Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδιά.

Εδω και δυο μήνες έχω μετατρέψει το αυτοκίνητο σε υγραεριοκίνητο.το αμάξι ειναι του 1997 μοντέλο.

Στην αρχή υπήρχε μια ρύθμιση (για να συνηθίσει ο κινητήρας μου είπαν) να καίει και λίγο βενζίνη.Η βενζίνη που έκαιγε μόνο λίγη δεν ήταν όμως αφου στα 1000 χιλιόμετρα ήθελα ενα ντεπόζιτο βενζίνης εξτρα απο το υγραέριο. Οπότε πήγα κα ιμου το ρύθμισαν να καίει ελάχιστα αν όχι καθόλου.

Το πρόβλημα που αντιμετωπίζω και αν προκύπτει απο εκεί είναι οτι οταν το αμάξι είναι στο φανάρι για παράδειγμα με νεκρά ακινητοποιημένο κάνει κάτι παρα πολύ μικρά σκροτσαρίσματα σαν να πάει να σβήσει το αμάξι ή σαν να μην αποσυμπλέγκεις σωστά.

Ξερέι κανείς τι μπορεί να είναι αυτό και αν του εχει συμβεί;

Δημοσ.

Εγώ θα άλλαζα τον τίτλο σε πρόβλημα με μηχανικό ;

 

Ποσό σου κόστισε η όλη εγκατάσταση ; (για να συνηθίσει ο κινητήρας μου είπαν) τι είναι ο κινητήρας για να συνηθίσει ; το αυτοκίνητο δεν χρειάζεται να καιεί δυο καύσιμα ταυτόχρονα (του κάνεις ζημιά έτσι ) .Μετά την μετατροπή σε υγραέριο η βενζίνη χρειάζεται μονό για να εκκινήσει τον κινητήρα όταν είναι κρύος και όταν τελειώσει το υγραέριο.

Δημοσ.

900 ευρώ κόστισε. Και εγώ ολα αυτά που είπες ήξερα.Οπότε συμφωνώ απλά προσπαθώ να δώ τι γίνεται τώρα. Αν ξέρει κανείς άλλος ας πει αλλιώς θα ψαχτώ κάπου αλλού για ρύθμιση.

Δημοσ.

Σε όλα πρέπει να γίνεται άλλα δεν ρίχνουν βενζίνη μαζί με υγραέριο άλλα αλλάζουν το καύσιμο τελείως από υγραέριο σε βενζίνη .

Δημοσ.

Και τα 2 καύσιμα πρέπει να καίει σε όλες τις στροφές, η αναλογία αλλάζει.  

Η βενζίνη χρησιμοποιείται για ψύξη.

 

Σίγουρα ήξερε αυτός που στο ρύθμισε;

 

 

/sc

Δημοσ.

Αρχικά ευχαριστώ.

Πειραιά μένω. Εμένα μου φαίνεται οτι στο ρελαντί δεν γίνεται σωστά η καύση του υγραερίου χωρίς να ξέρω αρκετά. Η ειρωνία είναι οτι αυτός που μου το έφτιαξε έχει το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο το ίδιο μοντέλο της ίδιας χρονολογίας και το έχει κάνει και το δικό του υγραέριο ο ιδιος. Πόσο λάθος να έχει κάνει; Απο Δευτέρα θα το πάω λογικά γιατί σουκου δεν το αφήνω μέσα.

Δημοσ.

 Για το ρελαντί συγκεκριμένα μπορεί να είναι υπαίτιοι και άλλοι παράγοντες που δεν έχουν σχέση με το υγραέριο.

Αν έχετε 2 ίδια αυτοκίνητα με υγραέριο και το ένα δουλεύει σωστά απλά συγκρίνετε τα.

 

 

/sc

Δημοσ.

Το ελαχιστο ποσοστο βενζινης ψεκαζεται και για λιπανση του χωρου καυσης..

 

Η αποδοση του αυτοκινητου με.υγραεριο μειωνεται κατα 10%

Δημοσ.

Η βενζίνη είχε και χρήση λίπανσης την εποχή που περιείχε μόλυβδο.

Το ποσοστό μείωσης της απόδοσης του κινητήρα είναι ανά περίπτωση.

Και εκεί ανά στροφές, πάτημα γκαζιού, ή συνδυασμό και των 2.  

 

Δεν υπάρχει γενικός κανόνας, είναι θέμα ρύθμισης του όποιου κιτ από τον εγκαταστάτη.

 

 

/sc

 

Δημοσ.

Με τα νεα συστηματα πχ 4ης γενιας δεν μειωνεται η αποδοση του κινητηρα. Αλλα αυξανεται σε ολα η καταναλωση κατα 10%. Απλα το αεριο ειναι πολυ ποιο φτηνο και κανεις αποσβεση.

Δημοσ.

Πιο φτηνό, αλλά με μικρότερη θερμιδική αξία και πιο αργό flame front από τη βενζίνα.

Η απόδοση πέφτει σε κάθε περίπτωση. Ανταλλάζεις ποσοστό ισχυρού καυσίμου με λιγότερο ισχυρό σε δεδομένο χώρο καύσης.

 

Η σωστή ερώτηση είναι "πόσο" όχι "αν" χάνουμε σε απόδοση εφόσον ρυθμίζεται η αναλογία αερίου/βενζίνας, και αυτό ανεξαρτήτου γενιάς κιτ.

 

 

/sc

Δημοσ.

Στο θάλαμο καύσης μπαίνουν και τα 2 καύσιμα ανά όγκο όταν ψεκάζονται, άρα συγκρίνεις ενέργεια ανά λίτρο.

 

 

/sc

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...