albNik Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2014 @albNik @defacer Και οι δύο κώδικες βγάζουν λάθος αποτελέσματα Δες μήπως εισαι off κατα 1 min = sortedList[K]; καντο min = sortedList[K-1];
TSMGeorge Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2014 @albnik Είσαι τρομερός φίλε μου... 1000 Ευχαριστώ! Μπορείς σε παρακαλώ να μου εξηγήσεις ακριβώς τι παίζει με τον κώδικα; (παίζω λολ τώρα και θα τον μελετήσω μετά)
Anubis13 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2014 Ασε το λολ και πιασε το βιβλιο. Οι διαγωνισμοι δεν βγαινουν με τον να σου λεμε την λυση, το θεμα ειναι να μαθεις να σκεφτεσαι!
TSMGeorge Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2014 Ασε το λολ και πιασε το βιβλιο. Οι διαγωνισμοι δεν βγαινουν με τον να σου λεμε την λυση, το θεμα ειναι να μαθεις να σκεφτεσαι! Ξέρεις κάτι... συμφωνώ αλλά διαφωνώ. Όταν απευθύνεσαι σε φοιτητές, δεν μπορείς να τους λες "έχεις 2 sec", πάρε 100κ*50k*50k και σπάσε το κεφάλι σου να το κάνεις έτσι ώστε να μην βγεις εκτός χρόνου. Προσωπικά το βρίσκω "άκυρο" αυτό που κάνουν. Με αυτή τη λογική, του χρόνου μπορεί να πέσει ένα Matrix με 100κ εγγραφές που πρέπει να βρεις τον Kth-shortest Path σε 2sec. ΥΓ: Το είχα λύσει αλλά έπιανα το 40% (4/10) και στα άλλα 6 έτρωγα Timeout (η λύση ήταν σωστή αλλά τι να το κάνεις...)
Moderators Kercyn Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2014 Moderators Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2014 Δηλαδή το θεωρείς κακό να είναι ο καθηγητής απαιτητικός;
Anubis13 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2014 Ξέρεις κάτι... συμφωνώ αλλά διαφωνώ. Όταν απευθύνεσαι σε φοιτητές, δεν μπορείς να τους λες "έχεις 2 sec", πάρε 100κ*50k*50k και σπάσε το κεφάλι σου να το κάνεις έτσι ώστε να μην βγεις εκτός χρόνου. Προσωπικά το βρίσκω "άκυρο" αυτό που κάνουν. Με αυτή τη λογική, του χρόνου μπορεί να πέσει ένα Matrix με 100κ εγγραφές που πρέπει να βρεις τον Kth-shortest Path σε 2sec. ΥΓ: Το είχα λύσει αλλά έπιανα το 40% (4/10) και στα άλλα 6 έτρωγα Timeout (η λύση ήταν σωστή αλλά τι να το κάνεις...) Μπορεις. Το μαθημα προφανως λεγεται Αλγοριθμοι η κατι παρεμφερες. Συνεπως τα ορια του Μ και Ν ειναι τετοια ωστε να βρεις μια λυση με συγκεκριμενη πολυπλοκοτητα. Αν βρεις λυση χειροτερης πολυπλοκοτητας θα εχεις timeout και πιθανως βαθμολογικο κοστος. Αδικο η δικαιο δεν ξερω αυτο που ξερω ειναι οτι οταν καποια μερα θα εχεις να επεξεργαστεις καποια δεδομενα πολυ πιθανο να μην μπορεις να πεις θελω πιο γρηγορο pc αλλα να χρειαστεις την καλυτερη λυση που μπορεις να σκεφτεις.
defacer Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2014 [αφήνω κατα μέρος ότι ο υπολογισμός του min εδώ εκτός από αργός είναι και τελείως λάθος, δεν παίζει ρόλο σ' αυτό που αναλύω] Και οι δύο κώδικες βγάζουν λάθος αποτελέσματα. Αναρωτιέμαι γιατί. Αυτό το βιβλίο το ξέρω, μου το πρότεινε και άλλος. Πρέπει να είναι καλό ε; μόνο που συχαίνομαι την Java. Τέσπα! πως μπορώ να κατεβάσω τους κώδικες μαζικά; γιατί κατεβάζω πχ το Dijkstra.java και έχει άλλα 4-5 αρχεία import που πρέπει να τα βρω-κατεβάσω 1-1. Δεν τα έχει σε .rar? Το ότι σιχαίνεσαι τη Java είναι πρόβλημά σου. Το ότι πιστεύεις πως επειδή ο κώδικας που έχει μέσα το βιβλίο είναι σε Java, η χρησιμότητα του βιβλίου περιορίζεται μόνο σ' αυτούς που έχουν να κάνουν με Java (λογικό αν θεωρείς χρήσιμο μόνο το copy paste) είναι επίσης πρόβλημά σου. Σ' αυτά δε μπορώ να βοηθήσω. Στο πώς θα κατεβάσεις τους κώδικες μαζικά και αν τα έχει σε rar επίσης δε μπορώ να βοηθήσω, δεν είναι δικό μου το βιβλίο εξάλλου. FYI εγώ έχω όχι την 4η έκδοση αλλά την 3η (για C++), την οποία αγόρασα (πλήρωσα δηλαδή από την τσέπη μου) αφότου έτυχε να δω τη 2η έκδοση (για C) στη βιβλιοθήκη της σχολής. Επίσης ο Sedgewick έχει και σχετική σειρά μαθημάτων στο Coursera. Ξέρεις κάτι... συμφωνώ αλλά διαφωνώ. Όταν απευθύνεσαι σε φοιτητές, δεν μπορείς να τους λες "έχεις 2 sec", πάρε 100κ*50k*50k και σπάσε το κεφάλι σου να το κάνεις έτσι ώστε να μην βγεις εκτός χρόνου. Προσωπικά το βρίσκω "άκυρο" αυτό που κάνουν. Με αυτή τη λογική, του χρόνου μπορεί να πέσει ένα Matrix με 100κ εγγραφές που πρέπει να βρεις τον Kth-shortest Path σε 2sec. ΥΓ: Το είχα λύσει αλλά έπιανα το 40% (4/10) και στα άλλα 6 έτρωγα Timeout (η λύση ήταν σωστή αλλά τι να το κάνεις...) Αν λέγοντας "σπάσε το κεφάλι σου" εννοείς "τα έχω πει στο μάθημα, τα λέει το βιβλίο, είμαι εδώ για να βοηθήσω, στην τελική υπάρχει ολόκληρο internet αλλά θα χρειαστεί να κάνεις κάτι παραπάνω από copy paste" τότε μάλλον έχεις δίκιο. Όταν απευθύνεσαι σε φοιτητές που λες, οι φοιτητές έχουν την πολυτέλεια να κάνουν ο,τι κάνουν με την ησυχία τους, να πάρουν βοήθεια, να δοκιμάσουν ξανά και ξανά και στην τελική να περάσει όχι μόνο ο καλύτερος αλλά όσοι δούλεψαν αρκετά για να πιάσουν βάση (αστεία πράγματα). Από την άλλη όταν απευθύνεσαι σε όχι φοιτητές τότε θα πρέπει να τα κάνεις όλα μόνος σου με το ρολόι να μετράει αντίστροφα και χωρίς δυνατότητα να επανεξετάσεις αυτό που έκανες. Επίσης στο τέλος δε θα προσληφθούν όσοι έπιασαν 5 αλλά κατα προτίμηση μόνο τα δεκάρια. Είναι ενδιαφέρον το γεγονός ότι βρίσκεις άκυρο "αυτό που κάνουν" αλλά προφανώς δε βρίσκεις άκυρο το ότι αντί να κάτσεις να ξεστραβωθείς θα κάνεις λίγο απο δω, λίγο απο κει, θα μας βάλεις να φτιάξουμε και κανα bug που μας ξέφυγε γιατί στην τελική την ιδέα δείχνουμε, δεν είμαστε εμείς οι εξεταζόμενοι, στο τέλος θα πέσει το copy paste και όλα καλά, 10/10 και παίξαμε και λολ ανάμεσα. Όσο για το "η λύση ήταν σωστή"... ε, ήταν τόσο σωστή όσο το να τρέξεις κατοστάρι σε 40 δευτερόλεπτα ή χιλιόμετρο σε 20 λεπτά με διάλειμμα στη μέση για τσιγάρο. Αν πιστεύεις πως αυτό που μετράει ήταν ότι τελικά τερμάτισες πάω πάσο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα