Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ελάτε τώρα. Πείτε μου, δεν είστε πάνω από 18 χρόνων, έτσι.

23 ετών.

Χειρότερος μαθητής της τάξης.

Τώρα έχω δικό μου μαγαζί και πάω για το δεύτερο.

 

Οι γνώσεις μου στα μαθηματικά είναι ίδιες με ενός παιδιού 3 γυμνασίου.

 

Τα βασικά τα γνωρίζω, από εκεί και πέρα υπάρχει το κουμπιουτερακι.

 

Αν κάποιος θέλει να πετύχει θα πετύχει. Μια εφαρμογή δεν έβλαψε ποτε κανέναν. Με ένα λυσαρι για κάθε μάθημα ήμουν. Τώρα οι συμμαθητές μου που ήταν καλύτεροι από εμένα και δεν χρησιμοποιουσαν βοηθηματα είναι ακόμα στο 4 έτος ή τα έχουν παρατήσει και ψάχνουν δουλειά και τους ζουν οι γονεις τους, και εμένα που με είχαν για καμένο χαρτί ζω τους γονείς μου :)

  • Like 1
Δημοσ.

23 ετών.

Χειρότερος μαθητής της τάξης.

Τώρα έχω δικό μου μαγαζί και πάω για το δεύτερο.

 

Οι γνώσεις μου στα μαθηματικά είναι ίδιες με ενός παιδιού 3 γυμνασίου.

 

Τα βασικά τα γνωρίζω, από εκεί και πέρα υπάρχει το κουμπιουτερακι.

 

Αν κάποιος θέλει να πετύχει θα πετύχει. Μια εφαρμογή δεν έβλαψε ποτε κανέναν. Με ένα λυσαρι για κάθε μάθημα ήμουν. Τώρα οι συμμαθητές μου που ήταν καλύτεροι από εμένα και δεν χρησιμοποιουσαν βοηθηματα είναι ακόμα στο 4 έτος ή τα έχουν παρατήσει και ψάχνουν δουλειά και τους ζουν οι γονεις τους, και εμένα που με είχαν για καμένο χαρτί ζω τους γονείς μου :)

 

 

Καλά μην κρίνεις μόνο από την δικιά σου εμπειρία και μόνο!  Αν το πας έτσι και εγώ μέχρι πριν 7 χρόνια γνώσεις γυμνασίου είχα, ε μετά ήθελα να φτάσω κάπου παραπάνω. Νυχτερινό -> Πανελλήνιες -> Ηλεκτρολογία.;ρ

 

Μια εφαρμογή/λυσάρι, δεν φέρνει την γνώση όπως και να έχει.

  • Like 1
Δημοσ.

23 ετών.

Χειρότερος μαθητής της τάξης.

Τώρα έχω δικό μου μαγαζί και πάω για το δεύτερο.

 

Οι γνώσεις μου στα μαθηματικά είναι ίδιες με ενός παιδιού 3 γυμνασίου.

 

Τα βασικά τα γνωρίζω, από εκεί και πέρα υπάρχει το κουμπιουτερακι.

 

Αν κάποιος θέλει να πετύχει θα πετύχει. Μια εφαρμογή δεν έβλαψε ποτε κανέναν. Με ένα λυσαρι για κάθε μάθημα ήμουν. Τώρα οι συμμαθητές μου που ήταν καλύτεροι από εμένα και δεν χρησιμοποιουσαν βοηθηματα είναι ακόμα στο 4 έτος ή τα έχουν παρατήσει και ψάχνουν δουλειά και τους ζουν οι γονεις τους, και εμένα που με είχαν για καμένο χαρτί ζω τους γονείς μου :)

 

Μπράβο σου, αλλά να ξέρεις ότι η επιστήμη δεν προχωράει χωρίς μαθηματικά.

 

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι η γνώση δεν έβλαψε ποτέ κανέναν. Και η γνώση πρέπει να είναι πραγματική για να προχωρήσει και η κοινωνία εν τέλει.

 

Θέλω να πιστεύω ότι οι περισσότεροι εδώ μέσα κατανοούν την αξία της σκληρής δουλειάς και τα επάκολουθά της (βέβαια παίζει ρόλο και ο παράγοντας τύχη).

 

Το κομπιουτεράκι που ανέφερες είναι μια χαρά για τη δουλεία που κάνεις. Ο μαθητής όμως θα πρέπει να μάθει πως να λύνει κάτι ή έστω να προσπαθεί. Άλλωστε ο ρόλος της εκπαίδευσης είναι να σε κάνει να σκέφτεσαι.

  • Like 3
Δημοσ.

αν χρειαζεσαι σκονακι για να τα λυσεις αυτα, αστο κλειστο το μαγαζι και κανε κατι αλλο...

περαν της πλακας, πολυ ωραια υλοποιηση.

εμα έλεος μόνο σε κανα γυμνάσιο θα φανεί χρήσιμο, αν δεν λύνει ολοκληρώματα και παραγώγους που είναι το πραγματικό θέμα στα μαθηματικά τι να το κάνω? αυτά τα λύνει και ο τελευταίος σε ένα τει με τεχνολογική/επιστημονική κατεύθυνση.

Δημοσ.

Δεν βοηθαει και σε τιποτα αν δινει απλα αποτελεσμα ποσο μαλον για σκονακι. Fail απλα και μονο που αναφερθικε υπαρχουν κιαλες παρομιες καληνυχτα.

Δημοσ.

Εγώ συμφωνώ με τον φίλο Heisenburg 100%. Δεν έχει να κάνει το αν είσαι επιμελής στο σχολείο ή στη δουλειά, με το αν θα πετύχεις κάτι αξιοσημείωτο στη ζωή σου. Το θέμα είναι να βάζεις τους προσωπικούς σου στόχους και να μένεις πιστός σ' αυτούς μέχρι να τους πετύχεις, κάνοντας ο,τι χρειαστεί. Το να ξέρεις να αναπαράγεις στείρα μια έτοιμη γνώση παρασκευασμένη από κάποιους άλλους (στην περίπτωση αυτή μαθηματικοί τύποι) και να δίνεις μια πληροφορία που θα σου έδινε ταχύτερα ένα μηχάνημα και δη χωρίς τον κίνδυνο λάθους, ουδόλως προσφέρει στην αύξηση της εξυπνάδας ή της προσωπικής εξέλιξης.

Το παν είναι η ευελιξία για την επίτευξη του στόχου, η πρακτικότητα, όχι ο ευλαβικός σεβασμός κάποιων τύπων που δεν εξυπηρετούν σε τίποτε άλλο πέρα από το να αποδείξεις ότι τους ξέρεις.

Να το θέσω και με ένα παράδειγμα: Θέλω να πάω από το σημείο Α στο σημείο Β. Μπορώ να πάω είτε με τα πόδια, που θα μου πάρει 3 ώρες, είτε με το αυτοκίνητο, που θα μου πάρει 10 λεπτά.   

  • Like 1
Δημοσ.

Μπράβο σου, αλλά να ξέρεις ότι η επιστήμη δεν προχωράει χωρίς μαθηματικά.

Η επιστήμη προχωράει με ανθρώπους που εχουν μερακι και πάθος γι'αυτη και κανεις απ'αυτους δε θα μπει στην διαδικασίας να χρησιμοποιήσει τέτοιου είδους apps ή να ξεγελάσει κάποιο για να κερδίσει κατι περισσότερο απ'αυτο που εχει.Δλδ μια δουλεία που του αρεσει και εχει αφοσιωθεί σ'αυτη!

 

Δε χρειαζεται να καρφωσουμε με το ζορι σε ολους τους ανθρωπους ,μαθηματικα ή τη φυσικη ή οτι αλλο θεωρηται συμαντικο για την επιστημη!

 

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι η γνώση δεν έβλαψε ποτέ κανέναν. Και η γνώση πρέπει να είναι πραγματική για να προχωρήσει και η κοινωνία εν τέλει.

Η περιττή γνωση πολλές φορες κανει πολυ περισσότερη ζημια,χωρις να το καταλαβαίνουμε. Δε θα γινουν ολοι επιστήμονες και δε θα ασχοληθούν ολοι με το ιδιο αντικειμενο. Γι'αυτο θα έπρεπε το σύστημα να είναι λιγοτερο αυταρχικο και περισσότερο ελαστικο και βοηθητικό ,ιδίως προς μια ηλικια όπως ειναι η μαθητική που ειναι ολα ρευστά και πολλες φορες επικίνδυνα.

Η κοινωνία δεν προχωράει με βαση το επίπεδο της γνωσης που κατέχει ,δυστυχώς ,αλλα κινηται με κεκτημένη ταχύτητά και το μονο που μπορεί να γίνει είναι απλα κάποιοι να την σπρώξουν στην σωστη κατεύθυνσης .Αυτοί οι κάποιοι θα έπρεπε να ηταν ανθρωποι με γνωση και θεληση προς το καλο ολης της κοινωνίας ,αλλα δυστυχώς πολλές φορες δεν ανταποκρίνονται σε κανενα απο τα δυο!

 

Θέλω να πιστεύω ότι οι περισσότεροι εδώ μέσα κατανοούν την αξία της σκληρής δουλειάς και τα επάκολουθά της (βέβαια παίζει ρόλο και ο παράγοντας τύχη).

Η σκληρή δουλεια ,πρέπει πρώτα να εκτιμάται και να ανταμείβεται κατάλληλα ,τοτε και μονο αποκτα αξια.Οσο δεν γίνεται σωστά κατι τέτοιο και να εφαρμόζεται στη πλειοψηφία των περιπτώσεων ,τοτε δεν εχει ουτε καν νοημα,ποσο μάλλον και αξια!

Και εκει που έχεις βάλει τυχη ,αλλαξε το και βαλε μέσον!!!

 

Το κομπιουτεράκι που ανέφερες είναι μια χαρά για τη δουλεία που κάνεις. Ο μαθητής όμως θα πρέπει να μάθει πως να λύνει κάτι ή έστω να προσπαθεί. Άλλωστε ο ρόλος της εκπαίδευσης είναι να σε κάνει να σκέφτεσαι.

Ο ρολος της εκπαίδευσης δεν είναι απλα να μπαινει στην ταξη να δίνει πέντε παραδειγματα στο πίνακα και να βαζει 100+ ασκήσει για το σπιτι!Αυτο λέγεται βασανίζω το μαθητη,γιατι εγω βαριέμαι να βρω τροπους πως θα μεταδώσω την γνωση χωρις να του μαμισω την παιδική/νεανική ζωη,με πραγματα που ίσως να μην τα ξαναδεί ποτε μπροστα του!

Μειωστε την υλη και τα μαθηματα και προσπαθήστε να περναει το 80% της μάθησης μέσα στο σχολείο και οχι μετα απ'αυτο!

 

Καταλαβαινω οτι εισαι μαθηματικος/εκπαιδευτικος και έχεις μάθει με κάποια στερεότυπα και βαση αυτων προχωρας.Δυστυχως αυτα τα στερεότυπα εδώ και πολλά χρονια δεν κατάφεραν να δώσουν σχεδόν τιποτα στη κοινωνια,ουτε το παραμικρο ιχνος αλλαγής και εξακολουθούμε να επιμένουμε σ'αυτα!

 

Η εκπαίδευση πρώτα εκπαιδεύει, βελτιώνει και εξελίσσει αυτούς που θα είναι υπεύθυνοι για να τη δώσουν και μετα αυτούς που θα την παρουν!

 

no offence!

  • Like 1
Δημοσ.

Καταλαβαίνεται φυσικά ότι με τις παραπάνω δηλώσεις άνετα καταρρίπτεται και η ορθογραφία κλπ έτσι;

Δημοσ.

Καταλαβαίνεται φυσικά ότι με τις παραπάνω δηλώσεις άνετα καταρρίπτεται και η ορθογραφία κλπ έτσι;

Μόλις την κατέρριψες! "Καταλαβαίνετε". :) 

  • Like 3
Δημοσ.

Μόλις την κατέρριψες! "Καταλαβαίνετε". :)

 

Τουλάχιστον δεν θα είμαι εγώ αυτός που θα της δώσω την χαριστική βολή κύργιε.;ρ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...