Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, αγόρασα πρόσφατα μεταχειρισμένο ένα Piaggio X8 200cc '04 και παρατήρησα υψηλή κατανάλωση βενζίνης. Γενικά ο Πωλητής μου είπε ότι του έβγαζε 130 χιλιόμετρα με 10€(~6,4λίτρα) βενζίνης. Εμένα στην αρχή έβγαλε ~70χλμ με 10€. Καθάρισα καρμπυρατέρ & το ρύθμισα αλλά και πάλι είναι κοντά στα 100χλμ/10€ βενζίνης. Έχει κανείς αντίστοιχο μοντέλο να τις συγκρίνουμε;

 

Υ.Γ.: Στο μετρητή καυσαερίων πάντως αν το ρυθμίσω για τις χαμηλές στροφές στης υψηλές κάτι δεν πάει καλά, στην αρχή είχα πολλά σκασίματα στην εξάτμιση... Μου λένε ότι θέλει αλλαγή το καρμπυρατέρ, Επισκευάζεται άραγε αυτό; Αν πάω σε αλλαγή για καινούριο; Original; 

 

Ευχαριστώ.

Δημοσ.

το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να παρεις ενα κιτ απο εξω για το καρμπυρατερ και να αλλαξεις ολα τα λαστιχακια-ζιγκλερ κτλ.

αυτο θα σε βοηθησει: https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Piaggio&T=X8%20200&Y=2005&L=PI_X8_200&O=CARBURETOR&F=PI_X8_200_CI&L2=PI_X8_200_CI

 

επισης καλο θα ειναι να τσεκαριστουν-ρυθμιστουν οι βαλβιδες

η καταναλωση ειναι αρκετα τσιμπημενη. Δεν ξερω καποιον που να εχει το 200 αλλα γνωστος με το 180 ειχε καταναλωση γυρω στα 4-4,5λιτρα

Δημοσ.

Ο μεγαλύτερος υπεύθυνος για την κατανάλωση καυσίμου σε καρμπυρατέρ ή injection είναι το φίλτρο αέρα.

Μετά τσεκάρεις όλα τα υπόλοιπα.

 

 

Φίλτρο, ζιγκλέρ, εξάτμιση είναι original ή aftermarket ; 

 

 

/sc

Δημοσ.

Ο μεγαλύτερος υπεύθυνος για την κατανάλωση καυσίμου σε καρμπυρατέρ ή injection είναι το φίλτρο αέρα.

Μετά τσεκάρεις όλα τα υπόλοιπα.

 

 

Φίλτρο, ζιγκλέρ, εξάτμιση είναι original ή aftermarket ; 

 

 

/sc

το κοίταξα το φίλτρο αέρα, του έκανα και αλλαγή λαδιών/φίλτρο λαδιού-βενζίνης. original εξάτμιση, το ζιγκλέρ μου έφυγε μια φορά και τώρα του έβαλα κόλα πάνω, δεν μπορώ να καταλάβω κάτι σε αυτό...

το καλυτερο που εχεις να κανεις ειναι να παρεις ενα κιτ απο εξω για το καρμπυρατερ και να αλλαξεις ολα τα λαστιχακια-ζιγκλερ κτλ.

αυτο θα σε βοηθησει: https://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Piaggio&T=X8%20200&Y=2005&L=PI_X8_200&O=CARBURETOR&F=PI_X8_200_CI&L2=PI_X8_200_CI

 

επισης καλο θα ειναι να τσεκαριστουν-ρυθμιστουν οι βαλβιδες

η καταναλωση ειναι αρκετα τσιμπημενη. Δεν ξερω καποιον που να εχει το 200 αλλα γνωστος με το 180 ειχε καταναλωση γυρω στα 4-4,5λιτρα

από αυτό εννοείς όλα να τα αλλάξω ή μόνο αυτά που αναφέρεις;

Δημοσ.

Καλησπέρα, αγόρασα πρόσφατα μεταχειρισμένο ένα Piaggio X8 200cc '04 και παρατήρησα υψηλή κατανάλωση βενζίνης. Γενικά ο Πωλητής μου είπε ότι του έβγαζε 130 χιλιόμετρα με 10€(~6,4λίτρα) βενζίνης. Εμένα στην αρχή έβγαλε ~70χλμ με 10€. Καθάρισα καρμπυρατέρ & το ρύθμισα αλλά και πάλι είναι κοντά στα 100χλμ/10€ βενζίνης. Έχει κανείς αντίστοιχο μοντέλο να τις συγκρίνουμε;

Έχω το ίδιο ακριβώς. Εμένα στην πόλη μου βγάζει 180 χιλιόμετρα με κάθε γέμισμα των 15€, 120km πες ανά 10€.

Δημοσ.

το κοίταξα το φίλτρο αέρα, του έκανα και αλλαγή λαδιών/φίλτρο λαδιού-βενζίνης. original εξάτμιση, το ζιγκλέρ μου έφυγε μια φορά και τώρα του έβαλα κόλα πάνω, δεν μπορώ να καταλάβω κάτι σε αυτό...

από αυτό εννοείς όλα να τα αλλάξω ή μόνο αυτά που αναφέρεις;

 

πρεπει να το νοιξεις και να αλλαξεις οτι δεν ειναι σε καλη κατασταση (φθαρμενο, σκισμενο, ξεραμενο κτλ)

και σιγουρα να τσεκαρεις τις βαλβιδες!

Δημοσ.

Αν πούμε ότι η βενζίνα που βάζετε είναι ίδια σε €/lt και θερμίδες, 

η διαφορά 100klm με 120klm / 10€ έρχεται εύκολα με αλλαγμένο (πιο ανοιχτό) φίλτρο αέρα και ζιγκλέρ/ρύθμιση καρμπυρατέρ σε παρόμοια οδήγηση. Αν το πηγαίνεις τάπα το μηχανάκι είναι επίσης λόγος.

Μπουζί μπορείς να αλλάξεις αν δεν το χεις κάνει, φτηνό και εύκολο.

 

Συμπίεση (ελατήρια π.χ.), και βαλβίδες έρχονται μετά στο θέμα αυτονομίας, εκτός αν είναι τελείως εκτός spec.

 

 

/sc

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...