Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν ξέρω άμα εδώ είναι το σωστό μέρος για αυτό το Θέμα αλλά δεν βρήκα κάπου πιο κατάλληλα.
 

Λοιπόν πριν από κάποιους μήνες αγόρασα τα Creative Wow Headset από το ΠΛΑΙΣΙΟ.
Μέχρι σήμερα τα ακουστικά ήταν άψογα από απόδοση αλλά έμειναν σε και πολύ καλή κατάσταση χωρίς να μου έχουν πέσει ή χτυπήσει,(εκτός από το καλώδιο που χρειάστηκε να αντικαταστήσω μετά από κάποιους μήνες μιας και σταμάτησε να κάνει επαφή.

Το πρόβλημα έγινε σήμερα όταν όπως κάθε μέρα έκατσα στον Η/Υ και φόρεσα τα ακουστικά.
Όλα καλά τις πρώτες 2 ώρες μέχρι που τα έβγαλα για να πάρω τον καφέ μου.
Μόλις επέστρεψα και πήγα να τα φορέσω ολόκληρο το αριστερό ακουστικό ξεκόλλησε(έσπασε!!)από την βάση του και έμεινε να κρέμεται από τα καλώδια.

Μετά από λίγες ώρες τα πήγα στο ΠΛΑΙΣΙΟ τις γειτονιάς μου να δω τη μπορεί να γίνει.(Η εγγύηση ήταν ακόμα ενεργή για αρκετούς μήνες.)

Πήγα στον υπάλληλο με τα ακουστικά (και το χαλασμένο καλώδιο) και του εξήγησα ότι το ακουστικό απλός έσπασε στο χέρι μου χωρίς καμιά πίεση και αν θα γινόταν αντικατάσταση ή τα λεφτά μου πίσω.
 

Η απάντηση του ήταν "Μου φέρατε τα ακουστικά σπασμένα άρα δεν καλυβεται από την εγγύηση"
Εφόσον του εξήγησα ότι δεν έκανα κάτι που δεν θα έπρεπε και απλός έσπασε στο χέρι μου συνέχισε να μου λέει το ίδιο πράμα.

Μέχρι που κατέληξε στο "Θα πάρω τα ακουστικά και θα τα στείλω για επισκευή και θα δούμε τι θα γίνει."


Αυτό που ρωτάω από εσάς είναι αν έχω δίκιο που ζητάω αντικατάσταση ή τα χρήματα, μιας και πριν το συμβάν τα ακουστικά ήταν σε άψογη κατάσταση (εκτός από σκόνη) και έσπασαν τόσο εύκολα.

Η αν δεν μπορεί να γίνει τίποτα και ο υπάλληλος έχει δίκιο ότι δεν καλυβεται και είναι ώρα να ψάξω για καινούργια.

Δημοσ.

Αμα ειναι σπασμενα τοτε δεν θα βρεις ακρη γιατι δεν  μπορεις να αποδειξεις οτι δεν εκανες κατι που αντικρουει τους ορους της εγγυσης και στο πλαισιο τα ατομα εινα ασχετα.

σε headset και περιφεριακα προτιμησε logitech εχουν το καλυτερο support . ειχε σπασει το δικο μου headset επικοινωνησα απευθειας με την logitech καια μου εδωσαν καινουργια εφοσον ηταν μεσα στην εγγυηση.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...