Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω ένα Yamaha Aerox 50cc από το 2004. Άρχισε να μην δίνει γκάζι, σαν έχει τελική τα 10 χλμ ένα πράμα.. Δεν ξέρω πως αλλιώς να το περιγράψω.

Το πήγα για σέρβις και μου είπε πως θέλει αλλαγή πιστονιού. 150€. Επειδή δεν έχω αποφασίσει ακόμα αν αξίζει να δώσω 150€, διότι δεν ξέρω σε τι κατάσταση θα είναι μετά. Αν το πρόβλημα είναι πραγματικά μόνο αυτό. Μηχανικά το σκούτερ θα πηγαίνει σχεδόν σαν καινούριο μετά την αλλαγή πιστονιού; 

150€ για αλλαγή πιστονιού στο συγκεκριμένο σκούτερ είναι λογική τιμή;

 

Edit: Googlάρωντας, βρήκα και κάποιες τιμές κυλινδροπίστονων, παίζουν πολύ στα 60-70€. Μπορώ να του βάλω μεγαλύτερο των 50cc ώστε να έχει καλύτερες επιδόσεις; Από αυτή την αγγελία μου δημιουργήθηκε η απορία. Δεν ξέρω βέβαια κι αν είναι αυτό που ψάχνω.

Επεξ/σία από Par1s*
Δημοσ.

τοσα χρονια δεν βαρεθηκες το 50αρi και το λαδι?

τι σοι κιτ θα σου βαλει σου ειπε?κιτ κυλινδροπιστονα ή μονο πιστονι?! τον εμπιστευεσε?

με τοσα ειδα 150ε παιρνεις "παραπανω κυβικα"σε κιτ polini malossi (γραψε στο ebay.com aerox 50 malossi ή polini kit)ή στα eshop τους...

Αλλα ενα τετοιο κιτ(δηλ.σχεδον 72cc) θελει εναν καλο μαστορα να σου ρυθμισει ή με αλλο καρμπυρατερ ή με reed/ζιγκλερ(κρατωντας το υπαρχων καρμπυρατερ) την εξτρα βενζινη που πρεπει να ριχνει...

 

 

 

Η διαφορα σε κυλινδροπιστονα-εννοειτε πως πρεπει να μακρυνει κ λαιμο αλλιως δεν θα δεις τελικες- απο σιδερο κ αλουμινιο ,εκτος απο τα λεφτα ειναι μεγαλη κ σε δυνατοτητες.του αλουμινιου ειναι πολυ καλυτερο σε ταχυτητες,ανεβαζει τρελες στροφες+το αλουμινιο εχει μικροτερες θερμοκρασιες απο οτι σιδερο. αλλα αν βαρεσει μπιελα παει για πεταμα κ αγορα νεου-αν δεν το χεις συνεχεια τερμα δεν εχει προβλημα-δεν παιρνει ρεκτιφιε σε αντιθεση με το σιδερο.          

 

για μενα βαλε αγγελια οπως ειναι 150ε κατω και πες θελει αλλαγη κυλινδροπιστονα ή φτιαχτο πουλατο και παρε ενα 4τ 125 150.... http://www.car.gr/classifieds/bikes/?fs=1&category=24&make=&variant=&price-from=&price-to=%3C1000&registration-from=&registration-to=&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=%3E80&engine_size-to=%3C150&fuel_type=&exterior_color=&significant_damage=&gearbox_type=&kteo=&sort=&rg=&radius=&postcode=&modified=&hi=&st=&offer_type=sale

θα καις λιγοτερα και θα ναι καλυτερο και δεν θα βρωμας λαδιλα

http://www.ebay.it/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR10.TRC0.A0.H0.Xaerox+50+kit&_nkw=aerox+50+kit&_sacat=0

Δημοσ.

Το είχα πάρει στα 16 μου 50cc γιατί μόνο γι' αυτό μπορούσα τότε να βγάλω δίπλωμα.. Τελική 70χλμ/ώρα για την δουλειά που το θέλω είναι μια χαρά. Δεν κάνω και τρελές αποστάσεις με αυτό, 10χλμ απόσταση το πολύ να πάω κάπου.

Καινούριο - Μεταχειρισμένο, οικονομικά δεν με παίρνει καθόλου για να αγοράσω. Δεν πιάνει και πολλά να το πουλήσω λόγω και της κατάστασης στην οποία είναι τα πλαστικά του κτλ.

Απλά ψάχνομαι για το αν αλλάζοντας το πιστόνι θα γίνει σε καλή κατάσταση και να μπορεί να έχει αξιοπρεπή για τα δεδομένα του εκκίνηση και να μην κάνω 30 δευτερόλεπτα να ξεκινήσω από το φανάρι..

Με μπέρδεψες λίγο με αυτά που γράφεις.. Δεν ξέρω από μηχανικά εγώ, τα έγραψες και λίγο χύμα εσύ! Για το aerox 50, έχεις ιδέα; Θα πρότεινες κάποιο συγκεκριμένο πιστόνι; Και πόσο πιστεύεις πως είναι η λογική τιμή για να μου το περάσει κάποιος αν του πάω εγώ το πιστόνι.

Δημοσ.

Σου λέει ότι θα δουλέψει σωστά με αλλαγή ίδιου πιστονιού (αν είναι μόνο αυτό το πρόβλημα),

αλλά αν θες ολοκληρωμένη δουλειά σε αλλαγή κυβισμού δεν φτάνει μόνο πιστόνι και 150€.

 

Αν δεν θες να το πουλήσεις για να πάρεις 4χρονο, ρώτας τιμές για φτιάξιμο και σε άλλους μάστορες.

 

 

/sc

Δημοσ.

http://forum.scooterclubhellas.gr/index.php?sid=88d90bf89e8c8c1b7e87a216e02af424

moto.gr

μπορει να φταινε διαφορα...π.χ. καρμπυρατερ,reed,ιμαντας,ηλεκτρονικη κτλ...

ολα αυτα εχουν να κανουν με τον μαστορα....μπορει να σου βρει και αλλα στην πορεια γιατι θα του πας εσυ κιτ οποτε θα χασει και απο κει λεφτα και θα πρεπει καπως να τα αναπληρωσει :P

οταν αλλαζει  κυλινδροπιστονα στην ουσια ειναι σαν να αλλαζεις μηχανη.οποτε το ξαναστρωνεις απο την αρχη.

τεσπα μπες στα παραπανω φορουμ εξηγησε τους την κατασταση και πες τους αν ξερουν εναν εμπιστο μηχανικο γι αυτο που θες...

εγω θα προσπαθουσα να το πουλησω κανα 500ε με 600-1000ε παιρνεις πολυ καλυτερο και νεοτερο...http://www.car.gr/classifieds/bikes/?fs=1&category=24&make=&variant=&price-from=&price-to=%3C1000&registration-from=&registration-to=&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=%3E80&engine_size-to=%3C150&fuel_type=&exterior_color=&significant_damage=&gearbox_type=&kteo=&sort=&rg=&radius=&postcode=&modified=&hi=&st=&offer_type=sale

Δημοσ.

το πιστονι παντως ειναι λογικη φθορα για διχρονο πενηνταρι σκουτερ,

τα 150 ειναι καλουτσικη τιμη, γιατι υπολογισε οτι εχει 50-70 το πιστονι βαλε και τα εργατικα που εχει αρκετο λυσιμο το σκουτερ,

αντε να βρεις καποιον με κανα 20αρι πιο κατω να στο κανει δλδ οχι τρελη διαφορα

  • Like 1
Δημοσ.

H βλάβη είναι λογικη, αν θες να το κρατησεις φρόντισε να μπει ποιοτικό πιστόνι και κάνε το στρώσιμο για να σου κρατήσει. Και εγω είχα αλλάξει πιστόνι σε ενα DIO 50 αλλα μετα απο 1 χρόνο ξανα έσπασε....Γενικα την αντοχή που είχε απο την αρχή δύσκολα να την έχει. Μπορείς να αυξήσεις κυβικα αλλα εκει πας σε άλλο κοστολογιο και απο την στιγμή που δεν είσαι 16 δεν υπάρχει νοημα.

Δημοσ.

το πιστονι παντως ειναι λογικη φθορα για διχρονο πενηνταρι σκουτερ,

τα 150 ειναι καλουτσικη τιμη, γιατι υπολογισε οτι εχει 50-70 το πιστονι βαλε και τα εργατικα που εχει αρκετο λυσιμο το σκουτερ,

αντε να βρεις καποιον με κανα 20αρι πιο κατω να στο κανει δλδ οχι τρελη διαφορα

 

 

Λοιπόν ως παθών με πιο δύσκολο μηχανάκι (Jetforce 50) όπως τα λέει και ο φίλος από πάνω. Καλό θα ήταν να βάλεις το κυλινδροπίστονο που προτείνει ο μάστορας ώστε να έχει την ευθύνη αποκλειστικά αυτός. Τα kit που έχουν στο ebay είναι καλά έαν έχεις μάστορα δικό σου (φίλος σου) και έχει τη διάθεση να πειραματιστεί με τις ανοχές τους και τα ελατηριά τους. Ειδικά αυτά που είναι φθηνά τα κιτ οι ανοχές είναι λάθος επίτηδες ώστε να βγάζει μεγάλη συμπίεση το σετ (στην αρχή), αν το σκούτερ σου έχει "βαριά" μετάδοση  θα φρενάρει ο κύλινδρος το πιστόνι και θα σβήνει το μηχανάκι. Στη χειρότερη θα κολλήσει. Οι περισσότεροι που αγοράζουν κιτ από ebay έχουν σχέση με το αντικείμενο και αγοράζουν και ξεχωριστά ελατήρια, κάνουν boring σε μηχανουργεία κτλ. Με λίγα λόγια μακριά από τα φθηνά κιτ. Αν πάμε τώρα σε kit malossi που τα δίνουν ΟΛΑ σχεδόν μες το κιτ ακόμη κ κεφαλές, προσαρμογείς υδροχιτωνίων, ζιγκλέρ, ηλεκτρονικές κ ecu άλλαζει το θέμα βέβαια εκεί οι τιμές ξεκινάνε από το 300ευρώ κ υπάρχει λόγος γι αυτό.  Εν κατακλείδι  τα σκούτερ ακόμη και τα 50ρια είναι πολυέξοδα στη συντήρησή τους και στα ανταλακτικά τους. Τα δίχρονα 50cc ακόμη και πλήρη ανακατασκευή να κάνεις στο κινητήρα ακόμη κ καινούριος να είναι έχουν διάρκεια ζωής 20~30.000 km με σωστή συντήρηση κ στρώσιμο. Τα τετράχρονα έχουν βγάζουν σχεδόν τα διπλάσια χιλιόμετρα άλλα υστερούν σημαντικά στην ισχύ έχουν κ περισσότερα κινούμενα μέρη με λίγο πιο δύσκολη συντήρηση. Ο λόγος που βγαίνουν αδύναμα 50ρια τετράχρονα είναι καθαρά νομικός(μοτοποδήλατο). Το 50ρι το δίχρονο είναι σαν ένα 70ρι τετράχρονο απλά το έχουν περιορισμένο με άλλους τρόπους. Αν θες απλά να πηγαίνεις στη δουλειά σου όπως λες κ να έχεις λιγότερους μπελάδες παίρνεις 4χρονο. Αν θες να έχεις λίγο γκάζι παραπάνω και να κινείσαι πιο ευέλικτα ή να κάνεις κ βελτιώσεις κ καταλαβαίνεις τη θυσία της μισής ζωής του κινητήρα πας σε δίχρονο. Παρεπτιπτόντως έχω δει το μηχανάκι που έχεις υπερκυβισμένο με 1002 σημεία πειραγμένα και χτυπούσε 140χ.α.ω. Ο τύπος βέβαια που το είχε ήταν μηχανικός με συνεργείο αποκλειστικά για scooter.

  • Like 1
Δημοσ.

Αν γυρίσεις σε μαστορες μπορεί να βρεις να κάνεις την αλλαγή και με κάνα 100ρικο.

150€ μου φαίνονται τσιμπημένη λίγο τιμή για 50ρι σκούτερ, τόσο κοστίζει σε δίχρονο KTM 200+cc..

 

Δεν ξέρω βέβαια τι παίζει με το συγκεκριμένο και γενικά με τα αυτόματα, ίσως πρέπει να αλλαχθούν και άλλα πράγματα στο άνοιγμα, να έχει ακριβές φλάτζες κλπ.

 

Μην το πουλήσεις όπως είναι πάντως, αν πουληθεί θα χάσει πάρα πολύ στην τιμή του, καλύτερα δώσε τα 150€ και φτιάχτο, και αν δεν σε ικανοποιεί δώστο και πάρε ένα παπί να κάνεις την δουλειά σου άνετα και ανέξοδα.

Δημοσ.

Παρε κανα παποσκυλο.... τα αστρα τα σκωτονουν για 4 κατοσταρικα.

 

 

"Το πήγα για σέρβις και μου είπε πως θέλει αλλαγή πιστονιού" αυτο κατα 99% ειναι σοτο. Πρεπει να το λυσει για να δει εαν οντως ο κυλινδρος/πιστονι εχει γρατζουνιες. Κατι το οποιο δεν γινεται, κατα πασα πιθανοτητα θα το πηρε μια βολτα και θα εβγαλε το συμπερασμα οτι με ενα κυλινδροπιστονο θα εισαι κομπλε, ασχετα εαν θελει μονο κανα δαχτυλιδι.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Και εγώ έχω aerox απο το 2001 και μια χαρά είναι και δεν το αλλάζω. Το πιστόνι είναι μια χαρά απο τότε που το πήρα. Του έβαλα εξάτμιση gianeli και καρμπηλατερ 21 delordo. Δες μήπως θέλει καθάρισμα η εξάτμιση.

 

Υγ. Του βάζω λάδι castrol tts racing t2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...