Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Τέτοια λάδια δεν έχουν ούτε καθαριστικά πρόσθετα, ούτε πρόσθετα που να προστατεύουν τσιμούχες και ελαστικά μέρη. Οπότε σε βάθος χρόνου ένα μοτέρ που τα χρησιμοποιεί ίσως αντιμετωπίσει προβλήματα. Γενικά είναι φτιαγμένα για αγωνιστικά μοτέρ που άντε να κάνουν 40.000χλμ. στη ζωή τους, όχι για μοτέρ δρόμου που θέλεις να ζήσει 20 χρόνια και 200.000++χλμ.

 

Επειδή όμως ό,τι λέω ξέρω πως δεν είναι κατανοητό για πολλούς επαναλαμβάνω: Η Motul έχει στο site της οδηγό για το τι λιπαντικά να βάλει κάποιος ανάλογα με το όχημά του. Κάτι ξέρει...

  • Απαντ. 60
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μα η ίδια η Motul που κάτι ξέρει όπως λες, αναφέρει πως τα 300v μπορούν να χρησιμοποιηθούν μια χαρά σε απλά αυτοκίνητα, αρκεί να αλλάζονται στην ώρα τους. Ή τουλάχιστον έτσι λένε πολλοί σε φόρουμ που επικοινώνησαν μαζί της έχοντας την ίδια απορία.

Μπορεί η αυξημένη προστασία που προσφέρουν σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες να μην χρειαστεί ποτέ σε ένα τυπικό αυτοκίνητο, πράγμα που σημαίνει πεταμένα λεφτά, αλλά χειρότερα από τα απλά λάδια, αν αλλάζονται στην ώρα τους δεν γίνεται να είναι.

Οι πιστοποιήσεις, σύμφωνα με την motul, περιγράφονται λακωνικά ως "Above existing standards".

Σε ποια πρόσθετα αναφέρεσαι;

 

Υπάρχουν άπειρες συζητήσεις αν κάτσεις να χαζέψεις, ειδικά σε φόρουμ του εξωτερικού υπάρχουν καμμένοι που κάθονται και κάνουν και αναλύσεις στα λάδια που βγάζουν για να δουν σε επίπεδο έχουν κρατήσει τα χαρακτηριστικά τους.

 

Από εκεί και πέρα εντάξει, καλό το marketing "racing" κλπ. στα μπουκάλια, αλλά μη κοροϊδευόμαστε, τα αγωνιστικά-αγωνιστικά μοτέρ που μπαίνουν σε πίστες και έχουν τον μέσο όρο ζωής που αναφέρεις, συνήθως χρησιμοποιούν πολλά εξειδικευμένα εξτρά πρόσθετα που δεν τα βλέπεις στα ράφια του λαδά της γειτονιάς.

 

 

Οπότε, ο καθένας βλέπει και κρίνει, αν αντέχει η τσέπη του καλύτερα λάδια και πιο συχνές αλλαγές, καλό μπορεί να κάνει στον κινητήρα του, κακό δεν θα κάνει imho.

Δημοσ.

Όλα είναι θέμα προδιαγραφών. Αν στο κουτί γράφει ότι καλύπτει τις προδιαγραφές του κατασκευαστή (πχ 504/507 για σύγχρονα VW και λοιπά VAG) τότε κάνει, αν όχι τότε δεν κάνει. Δεν είναι θέμα μόνο ιξώδους, αλλά και σύστασης. Αν μπει πχ λάδι 5W30 σε TSI/TFSI κινητήρα, που δεν είναι όμως προδιαγραφών 504/507,  τότε θα αρχίσουν γρήγορα θέματα όπως επικαθίσεις στις βαλβίδες κλπ, γιατί απλά οι κινητήρες αυτοί είναι άμεσου ψεκασμού και οι αναθυμιάσεις παίζουν σημαντικότατο ρόλο στο θέμα "επικαθίσεις". Η σύσταση των 504/507 στην συγκεκριμένη περίπτωση το αποτρέπει αυτό.

 

Οπότε σίγουρα δεν κοιτάμε μόνο το ιξώδες.

  • Like 1
Δημοσ.

Είμαστε off topic και το ζαλίζουμε. Υπάρχει το manual του αυτοκινήτου, αλλά για όσους θέλουν Motul και δεν διαβάζουν το manual η ίδια η εταιρεία έχει οδηγό στο site της. Σε κανένα επιβατηγό δεν προτείνει 300V. Το λιπαντικό δεν είναι μόνο τι λίπανση προσφέρει (που προφανώς τα 300V είναι κορυφαία), πρέπει να έχει και άλλα στοιχεία που το 300V για χάρη της καλύτερης λίπανσης ΔΕΝ έχει.

  • Like 1
Δημοσ.

Offtopic παιδιά. Να είμαστε κοντά στον τίτλο σε ότι γράφουμε.  

Ξεκινήστε ένα καινούριο με σχετικό τίτλο και πείτε τα.

 

 

/sc

Δημοσ.

Έκανα ένα πείραμα όσον αφορά τη στάθμη λαδιών και τα αποτελέσματα δεν ήταν αυτά που περίμενα.

Πάρκαρα μετά από διαδρομή 15 χιλιομέτρων και μέτρησα τη στάθμη αμέσως μόλις σταμάτησα, 15 λεπτά μετά και την επόμενη μέρα το πρωί, με το αυτοκίνητο στην ίδια θέση. Αντίθετα με αυτό που περίμενα η στάθμη που μέτρησα ήταν ακριβώς η ίδια!

Με το που σταμάτησα

15818707338_dca52db6fd_n.jpg

 

15 λεπτά μετά

15383845074_41f737a3e8_n.jpg

 

και το επόμενο πρωί με κρύα πλέον λάδια

15818847390_eb6900d0ed_n.jpg

Δημοσ.

Έκανα ένα πείραμα όσον αφορά τη στάθμη λαδιών και τα αποτελέσματα δεν ήταν αυτά που περίμενα.

Πάρκαρα μετά από διαδρομή 15 χιλιομέτρων και μέτρησα τη στάθμη αμέσως μόλις σταμάτησα, 15 λεπτά μετά και την επόμενη μέρα το πρωί, με το αυτοκίνητο στην ίδια θέση. Αντίθετα με αυτό που περίμενα η στάθμη που μέτρησα ήταν ακριβώς η ίδια!

Εγώ θα έλεγα ότι υπήρχε διαφορά, αλλά τόσο μικρή που δεν ήταν μετρήσιμη.

Δημοσ.

Έκανα ένα πείραμα όσον αφορά τη στάθμη λαδιών και τα αποτελέσματα δεν ήταν αυτά που περίμενα.

Πάρκαρα μετά από διαδρομή 15 χιλιομέτρων και μέτρησα τη στάθμη αμέσως μόλις σταμάτησα, 15 λεπτά μετά και την επόμενη μέρα το πρωί, με το αυτοκίνητο στην ίδια θέση. Αντίθετα με αυτό που περίμενα η στάθμη που μέτρησα ήταν ακριβώς η ίδια!

 

 

 

Μια χαρά το οικιακό πείραμα. Μπράβο σου.

Μάρκα μοντέλο/αυτοκινήτου και λαδιών; 

Θερμοκρασία περιβάλλοντος;

 

 

/sc

Δημοσ.

να πω και γω την εμπειρια μου αλλα για διτροχο

η σταθμη οταν ειναι κρυο ειναι στο χαμηλωτερο σημειο,ενω οταν ζεστενεται το λαδι μετα απο χρηση(χρηση στο οριο)η σταθμη οταν το σβηνω ειναι στο ανωτερο σημειο.

 

υ.γ

το ιδιο εχω παρατηρησει και στα τρακτερ(δουλευουν αρκετες ωρες ομως)

και σιγουρα αυτο διαφερει απο λαδι σε λαδι

Δημοσ.

Μια χαρά το οικιακό πείραμα. Μπράβο σου.

Μάρκα μοντέλο/αυτοκινήτου και λαδιών; 

Θερμοκρασία περιβάλλοντος ;

 

 

/sc

Corsa C και το πείραμα έγινε αυτές τις ημέρες, θερμοκρασία περιβάλλοντος ας πούμε ~10C. Τα λάδια θεωρητικά ήταν ζεστά μετά από διαδρομή 15 χιλιομέτρων και >30 λεπτά μέσα στην Αθήνα. Όμως οδηγούσα χαλαρά και είχα τη θέρμανση ανοιχτη και δεν ξέρω αν αυτό έριξε λίγο τη θερμοκρασία τους.

Δημοσ.

Corsa C και το πείραμα έγινε αυτές τις ημέρες, θερμοκρασία περιβάλλοντος ας πούμε ~10C. Τα λάδια θεωρητικά ήταν ζεστά μετά από διαδρομή 15 χιλιομέτρων και >30 λεπτά μέσα στην Αθήνα. Όμως οδηγούσα χαλαρά και είχα τη θέρμανση ανοιχτη και δεν ξέρω αν αυτό έριξε λίγο τη θερμοκρασία τους.

 

Η θέρμανση δύσκολα. 

Μάρκα λαδιών; 

 

...

υ.γ

και σιγουρα αυτο διαφερει απο λαδι σε λαδι

 

Ακριβώς ;)

Δημοσ.

Corsa C και το πείραμα έγινε αυτές τις ημέρες, θερμοκρασία περιβάλλοντος ας πούμε ~10C. Τα λάδια θεωρητικά ήταν ζεστά μετά από διαδρομή 15 χιλιομέτρων και >30 λεπτά μέσα στην Αθήνα. Όμως οδηγούσα χαλαρά και είχα τη θέρμανση ανοιχτη και δεν ξέρω αν αυτό έριξε λίγο τη θερμοκρασία τους.

Και να έριξε τη θερμοκρασία τους λίγο η θέρμανση, πάλι ζεστά ήταν, σίγουρα δεν έμειναν στους 10. Επίσης παίζει ρόλο και η χωρητικότητα του κάρτερ(άλλα χωράνε σκάρτα 3 λίτρα, άλλα 5), και η διαφορά από min σε max της βελόνας(σε μερικά είναι 1 λίτρο, σε άλλα λιγότερο από 500ml). Μια μικρή διαφορά στον όγκο των λαδιών δύσκολα μπορείς να τη μετρήσεις με τη βελόνα.

Δημοσ.

Σωστό στη θεωρεία, αλλά με τη βελόνα θα μετρήσει όταν θελήσει να συμπληρώσει.

Το συμπέρασμα στην πράξη παραμένει το ίδιο.

Με αυτά τα λάδια σε αυτό το αυτοκίνητο μπορεί να συμπληρώνει και με κρύα και με ζεστά λάδια.  ;)

 

 

/sc

  • 4 χρόνια αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξεθάβω για να μοιραστώ πώς έκανα την αναρρόφηση έξτρα λαδιού, σε περίπτωση πού ενδιαφέρεται και κάποιος άλλος;

Υλικά: σύριγγα σίτισης 60ml, σωληνάκι αιμοληψίας 1 μέτρο (σύριγγα + σωληνάκι αγόρασα από ένα τυχαίο φαρμακείο 2.5€ σύνολο), ένα δεματικο καλωδίων, καθαρό δοχείο για το λάδι.

Προετοιμασία: προσαρμόζω το σωληνάκι αιμοληψιας (ειναι λαστιχένιο και εξαιρετικά εύκαμπτο) στη σύριγγα, σταθεροποιώ / σφίγγω με το δεματικο.

Διαδικασία:

- Αφαιρώ τη βέργα μέτρησης και χώνω στην υποδοχή της το λάστιχο αιμοληψιας. Χωράει και κατεβαίνει πολύ άνετα.
- τραβάω με τη σύριγγα μέχρι να γεμίσει.
- αδειάζω στο δοχείο, κρατώντας με το άλλο χέρι σφικτά το δεματικό για να μην τα πετάξει όλα λόγω πίεσης
- μετράω.
- Επαναλαμβάνω τα βήματα αυτά μεχρι η μέτρηση να δώσει ένδειξη κάτω από το max.

Τότε, κάνω τον υπολογισμό περίπου πόσο θέλει για να γεμίσει (πχ σ' εμένα, σύμφωνα με το manual, max-min=1 λίτρο, άρα υπολογίζεις ανάλογα). Ξανασπρωχνεις μέσα με τη σύριγγα ακριβώς την ποσότητα ώστε να φτάσει στο max και τέλος.

Επεξ/σία από dtzgr

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...