Deathy Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2014 θες να μου πεις οτι δεν εχουν στοκ και στο συστημα βγαινει διαθεσιμο? αυτο τωρα το ανακαλυψανε?
runner69 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2014 Ωραια εφοσον τις ακυρωνουν με αιτιολογια την ελλειψη προιοντος ενω εμφανιζουν ταυτοχρονα εδω και μερες διαθεσιμο το προιον, τραβηξτε screenshot και προχωρηστε σε καταγγελιες. 1
Deathy Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2014 την ιδια τακτικη εχουν απ'οτι διαβασα εδω και χρονια οριστε για οσους βαριουνται να ψαχνουν μια ανωνυμη ειναι οτι πρεπει http://www.1520.gov.gr/anonymi-proionta και εδω το στιγμιοτυπο της σελιδας τους στις 29/10 http://web.archive.org/web/20141029130820/http://www.logintech.gr/index.php?dispatch=products.view&product_id=69029 αυτο δεν αλλαζει με τιποτα εφυγε η πρωτη
Σαϊνόμπι Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2014 Ψηνομαι να ασχοληθω και γω λιγακι περισσοτερο εφοσον μου λεν πως δεν υπαρχει αποθεμα (pic 1) ενω ταυτοχρονα το προιον στο site βρισκεται κανονικα σε stock (pic 2) την ιδια τακτικη εχουν απ'οτι διαβασα εδω και χρονια οριστε για οσους βαριουνται να ψαχνουν μια ανωνυμη ειναι οτι πρεπει http://www.1520.gov.gr/anonymi-proionta edit: εφυγε και η 2η
Antwni Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2014 Επίσης και η καφρίλα να παραγγείλετε 5 τεμάχια ο καθένας ξέρω γω και να μην τα πάρετε ποτέ θα ήταν καλή ιδέα 2
George! Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2014 Μόνο και μόνο για την απαράδεκτη αντιμετώπιση-συμπεριφορά τους, αξίζει να πέσουν καταγγελίες. 2
Σαϊνόμπι Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2014 Eν το μεταξυ δεν νομιζω να χε κανεις μας ιδιαιετερες απαιτησεις απο ενα τετοιο μικρο μαγαζι, αν εξ αρχης παραδεχοντουσαν καποιο λαθος στην τιμολογηση και απλα μας εξηγουσαν οτι λογω αυτου, δεν μπορουν να ολοκληρωσουν τις παραγγελιες.
Deathy Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2014 ανταυτου επελεξαν να μας δουλευουν επι 10 μερες...
silmarien Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2014 Aν δεν ειχε ψοφησει το μακμπουκ μου θα το κυνηγουσα αλλα απο ταμπλετ λιγο δυσκολο να κατσω να στελνω μειλ. Ισως με πιασει οιστρος και αρχισω να τους τα ψαλλω για θεμιτες τακτικες παραπλανησης και να τους παραθέσω κομμάτια απο τον συνηγορο του καταναλωτη.
xristoforos89 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2014 Ε την Φανή..του Νίκου. Θα τα ακούσει για τα καλά και ενδεχομένως να μην φταίει κιόλας η κοπέλα.
Σαϊνόμπι Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2014 Ισως πρεπει να της απαντησω οτι οταν ο κωδικος προιοντος παραμενει ο ιδιος, τοτε το προιον ειναι το ιδιο. Εχει κανεις κρατησει prntscrn για επιβεβαιωση οτι ο κωδικος τοτε ειναι ο ιδιος με τωρα? (ΚΩΔΙΚΟΣ (SKU): CY013315)
AMD Expert Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2014 Η ακύρωση της παραγγελίας μου δεν δικαιολογείται καθώς επρόκειτο για το ίδιο προϊόν με τον ίδιο κωδικό προϊόντος (ΚΩΔΙΚΟΣ (SKU): CY013315) .Απαιτώ το προϊόν μου να παραδωθεί κανονικότατα καθώς επρόκειτο για τον ακριβώς ίδιο κωδικό προϊόντος στον οποίο απλώς αυξήσατε την τιμή. Η συμπεριφορά σας (όχι εσάς προσωπικά - αλλά σαν εταιρεία) είναι απαράδεκτη, δεν είναι σωστό να κοροϊδεύετε τον πελάτη. Ενημερώθηκα πως θα παραλάβω κανονικά και με αναγκάσατε/κοροϊδεύετε εδώ και μια εβδομάδα. Απαιτώ η παραγγελία να εκτελεστεί κανονικότατα αλλιώς θα με αναγκάσετε να κινηθώ νομικώς. Δεν νομίζω να καταφέρω κάτι αλλά θα δω. Θα τους πρήξω όσο πάει,αν σταματήσουν να απαντούν στα mail θα παίρνω τηλέφωνα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα