SpirosLouis Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2014 Άλλαξα χθες τακάκια στο μηχανάκι μπρος και πίσω.(έχει και πίσω δισκόπλακα) Το κακό είναι το μπροστά σχεδόν δεν πιάνει! Πάει αρκετά μέσα η μανέτα παρά το ότι έχει καινούργια τακάκια. Μου είπε ο μάστορας ότι μπορεί να έχει πρόβλημα η τρόμπα. Ισχύει ή μπορεί απλά να είναι σάπια τα τακάκια και να μην πιάνουν; Επιπλέον όταν κάνω κάποια διαδρομή x που χρειάζεται αρκετό φρένο, το φρένο μυρίζει όταν σταματήσω. Τι γίνεται;
SpirosLouis Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2014 ο μάστορας. Από ότι κατάλαβα έκανε και εξαέρωση.
pain Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2014 τα καινούρια τακάκια χρειάζονται πάντα καμιά 100σταριά χιλιόμετρα στρώσιμο, για την μανέτα που ζουπιέται πολύ, ή δεν σου έκανε καλή εξαέρωση ο μάστορας, ή έχουνε κλάσει οι τσιμούχες της τρόμπας
SpirosLouis Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2014 Μπορεί να θέλει άλλαγμα η τρόμπα; Μπορεί να θέλει συμπλήρωση λαδιών;
MT60RS Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2014 τα εμβολακια τα καθαρισε; http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=131066
SpirosLouis Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2014 τα εμβολακια τα καθαρισε; http://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=131066 Όχι
MT60RS Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2014 με την χρηση, οπως τρωγονται τα τακακια, σιγα σιγα τα εμβολακια βγαινουν ολο και πιο εξω με τα νεα τακακια τα εμβολακια γυρνανε προς τα μεσα, αφου τα καινουρια τακακια εχουν πιο πολυ παχος ομως τα εμβολα με τον καιρο εχουν μαζεψει μακα (κυριως) απο τα τακακια και οταν ο χασαπης τα σπρωξει πισω, αυτη η μακα τα εμποδιζει να δουλεψουν αερινα (χωρις πολλες τριβες) και στο πατα και στο ασε
madsc Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 Για το θέμα της μανέτας που πατιέται τέρμα μέσα, είναι θέμα είτε υγρών φρένου που θέλουν συμπλήρωση είτε ρύθμιση μανέτας (αν υπάρχει ρυθμιστής). Και μούφα να είναι τα τακάκια σε απόδοση δεν παύουν να έχουν το σωστό πάχος όταν είναι καινούρια. Αν έχεις πρόβλημα με τσιμούχες τρόμπας θα βρεις υγρά φρένου να έχουν στάξει. Για το φρένο που δεν πιάνει μπορεί να είναι είτε πιστόνια δαγκάνας που θέλουν καθάρισμα, συρτάρι δαγκάνας που θέλει καθάρισμα/γράσωμα, τακάκια που δεν συμπαθεί ο δίσκος σου, ή απλά δεν έχουν στρώσει τα τακάκια να πατήσουν σε όλη την επιφάνεια του δίσκου. Συνήθως είναι το τελευταίο. Για το φρένο που σου μύρισε είτε είναι πολύ μαλακά (οργανικά) τα τακάκια και κάηκαν με τον τρόπο οδήγησης σου είτε τα πιστόνια/συρτάρι δεν έχουν σωστή επαναφορά και πιέζουν συνέχεια τα τακάκια στο δίσκο παραπάνω απ όσο πρέπει. Κανένα από τα 2 δεν πρέπει να γίνετε, αν καούν τα τακάκια, δεν έχεις φρένο μέχρι να τα αλλάξεις. Το θέμα σου εδώ είναι αν η μυρωδιά ήταν όντως από το φρένο ή απλά μύρισες καμιά σταγόνα λάδι που έπεσε στην εξάτμιση αν έκανες και αλλαγή λαδιών. /sc
SpirosLouis Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 Καταρχάς ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας, Υγρά φρένων κοίταξα και δεν έχουνε στάξει. Όταν λες τακάκια που δεν συμπαθεί ο δίσκος μου; Ελπίζω να μην έχουν στρώσει όπως λες... Η οδήγηση μου άλλαξε καθόλου. Αυτό που σήμερα παρατήρησα βέβαια είναι ότι ο τροχός δεν κινητέ εντελώς ελεύθερα αλλά κρατάει λίγο. Όπως λέει και ο φίλος MT60RS ποιο πάνω φαντάζομαι θα έχουνε πιάσει βρωμιά πάνω τους τα πιστονάκια. Η μυρωδιά είναι σίγουρα από τα φρένα διότι εμφανίστηκε δύο φορές από τη στιγμή που άλλαξα τακάκια.(και καθόμουν και μύριζα το μηχανάκι λες και είμαι γάτα κάνα μισάωρο ~_^)
madsc Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 Δεν ταιριάζουν όλα τα τακάκια με όλους τους δίσκους. Αν είναι πολύ σκληρός ο δίσκος και πολύ μαλακά τα τακάκια, φθείρονται πρόωρα ή καίγονται κατά την πέδηση. Καθάρισε/γράσαρε συρτάρι δαγκάνας και μετά καθάρισε πιστόνια. Αυτό θα το χρειαστείς είτε αλλάξεις τακάκια είτε όχι. Περίμενε να στρώσουν τα τακάκια σου. Αν πάλι δεν έχεις φρένο, αλλάζεις τακάκια. /sc
SpirosLouis Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 Να περιμένω καμιά βδομάδα ακόμα; Το ότι η μανέτα πάει μέσα; Να δω αν έχει υγρό;
Fubar.gr Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 Όταν χαλάσουν τα τσιμουχάκια της τρόμπας δέν τρέχουν υγρά. Απλά το υγρό αντί να πάει στα τακάκια επιστρεφει πίσω στο δοχείο. Στα αυτοκίνητα μπορεί τα υγρά να τρέξουν μέσα στο σέρβο αλλά πάλι εξωτερικά δέν θα φαίνεται τίποτα. Όσο για τα τακάκια, οι μηχανές έχουν διαφορετικά μέταλλα στους δίσκους και τα οργανικά τακάκια δέν πιάνουν καθόλου καλά πάνω τους. Την έχω πατήσει πολλές φορές με no name τακάκια, πλέον μόνο τα oem, κι ας είναι 2-3 φορές ακριβότερα.
MT60RS Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2014 ευκαιρια ειναι τωρα που εχεις αλλαξει τακακια να βαλεις και φρεσκα υγρα υγρα φρενων ΠΟΤΕ δεν συμπληρωνουμε (αν δεν υπαρχει διαρροη - μεχρι να φτασουμε σπιτι) μονο αλλαζουμε το σημαντικο ειναι να ιδια η σταθμη (πανω στο δοχειακι) στα παλια και στα νεα υγρα επειδη ειναι φρενα και αμα δεν ξερεις μπορει να γινει μαλακια, βρες εναν αξιοπρεπη μαστορα ιδανικα να καθοσουν μαζι του, να εβλεπες και να σου εξηγουσε τι και πως, και την επομενη φορα να το εκανες μονο σου αν το δεις και το καταλαβεις μια φορα, μετα θα ειναι παιχνιδι
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα