και τωρα που μειωθηκε αρκετα η τιμη αποφασισαν να παρουν:)

Δημοσ.

Οι περισσότεροι που δεν κόβουν εισιτήριο δεν είναι ότι τους φαίνεται ακριβή η τιμή... απλά επιλέγουν να μην το κάνουν και δε νομίζω η μείωση να τους επηρέασε και τόσο πολύ....

 

Εγώ απλά μίλησα για το ότι διαφήμιζαν κάτι ως μείωση ενώ αυτό ήταν η μισή αλήθεια (το οποίο είναι χειρότερο από ψέμα όπως ξέρουμε)

Καθώς η μείωση αφορούσε Χ ανθρώπους ενώ η αύξηση αφορούσε Υ ανθρώπους ( και οι Υ ήταν περισσότεροι). 

 

Μιλάμε πάντα για αυτούς που έκοβαν και κόβουν εισιτήριο και για τους οποίους έχουμε νούμερα.... για τους υπόλοιπους μόνο εικασίες μπορούμε να κάνουμε....

Δημοσ.

Αυτό το λέω γιατί η κυβέρνηση και ο Χρυσοχοίδης έβγαιναν και έλεγαν για τη σπουδαία μέιωση που πέτυχαν κλπ.... ενώ στην ουσία για περισσότερο κόσμο δεν ήταν μείωση αλλά αύξηση...

 

Αν έπαιρνες την 46άρα, ναι σου έκατσε μια χαρά αλλά αν έπαιρνες την 20άρα πάρε τώρα 10 ευρώ αύξηση....

 

Για να μην πω και για το εισιτήριο που το μείωσαν 20 cent αλλά μείωσαν και τη διάρκεια 20 λεπτά (και δεν επιτρέπουν πια να το χτυπάς στα 5 λεπτά πριν λήξει για να τελειώσει η διαδρομή σου) 

 

και έτσι η ανά λεπτό τιμή του εισιτηρίου αυξήθηκε και εκτός αυτού αρκετές δουλειές που τις έκανες με ένα εισιτήριο των 1,4 πλέον χρειάζεσαι 2 εισιτήρια των 1,2 δλδ 2,4... (πχ εγώ πηγαίνω συχνά Κηφισό για να στείλω πράγματα και παλιά με ένα εισιτήριο προλάβαινα να πάω και να γυρίσω ενώ τώρα πια χρειάζομαι 2ο ή κατεβαίνω πιο νωρίς γιατί το εισιτήριο λήγει...)

 

Ότι είναι πονηροί πάντως τους το παραδέχομαι... κατάφεραν και πλάσαραν στο κόσμο την αύξηση ως μείωση....

Οπα φίλε τώρα μου τα χαλάς. Αυτό με το χρόνο που λες είναι λάθος. Ναι μειώθηκε ο χρόνος αλλά και; Θες να μου πεις τώρα ότι η συντριπτική πλειοψηφια δεν καλύπτεται από τα 70 λεπτά; Δεν υπάρχει διαδρομή του μετρο που να κρατάει τόση ώρα. Οκ εσένα για την δουλειά σου δεν σε συμφέρει. Λαλακια αλλά δυστυχώς είσαι η μειοψηφία.

Και αν κάποιος τυχαίνει και κάνει δουλειές που ήταν οριακά στο χρόνο του εισιτηρίου (πάλι μειοψηφία) ας βγάλει κάρτα. Συμφέρει ακόμα και για το λεωφορείο.Αν πληρώνει κάθε μέρα (ή σχεδόν κάθε μέρα) 2,4€ τότε είναι χαζός.

Όμως όπως είπα και πριν συμφωνώ ότι θα έπρεπε να υπάρχουν περισσότερες επιλογές.

Δημοσ.

Το εισιτήριο δεν είναι μόνο για το μετρό... είναι και για τα άλλα μέσα... Και όπως είπα εκτός από τα 20 λεπτά έκοψαν και τη δυνατότητα να το ξαναχτυπάς (που ήταν βολική) και μπορούσες να μπεις στο τρόλει που θα σε πάει σπίτι σου εντός της μιάμιση ώρας (να το χτυπήσεις 5 λεπτά πριν λήξει)  και μετά να κάνεις άλλη μισή ώρα διαδρομή με το ίδιο τρόλει μέχρι να φτάσεις στο προορισμό σου (άρα γινόταν δίωρο το εισιτήριο σχεδόν)....

 

Και εκτός αυτού ο κόσμος με το εισιτήριο δεν κάνει μόνο μια διαδρομή αλλά κάνει και αλλαγές μέσων και εκεί τα 20 λεπτά παραπάνω ήταν σημαντικά γιατί υπάρχουν και οι καθυστερήσεις των μέσων...

 

Στηλιτεύω απλά την κοροϊδία του να μας μιλάνε για μείωση όταν είναι ξεκάθαρα αύξηση όπως και να το δεις ( τιμή ανα λεπτό πριν ήταν 0,0155 και τώρα είναι 0,0171)

 

Πες απλά ότι είναι νέες τιμές μην λες ότι είναι μειωμένες.... Σαν να βγει η φάγε και να πει μειώσαμε το γάλα από 1,2 και το πήγαμε 1 ευρώ και το μπουκάλι να πήγε από 1 λίτρο σε 750 ml...

Δημοσ.

 

 

Το θέμα έχει ξανα συζητηθεί και δε θα ήθελα να το κουράσω, αλλά MikeJ από που κι ως που είναι "ξεκάθαρα"; Εμένα ας πούμε (και πολύ ακόμα κόσμου) που όλες οι μετακινήσεις κρατούσαν μέχρι μισή ώρα το πολυ πώς ακριβώς έγινε ξεκάθαρη αύξηση; Δε θέλω να αρχίσουμε το μπλα μπλα πάλι, απλά πρέπει να καταλάβεις πως έχεις και συ την υποχρέωση να μην παραπλανείς αφήνοντας δεδομένα έξω από τις δηλώσεις σου ακριβώς όπως έχεις την αξίωση να το κάνουν κι οι άλλοι.

 

Ακόμα και το παράδειγμα με το μπουκάλι που λες δεν είναι "ξεκάθαρο". Αν ήταν τότε όλοι θα αγοράζαμε τις μεγάλες κοκακόλες μόνο. Αλλά υπάρχει κόσμος που πάει στο περίπτερο και αντί να πάρει τη μεγάλη που βγαίνει φτηνότερα παίρνει κουτάκι...

 

Επίσης, δεν κόβω το κεφάλι μου αλλά αυτό που λες ότι με το ίδιο εισιτήριο πήγαινες και γυρνούσες τυπικά απαγορεύεται. Το εισιτήριο απ' ότι θυμάμαι είναι για ΜΙΑ διαδρομή, δεν επιτρέπεται να το κάνεις αλε ρετουρ. Απλά είμαι μόνο 99% σίγουρος γι' αυτό που λέω.

 

 

  • Like 1
Δημοσ.

MikeJ, αυτοί που παίρναν την κάρτα των 20/ 10 δεν σημαίνει ότι δεν χρησιμοποιούσαν ποτέ μετρό, οπότε η αύξηση δεν είναι 10/ 5 ευρώ για όλους αν υπολογίσεις και το έξτρα εισιτήρια του μετρό. 10 ευρώ ήταν μόνο 4 μετακινήσεις το μήνα.

  • Like 1
Δημοσ.

Defacer  Το εισιτήριο είχε διάρκεια 1 ώρα και 30 λεπτά και εντός αυτού του διαστήματος μπορούσες να κάνεις όποια και όσες διαδρομές ήθελες και προλάβαινες να κάνεις....  Μπορούσες να πηγαινοέρχεσαι που λέει ο λόγος μεταξύ 2 στάσεων μπρος πίσω για μιάμιση ώρα...Ο μοναδικός περιορισμός είναι και ήταν ο χρόνος (και κάποιες ειδικές διαδρομές αεροδρόμια, Ε22 κλπ αλλά αυτά είναι άλλη υπόθεση)

 

Τώρα ισχύει το ίδιο αλλά για 1 ώρα και 10 λέπτα... 

 

Αυτό που άλλαξε είναι ότι με το παλιό εισιτήριο αν ανέβαινες στο λεωφορείο και είχαν απομείνει 5 λεπτά στο εισιτήριο σου για να λήξει... το ξαναχτυπούσες και έτσι μπορούσες να ολοκληρώσεις την διαδρομή σου σε αυτό το λεωφορείο ακόμα και αν αυτή η διαδρομή είναι 25άλεπτη πχ.... Το χτυπούσες για να δείξεις στον ελεγκτή ότι όταν ανέβηκες στο όχημα το εισιτήριο ήταν εν ισχύ.... 

Αυτό πια δεν επιτρέπεται...

 

Ο καθένας έχει την άποψη του και προφανώς αυτή προέρχεται από τις εμπειρίες του... 

 

Απλά πρέπει να κοιτάμε το γενικό καλό και όχι το δικό μας μόνο... Εσείς λέτε ότι θέλετε μισή ώρα για τη διαδρομή σας, ε κάποιος άλλος θέλει 1 ώρα και 20 λεπτά.... Εσάς σας μείωσαν τη κάρτα 16 ευρώ , ε κάποιων άλλων την αύξησαν 10.... και πάει λέγοντας...

 

Γι αυτό και το πιο σωστό θα ήταν να κρατήσουν και το παλιό εισιτήριο και ας βγάλουν και το καινούριο και γενικότερα το ιδανικό θα είναι να υπάρχει πληθώρα επιλογών στα εισιτήρια.... 

 

 

Α και στο παράδειγμα με το γάλα ή τα αναψυκτικά πχ ο καταναλωτής έχει πολλές επιλογές να αγοράσει από πολύ μικρές μέχρι πολύ μεγάλη ποσότητα του ίδιου αγαθού και όσο αυξάνεται η ποσότητα μειώνεται ανά μονάδα το κόστος... Στα εισιτήρια αυτό δεν υπάρχει άρα αναγκαστικά θα πάρεις το κουτάκι και ας θέλεις το μουκάλι... 

Δημοσ.

Ναι αλλά αν δεν πιείς μέσα σε 2 μέρες το μεγάλο μπουκάλι τότε γίνεται κάτουρο και το πετάς. Άρα μπαίνεις μέσα . Σε συμφέρει να πάρεις 3 μικρά.

Δημοσ.

Aυτό που λες Mikej ότι το ξαναχτυπούσες αν ήσουν on time και συνέχισες ίσχυε και θα μπορουσε να ισχυει οντως και τωρα.Επίσης ξαναλέω για 3η φορα ότι συμφωνώ ότι θα έπρεπε να κρατήσουν και την παλιά κάρτα ή έστω να έχεις και κάποια άλλη επιλογή. Αυτό που δεν πιστεύεις μάλλον (γιατί αποκλείεται να μην το καταλαβαίνεις) ειναι ότι αυτή η μείωση (αύξηση για σένα) είναι για το γενικό καλο. Αυτοί που χάνουν υπάρχουν δυστυχώς αλλα είναι η μειοψηφία.Τι να κανουμε ετσι ειναι

  • Like 1
Δημοσ.

Αν και τα έχουμε ξαναπεί ας τα πούμε πάλι.

Κατά το "Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα" υπάρχει και το "Αθήνα δεν είναι μόνο το κέντρο" (δηλαδή αυτοί που εξυπηρετούνται από το μετρό). Αν δείτε λίγο το συγκοινωνικό χάρτη ουκ ολίγαις περιοχές έχουν μόνο λεωφορεία και μάλιστα με αραιά δρομολόγια (και δεν αναφέρομαι σε βόρεια προάστεια). Περιοχές με κόσμο φτωχό που χρησιμοποιούσε την κάρτα των 20 (γιατί αυτή χρειαζόταν) και τώρα καπελώθηκε με +50% (τα 10 ευρώ που λέγαμε). Μπορεί να του λέμε ότι "τώρα μπορείς να χρησιμοποιείς και το μετρό" αλλά μπορεί να είναι αρκετά θρασύς και να απαντάει..."δεν το χρειάζομαι"!!! Δεν θέλουν όλοι από το Πέραμα να πάνε στα Πατήσια ούτε όλοι από το Ίλιον να πάνε στην Ηλιούπολη (κατά τη γνώμη μου αυτοί που θέλουν είναι η μειοψηφία).

Αλλά βέβαια όταν ούτε σε αυτό μπορούμε να συμφωνήσουμε, πολύ καλά κάνουν και μας σερβίρουν "μειώσεις" και μέτρα υπέρ των αδυνάτων :P

 

btw δεν μένω σε καμιά από τις προαναφερθείσες περιοχές και άρα καθόλου δεν με επηρεάζει το μέτρο. Και μάλιστα αν χρησιμοποιούσα συγκοινωνία (δυστυχώς λόγω δουλειάς επιβάλεται η αυτοκίνηση) ίσως να με βόλευε. Επηρεάζει βέβαια τη γυναίκα μου αλλά μπορεί να πει κανείς ότι "άντε θα είναι πιο άνετη να χρησιμοποιεί και το μετρό (το οποίο δεν χρειάζεται αλλά...λέμε). Το γεγονός όμως ότι δεν με επηρεάζει ιδιαίτερα (ή και με βολεύει όπως κάποιους) αυτομάτως δεν το κάνει και σωστό.

 

(Το ότι πολλοί θιασώτες χρησιμοποιούν τις λέξεις "όλοι", "πολλοί", "οι περισσότεροι", κλπ δεν έχω καταλάβει που το στηρίζουν και αν και έχω ξαναρωτήσει κανείς δεν μου έχει απαντήσει. Ίσως σημαίνει "όλοι οι φίλοι μου", "πολλοί γνωστοί μου" ή και "οι περισσότεροι συνάδελφοι")


Aυτό που λες Mikej ότι το ξαναχτυπούσες αν ήσουν on time και συνέχισες ίσχυε και θα μπορουσε να ισχυει οντως και τωρα.Επίσης ξαναλέω για 3η φορα ότι συμφωνώ ότι θα έπρεπε να κρατήσουν και την παλιά κάρτα ή έστω να έχεις και κάποια άλλη επιλογή. Αυτό που δεν πιστεύεις μάλλον (γιατί αποκλείεται να μην το καταλαβαίνεις) ειναι ότι αυτή η μείωση (αύξηση για σένα) είναι για το γενικό καλο. Αυτοί που χάνουν υπάρχουν δυστυχώς αλλα είναι η μειοψηφία.Τι να κανουμε ετσι ειναι

 

Χωρίς διάθεση για προσβολή στον συνφορουμίτη, που ακριβώς στηρίζεται αυτή η στατιστική δήλωση;

Γιατί παραπάνω τουλάχιστον ο MikeJ είπε ότι πήρε στοιχεία από τον ΟΑΣΑ (άρα θεωρητικά έχουν μια δόση αλήθειας) για το επιχείρημά του.

Δημοσ.

Ο ιδιώτης δεν μπορεί να σε κρατήσει χωρίς τη θέληση σου. Κανόνας. Βέβαια αυτός που εν γνώση του δεν κόβει εισιτήριο και μετά τρέχει να φύγει (φωνάζοντας οτι δεν εχει δικαιωμα να τον κρατησει μεχρι να ερθει η αστυνομια) ειναι το ίδιο γυναικουλα με τη χαζογκόμενα που κάνει τα γλυκά μάτια για να μην την γράψουν. 

 

Σε χώρα του εξωτερικου, μαζί με τους ελεγκτές του μετρο ήταν μόνιμα και αστυνομικός, οπότε problem solved. 

 

@ts

Όσο για την αναπάντηση απο το κινητό της ήταν να αρχίσει το πέσιμο. Έχοντας το νουμερο κάποιου ΔΕΝ μπορείς να μάθεις τα στοιχεία του (για επιβεβαιωση και καλά) παρα μόνο αν είναι κακουργημα. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...