soulfire Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 Καλησπέρα παιδιά έχω το εξής πρόβλημα. Στα μέσα Αυγούστου με είχαν πάρει τηλ. από τον οτε να μου δώσουν μία προσφορά με otetv την οποία αποδέχτηκα. Έκανα αίτηση φορητοτητας στον οτε και την έστειλα με φαξ. Τέλος Αυγούστου με πήραν από τη forthnet για αντιπρόταση για να παραμείνω την οποία και αποδέχτηκα για ήταν πιο συμφέρουσα. Μου είπαν να γράψω σε μία φωτοτυπία της ταυτότητας μου ότι ακυρώνω την αίτηση φορητοτητας προς τον οτε να την υπογράψω και θα στέλνανε κουριερ μαζί με το συμβόλαιο όπως και έγινε. Μάλιστα βιαζόντουσαν μη τυχών πάρει τη γραμμή ο οτε. Ήρθαν μετά από μία βδομάδα συνδέσανε και τη νοβα όλα καλά μέχρι εδώ. Πριν από δύο μέρες με περνούν από οτε τηλ. για να μου στείλουν λέει το ρούτερ! Τους λέω ότι εδώ και 1,5 μήνα έχω συμβόλαιο με την forthnet και έστειλα την ακύρωση της φορητοτητας στη σε αυτήν. Μου λέει ότι έπρεπε να τη στείλω σε αυτούς και μου ζητάει να ξαναστειλω το φαξ. Δεν πρόλαβα να το στείλω την επόμενη και εχθές μου κόβουν το ίντερνετ και τη nova. Περνώ τη forthnet τους φάνηκε παράξενο πως μετά από 1,5 μήνα ενώ έχω συμβόλαιο έγινε αυτό κτλ. Με τα πολλά αφού μίλησα και σήμερα μαζί τους μου είπαν θα στείλουν από δευτέρα κουριερ με την ίδια προσφορά που μου είχαν κάνει για να ξεκινήσει και η διαδικασία να ξαναπάρουν την γραμμή από τον οτε και ότι θα κρατήσει καμία 10αρια μέρες. Επίσης μου είπε ότι μπορώ να ζητήσω και κωδικούς από τον οτε για να έχω ίντερνετ μέχρι να ξανασυνδεθω αλλά είμαι επιφυλακτικός μην τυχών και ζητάει τίποτα φραγκα ο οτε μετα μιας και δεν έχω συμβόλαιο μαζί του. Πιστεύετε ότι θα πρέπει να κινηθώ διαφορετικά απέναντι τους μιας και πιστεύω ότι τη βλακεία την έχει κάνει η forthnet η έτσι είναι η διαδικασία και δεν γλιτώνω το 10 ήμερο στη καλύτερη; Να πάρω τους κωδικούς από οτε; Συγνώμη αν σας κούρασα με το σεντόνι.
peeperman Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 Πάρεις δεν πάρεις τους κωδικούς ο ΟΤΕ θα σε χρεώσει για όσες μέρες είσαι στο δίκτυο του ασχέτως ότι κάνεις υπαναχώρηση και επιστρέφεις στον προηγούμενο, το οποίο είναι και νόμιμο δικαίωμα σου τις πρώτες 10 μέρες.
prekod Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 17 Οκτωβρίου 2014 Από την στιγμή που είσαι στη forthnet στείλε τους μήνυμα στην εξυπηρέτηση πελατών https://www.facebook.com/Forthnet/app_482802375174799. Εκεί θα τους πεις το προβλημά σου ώστε να ξέρεις τι σου γίνεται και τι πρέπει να πληρώσεις .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα