silmarien Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2014 Ο κωδικός που αναφέρετε δεν έχει την τιμή που είχατε παραγγείλει, και δε μπορούμε να εκτελέσουμε τη παραγγελία σας, καθώς η παραγγελίας σας ήταν σε προσφορά η οποία ακυρώθηκε από τους κεντρικούς προμηθευτές. Η εταιρεία μας είναι μεταπωλητής και όχι εισαγωγέας και δεν ευθύνεται για τυχόν εξάντλησης αποθεμάτων. Απαντανε ο,τι να ναι, τα ιδια και τα ιδια καθε φορα χωρις να εχουν σχεση με αυτα που τους λεω. Τωρα μπορω να βαλω την αρνητική αξιολογηση και να κανω καταγγελια ευχαρίστως
dobro Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2014 ΄΄Η εταιρεία μας είναι μεταπωλητής΄΄.....amazon.de
AntiCambeR Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2014 Οσο η πλειοψηφια του κοσμου δεν γνωριζει τα δικαιωματα του ως καταναλωτης(βαζω και τον εαυτο μου μεσα) αυτες οι τακτικες ψαρωματος και κοροιδιας θα συνεχισουν να εφαρμοζονται. Αν ισχυε το αντιθετο,δηλαδη αν ο κοσμος γνωριζε και ειχε ομως και την ορεξη να ασχοληθει δεν θα γινονταν αυτα απο την πλευρα των καταστηματων και ως καταναλωτες θα ειχαμε σοβαροτερη αντιμετωπιση.Γιατι θα επεφταν οι καταγγελιες βροχη. Καποιο τυπογραφικο λαθος δικαιολογειται,αλλα η κοροιδια και το ψεμα με ηλιθιες δικαιολογιες και χωρις επιχειρηματα οχι. Ειναι σαν να κλεβεις και να μην εισαι ικανος να κρυψεις αυτο που εκλεψες. 4
Σαϊνόμπι Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2014 Απαντανε ο,τι να ναι, τα ιδια και τα ιδια καθε φορα χωρις να εχουν σχεση με αυτα που τους λεω. Τωρα μπορω να βαλω την αρνητική αξιολογηση και να κανω καταγγελια ευχαρίστως Μα καλα, δεν εχουμε ουτε ενας μας prntscrn απ' το προιον σε τιμη προσφορας για να δουμε αν ηταν οντως ο κωδικος διαφορετικος?
a16 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2014 δεν ξερω αν βοηθαει αυτο.τους ειχα στειλει email οταν ακομα εδειχνε εξαντλημενη η ''προσφορα'' .πριν αλλαξει η τιμη της http://tinypic.com/r/2dmb8du/8 οταν αλλαξε η τιμη της,την ιδια μερα το βραδυ εστειλα και παλι μεσω του site τους εμαιλ για να ρωτησω για την διαφορα της νεας τμης και μου απαντησαν την επομενη. http://tinypic.com/r/206o10i/8 και στις 2 περιπτωσεις ο τιτλος του mail και ο κωδικος προϊοντος μπηκαν αυτοματα απο τη φορμα που εχουν για επικοινωνια στο site τους
Σαϊνόμπι Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2014 http://ge.tt/5Be7fG32/v/0 Ο κωδικός που αναφέρετε δεν έχει την τιμή που είχατε παραγγείλει, και δε μπορούμε να εκτελέσουμε τη παραγγελία σας, καθώς η παραγγελίας σας ήταν σε προσφορά η οποία ακυρώθηκε από τους κεντρικούς προμηθευτές. Η εταιρεία μας είναι μεταπωλητής και όχι εισαγωγέας και δεν ευθύνεται για τυχόν εξάντλησης αποθεμάτων. silmarien εφ' οσον σου λεν αυτο, στειλε τους αυτα τα prntscrns που ειναι αποδειξη οτι ο κωδικος προιοντος δεν εχει αλλαξει και ζητα εξεγησεις!
AMD Expert Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2014 Καλησπέρα σας, Ο κωδικός που αναφέρετε δεν έχει την τιμή που είχατε παραγγείλει, και δε μπορούμε να εκτελέσουμε τη παραγγελία σας, καθώς η παραγγελίας σας ήταν σε προσφορά η οποία ακυρώθηκε από τους κεντρικούς προμηθευτές. Με εκτίμηση,logintech.gr
Σαϊνόμπι Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2014 Καλησπέρα σας, Ο κωδικός που αναφέρετε δεν έχει την τιμή που είχατε παραγγείλει, και δε μπορούμε να εκτελέσουμε τη παραγγελία σας, καθώς η παραγγελίας σας ήταν σε προσφορά η οποία ακυρώθηκε από τους κεντρικούς προμηθευτές. Με εκτίμηση, logintech.gr Μπορείς να τους πεις και εσύ αυτό που λέω στο προηγούμενο post μου! 1
silmarien Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2014 Παραθετω την συνομιλια μας. Δυστυχως ή ευτυχως δεν υπαρχει ενδεχομενο συνεχειας οποτε δεν μπορω να τους στειλω κατι. Καλησπερα, Εγω την παραγγελια μου την εκανα απο εσας οχι απο οποιονδηποτε αλλο. Οταν εκανα παραγγελια το προιον ηταν διαθεσιμο και μαλιστα ηταν για αρκετες ωρες πιο μετα. Αν μου εβγαζε μηνυμα οτι δεν υπηρχε στοκ εκεινη την ωρα θα το καταλαβαινα αλλα απο την στιγμη που εγινε η παραγγελια πριν εξαντληθει, και μετα που εξαντληθηκε το αποθεμα ξαναεγινε διαθεσιμο, συμφωνα με τον συνηγορο του καταναλωτη θα πρεπει να διεκπεραιωθει κανονικα η παραγγελια μου. “Οι έμποροι δεν επιτρέπεται να διαφημίζουν προϊόντα/υπηρεσίες σε πολύ χαμηλές τιμές, αν δεν διαθέτουν επαρκή αποθέματα. Οφείλουν να ενημερώνουν τους πελάτες τους για τον διαθέσιμο αριθμό των προς πώληση προϊόντων/υπηρεσιών, καθώς και για τη διάρκεια ισχύος της εκάστοτε προσφοράς.” Σας παραθετω και μια λιστα απο απαγορευμενες εμπορικες πρακτικες. http://europa.eu/youreurope/citizens/shopping/unfair-treatment/unfair-commercial-practices/index_el.htm Καλησπέρα σας, Ο κωδικός που αναφέρετε δεν έχει την τιμή που είχατε παραγγείλει, και δε μπορούμε να εκτελέσουμε τη παραγγελία σας, καθώς η παραγγελίας σας ήταν σε προσφορά η οποία ακυρώθηκε από τους κεντρικούς προμηθευτές. Η εταιρεία μας είναι μεταπωλητής και όχι εισαγωγέας και δεν ευθύνεται για τυχόν εξάντλησης αποθεμάτων. Με εκτίμηση, logintech.gr Καλησπερα, Οπως ανεφερα και πριν εγω δεν παρηγγειλα απο τον προμηθευτη σας αλλα απο εσας. Εσεις κανονικα θα επρεπε να ειχατε σιγουρευτει για το αποθεμα και να εχετε τοσα κομματια διαθεσιμα στην ιστοσελιδα σας. Δεν λεω κατι πολυπλοκο. Απλα πραγματα ειναι. Ετσι οπως λειτουργουν ολα τα ηλεκτρονικα καταστηματα. Το οτι η προσφορα ηταν ενεργη για σχεδον μια μερα και δεχοσασταν παραγγελιες που δεν μπορουσατε να καλυψετε φερνει περισσοτερο σε προσφορα κραχτη για να τραβηξετε ενδιαφερον προς την σελιδα σας. Ομως ο μονος τροπος για να αποκτησετε πελατολογιο και να το αυξησετε ειναι με το να ειστε σοβαροι, συνεπεις και ανταγωνιστικοι. Λυπαμαι πολυ για ο,τι εγινε και δυστυχως θα προβω σε αρνητικη αξιολογηση σας στο bestprice και καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτή για αθεμιτες εμπορικες πρακτικες. Ελπιζω στο μελλον να αλλαξετε τακτικη και να εχετε ενα πιο αξιοπιστο συστημα παραγγελιων για τους επομενους πελατες σας. 7
Σαϊνόμπι Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2014 Ειναι αξιοθαυμαστο παντως το ποσο πολυ μας εκαναν και ασχοληθηκαμε με αυτη την βλακειουλα για κινητο.. 1
john_dr Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2014 Δυστυχώς το κατάστημα δεν είναι αξιόπιστο, διότι είναι ολίγον στο πόδι και χύμα. Μάλλον ποιο πολύ κανένα support θέλουν να πουλάνε σε όποιον του χάλασε το PC και έτυχε να βάλουν και "online κατάστημα". Το είχα επιλέξει παλιά, κάνοντας δοκιμαστικά μια παραγγελία μιας και μου είναι σχετικά εύκολο να πάω προς τα εκεί. Κουτσά στραβά εκείνη η παραγγελία είχε ολοκληρωθεί χωρίς πρόβλημα αλλά μετά από καμιά 10αριά μέρες και με τους ίδιους να μην ενημερώνουν για την κατάσταση αυτής. Εγώ τους είχα πάρει τηλέφωνο. Λίγο καιρό αργότερα ξανά κάνω παραγγελία και μάλιστα μέσα σε αυτήν είχα και το ίδιο προϊόν (12άρια ανεμιστηράκια) που είχα πάρει στην πρώτη. Ποτέ δεν ολοκληρώθηκε αυτή. Από τα 5-6 πραγματάκια που είχα παραγγείλει είχαν έρθει 2-3, τα οποία τα πήρα και σε δόσεις. Μέσα σε αυτά τα 2-3 δεν ήταν τα ανεμιστηράκια, τα οποία την πρώτη φορά είχα παραλάβει κανονικά. Όταν λοιπόν, δεν υπάρχει ενημέρωση για την παραγγελία, αυτά που παραγγέλνεις την μία θα έρθουν και την άλλη όχι και μάλιστα σε δόσεις και όχι όλα μαζί, ε τι παραπάνω να πεις; 1
AMD Expert Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2014 Δυστυχώς το κατάστημα δεν είναι αξιόπιστο, διότι είναι ολίγον στο πόδι και χύμα. Μάλλον ποιο πολύ κανένα support θέλουν να πουλάνε σε όποιον του χάλασε το PC και έτυχε να βάλουν και "online κατάστημα". Το είχα επιλέξει παλιά, κάνοντας δοκιμαστικά μια παραγγελία μιας και μου είναι σχετικά εύκολο να πάω προς τα εκεί. Κουτσά στραβά εκείνη η παραγγελία είχε ολοκληρωθεί χωρίς πρόβλημα αλλά μετά από καμιά 10αριά μέρες και με τους ίδιους να μην ενημερώνουν για την κατάσταση αυτής. Εγώ τους είχα πάρει τηλέφωνο. Λίγο καιρό αργότερα ξανά κάνω παραγγελία και μάλιστα μέσα σε αυτήν είχα και το ίδιο προϊόν (12άρια ανεμιστηράκια) που είχα πάρει στην πρώτη. Ποτέ δεν ολοκληρώθηκε αυτή. Από τα 5-6 πραγματάκια που είχα παραγγείλει είχαν έρθει 2-3, τα οποία τα πήρα και σε δόσεις. Μέσα σε αυτά τα 2-3 δεν ήταν τα ανεμιστηράκια, τα οποία την πρώτη φορά είχα παραλάβει κανονικά. Όταν λοιπόν, δεν υπάρχει ενημέρωση για την παραγγελία, αυτά που παραγγέλνεις την μία θα έρθουν και την άλλη όχι και μάλιστα σε δόσεις και όχι όλα μαζί, ε τι παραπάνω να πεις; Μάλιστα :/
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα