voltmod Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2014 Το Λονδίνο ετοιμάζεται να υποδεχτεί τους νέους συρμούς του μετρό των επόμενων 40 χρόνων. Τη προηγούμενη εβδομάδα, το Λονδίνο αποκάλυψε τα νέα οχήματα στο κοινό για πρώτη φορά, τα οποία μόλις "πατήσουν πάνω στις ράγες τους" στα μέσα της δεκαετίας του 2020, θα φέρουν πολλές βελτιώσεις και ανέσεις στους επιβάτες τους.Με το νέο σχεδιασμό, οι επιβάτες θα μπορούν να περπατήσουν κατά μήκος ολόκληρου του τρένου, κάτι που θα ελευθερώσει σημαντικό χώρο. Οι είσοδοι επίσης έχουν κατανεμηθεί ισοροπημένα και διαθέτουν διπλές πόρτες, που σημαίνει ότι οι επιβάτες θα μπορούν να επιβιβάζονται και να αποβιβάζονται ταχύτερα. Επίσης, δεν θα χρειάζεται να "προσέχουν το κενό" πια, αφού τα οχήματα είναι κοντύτερα, χαρακτηριστικό που καθιστά τους συρμούς περισσότερο ευέλικτους και ικανούς να πλησιάσουν πολύ κοντύτερα στην άκρη της πλατφόρμας. Υπάρχουν και άλλες βελτιώσεις, όπως σιρίτια από LED φωτισμό στις πόρτες, που γίνεται κόκκινος για να προειδοποιούνται οι επιβάτες ότι είναι έτοιμες να κλείσουν. Επιπλέον, όλες οι διαφημίσεις και σημάνσεις θα προβάλονται σε ψηφιακές οθόνες αντί σε πινακίδες και δεν θα υπάρχουν υποδοχές για χάρτινες υλοποιήσεις. Σε ορισμένες γραμμές επίσης θα προσφέρεται κλιματισμός ενώ η διάθεση WiFi σε όλες τις γραμμές μπορεί να θεωρείται δεδομένη. Ένα επίσης σημαντικό, future-proof χαρακτηριστικό, είναι ότι για να λειτουργήσουν, δεν απαιτούν την ύπαρξη μηχανοδηγών (θα έχουν παρόλα αυτά προσωπικό, τουλάχιστον στην αρχή της λειτουργίας τους). Αρχικά, οι νέοι συρμοί θα λειτουργήσουν στη γραμμή Piccadilly και αργότερα στις Bakerloo, Central, Waterloo κ.ά. Site: The Verge
Retromaniac Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2014 Τέλειο.... Το μόνο που μένει είναι να πέφτει και μάσκα οξυγόνου για προστασία από τον Έμπολα 3
Δημοφιλής ανάρτηση zogler1987 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2014 Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2014 Μην κανουμε κατι στην θεσσαλονικη, αμεσως να το κανει κ το λονδινο.. 43
plpapadopoulos Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2014 Πληροφοριακά οχήματα νέου τύπου έχουν κάνει την άφιξή τους στις γραμμές Metropolitan, Hammersmith & City, Circle και District όπου προσφέρουν καλύτερο σύστημα κλιματισμού, ενιαία διαρύθμιση μέσα ώστε οι επιβάτες να μπορούν να κινηθούν κατά μήκος όλου του συρμού, διπλές πόρτες, αθόρυβη λειτουργία (βασικό όταν καλύπτεις μεγάλες αποστάσεις στο Λονδίνο) κλπ. Οι νέοι "διαστημικοί" συρμοί που αναφέρθηκαν παραπάνω δε γνωρίζω αν θα εξυπηρετούν και τμήμα του CrossRail και CrossRail2, πολύ πιθανό η ένταξή τους να γίνει ταυτόχρονα με την ολοκλήρωση του CrossRail2.
blaze71002 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2014 Αυτα που λεει στην πρώτη παραγραφο τα εχουμε ηδη εδω... γατάκια 2
plpapadopoulos Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2014 Αυτα που λεει στην πρώτη παραγραφο τα εχουμε ηδη εδω Ισχύει μερικώς από το 2004 αν δεν απατώμαι για Ελλάδα. Μιλάμε για τους συρμούς κατασκευής Alstom που κάναν την πρώτη τους εμφάνιση στην Μπλέ γραμμή του μετρό (και πηγαίνουν και αεροδρόμιο επίσης). Σαφώς δεν είναι τα ίδια οχήματα με αυτά πυ αναφέρονται στο πρώτο ποστ, αλλά ναι στην Ελλάδα ήρθαν πρώτα τα τέτοιας μορφής τρένα.
Cyber_Spartacus Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2014 ωραια πραγματα.... παιδες δεν ξερω αν εχετε δει και εξω αλλα το μετρο της Αθηνας ειναι πολυ καλο και παρα πολυ καθαρό σε σχεση με Παρίσι, Μόναχο, Βαρκελώνη 6
obi Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2014 Βασικά αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση στο Λονδίνο είναι ότι υπάρχουν συρμοί που δεν έχουν διπλές πόρτες ή που το επίπεδο κάποιων συρμών δεν είναι στο ίδιο ύψος με το πάτωμα της πλατφόρμας. Α και κάποτε νόμιζα ότι το ωραίο που βαφτίζουμε τον Ηλεκτρικό μετρό θα συνέβαινε μόνο στην Ελλάδα, έκανα λάθος.
ChrosZap Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2014 ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!! Φλωροι λονδρεζοι! Εμεις αλλαζουμε συρμους καθε 3 μηνες χωρις λογο και εσεις καθε 10 χρονια! Και εκει πρωτοι θα φτασουμε πριν απο εσας και μετα θα κλεψετε τους παλιους συρμους οπως κλεψατε τα μαρμαρα!
nathar Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2014 Μερικές φορές το βρίζω το tube αλλά άμα βάλεις κάτω την ποσότητα του κόσμου που εξυπηρετεί και το γεγονός ότι η πρώτη γραμμή λειτούργησε μετά την επανάσταση του 21' , είναι πραγματικά εντυπωσιακό.
Meraklis56 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2014 Αυτό που με ξαφνιάζει είναι σε άλλες πόλλεις υπάρχουν μετρό που εδώ και πάρα πολλά χρόνια είναι χωρίς οδηγούς. Και μεγάλες πόλεις ακόμα δε το έχουν κάνει ή το κάνουν τώρα.
nathar Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2014 Αυτό που με ξαφνιάζει είναι σε άλλες πόλλεις υπάρχουν μετρό που εδώ και πάρα πολλά χρόνια είναι χωρίς οδηγούς. Και μεγάλες πόλεις ακόμα δε το έχουν κάνει ή το κάνουν τώρα. Άμα δεις τι γίνεται στις πλατφόρμες κάθε μέρα θα καταλάβεις γιατί πρέπει να υπάρχει "χειριστής" στο τρένο. Κάποιες γραμμές έχουν ένα επίπεδο αυτοματισμού και υπάρχει και το DLR που είναι τελείως αυτόνομο ... Αλλά άμα βάλεις κάτω το μέγεθος του δικτύου του Λονδίνου, την παλαιότητα και το γεγονός ότι δεν μπορείς να κλείσεις μια γραμμή για 1 χρόνο για την εκμοντερνίσεις τότε καταλαβαίνεις ότι οποιαδήποτε αλλάγη θα πάρει χρόνο. Και όπως ανέφερα και πρίν το Λονδίνο έχει μετρό απο το 1860... 1
Meraklis56 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2014 Άμα δεις τι γίνεται στις πλατφόρμες κάθε μέρα θα καταλάβεις γιατί πρέπει να υπάρχει "χειριστής" στο τρένο. Κάποιες γραμμές έχουν ένα επίπεδο αυτοματισμού και υπάρχει και το DLR που είναι τελείως αυτόνομο ... Αλλά άμα βάλεις κάτω το μέγεθος του δικτύου του Λονδίνου, την παλαιότητα και το γεγονός ότι δεν μπορείς να κλείσεις μια γραμμή για 1 χρόνο για την εκμοντερνίσεις τότε καταλαβαίνεις ότι οποιαδήποτε αλλάγη θα πάρει χρόνο. Και όπως ανέφερα και πρίν το Λονδίνο έχει μετρό απο το 1860... 1) Τώρα πως θα γίνει η μετάβαση σε automated subway?Χρόνο θα πάρει. Θα μπορούσε να είχε γίνει και πιο πριν 2) Σύμφωνα με αυτό: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_automated_urban_metro_subway_systems Υπάρχουν ήδη αυτόματα μετρό σε αρκετά μεγάλες πόλεις χωρίς χειριστή και όπως ετοιμάζεται τώρα να γίνει και στο Λονδίνο. Ίσως τελικά να μην χρειάζεται ένας χειριστής
purespyros Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2014 ωραια πραγματα.... παιδες δεν ξερω αν εχετε δει και εξω αλλα το μετρο της Αθηνας ειναι πολυ καλο και παρα πολυ καθαρό σε σχεση με Παρίσι, Μόναχο, Βαρκελώνη ειδικά στο Παρίσι η μπόχα του μετρό και των σταθμών είναι απερίγραπτη... θυμίζει Ομόνοια πριν από 10-15 χρόνια τουλάχιστον 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα