Alex_gr Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2014 θα ήθελα να γίνω djtaurus και να παρουσιάζω τα οικονομικά αποτελέσματα του vag, αλλά δε μου βγαίνει όλοι έχουμε ένα φίλο που τον έβαζαν να γράφει ότι τα golf είναι το καλύτερο αυτοκίνητο του πλανήτη, παρόλα αυτά δε σημαίνει ότι δεν είναι ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας τους, όπως επίσης δε σημαίνει ότι οι ιάπωνες δεν έχασαν τη μπάλα τα προηγούμενα χρόνια και αντί να βγάλουν αυτοκίνητα της προκοπής έβγαζαν υβριδικές σαβούρες και διαστημόπλοια με ημιάκαμπτους όταν οι άλλοι έδιναν μικρά τούρμπο στο λαό η αγορά μίλησε (εδώ γίνομαι λίγο djt ) και οι πωλήσεις έγιναν λόγω του ότι έδιναν συμφέρουσες προτάσεις, όχι λόγω του τύπου που στη τελική έχει πεθάνει πλέον βέβαια αυτή τη στιγμή έχουμε φτάσει στη κατάσταση να ονειρεύονται όλοι ένα μικρό ντίζελ γιατί η βενζίνη έχει γίνει αστεία ακριβή και η "χλίδα" πλέον ηλεκτροκίνητα που παίρνουν αποφάσεις μόνα τους Κάποια στιγμή έγραψες ότι "η αγορά μίλησε". Η αγορά, πολύ συχνά, μιλάει όχι σύμφωνα με τις ανάγκες της αλλά σύμφωνα με τις εκάστοτε πολιτικές Marketing. Με λίγα λόγια τρώμε το σανό που μας πουλάνε. Ένα υβριδικό όχημα είναι σαβούρα ενώ το μικρό turbo δεν είναι; Τέλος πάντων... Οι Ιάπωνες αν και τις περισσότερες φορές κατασκευάζουν τα αρτιότερα και πιο ποιοτικά προϊόντα (η Honda ξεκίνησε να κατασκευάζει VTEC το 1983!), στον τομέα της προώθησης προϊόντος είναι πολύ πίσω.
Hellraiser76 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2014 Ολα μα ΟΛΑ αυτα τα συστηματα υπαρχουν ηδη και μαλιστα εδω και χρονια στους ανταγωνιστες.... 1
IsolatedParania Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2014 Ολα μα ΟΛΑ αυτα τα συστηματα υπαρχουν ηδη και μαλιστα εδω και χρονια στους ανταγωνιστες.... Ενημερώνεται για τις νέες τεχνολογίες με 'Internet Explorer' η Honda. 1
obi Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2014 Ολα μα ΟΛΑ αυτα τα συστηματα υπαρχουν ηδη και μαλιστα εδω και χρονια στους ανταγωνιστες.... Είναι ακριβώς αυτό που λέω παραπάνω και συμφωνώ. Δεν καταλαβαίνω πώς αποτελεί είδηση τώρα που το έβαλε η μάρκα που αναφέρεται στο άρθρο. Μόλις το επεσήμανα, δέχθηκα σχόλιο από φίλο της μάρκας... LOL
Crystallization Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2014 Μόνο εγώ όταν είδα το αμάξι στην φωτογραφία σκέφτηκα "Ωπ,ενα Mazda!"; 2
dimos47ki7 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2014 θα ήθελα να γίνω djtaurus και να παρουσιάζω τα οικονομικά αποτελέσματα του vag, αλλά δε μου βγαίνει όλοι έχουμε ένα φίλο που τον έβαζαν να γράφει ότι τα golf είναι το καλύτερο αυτοκίνητο του πλανήτη, παρόλα αυτά δε σημαίνει ότι δεν είναι ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας τους, όπως επίσης δε σημαίνει ότι οι ιάπωνες δεν έχασαν τη μπάλα τα προηγούμενα χρόνια και αντί να βγάλουν αυτοκίνητα της προκοπής έβγαζαν υβριδικές σαβούρες και διαστημόπλοια με ημιάκαμπτους όταν οι άλλοι έδιναν μικρά τούρμπο στο λαό η αγορά μίλησε (εδώ γίνομαι λίγο djt ) και οι πωλήσεις έγιναν λόγω του ότι έδιναν συμφέρουσες προτάσεις, όχι λόγω του τύπου που στη τελική έχει πεθάνει πλέον βέβαια αυτή τη στιγμή έχουμε φτάσει στη κατάσταση να ονειρεύονται όλοι ένα μικρό ντίζελ γιατί η βενζίνη έχει γίνει αστεία ακριβή και η "χλίδα" πλέον ηλεκτροκίνητα που παίρνουν αποφάσεις μόνα τους το οτι η αγορα εφαγε αμασητη την καραμελα "μικρο τουρμπακι" απο τους Γερμανους δεν λεει κατι. το μονο που λεει ειναι οτι ειμαστε θυματα του μαρκετινκ που μας παρουσιαζει μια παλια τεχνολογια ντυμενη με περιτεχνα ονοματα και "πρωτοπορα" συστηματα. πιστεψε ο ερμος ο αγοραστης οτι θα παρει 1400αρι με 150-160 αλογα και θα καιει 5 λιτρα/100 επειδη το ελεγαν οι τυποποιημενες μετρησεις. ξεχασαν μονο να του πουν απο την αντιπροσωπεια οτι για να βγουν αυτα τα νουμερα θα πρεπει να κινειται πιο αργα κι απο γυφτο με τρικυκλο και οτι δεν θα πρεπει ΠΟΤΕ να παταει το γκαζι πανω απο 10% ουτε να ανεβαζει πανω απο 1800 στροφες ουτε να ξεπερναει τα 110 (ετσι γινεται η μετρηση κατα ECE), τη στιγμη που ενα ατμοσφαιρικο θα καιει παντου και παντα λιγοτερο. τα εξοδα απο τις βλαβες (και τα εξτρα λαδακια) σε ενα γερμανικο δεν χρειαζεται καν να τα αναφερω, οι δεικτες βλαβων και ελλατωματων του TUV Report μιλανε απο μονοι τους ξεσασες επισης να αναφερεις οτι οταν οι ιαπωνες ειχαν ανεξαρτητη αναρτηση πισω απο το 80, οι γερμανοι κυκλοφορουσαν με ημιαιωρουμενους βραχιονες και εφερναν σβουρες ακομα και στο στεγνο (για να μην αναφερω την ταση των ημιαιωρουμενων να κανουν "μοχλο" και να κινδυνευει το αυτοκινητο να τουμπαρει)
qsis Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2014 καλά δεν είναι εδώ το μέρος να αναλύσουμε το τούρμπο vs ατμόσφαιρα, φυσικά και όποιος νόμιζε ότι θα καίει σαν 1400αρι επειδή έχει 1400αρι έκανε μεγάλο λάθος, παρόλα αυτά έκαιγε πιο λίγο από 2λιτρο+ που είχε αντίστοιχη ιπποδύναμη και δε σου λέω το vag δεν έχει πουλήσει πολλή σαβούρα στο κοσμάκη (βλέπε το προβληματικό μικρό dsg), οι ιάπωνες από την άλλη εδώ και πολλά χρόνια δεν έχουν καμιά αξιόλογη πρόταση. οι εποχές των 120 ίππων/λίτρο πέρασαν ανεπιστρεπτί επίσης ας μη μιλήσουμε για αμάσητες καραμέλες τύπου rx8 και γελάσει το κατσίκι..
dimos47ki7 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2014 καλά δεν είναι εδώ το μέρος να αναλύσουμε το τούρμπο vs ατμόσφαιρα, φυσικά και όποιος νόμιζε ότι θα καίει σαν 1400αρι επειδή έχει 1400αρι έκανε μεγάλο λάθος, παρόλα αυτά έκαιγε πιο λίγο από 2λιτρο+ που είχε αντίστοιχη ιπποδύναμη και δε σου λέω το vag δεν έχει πουλήσει πολλή σαβούρα στο κοσμάκη (βλέπε το προβληματικό μικρό dsg), οι ιάπωνες από την άλλη εδώ και πολλά χρόνια δεν έχουν καμιά αξιόλογη πρόταση. οι εποχές των 120 ίππων/λίτρο πέρασαν ανεπιστρεπτί επίσης ας μη μιλήσουμε για αμάσητες καραμέλες τύπου rx8 και γελάσει το κατσίκι.. απλα οι ιαπωνες προσφερουν μοντελα που ειναι καλα σε ολους τους τομεις, χωρις να ξεχωριζουν σε 1-2 και στους αλλους να υστερουν. αυτο δυστυχως δεν ειναι ευκολο να το προωθησεις με marketing, πως να πεις στον πελατη δλδ "το χ μοντελο ειναι καλο σε ολους τους τομεις, αλλα δεν ξεχωριζει κιολας"...χαμενος απο χερι απο την αλλη οι γερμανοι πουλησαν "ποιοτητα", "πολυτελεια" "ασφαλεια" και κερδισαν. και τα βαζω σε εισαγωγικα επειδη ολα ειναι εικονικα λιγοι αγοραζουν καινουριο αμαξι ψαχνοντας στις λιστες αξιοπιστιας. τωρα με το RX8 ξυνεις πληγη γιατι ειμαι πρωην κατοχος 7αριου και εχω ιδιαιτερη αδυναμια στον wankel. δυστυχως το 8αρι οσο καλα πουλησε, αλλο τοσο καταρρακωσε την εικονα του wankel, αφου τον εκανε προσιτο στον καθε ανιδεο που πιστευε οτι παιρνει 1300αρι μοτερ και οτι θα καιει σαν yaris πχ. συγνωμη για το off topic
Chrisigia Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2014 Το σύστημα αυτό μπορείς να το βγάλεις αν θες ή λειτουργεί μονίμως;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα