Chocobo Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 καλησπέρα στο φόρουμ,συγνώμη αν υπάρχει άλλο thread αλλά δεν βρήκα κάτι και είπα να κάνω νέο. Λοιπόν η ιστορία έχει ως εξείς.Είχα σύνδεση στη Forthnet στο όνομα της μάνας μου αλλά πλήρωνα εγώ..Μετά απο κάνα μήνα άρχησαν να γίνοντε πολλές διακοπές και αναγκαζόμουν να πέρνω τηλ στην εταιρία για να γίνει πάλι σύνδεση..Αυτή η ιστορία κράτησε κανα 5μηνο,με πολλές επισκέψεις στο κατάστημα τους καθώς και πολλά τηλεφωνήματα.στο τέλος δεν άντεξα και είπα πως απο την στιγμή που δεν μου προσφέρετε αυτό που πρέπει θέλω να κάνω διακοπή.Πλήρωσα τον τελευταίο μου λογαριασμό και μου λένε πως θα πληρώσω και πρόστιμο άλλα 70..Αρνήθηκα καθώς έφυγα απο την εταιρία διότι δεν μου παρείχε σωστές υπηρεσίες...Μετα απο κάνα μήνα έφυγα και στρατό και απο τότε με έχουν πρίξει στα τηλέφωνα μέχρι που σήμερα με πήραν απο δηκιγορικό γραφείο πως αν δεν το πληρώσω σε μια βδομάδα θα πάει δικαστικά..Να προσθέσω πως και στο παρελθόν στο παλιό μου σπίτι είχα Forthnet για ένα χρόνο και γι¨αυτό επέλεξα πάλι την ίδια εταιρία γιατί είχα μίνει ικανοποιιμένος.Στο ίδιο σπίτι που είχα την Forthnet με διακοπές ιντερνετ σε τακτά διαστίματα πλέον έχω CYTA και όλα είναι αψογα ακόμα και με 4άρα σύνδεση..Δεν ξέρω τι να κάνω απο την μία σκέφτομαι πως 70 ευρώ είναι να τα δώσω να τελειώνει αλλά απο την άλλη με πνίγει ι αδικία γιατί έριξα πολύ τρέξιμο στο κατάστημα τους και κάθε τρεις και λίγο έκανα τηλέφωνα στα κεντρικά...Τι συμβουλεύετε να κάνω..? Θα έχω όντως θέμα με δικαστήρια..?
harris78 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 Ξεκίνα με καταγγελία στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και στο συνήγορο του καταναλωτή ή γενική γραμματεία καταναλωτή για να δουν ότι ούτε εσύ αστειεύεσαι.... Αν μπορείς να αποδείξεις μάλιστα τις συνεχείς διακοπές άρα το "προβληματικό" προϊόν που σου πρόσφεραν δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα. Μάλιστα αν συμβουλευτείς και βάλεις και δικηγόρο θα βγεις και από πάνω και θα πληρώνουν εκείνοι εσένα. Φυσικά όλα αυτά να τους τα τονίσεις όταν σε ξαναενοχλήσουν....
aris_borgias Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 καταρχην να ξερετε οτι τα δικηγορικα γραφεια και την καθε φορθνετ δεν την συμφερει να παει δικαστικα ακομα και για 70 ευρω υπολοιπο εναν συνδρομητη. εδω σε εταιρια κινητης και ενω τα στελνουν σε δικηγορικα γραφεια δεν εκδιδουν διαταγες πληρωμης και για πολυ μεγαλυτερα ποσα ασχετως τι λενε στο τηλ.
Chocobo Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 Ξεκίνα με καταγγελία στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και στο συνήγορο του καταναλωτή ή γενική γραμματεία καταναλωτή για να δουν ότι ούτε εσύ αστειεύεσαι.... Αν μπορείς να αποδείξεις μάλιστα τις συνεχείς διακοπές άρα το "προβληματικό" προϊόν που σου πρόσφεραν δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα. Μάλιστα αν συμβουλευτείς και βάλεις και δικηγόρο θα βγεις και από πάνω και θα πληρώνουν εκείνοι εσένα. Φυσικά όλα αυτά να τους τα τονίσεις όταν σε ξαναενοχλήσουν.... Δυστοιχός δεν έχω πως να το αποδείξω το ότι πήγενα συχνά.αλλά τα τηλεφωνήματα λογικά καταγράφοντε και φένονται στο ιστορικό μου οπότε αν χρειαστεί φαντάζομαι να τα δει κάποιος θα μπορεί.Το να βάλω δικηγόρο είναι μπελάδες και εγώ θέλω απλά να ξεμπερδεύω γιατί με κούρασαν. καταρχην να ξερετε οτι τα δικηγορικα γραφεια και την καθε φορθνετ δεν την συμφερει να παει δικαστικα ακομα και για 70 ευρω υπολοιπο εναν συνδρομητη. εδω σε εταιρια κινητης και ενω τα στελνουν σε δικηγορικα γραφεια δεν εκδιδουν διαταγες πληρωμης και για πολυ μεγαλυτερα ποσα ασχετως τι λενε στο τηλ. Το εύχομαι γιατί δεν θέλω να πληρώσω για τόσο κακή υπηρεσία(στο δευτερο μου συμβόλαιο μαζί τους γιατί στο πρώτο ήταν μια χαρά) Ξεκίνα με καταγγελία στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και στο συνήγορο του καταναλωτή ή γενική γραμματεία καταναλωτή για να δουν ότι ούτε εσύ αστειεύεσαι.... Αν μπορείς να αποδείξεις μάλιστα τις συνεχείς διακοπές άρα το "προβληματικό" προϊόν που σου πρόσφεραν δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα. Μάλιστα αν συμβουλευτείς και βάλεις και δικηγόρο θα βγεις και από πάνω και θα πληρώνουν εκείνοι εσένα. Φυσικά όλα αυτά να τους τα τονίσεις όταν σε ξαναενοχλήσουν.... Μήπως μπορείς να μου πεις πως επικοινωνώ με τον συνήγορο του καταναλωτή.? απλά καλώ στα τηλέφωνα που έχει η σελίδα στο ιντερνετ.?
ramnous32 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 καλησπέρα στο φόρουμ,συγνώμη αν υπάρχει άλλο thread αλλά δεν βρήκα κάτι και είπα να κάνω νέο. Λοιπόν η ιστορία έχει ως εξείς.Είχα σύνδεση στη Forthnet στο όνομα της μάνας μου αλλά πλήρωνα εγώ..Μετά απο κάνα μήνα άρχησαν να γίνοντε πολλές διακοπές και αναγκαζόμουν να πέρνω τηλ στην εταιρία για να γίνει πάλι σύνδεση..Αυτή η ιστορία κράτησε κανα 5μηνο,με πολλές επισκέψεις στο κατάστημα τους καθώς και πολλά τηλεφωνήματα.στο τέλος δεν άντεξα και είπα πως απο την στιγμή που δεν μου προσφέρετε αυτό που πρέπει θέλω να κάνω διακοπή.Πλήρωσα τον τελευταίο μου λογαριασμό και μου λένε πως θα πληρώσω και πρόστιμο άλλα 70..Αρνήθηκα καθώς έφυγα απο την εταιρία διότι δεν μου παρείχε σωστές υπηρεσίες...Μετα απο κάνα μήνα έφυγα και στρατό και απο τότε με έχουν πρίξει στα τηλέφωνα μέχρι που σήμερα με πήραν απο δηκιγορικό γραφείο πως αν δεν το πληρώσω σε μια βδομάδα θα πάει δικαστικά..Να προσθέσω πως και στο παρελθόν στο παλιό μου σπίτι είχα Forthnet για ένα χρόνο και γι¨αυτό επέλεξα πάλι την ίδια εταιρία γιατί είχα μίνει ικανοποιιμένος.Στο ίδιο σπίτι που είχα την Forthnet με διακοπές ιντερνετ σε τακτά διαστίματα πλέον έχω CYTA και όλα είναι αψογα ακόμα και με 4άρα σύνδεση..Δεν ξέρω τι να κάνω απο την μία σκέφτομαι πως 70 ευρώ είναι να τα δώσω να τελειώνει αλλά απο την άλλη με πνίγει ι αδικία γιατί έριξα πολύ τρέξιμο στο κατάστημα τους και κάθε τρεις και λίγο έκανα τηλέφωνα στα κεντρικά...Τι συμβουλεύετε να κάνω..? Θα έχω όντως θέμα με δικαστήρια..? Με τα τηλέφωνα είναι δύσκολο να βγάλεις άκρη . Επειδή μπορεί να έχει γίνει μπέρδεμα γράψε ένα μήνυμα στην εξυπηρέτηση πελατών https://www.facebook.com/Forthnet/app_482802375174799 με το παραπάνω πρόβλημα και θα σε πάρουν τηλέφωνο αυτοί για να λυθεί το πρόβλημα
Chocobo Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 Με τα τηλέφωνα είναι δύσκολο να βγάλεις άκρη . Επειδή μπορεί να έχει γίνει μπέρδεμα γράψε ένα μήνυμα στην εξυπηρέτηση πελατών https://www.facebook.com/Forthnet/app_482802375174799 με το παραπάνω πρόβλημα και θα σε πάρουν τηλέφωνο αυτοί για να λυθεί το πρόβλημα ευχαριστώ πολύ φίλε και εσένα και τα άλλα παιδιά,αύριο θα καλέσω στον συνήγορο του καταναλωτή καθώς και ένα δικηγόρο που ήταν καθηγητής μου στο ΙΕΚ και θα βγάλω άκρη ελπίζω
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα