voltmod Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2014 Η Ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Honda ανακοίνωσε τη δική της τεχνολογία υποστήριξης οδηγού (driver assist), η οποία έχει την ονομασία "Sensing".Το σύστημα της Honda με τη βοήθεια ενός κρυμμένου στη μάσκα του αυτοκινήτου ραντάρ, καθώς και μίας κάμερας που βρίσκεται στο παμπρίζ, μπορεί και ανιχνεύει αυτοκίνητα ή πεζούς που βρίσκονται στο δρόμο σας. Εφόσον υπάρξει κίνδυνος σύγκρουσης, με κάποιο άλλο αυτοκίνητο ή ακόμα και με κάποιο πεζό που διασχίζει το δρόμο, το σύστημα ειδοποιεί τον οδηγό με ηχητικές και οπτικές προειδοποιήσεις, ενώ φρενάρει ελαφρά το αυτοκίνητο. Εφόσον ο οδηγός δεν ανταποκριθεί άμεσα, τότε φρενάρει το αυτοκίνητο σταθερά αλλά τόσο δυνατά όσο είναι απαραίτητο για να αποφευχθεί η σύγκρουση. Πέρα από το παραπάνω, το σύστημα υποστήριξης οδηγού Sensing της Honda σιγουρεύει ότι οδηγείτε στη μέση της λωρίδας σας (αν ο οδηγός παρεκλίνει από το πορεία του, το όχημα τον ειδοποιεί οπτικά (στην οθόνη του infotainment συστήματος) καθώς και ηχητικά. Το σύστημα επίσης αναγνωρίζει τις πινακίδες και τα σήματα στο δρόμο, τα οποία προβάλει επίσης στην οθόνη του συστήματος infotainment του αυτοκινήτου. Η τεχνολογία υπάρχει στο νέο CR-V (2015, τουλάχιστον στην αμερικάνικη έκδοση) ενώ θα βρίσκεται και στο σεντάν Legend στις ΗΠΑ (αν έχουμε καταλάβει σωστά, βασίζεται στο πρωτότυπο Acura TLX) πριν το τέλος της χρονιάς. Η Ιαπωνική εταιρεία υπόσχεται να το εφαρμόσει σταδιακά σε περισσότερα μοντέλα μελλοντικά. Site: Engadget
obi Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2014 Νομίζω ότι όλα αυτά τα συστήματα ενώ είναι αξιόλογα, δεν είναι κάτι πρωτοποριακό με την έννοια ότι τα έχουμε δει σε ανταγωνιστικές μάρκες εδώ και χρόνια. (To EuroNCAP πχ ήδη λαμβάνει υπόψη στα αποτελέσματα που εκδίδει, την ύπαρξη τέτοιων συστημάτων.) Οκ μπράβο στη Honda που τα υιοθετεί. 1
Black Demis Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2014 και αν θέλεις να βγάλεις κάποιον από το δρόμο ενώ σε κυνηγάει? αα δεν μας κάνει 5
Kostas_12ldb Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2014 @Obi φίλε μου, για κάνε μου την χάρη και δες τι συστήματα φορούσαν τα Honda και lexus προ δεκαετίας και βάλε... Μιλάς για την Honda, η οποία έχει ειδικό τμήμα ανάπτηξης ρομποτικής εδώ και 15+ χρόνια, το οποίο είναι και από τα πιό επιτυχημένα. Επίσης, ψάξε να δεις από πότε εφαρμόζει το σύστημα με πληροφορίες, ενδείξεις και προειδοποιήσεις στο παρμπριζ στο Honda legend. Απλά αυτά που αναφέρονται στο θέμα εδώ είναι πιο εξελιγμένες μορφές. 4
Oxygene Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2014 Επίσης έχει πολλούς ατμοσφαιρικούς ρύπους, εξού το σύννεφο καπνού γύρω από το αυτοκίνητο
shamanpk Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2014 Σε ευρείας κυκλοφορίας αυτοκίνητα και σε προσιτές τιμές όλα αυτά τα συστήματα τα φοράνε τα Volvo
obi Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2014 Kostas_12ldb, on 24 Oct 2014 - 8:55 PM, said:@Obi φίλε μου, για κάνε μου την χάρη και δες τι συστήματα φορούσαν τα Honda και lexus προ δεκαετίας και βάλε...Μιλάς για την Honda, η οποία έχει ειδικό τμήμα ανάπτηξης ρομποτικής εδώ και 15+ χρόνια, το οποίο είναι και από τα πιό επιτυχημένα. Επίσης, ψάξε να δεις από πότε εφαρμόζει το σύστημα με πληροφορίες, ενδείξεις και προειδοποιήσεις στο παρμπριζ στο Honda legend. Απλά αυτά που αναφέρονται στο θέμα εδώ είναι πιο εξελιγμένες μορφές. Δε με ενδιαφέρει τί στο άσχετο μπορεί να κάνει η Honda. Και πού κολλάει η Lexus;... Και στα αλήθεια δε με ενδιαφέρουν οι ευαισθησίες-προτιμήσεις του οποιουδήποτε στις μάρκες των αυτοκινήτων. Εγώ απλώς σχολιάζω την είδηση, όπως οφείλω αντικειμενικά. Υπάρχει ανάλογη 'είδηση' με το τί κάνει η Ford, που ανέβηκε χτες προχτές. Δε με ενδιαφέρουν όλα αυτά. Και δε με ενδιαφέρουν επειδή ακριβώς δεν είναι φρέσκα νέα, αλλά PR.
Kostas_12ldb Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2014 Δε με ενδιαφέρει τί στο άσχετο μπορεί να κάνει η Honda. Και πού κολλάει η Lexus;... Και στα αλήθεια δε με ενδιαφέρουν οι ευαισθησίες-προτιμήσεις του οποιουδήποτε στις μάρκες των αυτοκινήτων. Εγώ απλώς σχολιάζω την είδηση, όπως οφείλω αντικειμενικά. Υπάρχει ανάλογη 'είδηση' με το τί κάνει η Ford, που ανέβηκε χτες προχτές. Δε με ενδιαφέρουν όλα αυτά. Και δε με ενδιαφέρουν επειδή ακριβώς δεν είναι φρέσκα νέα, αλλά PR. Για να σχολιάσεις λοιπών αντικειμενικά, θα πρέπει να έχεις και επίγνωση του τι γράφεις. Αυτό που σου διόρθωσα είναι ότι η Honda τα βάζει τώρα, ενώ δεν είναι έτσι. Επίσης, η Lexus κολλάει στο ότι στο γερμανοκρατούμενο Ελλάντα, δεν θα διαβάσεις ποτέ το τι έχει κάνει η Χ Υ ιαπωνέζικη εταιρεία (ή θα διαβάσεις κάποιο άρθρο όπως αυτό). Δεν υπήρξε δλδ ποτέ αντικειμενική ενημέρωση, τουλάχιστον στο θέμα αυτοκίνητο. Ναι, πλέον υπάρχει το Internet και κάνεις έρευνα, και πάλι πάνω κάτω τα ίδια γίνονται (και αν θες να μάθεις πως γινόταν η προώθηση μπορώ να σου πω, έχω φίλο που είχε ασχοληθεί με το επαγγελματικό αυτοκίνητο δημοσιογραφικά και μου τα έχει πει τα "καλά" της VW GROUP τουλάχιστον). Χωρίς τα παραπάνω να σημαίνουν ότι τα Γερμανικά δεν είναι καλά αυτοκίνητα βέβαια, μην παρεξηγηθώ... Απλά τον τρόπο "προώθησης" κατακρίνω, που ωθούν τον κόσμο στην άγνοια/ημιμάθεια και σε τέτοιου είδους απόψεις. Και αν τα άσχετα που λες της Honda είναι για την ρομποτική, εσύ τι νομίζεις ότι κρύβεται πίσω από αυτά τα συστήματα; AI σε μικρότερη κλίμακα βέβαια. Όλα λοιπών όσα είπα έχουν σχέση με το άρθρο και το σχόλιό σου. Όσο για το τι μάρκα προτιμά ο καθένας, περί ορέξεως κολοκυθόπιτα. Το σχόλιό σου διόρθωσα, δεν προσπαθώ να προσηλυτίσω κανέναν. 1
obi Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2014 Δεν ήξερα ότι σκοπός που σχολιάζουμε στο συγκεκριμένο άρθρο είναι να αποδώσουμε την τιμή στους Ιάπωνες κατασκευαστές. Αν πρέπει σώνει και καλά, τότε να προσχωρήσω στην ιδέα. Αλλά πραγματικά δε με ενδιαφέρουν οι 'ευαισθησίες'-αγάπη του καθενός για το ο,τιδήποτε. Άσχετο με το άρθρο είναι επίσης το 'γερμανοκρατούμενη Ελλάδα' όσο άσχετο είναι το ότι το 1940 η χώρα ήταν κάτω από το ζυγό του γερμανο-ιταλο-ιαπωνικού άξονα. Στα αλήθεια άσχετα! Λοιπόν επί της ουσίας το update που κάνει η κάθε μάρκα στην τεχνολογία της και να βγαίνει ως είδηση καινοτομίας, πρόκειται για καθαρά PR, όταν όλοι οι κατασκευαστές έχουν ανάλογα συστήματα (τα οποία μάλιστα αξιολογούνται με ειδική αναφορά από το EuroNCAP). Δεν έχει νόημα να το συνεχίσω, καταλαβαινόμαστε τί αξία και διαφορά έχει το να μπαίνει είδηση κάτι στο πρωτοσέλιδο και να μην είναι.
Kostas_12ldb Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2014 Δεν ήξερα ότι σκοπός που σχολιάζουμε στο συγκεκριμένο άρθρο είναι να αποδώσουμε την τιμή στους Ιάπωνες κατασκευαστές. Αν πρέπει σώνει και καλά, τότε να προσχωρήσω στην ιδέα. Νομίζω πως δεν έχει καμία σχέση αυτό που σου περιγράφω πιο πάνω, με το συμπέρασμά σου... Επίσης, στο πρώτο σχόλιο είπες: τα έχουμε δει σε ανταγωνιστικές μάρκες εδώ και χρόνια. (To EuroNCAP πχ ήδη λαμβάνει υπόψη στα αποτελέσματα που εκδίδει, την ύπαρξη τέτοιων συστημάτων.) Ενώ στο δεύτερο: όταν όλοι οι κατασκευαστές έχουν ανάλογα συστήματα (τα οποία μάλιστα αξιολογούνται με ειδική αναφορά από το EuroNCAP). Ναι, με το 2ο το θέτεις ως έχει, και δεν έχω απολύτως καμία διαφωνία. Όσο για το "κάτω απ' το τραπέζι" λανσάρισμα των Γερμανών στην αυτοκινητοβιομηχανία, οι άνθρωποι το 'χουν. Το έχουν αποδείξει και σε άλλους κλάδους. Και πάλι να τονίσω ότι δεν συσχετίζω την ποιότητα των Γερμανικών αυτοκινήτων με τον τρόπο προώθησής τους. Επίσης, ενώ είμαι της Ιαπωνικής σχολής, τον κολλητό μου τον έσπρωξα προς Volvo όταν ρώτησε για γνώμη (τότε που είχε προσφορά το S40 diesel). Δεν είμαι από τους πρίξες "αιρετικούς". Απλά όπως είπες κι εσύ, μου αρέσει να μιλάμε αντικειμενικά, τίποτα άλλο.
qsis Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2014 θα ήθελα να γίνω djtaurus και να παρουσιάζω τα οικονομικά αποτελέσματα του vag, αλλά δε μου βγαίνει έχω φίλο που είχε ασχοληθεί με το επαγγελματικό αυτοκίνητο δημοσιογραφικά και μου τα έχει πει τα "καλά" της VW GROUP τουλάχιστον όλοι έχουμε ένα φίλο που τον έβαζαν να γράφει ότι τα golf είναι το καλύτερο αυτοκίνητο του πλανήτη, παρόλα αυτά δε σημαίνει ότι δεν είναι ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα της κατηγορίας τους, όπως επίσης δε σημαίνει ότι οι ιάπωνες δεν έχασαν τη μπάλα τα προηγούμενα χρόνια και αντί να βγάλουν αυτοκίνητα της προκοπής έβγαζαν υβριδικές σαβούρες και διαστημόπλοια με ημιάκαμπτους όταν οι άλλοι έδιναν μικρά τούρμπο στο λαό η αγορά μίλησε (εδώ γίνομαι λίγο djt ) και οι πωλήσεις έγιναν λόγω του ότι έδιναν συμφέρουσες προτάσεις, όχι λόγω του τύπου που στη τελική έχει πεθάνει πλέον βέβαια αυτή τη στιγμή έχουμε φτάσει στη κατάσταση να ονειρεύονται όλοι ένα μικρό ντίζελ γιατί η βενζίνη έχει γίνει αστεία ακριβή και η "χλίδα" πλέον ηλεκτροκίνητα που παίρνουν αποφάσεις μόνα τους
KilliK Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2014 ωραια η αρχη εγινε. και σε μερικα χρονια απο τωρα: 1
Heisenburg Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2014 Παρα πολύ καλό για οποιαδήποτε εταιρία χρησιμοποιεί τέτοια μέτρα ασφάλειας. Off topic: Ακόμα περιμένω το πρώτο άτομο που θα πει "κάμερα στο παρμπρίζ; μας παρακολουθούν και δεν το βλέπετε! Μας ψεκάζουν. Skynet" κτλπ
bounce2 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2014 Ωραία είναι αυτά τα συστήματα αλλά όταν η λωρίδα είναι αόρατη (γιατί έχει σβήσει) ή είναι εντελώς λάθος (π.χ. έχει μείνει απο μια παλιά παράκαμψη) όπως συμβαίνει συχνά, τότε τι κάνουν;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα