Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εχει ασχοληθει κανεις, γνωρίζει καποιος τι ισχύει σχετικα με αυτο το θεμα;
Για πρακτικούς λογους, καθως η οδηγηση του συγκεκριμενου αυτοκινητου(xsara) θεωρω οτι θα ηταν ευκολοτερη απο τους συγκεκριμενους οδηγους, ειχα την σκεψη για την μετατροπη, απο σειριακο σε αυτοματο.
Αλλα δεν γνωριζω για το θεμα.
Ουτε αν μπορει να γινει επιτυχημενα, ούτε αν γινεται απο εξουσιοδοτημενο service ή μονο απο συνεργεία, ούτε πόσο κοστίζει (εστω κατ'εκτιμηση), όύτε αν λειτουργει μετά απροβλημάτιστα.
Επειδή προκειται ουσιαστικα για 'παρεμβαση', καθως δεν ειναι οτι αγοραζει καποιος εξαρχης τετοιο αυτοκινητο, εχω προσθετη ανησυχια, και ολα τα παραπανω που αναφερω φυσικα.
Οποιος γνωριζει σχετικα με το θεμα, ας πει.

Δημοσ.

μαλλον εννοεις απο χειροκίνητο σε αυτόματο...

 

θα σου απαντήσω γενικά και οχι επι συγκεκριμένου οτι δε συμφέρει αυτή η μετατροπή κατα κανονα. Και εξηγούμαι, η αγορά, οι μετατροπες και η εγκατασταση θα κοστίσουν πολυ παραπάνω απο την σημερινη αξία του ξααρα...

Αν τωρα εχεις τα ανταλλακτικά απο κάπου δωρεάν και εχεις και μπατζανακη μηχανικό μπορει και να σε συμφέρει.

 

Αυτό που με προβληματίζει τέλος ειναι το ποσα μεταχειρισμένα αυτόματα ξααρα υπάρχουν για ανταλλακτικά (δεδομενης της εποχής τους/ελαχίστων αυτοματων τη δεκαετία του '90 σε σχεση με σημερα)...

  • Like 2
Δημοσ.

Θα συμφωνησω με το απο πανω post, αλλα κανε μια βολτα απο καποιο μηχανικο γνωστο σου η καποιου γνωστου σου και ρωτα τον τι θελει εκτος απο σαζμαν τις ντιζες το λεβιεδακι και την κονσολα για μεσα στο αμαξι, οπως επισης και ποσα θελει για να στα βαλει πανω...

Τωρα ανταλλακτικα κανεις καμια τηλεφωνικη γυρα στους ανακυκλωσαδες αυτοκινητων τυπου τσιβολας, νεονακης κλπ και κρατας τιμες. Βαζεις κατω τα πιο συμφεροντα και κανεις σουμα... αν το αμαξι ειναι σε πραγματικα καλη κατασταση μη σου πω αριστη και εχεις κοστος κανα 500-600ρι αντε πες το κανεις.. αλλα για παραπανω (που μαλλον για εκει εισαι) μην κανεις τιποτα.. αστο ως εχει μηχανικο...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

αναλογα με το αυτοματο και το ειδος του....

π.χ.

για καποιο bmw γραφουν...<<

θες αλλαγη εγκεφαλου (κεντρικου και σαζμαν μαλλον)

καλωδιωσεις

κοντερ (ενδειξεις)

σασμαν

κεντρικου αξονα

ψυγειου λαδιου σασμαν

εγκεφαλου abs

και φρενων

κ τα μισα να θελει το αυτοκ.εχει ενα κοστος που για τοσο παλιο αυτοκ δεν αξιζει

Επεξ/σία από kage
Δημοσ.

αναλογα με το αυτοματο και το ειδος του....

π.χ.

για καποιο bmw γραφουν...<<

θες αλλαγη εγκεφαλου (κεντρικου και σαζμαν μαλλον)

καλωδιωσεις

κοντερ (ενδειξεις)

σασμαν

κεντρικου αξονα

ψυγειου λαδιου σασμαν

εγκεφαλου abs

και φρενων

 

 

 

Καταλαβα. Πρεπει να 'αλλαξεις' το μισο αμαξι.... :(

 

 

Θα συμφωνησω με το απο πανω post, αλλα κανε μια βολτα απο καποιο μηχανικο γνωστο σου η καποιου γνωστου σου και ρωτα τον τι θελει εκτος απο σαζμαν τις ντιζες το λεβιεδακι και την κονσολα για μεσα στο αμαξι, οπως επισης και ποσα θελει για να στα βαλει πανω...

Τωρα ανταλλακτικα κανεις καμια τηλεφωνικη γυρα στους ανακυκλωσαδες αυτοκινητων τυπου τσιβολας, νεονακης κλπ και κρατας τιμες. Βαζεις κατω τα πιο συμφεροντα και κανεις σουμα... αν το αμαξι ειναι σε πραγματικα καλη κατασταση μη σου πω αριστη και εχεις κοστος κανα 500-600ρι αντε πες το κανεις.. αλλα για παραπανω (που μαλλον για εκει εισαι) μην κανεις τιποτα.. αστο ως εχει μηχανικο...

 

Πλεον ειναι 15ετιας αμαξι...σε αριστη κατασταση δεν ειναι.

Σιγουρα δεν αξιζει να δωσεις πολλες εκατονταδες ευρω, για ενα αμαξι που ειναι ζητημα ποσο και αν κοστιζει/αξιζει πια.

Απλα, ελεγα, δεν ηξερα, αν ηταν με λιγα χρηματα και γινονταν ευκολα, γιατι οχι.

 

Αλλα αν θελει πχ 7 κατοσταρικα, και μπορει να βγαλει προβληματα με τοσα που θα πρεπει να μπουν/αλλαχτουν, και πρεπει να ο αλλος να ξερει να την κανει τη δουλεια σωστα κλπ, το βλεπω δυσκολο δυστυχως....

Τελικα σε καποια πραγματα ή το παιρνεις εξαρχης οπως το θες, γιατι μετα οι μετατροπες μαλλον δεν συμφερουν.

Απογοητευτηκα παντως, κριμα, ηθελα να δωσω μια τετοια επιλογη, αλλα δεν ειναι κατι ευκολο και φτηνο οπως φαινεται.

Δημοσ.

Το ειχα ρωτησει παλια για ένα avensis του 2000 και το κοστος ηταν σαν να επειρνα σχεδόν καινουργιο .Εντελως απαγορευτικο .

 

Για αυτό από τοτε κα μετα ...μονο αυτόματα .Απολαυση οδηγησης !!!!

Δημοσ.

Μην τη σκέφτεσαι την μετατροπή, πιο φτηνά θα σου βγει να το πουλήσεις και να βάλεις κάτι ακόμα για να πάρεις ένα άλλο αυτόματο.

 

Γενικά οι μετατροπές είναι σχεδόν πάντα ασύμφορες ή με αμφιβόλου αξιοπιστίας τελικό αποτέλεσμα όταν γίνονται φτηνά...

  • Like 1
Δημοσ.

Μην τη σκέφτεσαι την μετατροπή, πιο φτηνά θα σου βγει να το πουλήσεις και να βάλεις κάτι ακόμα για να πάρεις ένα άλλο αυτόματο.

 

Γενικά οι μετατροπές είναι σχεδόν πάντα ασύμφορες ή με αμφιβόλου αξιοπιστίας τελικό αποτέλεσμα όταν γίνονται φτηνά...

 

+100000000000

  • Moderators
Δημοσ.

.Απολαυση οδηγησης !!!!

Θα διαφωνησω ως προς την απολαυση οδηγησης ενος αυτοματου (ειδικα απλου, οχι DSG σαν αυτο που ρωταει ο TS) σε σχεση με ενα χειροκινητο.

Μη κουραση στην πολη ναι, ευκολια ναι, δεν πιανεται το ποδι σου απ το αμπραγιαζ ναι, αλλα απολαυση τσου.

  • Like 3
Δημοσ.

Εξαρτάται πως εννοεις καποιος την απολαυση ....Αν θελει "τσιτα" τα γκαζια σιγουρα να προτιμησει μηχανικο αν και το kick down είναι μια απολαυση σε αυτόματα.Το απογειωνει κατά καποι τροπο .

 

Όλα είναι και θεμα ...ηλικιας βεβαια ...Άλλο εγω στα 56 με Honda CRV αυτοματο και άλλο ο γιος μου στα 22 με Audi TT quatro.

  • Like 1
Δημοσ.

Κ. Γιάννη και για εμένα που έχω τα μισά σου χρόνια το αυτόματο είναι απόλαυση... Το καλύτερο βέβαια είναι το σειριακο-αυτόματο! Οπότε είναι απλά θέμα άνεσης/τρόπου οδήγησης και όχι ηλικίας κατ εμε...

  • Like 2
Δημοσ.

Κ. Γιάννη και για εμένα που έχω τα μισά σου χρόνια το αυτόματο είναι απόλαυση... Το καλύτερο βέβαια είναι το σειριακο-αυτόματο! Οπότε είναι απλά θέμα άνεσης/τρόπου οδήγησης και όχι ηλικίας κατ εμε...

 

 

Ετσι είναι αλλα "σεβομαι" και τα νιατα που θελουν γκαζια αλλα με οριο . Το cvt αν το λεω καλα το σειριακο /αυτοματο το ειχε το Honda civic και οντως είναι πολύ καλυτερο .

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν είναι θέμα ηλικίας, κι εμένα μ'αρέσουν τα αυτόματα (ακόμα και τα κλασσικά), για καθημερινή οδήγηση και χαλαρές βόλτες είναι απόλαυση. Απ'όταν πήρα αυτόματο, ξενερώνω όταν οδηγάω με μηχανικό... Αν πήγαινα σε πίστες και βουνά θα άλλαζε το πράμα, αλλά για καθημερινό αυτοκίνητο δεν υπάρχει περίπτωση να αγοράσω ξανά χειροκίνητο.

  • Like 1
Δημοσ.

Έχω οδηγήσει πολλά αυτοκίνητα και έχω κάνει πάρα πολλά χιλιόμετρα μέχρι σήμερα, γιατί έτσι τα έχει φέρει μέχρι σήμερα η ζωή σ' εμένα. Έχω να πω το εξής. Από τη στιγμή που κάποιος θα συνηθίσει να οδηγεί αυτόματο, δεν γυρίζει ποτέ πίσω σε χειροκίνητο κιβώτιο. Ειδικά έτσι όπως είναι τώρα τα αυτόματα. Και αυτά περί έλλειψης ελέγχου του αυτοκινήτου στα αυτόματα, πολύ απλά δεν ισχύουν πλέον. Τα αυτόματα, όμως, χρειάζονται δυνατούς κινητήρες. Το μόνο αυτόματο που οδήγησα και θεώρησα τραγικό ήταν ένα Micra  (δύο μοντέλα πίσω) στην Αγγλία, το οποίο ήταν επικίνδυνα αργό.

 

Για μένα η απόλυτη απόλαυση στην καθημερινή οδήγηση, ισοδυναμεί με μια Mercedes sedan με diesel κινητήρα και αυτόματο κιβώτιο (μακάρι να είχα μία, αλλά πάνω απ' όλα υγεία).   

 

On topic, δεν αξίζει η μετατροπή σε κανένα αυτοκίνητο, ούτε για πλάκα. Χίλιες φορές να το δώσεις και να πάρεις ένα αυτόματο. Ετσι κι αλλιώς, οι βενζινοκινητήρες δεν είναι για απεριόριστα χιλιόμετρα και το Xsara είναι ήδη ένα παλιό αυτοκίνητο στο οποίο δεν αξίζει να ρίχνεις χρήματα πέραν της συντήρησής του, καθώς δεν έχει συγκρίσιμη εμπορική αξία με το κόστος μετατροπής του κιβωτίου.

 

Και, τα αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο, εκτός από το DSG (νομίζω), ειδικά τα παλιάς τεχνολογίας, καίνε αρκετά περισσότερο.

  • Like 3
Δημοσ.

 Από τη στιγμή που κάποιος θα συνηθίσει να οδηγεί αυτόματο, δεν γυρίζει ποτέ πίσω σε χειροκίνητο κιβώτιο.

 

 

 

Αυτό ακριβως λεω σε οσους δεν εχουν οδηγησει αυτοματο .Οι υπολοιποι το ξερουν καλα..

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...