Προς το περιεχόμενο

Χειροκινητο κιβωτιο ταχυτητων


therock

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

 

Το θεμα ειναι οτι μπορω εγω να κλωτσαω κατω, να μη παει αλλο και να νομιζω οτι ειμαι πρωτη, ενω ειμαι δευτερα. Να παω να δωσω γκαζω αφου αφηνω συμπλεκτη και να μου σβησει. Πως μπορω να ξερω οτι κλωτσαω και ειναι πρωτη, ή δεν ειναι και πρεπει να τσουλησω καθως κλωτσαω

 

 

Συνήθεια είναι και αυτό, από ένα σημείο και μετά, μηχανικά θα καταλαβαίνεις τι ταχύτητα είχες ανάλογα με το πόσο γρήγορα πήγαινες, οπότε αν σταματήσεις απότομα θα κάνεις τα αντίστοιχα κατεβάσματα.

Μέχρι τότε μπορείς να μετράς. :P

 

Με τον καιρό θα βρίσκεις και την νεκρά κατεβάζοντας, χωρίς να χρειαστεί να βάλεις πρώτη δλδ και να ανεβάσεις "μισό λεβιέ" για να μπει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αν πρεπει να στριψω σε ενα στενο, δεν ειναι καλυτερα να μπω με πρωτη για να εχω μεγαλυτερη ροπη? Αν μπω με δευτερα και κλειστο γκαζι, σε σημειο που κινουμαι βαση ορμης, οταν θα παω να ξεκινησω με το που μπω, δε θα χω την απαιτουμενη δυναμη. Τουλαχιστον μεχρι στιγμης αυτο βλεπω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν πρεπει να στριψω σε ενα στενο, δεν ειναι καλυτερα να μπω με πρωτη για να εχω μεγαλυτερη ροπη? Αν μπω με δευτερα και κλειστο γκαζι, σε σημειο που κινουμαι βαση ορμης, οταν θα παω να ξεκινησω με το που μπω, δε θα χω την απαιτουμενη δυναμη. Τουλαχιστον μεχρι στιγμης αυτο βλεπω

Αναλόγως το πόσο τρέχεις. Αν πηγαίνεις με 10-15 χλμ την ώρα μπορείς και με δευτερα(αναλόγως, βέβαια, και το αμάξι σου). Επίσης, δεν σημαίνει οτι θα έχεις πάντα μεγαλύτερη ροπή με μικρότερη ταχύτητα. Η μέγιστη ροπή στα ατμοσφαιρικά ειναι περίπου στις 4.500-6000 στροφές άμα λεπτό. Όποτε, ανάλογα με το πόσο τρέχεις, μπορεί να έχεις μεγαλύτερη ροπή στην Δευτέρα απο την πρώτη.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν πρεπει να στριψω σε ενα στενο, δεν ειναι καλυτερα να μπω με πρωτη για να εχω μεγαλυτερη ροπη? Αν μπω με δευτερα και κλειστο γκαζι, σε σημειο που κινουμαι βαση ορμης, οταν θα παω να ξεκινησω με το που μπω, δε θα χω την απαιτουμενη δυναμη. Τουλαχιστον μεχρι στιγμης αυτο βλεπω

   Μπες οπως θελεις. Εφοσον δεν ξερεις ακομη, μπες με πρωτη μονο και μονο για να εχεις κοψει περισσοτερο ταχυτητα. 

 

Μην κανεις τετοιες ερωτησεις λες και παιζεις φλιμπερακι, πως θα βγαλεις την πιστα... Κοψε οσο θελεις ωστε να νιωθεις ανετα. 

   Προφανως και οταν εισαι νεος, θα βαζεις πολλες φορες λαθος ταχυτητα. Δεν υπαρχει τροπος να το αποφυγεις αυτο διαβαζοντας η ρωτωντας για το σωστο. Στην πορεια μεσω της εμπειριας θα μαθεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν πρεπει να στριψω σε ενα στενο, δεν ειναι καλυτερα να μπω με πρωτη για να εχω μεγαλυτερη ροπη? Αν μπω με δευτερα και κλειστο γκαζι, σε σημειο που κινουμαι βαση ορμης, οταν θα παω να ξεκινησω με το που μπω, δε θα χω την απαιτουμενη δυναμη. Τουλαχιστον μεχρι στιγμης αυτο βλεπω

Ο κανόνας είναι πως πρώτη βάζουμε ΜΟΝΟΝ όταν ξεκινάμε, σε μερικά αυτοκίνητα μάλιστα αν προσπαθήσεις να βάλεις πρώτη εν κινήσει δεν θα την πάρει καθόλου ή θα ακούσεις τον ανατριχιαστικό ήχο των γραναζιών του κιβωτίου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδη μιλαμε για μηχανη κατι που δεν καταλαβαν καποιοι απο πανω οταν πας να στριψεις σε στενο στην αθηνα ειναι κλασικο φαινομενο το να βαλεις 1η...Ετσι και αλλιως στα μηχανακια βαζεις πολυ πιο συχνα πρωτη μεσα στην πολη απο οτι ενα αυτοκινητο που ισως να κινηθει με 2α στα περισσοτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή ακριβώς μιλάμε για μηχανή, αν είσαι κάτω απο 125cc, πάει στο καλό να βάλεις 1η, αλλά απο εκεί και πάνω μια χαρά τραβάει η δευτέρα. 

 

Τι οδηγάς βρε therock;

 

Και δεν χρειάζεται να ρωτάς και πολλά. Οδήγησε, γράψε χιλιόμετρα και θα καταλάβεις σιγά σιγά ακριβώς τι ταχύτητα χρειάζεται να έχεις στο κιβώτιο ανά πάσα στιγμή ανάλογα τις συνθήκες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

250 sport (fzr '87). Ρωταω για να συγκρινω αν αυτα που κανω ειναι σωστα. Μιας και ειναι αρχη μην αρπαξω καμια κακη συνηθεια και κανω πραματα που δε πρεπει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο το μηχανακι ηταν φτιαγμενο για racing καταστασεις. Εχει μακρια πρωτη ωστε να ξεκινας γρηγορα, χωρις να εχει ταση να σηκωθει. Σαν μοτερ αρχιζει να δουλευει πανω απο τις 6κ. Μπορει να δουλευει ομαλα χαμηλα, αλλα δεν τραβαει.

 

Απο συντηρηση πως ειναι; Καθαρισμα-συγχρονισμος-μεμβρανες καρμπυρατερ; Ειδικα ο συγχρονισμος εχει μεγαλη διαφορα στο πως ακουει στο γκαζι και ποσο γλυκα δουλευει χαμηλα και στα μικρα ανοιγματα του γκαζιου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι το χω παρατηρησει οτι εχει αδυναμες χαμηλες. Στην εκκινηση πρεπει να το αγριεψεις και να αφησεις αποτομα συμπλεκτη για να φυγει με ενταση και σε αποτομες ανηφορες παει σα 50αρι σκοοτερ. Εχει ενα θεμα με καρμπυρατερ καθως το παρελαβα παρατημενο απο ακινησια 5 χρονων με βενζινη στο τεποζιτο. Μου το καθαρισε μαστορας μου το ρυθμισε κιολας μηχανικα με εργαλειο της yamaha αλλα μου ειπε πως δεν συγχρονιζνται ιδανικα ολοι οι κυλινδροι και ο τελευταιος αργει να ξυπνησει. Στις αρχες ειχε προβληματα που ηθελε να το ζεστανεις με γκαζιες πριν φυγεις, εσβηνε στη κινηση δε κραταγε ρελαντι κτλ.

 

Τωρα ψιλοεστρωσε καπως και ειναι λιγο καλυτερα αλλα εξακολουθει και εχει τα προβληματακια του, για αυτο και δε το πολυβγαζω οσο θα ηθελα. Βρηκα δυσκολη πρωτη μηχανη για να μαθω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...