Προς το περιεχόμενο

Χειροκινητο κιβωτιο ταχυτητων


therock

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δλδ αμα κρατας συμπλεκτη και μαρσαρεις για να ακουγεται ο θορυβος απο τη μηχανη χωρις να κινησε κανεις ζημια?

 

Ταχυτητες πανω-κατω (smart-μοτοσυκλετες) λεγονται σειριακες. Ο παραδοσιακος λεβιες ταχυτητων λεγεται καπως αλλιως?

 

Επισης στο αυτοκινητο μπορεις να πηδας ταχυτητες? Απο πρωτη-τριτη, απο τεταρτη-δευτερα κτλ. Ξερω οτι στο κατεβασμα για φρεναρισμα ή σταματημα συνηθιζεται, στο ανεβασμα προφανως οχι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δλδ αμα κρατας συμπλεκτη και μαρσαρεις για να ακουγεται ο θορυβος απο τη μηχανη χωρις να κινησε κανεις ζημια?

 

Ταχυτητες πανω-κατω (smart-μοτοσυκλετες) λεγονται σειριακες. Ο παραδοσιακος λεβιες ταχυτητων λεγεται καπως αλλιως?

 

Επισης στο αυτοκινητο μπορεις να πηδας ταχυτητες? Απο πρωτη-τριτη, απο τεταρτη-δευτερα κτλ. Ξερω οτι στο κατεβασμα για φρεναρισμα ή σταματημα συνηθιζεται, στο ανεβασμα προφανως οχι

Φθειρεται αλλα ελαχιστα.

Φαντασου οσο τα τακακια οταν δεν πατας φρενο.Παλι ακουμπανε ελαχιστα στην δισκοπλακα.

-Ο παραδοσιακος λεβιες λεγεται χειροκινητο κιβωτιο..:)

-αν θες πηδας και ταχυτητες.Γτ οχι; Αν εχεις πχ 4η στην εθνικη και την γεμισεις για να προσπερασεις εναν μετα για να βαλεις 6 πρεπει να περασεις και απο 5η;;

Οχι.Απλα βαζεις 6 κατευθειαν και συνεχιζεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιθανώς και να κάνεις. Αυτό που έγραψε ο qsis με έβαλε σε σκέψεις, ήξερα κι εγώ αυτό που έγραψε ο liopyr, ότι δηλαδή οι επιφάνειες τριβής δεν ακουμπάνε όταν είσαι πλήρως αποσυμπλεκταρισμένος. Ίσως να 'χει να κάνει με τη ρύθμιση του κάθε συμπλέκτη.

 

Και ναι, μπορείς. Ότι θέλεις κάνεις. Άμα γεμίσεις μια ταχύτητα για κάποιο λόγο (π.χ. προσπέραση) αλλά δε θες να συνεχίσεις να κινείσαι σβέλτα, βάζεις απλά +1 πάνω. Π.χ. 3η -> 5η.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον εξαρτάται από τον συμπλέκτη, ναι.

Στο αυτοκίνητο δεν είναι πολύ εύκολο να το τεστάρεις, αλλά σε μηχανές τώρα που το σκέφτομαι, κάποιες αποσυμπλεκτάρουν εντελώς, κάποιες όχι, το καταλαβαίνεις αν είναι σβηστή με ταχύτητα και μπορείς να σπρώξεις την μηχανή πατώντας συμπλέκτη.

Η δική μου π.χ σπρώχνεται πολύ δύσκολα, πράγμα που σημαίνει πως δεν αποσυμπλεκτάρει εντελώς. Σε ένα ktm που είχα δεν συνέβαινε αυτό, άρα η αποσύμπλεξη ήταν πλήρης.

 

Ένας εμπειρικός κανόνας μάλιστα σε μηχανές, λέει πως το σημείο αποσύμπλεξης είναι ασφαλές αν με αναμένη την μηχανή, πρώτη,  πατημένο συμπλέκτη και πόδια στον αέρα, η "ελάχιστη σύμπλεξη" που έχει μείνει δεν είναι ικανή να σπρώξει έστω λίγο την μηχανή σε ίσιο δρόμο.

Αυτό βέβαια είναι και λίγο μπακαλίστικο γιατί εξαρτάται και από άλλους παράγοντες (βάρος αναβάτη-μηχανής, στροφές ρελαντί κλπ.).

Εγώ που έχω 2k rpm ρελαντί ..κρατάω κόντρα με τα πόδια. :D

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον εξαρτάται από τον συμπλέκτη, ναι.

Στο αυτοκίνητο δεν είναι πολύ εύκολο να το τεστάρεις, αλλά σε μηχανές τώρα που το σκέφτομαι, κάποιες αποσυμπλεκτάρουν εντελώς, κάποιες όχι, το καταλαβαίνεις αν είναι σβηστή με ταχύτητα και μπορείς να σπρώξεις την μηχανή πατώντας συμπλέκτη.

Η δική μου π.χ σπρώχνεται πολύ δύσκολα, πράγμα που σημαίνει πως δεν αποσυμπλεκτάρει εντελώς. Σε ένα ktm που είχα δεν συνέβαινε αυτό, άρα η αποσύμπλεξη ήταν πλήρης.

 

Ένας εμπειρικός κανόνας μάλιστα σε μηχανές, λέει πως το σημείο αποσύμπλεξης είναι ασφαλές αν με αναμένη την μηχανή, πρώτη, πατημένο συμπλέκτη και πόδια στον αέρα, η "ελάχιστη σύμπλεξη" που έχει μείνει δεν είναι ικανή να σπρώξει έστω λίγο την μηχανή σε ίσιο δρόμο.

Αυτό βέβαια είναι και λίγο μπακαλίστικο γιατί εξαρτάται και από άλλους παράγοντες (βάρος αναβάτη-μηχανής, στροφές ρελαντί κλπ.).

Εγώ που έχω 2k rpm ρελαντί ..κρατάω κόντρα με τα πόδια. :D

Εαν ο λογος που συνεβαινε αυτο που λες ηταν οτι δεν αποσυμπλεκει τελιως τοτε με το που εβαζες πρωτη η μηχανη σου θα ξεκινουσε σιγα σιγα μονη της πριν αφησεις τον συμπλεκτη.Ασχετα με το ποσο επικινδυνο ειναι.Εαν οντως συμβαινει κατι τετοιο θελει ρυθμιση και ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΑ.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό γράφω και στον "εμπειρικό κανόνα", αλλά μη παίρνεις και όρκο για την ρύθμιση, πολλές μηχανές έχουν εργοστασιακές κουλαμάρες.

(επικίνδυνο δεν είναι, εκνευριστικό ναι).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό γράφω και στον "εμπειρικό κανόνα", αλλά μη παίρνεις και όρκο για την ρύθμιση, πολλές μηχανές έχουν εργοστασιακές κουλαμάρες.

(επικίνδυνο δεν είναι, εκνευριστικό ναι).

Δηλαδη η μηχανη σου οταν εχεις μεσα πρωτη και πατημενο συμπλεκτη σπρωχνεται δυσκολα ενω οταν εχεις νεκρα σπρωχνεται ευκολα?.. Κατι απο ολα αυτα δεν ισχυει αφου ξερεις οπως φαινεται πως δουλευει ενας κνητηρας.Οταν πατας συμπλεκτη αποσυμπλεκη ΑΠΟΛΥΤΑ.Εχουν μια μικρη επαφη οπως ειναι λογικο αλλα χωρις να μπορει να μεταφερει δυναμη στους τροχους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι εννοεις οτι με τερμα συμπλεκτη και χωρις γκαζι, αν σηκωσεις ποδια κινειται? Εμενα ακομα και αν αφησω συμπλεκτη μεχρι το σημειο τριβης και παλι δε κινειται χωρις να ανεβασω στροφες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δλδ αμα κρατας συμπλεκτη και μαρσαρεις για να ακουγεται ο θορυβος απο τη μηχανη χωρις να κινησε κανεις ζημια?

 

Ταχυτητες πανω-κατω (smart-μοτοσυκλετες) λεγονται σειριακες. Ο παραδοσιακος λεβιες ταχυτητων λεγεται καπως αλλιως?

 

Επισης στο αυτοκινητο μπορεις να πηδας ταχυτητες? Απο πρωτη-τριτη, απο τεταρτη-δευτερα κτλ. Ξερω οτι στο κατεβασμα για φρεναρισμα ή σταματημα συνηθιζεται, στο ανεβασμα προφανως οχι

Φίλε άμα δεν κάτσεις μόνος να ασχοληθείς δεν θα τα κατανοήσεις και μην περιμένεις να κατανοήσεις το αμάξι σου από την μια μέρα στην άλλη. Όσα σου λένε τα παιδιά εδώ μέσα είναι γενικά και σχετικά. Εξαρτάται για τί αμάξι μιλάμε. Που βγάζει την μέγιστη ροπή και πολλούς άλλους παράγοντες. Εμένα το δικό μου έχει την μέγιστη ροπή στις 3500 rpm Σε μια ανηφόρα μεγάλη που θέλω να αλλάξω σχέση σε δευτέρα πιάνω τις 5000 rpm για να πέσουν οι rpm οταν κουμπώσω δευτέρα κάπου στις 3000 - 3500 rpm για να είμαι μέσα στην μέγιστη ροπή και να μπορεί να τραβήξει οικονομικά και άνετα το αμάξι με δευτέρα. Αυτό για το δικό μου αμάξι. Αλλο θα ίσχυε σε ένα πετρελαιοκινητο άλλο σε ενα βενζίνης με συμπιεστή και άλλο σε ένα Supercar με 1000 nm ροπής .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δλδ αμα κρατας συμπλεκτη και μαρσαρεις για να ακουγεται ο θορυβος απο τη μηχανη χωρις να κινησε κανεις ζημια?

 

Ταχυτητες πανω-κατω (smart-μοτοσυκλετες) λεγονται σειριακες. Ο παραδοσιακος λεβιες ταχυτητων λεγεται καπως αλλιως?

 

Επισης στο αυτοκινητο μπορεις να πηδας ταχυτητες? Απο πρωτη-τριτη, απο τεταρτη-δευτερα κτλ. Ξερω οτι στο κατεβασμα για φρεναρισμα ή σταματημα συνηθιζεται, στο ανεβασμα προφανως οχι

   Θα οδηγησεις και με τον καιρο θα μαθεις. Κανεις δεν ηξερε τιποτα απο αυτα που ρωτας οταν πρωτοπηρε το διπλωμα. Σε εναν χρονο αμα οδηγεις συχνα θα εχει γινει δευτερη φυση σου.

   Και μετα θα μπορεις να πας σε αυτοματες ταχυτητες και να μαθεις την γλυκα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφου ακουμπανε σε σημειο που ο ενας αξονας περιστρεφει τον αλλον και τον επηρεαζει, πως γινεται να μπορει να τον επηρεαζει σε συγκεκριμενο βαθμο ασχετα με τη δυναμη που περιστρεφεται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...