Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εγώ συμφωνώ με τον φίλο Heisenburg 100%. Δεν έχει να κάνει το αν είσαι επιμελής στο σχολείο ή στη δουλειά, με το αν θα πετύχεις κάτι αξιοσημείωτο στη ζωή σου. Το θέμα είναι να βάζεις τους προσωπικούς σου στόχους και να μένεις πιστός σ' αυτούς μέχρι να τους πετύχεις, κάνοντας ο,τι χρειαστεί. Το να ξέρεις να αναπαράγεις στείρα μια έτοιμη γνώση παρασκευασμένη από κάποιους άλλους (στην περίπτωση αυτή μαθηματικοί τύποι) και να δίνεις μια πληροφορία που θα σου έδινε ταχύτερα ένα μηχάνημα και δη χωρίς τον κίνδυνο λάθους, ουδόλως προσφέρει στην αύξηση της εξυπνάδας ή της προσωπικής εξέλιξης.

Το παν είναι η ευελιξία για την επίτευξη του στόχου, η πρακτικότητα, όχι ο ευλαβικός σεβασμός κάποιων τύπων που δεν εξυπηρετούν σε τίποτε άλλο πέρα από το να αποδείξεις ότι τους ξέρεις.

Να το θέσω και με ένα παράδειγμα: Θέλω να πάω από το σημείο Α στο σημείο Β. Μπορώ να πάω είτε με τα πόδια, που θα μου πάρει 3 ώρες, είτε με το αυτοκίνητο, που θα μου πάρει 10 λεπτά.   

το θέμα δεν είναι να μη χρησιμοποιείς τη τεχνολογία, εννοείται ότι πρέπει να τη χρησιμοποιείς και να διευκολύνεσαι

 

όταν όμως καταλαβαίνεις τι είναι αυτό πού χρησιμοποιείς και ξέρεις πώς δουλεύει, έχεις το πλεονέκτημα ότι γενικά έχεις μια καλύτερη αντίληψη του κόσμου, έχεις μάθει πώς έχουν σκεφτεί οι προηγούμενοι και ενδεχομένως θα μπορέσεις κι εσύ να προχωρήσεις τη σκέψη παραπέρα

 

όπως είναι βλακεία να παπαγαλίζεις κάτι, έτσι είναι και βλακεία να κάνεις κάτι έτοιμο χωρίς να το καταλαβαίνεις και χωρίς να σου καίγεται καρφί γιατί είναι έτσι .. ή μάλλον είναι το ένα παραλλαγή του άλλου, σε κάθε περίπτωση και τα δύο είναι αρνητικό να συμβαίνουν και για σένα τον ίδιο και για το σύνολο.

 

είναι σα τα διάφορα δόγματα ένα πράγμα που απλά "έτσι είναι" , όμως αυτός ο τρόπος σκέψης έχει οδηγήσει πολλές φορές την ανθρωπότητα στο σκοταδισμό 

 

με λίγα λόγια δεν είναι κακό να χρησιμοποιείς ένα τέτοιο πρόγραμμα (καλά για εξετάσεις είναι κακό και ψιλοξεφτίλα και έτσι κι αλλιώς απαγορεύεται) , αλλά θα είναι καλό να ξέρεις τι κάνει αυτό που χρησιμοποιείς και τουλάχιστον σε απλά παραδείγματα να μπορείς να το κάνεις και στο χέρι

 

το αν θα βγάλεις λεφτά ή όχι είναι άσχετο με το θέμα μας,λεφτά  μπορεί να έχει κάποιος που είναι έξυπνος, μπορεί να έχει και κάποιος που είναι στούρνος, δε μορφωνόμαστε (μόνο) για να βγάλουμε χρήματα 

  • Like 1
Δημοσ.

Ο σκοπός της εκπαίδευσης στις θετικές επιστήμες τουλάχιστον είναι να μάθει το μυαλό την λογική πίσω απ' τις λύσεις αυτών των ασκήσεων, ούτως ώστε σε οποιοδήποτε πρόβλημα κι αν παρουσιαστεί ο μαθητής να διαθέτει κριτική σκέψη και να μπορεί να "αυτοσχεδιάσει". Εάν τώρα δώσεις σε ένα μαθητή δημοτικού για παράδειγμα ένα κομπιουτεράκι για να κάνει τις στοιχειώδεις πράξεις, μετά δεν θα μπορεί καν να λειτουργήσει χωρίς αυτό και δεν θα διαφέρει απολύτως σε τίποτα από την παπαγαλία της ιστορίας ή της γεωγραφίας. Όπως λέει και ένα αρχαίο κινέζικο ρητό "δώσε σε κάποιον ψάρια και δεν θα πεινάσει σήμερα, μάθε τον να ψαρεύει και δεν θα πεινάσει ποτέ". Εξαιρέσεις υπάρχουν κι εδώ, όμως η κοινωνία βασίζεται στους κανόνες και όχι στις εξαιρέσεις.

  • Like 2
Δημοσ.

το θέμα δεν είναι να μη χρησιμοποιείς τη τεχνολογία, εννοείται ότι πρέπει να τη χρησιμοποιείς και να διευκολύνεσαι

 

όταν όμως καταλαβαίνεις τι είναι αυτό πού χρησιμοποιείς και ξέρεις πώς δουλεύει, έχεις το πλεονέκτημα ότι γενικά έχεις μια καλύτερη αντίληψη του κόσμου, έχεις μάθει πώς έχουν σκεφτεί οι προηγούμενοι και ενδεχομένως θα μπορέσεις κι εσύ να προχωρήσεις τη σκέψη παραπέρα

Εγω νομιζα αν αγορασω ενα κινητο,αυτο που χρειαζεται ειναι να μαθω πως δουλευει και οχι την ιστορια της εξεληξης του και τις τεχνολογιες που χρησιμοποιει!

Και οτι πρεπει να κλεψω μπολικο χρονο απο την προσωπικη μου ζωη ή την επαγγελματικη,για να προχωρισω την εξελιξη του κινητου ενα βημα παραπερα!

 

όπως είναι βλακεία να παπαγαλίζεις κάτι, έτσι είναι και βλακεία να κάνεις κάτι έτοιμο χωρίς να το καταλαβαίνεις και χωρίς να σου καίγεται καρφί γιατί είναι έτσι .. ή μάλλον είναι το ένα παραλλαγή του άλλου, σε κάθε περίπτωση και τα δύο είναι αρνητικό να συμβαίνουν και για σένα τον ίδιο και για το σύνολο.

 

είναι σα τα διάφορα δόγματα ένα πράγμα που απλά "έτσι είναι" , όμως αυτός ο τρόπος σκέψης έχει οδηγήσει πολλές φορές την ανθρωπότητα στο σκοταδισμό

Τι σχεση εχει το παπαγαλιζω,τα δογματα και ο σκοταδισμος,με μια εφαρμογη που απλα σου βρισκει  την λυση και στην επεξηγα ,οπως κανουν πολλα εγχειριδια?

Το εχεις παρατραβήξει ολιγον,εε??? :P

 

το αν θα βγάλεις λεφτά ή όχι είναι άσχετο με το θέμα μας,λεφτά  μπορεί να έχει κάποιος που είναι έξυπνος, μπορεί να έχει και κάποιος που είναι στούρνος, δε μορφωνόμαστε (μόνο) για να βγάλουμε χρήματα

Επισης μορφωση δεν ειναι ουτε τα μαθηματικα,ουτε η φυσικη,ουτε να μαθαινουμε τα εγχειριδια ολων των πραγματων που χρησιμοποιουμε!Ουτε καν η επαγγελματικη εξειδικευση,δεν ειναι μορφωση!

Η μορφωση ειναι κατι που αφορα καθαρα την "ολοκληρωση" και το επιπεδο της προσωπικοτητας του καθε ενος ξεχωριστα,μεσα απο την γνωση,τις εμπειριες και την ικανοτητα αντιληψης  και αντιμετωπισης  τους,τις εξωτερικες και εσωτερικες επιδρασεις που δεχομαστε καθημερινα ή σε συγκεκριμενες περιοδους ή περιπτωσεις και παει λεγοντας!

Δεν ειναι ενα βιβλιο η μορφωση,που το διαβαζουμε και τελειωσε!!!

Ο σκοπός της εκπαίδευσης στις θετικές επιστήμες τουλάχιστον είναι να μάθει το μυαλό την λογική πίσω απ' τις λύσεις αυτών των ασκήσεων, ούτως ώστε σε οποιοδήποτε πρόβλημα κι αν παρουσιαστεί ο μαθητής να διαθέτει κριτική σκέψη και να μπορεί να "αυτοσχεδιάσει". Εάν τώρα δώσεις σε ένα μαθητή δημοτικού για παράδειγμα ένα κομπιουτεράκι για να κάνει τις στοιχειώδεις πράξεις, μετά δεν θα μπορεί καν να λειτουργήσει χωρίς αυτό και δεν θα διαφέρει απολύτως σε τίποτα από την παπαγαλία της ιστορίας ή της γεωγραφίας. Όπως λέει και ένα αρχαίο κινέζικο ρητό "δώσε σε κάποιον ψάρια και δεν θα πεινάσει σήμερα, μάθε τον να ψαρεύει και δεν θα πεινάσει ποτέ". Εξαιρέσεις υπάρχουν κι εδώ, όμως η κοινωνία βασίζεται στους κανόνες και όχι στις εξαιρέσεις.

Οταν θα αρρωστησεις πηγενε  στο μαθηματικο να σε γιανει,γιατι το 99% των γιατρων δεν ξερουν να λυσουν ουτε ενα απλο ολοκληρωμα!!!

Ολη αυτη η γνωση των ενισχυμένων μαθηματικων του λυκείου,πετάχτηκε  στο "καδο των αχρηστων" μεσα στα πρωτα 6 χρονια της σχολης,για να παρει τη θεση της,η γνωση που θα σου σωσουν καποια μερα την ζωη!

 

Και τα μαθηματικα και γενικα οι επιστημες δεν εχουν καμια σχεση με την κριτικη σκεψη και τον αυτοσχεδιασμο, ιδιως ετσι οπως μαθαινονται στα σχολεια,που ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ να αυτοσχεδιασει,αλλα ΜΟΝΟ να ακολουθησει την πορεια που του δινεται!

  • Like 1
Δημοσ.

Εγω νομιζα αν αγορασω ενα κινητο,αυτο που χρειαζεται ειναι να μαθω πως δουλευει και οχι την ιστορια της εξεληξης του και τις τεχνολογιες που χρησιμοποιει!

Και οτι πρεπει να κλεψω μπολικο χρονο απο την προσωπικη μου ζωη ή την επαγγελματικη,για να προχωρισω την εξελιξη του κινητου ενα βημα παραπερα!

 

 

δηλαδή εσύ δε ξέρεις πώς δουλεύει το κινητό σου καθόλου; το wifi δεν ξέρεις τι είναι; θα πας πάνω στο βουνό και θα αναρωτιέσαι γιατί δε πιάνει το internet του σπιτιού σου; 

δεν αντιλαμβάνεσαι κάποια βασικά πράγματα γύρω από τη λειτουργία του;

 

όσο για την εξέλιξη της γνώσης, επίτηδες έβαλα τη λέξη "ενδεχομένως" , προφανώς και αυτό δε θα το κάνουν όλοι, αλλά και αυτοί που είναι να το κάνουν θα πρέπει να τους δοθεί κάποια ευκαιρία για να το κάνουν 

 

Το εχεις παρατραβήξει ολιγον,εε??? :P

 

 

ναι το έχω παρατραβήξει γιατί ακόμα βλέπω γύρω μου νέους ανθρώπους που είναι τούβλα και δε θέλω αυτό να συμβαίνει 

Δημοσ.

το θέμα δεν είναι να μη χρησιμοποιείς τη τεχνολογία, εννοείται ότι πρέπει να τη χρησιμοποιείς και να διευκολύνεσαι

 

όταν όμως καταλαβαίνεις τι είναι αυτό πού χρησιμοποιείς και ξέρεις πώς δουλεύει, έχεις το πλεονέκτημα ότι γενικά έχεις μια καλύτερη αντίληψη του κόσμου, έχεις μάθει πώς έχουν σκεφτεί οι προηγούμενοι και ενδεχομένως θα μπορέσεις κι εσύ να προχωρήσεις τη σκέψη παραπέρα

 

όπως είναι βλακεία να παπαγαλίζεις κάτι, έτσι είναι και βλακεία να κάνεις κάτι έτοιμο χωρίς να το καταλαβαίνεις και χωρίς να σου καίγεται καρφί γιατί είναι έτσι .. ή μάλλον είναι το ένα παραλλαγή του άλλου, σε κάθε περίπτωση και τα δύο είναι αρνητικό να συμβαίνουν και για σένα τον ίδιο και για το σύνολο.

 

είναι σα τα διάφορα δόγματα ένα πράγμα που απλά "έτσι είναι" , όμως αυτός ο τρόπος σκέψης έχει οδηγήσει πολλές φορές την ανθρωπότητα στο σκοταδισμό 

 

με λίγα λόγια δεν είναι κακό να χρησιμοποιείς ένα τέτοιο πρόγραμμα (καλά για εξετάσεις είναι κακό και ψιλοξεφτίλα και έτσι κι αλλιώς απαγορεύεται) , αλλά θα είναι καλό να ξέρεις τι κάνει αυτό που χρησιμοποιείς και τουλάχιστον σε απλά παραδείγματα να μπορείς να το κάνεις και στο χέρι

 

το αν θα βγάλεις λεφτά ή όχι είναι άσχετο με το θέμα μας,λεφτά  μπορεί να έχει κάποιος που είναι έξυπνος, μπορεί να έχει και κάποιος που είναι στούρνος, δε μορφωνόμαστε (μόνο) για να βγάλουμε χρήματα 

Δεν έθιξα καν το θέμα λεφτά. Ούτε ενοούσα τα λεφτά ως επίτυευξη στόχων. Το πήγαινα πολύ πιο γενικά. Απλώς να το ξεκαθαρίσουμε: στόχος μπορεί να είναι ο,τι βάζει ο καθένας ως το ύστατο σκαλοπάτι καταξίωσης για τη ζωή του. 

Αλλά όσον αφορά τα περί παπαγαλίας, συμφωνώ με την άποψή σου. Ποτέ δεν πήγαμε μπροστά σαν ανθρωπότητα λόγω παπαγαλίας. Το αντίθετο μάλιστα, όταν κάποιος είχε το θάρρος να υποστηρίξει κάτι διαφορετικό, να ορθώσει το ανάστημά του απέναντι στην ξερή επανάληψη των ίδιων και των ίδιων, μόνο τότε προχώρησε η ιστορία του ανθρώπου, μόνο τότε έκανε βήματα προς τα μπροστά.

Φοβάμαι όμως πως στους μαθηματικούς τύπους ελλοχεύει πολλή παπαγαλία, μέχρι να τους μάθεις όλους, να τους αποστηθίσεις και να τους εφαρμόσεις. Η λογική σκέψη μπορεί να εμφυσηθεί στους μαθητές και μέσω της απλής, πρακτικής αριθμητικής. Δεν χρειάζονται σταθερές του Ναπιερ, ολοκληρώματα, λογάριθμοι και μιγαδικοί για να διδάξεις στο μέσο 15χρονο μαθητή τι εστί λογική. Γιατί για να φτάσεις να κατανοήσεις αυτού του επιπέδου τα μαθηματικά, έχεις ήδη χάσει την πρακτικότητα των αριθμών στον πραγματικό κόσμο. Έχεις χαθεί σε θεωρίες προβλημάτων που δεν θα συναντήσεις αν δεν είσαι μαθηματικός (και πάλι σε θεωρητικό επίπεδο) και καταλήγεις να κυνηγάς την ουρά σου.  

Δημοσ.

 

 

Επισης μορφωση δεν ειναι ουτε τα μαθηματικα,ουτε η φυσικη,ουτε να μαθαινουμε τα εγχειριδια ολων των πραγματων που χρησιμοποιουμε!Ουτε καν η επαγγελματικη εξειδικευση,δεν ειναι μορφωση!

Η μορφωση ειναι κατι που αφορα καθαρα την "ολοκληρωση" και το επιπεδο της προσωπικοτητας του καθε ενος ξεχωριστα,μεσα απο την γνωση,τις εμπειριες και την ικανοτητα αντιληψης  και αντιμετωπισης  τους,τις εξωτερικες και εσωτερικες επιδρασεις που δεχομαστε καθημερινα ή σε συγκεκριμενες περιοδους ή περιπτωσεις και παει λεγοντας!

Δεν ειναι ενα βιβλιο η μορφωση,που το διαβαζουμε και τελειωσε!!!

 

οκ δεν είναι μόρφωση, είναι όμως πράγματα που τρίβουν το μυαλό σου αν θες να το πάρουμε πολύ απλά

 

το ότι με τα μαθηματικά μπορείς να αντιληφθείς μεγάλο μερός αυτών που συμβαίνουν γύρω σου παραείναι φιλοσοφικό ας το αφήσουμε

Δημοσ.

δηλαδή εσύ δε ξέρεις πώς δουλεύει το κινητό σου καθόλου; το wifi δεν ξέρεις τι είναι; θα πας πάνω στο βουνό και θα αναρωτιέσαι γιατί δε πιάνει το internet του σπιτιού σου; 

δεν αντιλαμβάνεσαι κάποια βασικά πράγματα γύρω από τη λειτουργία του;

 

όσο για την εξέλιξη της γνώσης, επίτηδες έβαλα τη λέξη "ενδεχομένως" , προφανώς και αυτό δε θα το κάνουν όλοι, αλλά και αυτοί που είναι να το κάνουν θα πρέπει να τους δοθεί κάποια ευκαιρία για να το κάνουν 

 

ναι το έχω παρατραβήξει γιατί ακόμα βλέπω γύρω μου νέους ανθρώπους που είναι τούβλα και δε θέλω αυτό να συμβαίνει

Διαβασε καλυτερα τι εχω γραψει!

Εγω νομιζα αν αγορασω ενα κινητο,αυτο που χρειαζεται ειναι να μαθω πως δουλευει και οχι την ιστορια της εξεληξης του και τις τεχνολογιες που χρησιμοποιει!

Και οτι πρεπει να κλεψω μπολικο χρονο απο την προσωπικη μου ζωη ή την επαγγελματικη,για να προχωρισω την εξελιξη του κινητου ενα βημα παραπερα!

οκ δεν είναι μόρφωση, είναι όμως πράγματα που τρίβουν το μυαλό σου αν θες να το πάρουμε πολύ απλά

 

το ότι με τα μαθηματικά μπορείς να αντιληφθείς μεγάλο μερός αυτών που συμβαίνουν γύρω σου παραείναι φιλοσοφικό ας το αφήσουμε

Ναι αλλα δε σε κανουν καλυτερο ανθρωπο,ουτε πιο ολοκληρωμενο και ουτε αυξανουν την κριτικη σκεψη!!!Αυτο ειναι το ποιντ μου!

  • Like 1
Δημοσ.

 

Φοβάμαι όμως πως στους μαθηματικούς τύπους ελλοχεύει πολλή παπαγαλία, μέχρι να τους μάθεις όλους, να τους αποστηθίσεις και να τους εφαρμόσεις. Η λογική σκέψη μπορεί να εμφυσηθεί στους μαθητές και μέσω της απλής, πρακτικής αριθμητικής. Δεν χρειάζονται σταθερές του Ναπιερ, ολοκληρώματα, λογάριθμοι και μιγαδικοί για να διδάξεις στο μέσο 15χρονο μαθητή τι εστί λογική. Γιατί για να φτάσεις να κατανοήσεις αυτού του επιπέδου τα μαθηματικά, έχεις ήδη χάσει την πρακτικότητα των αριθμών στον πραγματικό κόσμο. Έχεις χαθεί σε θεωρίες προβλημάτων που δεν θα συναντήσεις αν δεν είσαι μαθηματικός (και πάλι σε θεωρητικό επίπεδο) και καταλήγεις να κυνηγάς την ουρά σου.  

αυτό έχει να κάνει με το εκάστοτε εκπαιδευτικό σύστημα και αν μιλάμε για το δικό μας ναι είναι ένα πρόβλημα που υπάρχει ακόμα και σε θετικές επιστήμες 

 

παρόλα αυτά όμως δε χρειάζεται να μένουμε μόνο στο κομμάτι της εξέτασης (γιατί λόγω της εξέτασης κυρίως υπάρχει το συγκεκριμένο πρόβλημα)  και να λέμε ότι όλα είναι παπαγαλία, άρα δε μας χρειάζεται να ξέρουμε κάτι παραπάνω από το να χρησιμοποιούμε κομπιουτεράκι 

 

εννοείται ότι μπορεί κάποιος να γίνει "επιστήμονας" παίρνοντας ένα χαρτί παπαγαλίζοντας, μπορεί να γίνει και χρησιμοποιώντας βοηθήματα και σκονάκια

 

θες να κολλήσουμε στα τυπικά ή θες να μιλήσουμε για το τι μπορεί να κερδίσει κάποιος που κάθεται και μαθαίνει πραγματικά κάτι; 

 

δηλαδή ο μέσος 15χρονος που μπορεί να μη ξέρει τι είναι το ολοκλήρωμα, δε θα έπρεπε να ξέρει γιατί στο σχολείο τον βάζουν να παπαγαλίσει ασκήσεις χωρίς να του εξηγούν τι παριστάνει ένα ολοκλήρωμα; 

Διαβασε καλυτερα τι εχω γραψει!

 

 

οκ συμφωνούμε πάνω κάτω λοιπόν

 

Ναι αλλα δε σε κανουν καλυτερο ανθρωπο,ουτε πιο ολοκληρωμενο και ουτε αυξανουν την κριτικη σκεψη!!!Αυτο ειναι το ποιντ μου!

το καλός άνθρωπος είναι πολύ σχετικό

εγώ αρχικά μίλησα για ένα άτομο που μπορεί να χρησιμοποιήσει το μυαλό του

 

το πώς θα το χρησιμοποιήσει είναι άλλο ζήτημα (μπορεί να έχεις στο μυαλό σου και πράγματα όπως ήθος, καλλιέργεια.. )

και ο Μένγκελε γιατρός ήταν, αλλά.. 

Δημοσ.

το καλός άνθρωπος είναι πολύ σχετικό

εγώ αρχικά μίλησα για ένα άτομο που μπορεί να χρησιμοποιήσει το μυαλό του

 

το πώς θα το χρησιμοποιήσει είναι άλλο ζήτημα 

και ο Μένγκελε γιατρός ήταν, αλλά.. 

Και ο χτηστης χρησιμοποιει το μυαλο του για να σου φτιαξει μια καλυτερη κατασκευη ή διορθωσει κατι που εχει χαλασει,με λιγοτερο κοπο και εξωδα,δε χρειαζεται να λυει μαθηματικες πραξεις γι'αυτο!

 

...ολοι οι γιατροι ειναι Μενγκελε,αυτο θες να πεις ή οτι δε πας στο γιατρο,αλλα στο μαθηματικο και τον φυσικο,οταν αρρωστησεις,που εχουν "ακονισμενο" μυαλο? 

Δημοσ.

 

 

...ολοι οι γιατροι ειναι Μενγκελε,αυτο θες να πεις?

όχι θέλω να πω ότι και μορφωμένος να είσαι, μπορεί να είσαι πάρα πολύ κακός για τους γύρω σου 

 

το τι προσωπικότητα θα διαμορφώσεις εξαρτάται και από άλλα πράγματα 

Και ο χτηστης χρησιμοποιει το μυαλο του για να σου φτιαξει μια καλυτερη κατασκευη ή διορθωσει κατι που εχει χαλασει,με λιγοτερο κοπο και εξωδα,δε χρειαζεται να λυει μαθηματικες πραξεις γι'αυτο!

 

 

γιατί οι κτίστες δεν ασχολούνται με νούμερα; απλά βάζουν το ένα πάνω στο άλλο και ότι βγει; 

 

δεν απαιτεί βέβαια κάποιος από ένα κτίστη να γνωρίζει στατική όπως ένας μηχανικός (για αυτό άλλωστε υπάρχει και αυτός) για να μη σου έρθει το κτίριο στο κεφάλι, αλλά όσο πιο έξυπνος είναι αυτός ο κτίστης τόσο πιο εύκολα, ποιοτικά και με ασφάλεια θα γίνει η δουλειά 

 

θα μου πεις ότι μια τέχνη τη μαθαίνεις κυρίως με την εμπειρία και δε θα διαφωνήσω (το ίδιο ισχύει για όλα βέβαια), αλλά όσο πιο πολύ αναρωτιέσαι πώς και γιατί τόσο πιο καλός τεχνίτης θα γίνεις 

Δημοσ.

όχι θέλω να πω ότι και μορφωμένος να είσαι, μπορεί να είσαι πάρα πολύ κακός για τους γύρω σου 

 

το τι προσωπικότητα θα διαμορφώσεις εξαρτάται και από άλλα πράγματα 

Το θεμα δεν ειναι αν εισαι μορφωμενος,αλλα τι μορφωση εχεις αποκτησει.Ολοι οι ανθρωποι ειναι μορφωμενοι!

 

Και ο γιατρος δεν ειναι μορφωμενος γιατι εχει βγαλει την ιατρικη.Ειναι απλα επαγγελματικα εξειδικευμενος!

Αυτα τα δυο,μορφωση και επαγγελματικη εξειδικευση,καποτε πρεπει να αρχισουμε να τα διαχωριζουμε στο μυαλο μας!

  • Like 1
Δημοσ.

Το θεμα δεν ειναι αν εισαι μορφωμενος,αλλα τη μορφωση εχει αποκτησει.Ολοι οι ανθρωποι ειναι μορφωμενοι!

 

Και ο γιατρος δεν ειναι μορφωμενος γιατι εχει βγαλει την ιατρικη.Ειναι απλα επαγγελματικα εξειδικευμενος!

Αυτα τα δυο,μορφωση και επαγγελματικη εξειδικευση,καποτε πρεπει να αρχισουμε να τα διαχωριζουμε στο μυαλο μας!

μαζί σου σε αυτό, όμως από την άλλη δε καταλαβαίνω γιατί μειώνεις (ή έτσι μου φαίνεσαι τέλοσπάντων) την αξία της οποιαδήποτε γνώσης

 

δε λέω ότι όλοι πρέπει να ξέρουν τα πάντα σε επιστημονικό μάλιστα βαθμό, ούτε ότι όποιος έχει χαρτιά και πτυχία είναι ανώτερη μορφή ζωής

 

λέω απλά πως ο κάθε άνθρωπος για δικό του κυρίως καλό θα πρέπει οποιαδήποτε ευκαιρία του παρουσιάζεται να μάθει κάτι,  να την αρπάζει και να μην την αγνοεί επειδή βαριέται και στη συνέχεια να την απαξιώνει

 

ακόμα και αν κάποιος στο μέλλον γίνει μπετατζής (τυχαίο παραδειγμα) και ξέρει από μικρός ότι θα κάνει αυτό το πράγμα ή έχει αποφασίσει ο ίδιος οτι αυτό θέλει να κάνει και δεν το νοιάζει κάτι άλλο, δε σημαίνει πως όταν είναι μαθητής (και θεωρητικά δε θα έχει βιοποριστικό πρόβλημα ή δε θα πρέπει να δουλέψει αλλά να είναι στο σχολείο) δε θα πρέπει να αρπάξει την ευκαιρία και να μάθει κάποια πράγματα που του προσφέρονται δωρεάν

 

μόνο κέρδος θα έχει από κάτι τέτοιο, αλλά δυστυχώς πολλοί το βλέπουν σα χάσιμο χρόνου  

Δημοσ.

όχι θέλω να πω ότι και μορφωμένος να είσαι, μπορεί να είσαι πάρα πολύ κακός για τους γύρω σου 

 

το τι προσωπικότητα θα διαμορφώσεις εξαρτάται και από άλλα πράγματα 

γιατί οι κτίστες δεν ασχολούνται με νούμερα; απλά βάζουν το ένα πάνω στο άλλο και ότι βγει; 

 

δεν απαιτεί βέβαια κάποιος από ένα κτίστη να γνωρίζει στατική όπως ένας μηχανικός (για αυτό άλλωστε υπάρχει και αυτός) για να μη σου έρθει το κτίριο στο κεφάλι, αλλά όσο πιο έξυπνος είναι αυτός ο κτίστης τόσο πιο εύκολα, ποιοτικά και με ασφάλεια θα γίνει η δουλειά 

 

θα μου πεις ότι μια τέχνη τη μαθαίνεις κυρίως με την εμπειρία και δε θα διαφωνήσω (το ίδιο ισχύει για όλα βέβαια), αλλά όσο πιο πολύ αναρωτιέσαι πώς και γιατί τόσο πιο καλός τεχνίτης θα γίνεις 

Δε λυνει και ολοκληροματα και μπορει να εβγαλε καν το σχολειο.Απλα εμαθε οσα του χρειαζονται για την δουλεια του,χωρις να μπει στη διαδικασια να μαθει καν απο που βγαινουν.

Και το να σκεφτεις κατι εξυπνο,δε χριαζεται να ειναι μαθηματικη πραξη!Στην ουσια το 99% των εξυπνων πραγματων που σκεφτομαστε στην καθημερινοτητα μας,δεν εχουν καμια σχεση με τα μαθηματικα!

Δημοσ.

"δηλαδή ο μέσος 15χρονος που μπορεί να μη ξέρει τι είναι το ολοκλήρωμα, δε θα έπρεπε να ξέρει γιατί στο σχολείο τον βάζουν να παπαγαλίσει ασκήσεις χωρίς να του εξηγούν τι παριστάνει ένα ολοκλήρωμα; "

 

Τι θες να πεις εδώ; Γιατί σε έχασα λίγο. Εννοείς πως ο μαθητής οφείλει να "ψυλλιαστεί" πως το ολοκλήρωμα είναι κάτι σημαντικό, επειδή στο σχολείο τον πιέζουν να το παπαγαλίσει; Έτσι θα πρέπει να μετριέται η σημαντικότητα ενός μαθήματος; Ή μήπως θα βοηθήσει αυτό τον μαθητή να σκεφτεί λογικά; "Αφου με πιέζουν τόσο να το μάθω, θα είναι σημαντικό". Γιατί και θρησκευτικά ή λατινικά πχ μας πίεζαν να μάθουμε, αλλά δεν ήταν τελικά τόσο σημαντικά στη ζωή μας κι αυτά. Σαν τα ολοκληρώματα δηλαδή! 

 

ΥΓ: Αν δεν εννοείς κάτι τέτοιο και κατάλαβα λάθος, με συγχωρείς. Είναι και περασμένη η ώρα...:)

  • Like 1
Δημοσ.

@ektor

δες και το παραπάνω ποστ μου..

 

εντάξει έχεις την αποψή σου και είναι σεβαστή όσο κι αν διαφωνώ, το τι θα κάνεις στη ζωή σου για x,y λόγους δεν ακυρώνει την αξία της μόρφωσης 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...