Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

οχι δεν παιζει. απλα δες μηπως κανεις κατι λαθος στο interface setup. π.χ vpi ,vci ειναι 8,35?ποιο router ειναι της wind?

 

Από όσο ξέρω το VDSL δεν έχει τέτοιες ρυθμίσεις έχει άλλες

ZTE ZXDSL 931. Εκεί που έχει τις ρυθμίσεις για τo vdsl connection δεν έχει τις ρυθμίσεις που λες. Να ψάξω αλλού;

Μήπως παίζει ρόλο το MTU?

Όσο μεγαλύτερο τόσο πιο πολύ ταχύτητα αν είναι μικρο κερδίζεις ελάχιστα στο latency και μειώνετε δραματικά η ταχύτητα

Δημοσ.

Ήρθε ο τεχνικός και μου είπε και ο ίδιος ότι τέτοιο πρόβλημα βλέπει πρώτη φορά σε πελάτη. Ελέγξαμε τα πάντα με κινητά υπολογιστές κτλπ το πρόβλημα παραμένει. Παίρνει τηλέφωνο για έλεγχο γραμμής και του ακυρώνουν ότιδηποτε και να τους λέει γιατί δεν είχε δικό του λαπτοπ. Μου μεταβιβάζει ραντεβου για άυριο με άλλο τεχνικό με λάπτοπ. ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΟΒΑΡΟΙ?

Το αστείο της υπόθεσης; Του είπανε από το κέντρο να κάνει έλεγχο με το speedtest.net SPEEDTEST! Παίρνει ξανά μιλάει με άλλον και του λέει τι speedtest... Αναξιοπιστο. Ακόμα και η γιαγιά μου ξέρει πόσο αναξιόπιστο είναι. Τέλος μου είπε με όλη την ειλικρίνεια ότι θα ταλαιπωρηθώ γιατί σίγουρα είναι θέμα πόρτας και θα αργήσω να βρω άκρη. Δεν μπήκε καν στον κόπο να μετρήσει τίποτα με αναλυτή για την καλωδίωση μου γνωρίζοντας προφανώς ότι δεν υπάρχει θέμα εκεί. Τι να κάνω;

Δημοσ.

Υπομονή θάνε τπτ άλλο.. Και όσο πάρει.. Ετσι ειναι δυστηχώς η ελληνική πραγματικότητα με τις γραμμές.. Εύχεσαι να μην μπλέξεις.. 

Δημοσ.

Υπομονή θάνε τπτ άλλο.. Και όσο πάρει.. Ετσι ειναι δυστηχώς η ελληνική πραγματικότητα με τις γραμμές.. Εύχεσαι να μην μπλέξεις.. 

Κι εγώ δυστυχώς έμπλεξα

Δημοσ.

Ειναι αυτό που λένε εαν δουλεύει κάτι σωστά δεν το πειράζεις.. Ταιριάζει γάντι σε τέτοιες περιπτώσεις..

Δημοσ.

Ειναι αυτό που λένε εαν δουλεύει κάτι σωστά δεν το πειράζεις.. Ταιριάζει γάντι σε τέτοιες περιπτώσεις..

Όντως με την wind στον τεχνικό τομέα δεν είχα πρόβλημα αλλά με χρέωσαν 100 ευρώ χωρίς λόγο. (Πολύ μεγάλη ιστορία)  Δεν μπορώ να κάνω τίποτα πλέον ουτε μια φωτογραφία να ανεβάσω και αντι να πάνε στο γαμωκέντρο να κοιτάξουν την κάρτα τους θέλουν σονι και καλά να φέρουν 25 τεχνικούς σπίτι μου να δουν τα ίδια προβλήματα.

Δημοσ.

Νέος τεχνικός έρχεται, βλέπει ξεκάθαρα τα προβλήματα κάνουν reset την πόρτα κτλπ τίποτα, τα ίδια. Με λίγα λόγια αυτοί που μιλούσαν μαζί του του είπαν να κλείσει την βλάβη εκεί χωρίς καμία λύση. Είμαι απίστευτα εξοργισμένος και θεωρώ ότι ήρθε η ώρα να κάνω καταγγελία. 

 

Παίρνω αμέσως τηλέφωνο...

 

 ..και μιλάω με προϊστάμενο που γνωρίζει το ιστορικό. Μου λέει τα ίδια για εκτός ορίων σύνδεση και μπλα μπλα ενώ 2 χρόνια με VDSL είμαι οκ. Τέλος μου λέει να δοκιμάσουμε κάτι, να γυρίσουμε την σύνδεση σε ADSL να δούμε αν υπάρχουν τα ίδια προβλήματα. Γυρνάμε όλα τσίτα. Του λέω γύρνα το τώρα σε VDSL να δούμε. Το γυρνάει ανεβάζει λίγο το Margin και η σύνδεση λειτουργεί πένα. Όλα αυτά μέσα σε 5 λεπτά. Αφήνω τα συμπεράσματα πάνω σας.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...