Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το Λονδίνο ετοιμάζεται να υποδεχτεί τους νέους συρμούς του μετρό των επόμενων 40 χρόνων. Τη προηγούμενη εβδομάδα, το Λονδίνο αποκάλυψε τα νέα οχήματα στο κοινό για πρώτη φορά, τα οποία μόλις "πατήσουν πάνω στις ράγες τους" στα μέσα της δεκαετίας του 2020, θα φέρουν πολλές βελτιώσεις και ανέσεις στους επιβάτες τους.Με το νέο σχεδιασμό, οι επιβάτες θα μπορούν να περπατήσουν κατά μήκος ολόκληρου του τρένου, κάτι που θα ελευθερώσει σημαντικό χώρο. Οι είσοδοι επίσης έχουν κατανεμηθεί ισοροπημένα και διαθέτουν διπλές πόρτες, που σημαίνει ότι οι επιβάτες θα μπορούν να επιβιβάζονται και να αποβιβάζονται ταχύτερα. Επίσης, δεν θα χρειάζεται να "προσέχουν το κενό" πια, αφού τα οχήματα είναι κοντύτερα, χαρακτηριστικό που καθιστά τους συρμούς περισσότερο ευέλικτους και ικανούς να πλησιάσουν πολύ κοντύτερα στην άκρη της πλατφόρμας.

 

Υπάρχουν και άλλες βελτιώσεις, όπως σιρίτια από LED φωτισμό στις πόρτες, που γίνεται κόκκινος για να προειδοποιούνται οι επιβάτες ότι είναι έτοιμες να κλείσουν.

 

Επιπλέον, όλες οι διαφημίσεις και σημάνσεις θα προβάλονται σε ψηφιακές οθόνες αντί σε πινακίδες και δεν θα υπάρχουν υποδοχές για χάρτινες υλοποιήσεις. Σε ορισμένες γραμμές επίσης θα προσφέρεται κλιματισμός ενώ η διάθεση WiFi σε όλες τις γραμμές μπορεί να θεωρείται δεδομένη. Ένα επίσης σημαντικό, future-proof χαρακτηριστικό, είναι ότι για να λειτουργήσουν, δεν απαιτούν την ύπαρξη μηχανοδηγών (θα έχουν παρόλα αυτά προσωπικό, τουλάχιστον στην αρχή της λειτουργίας τους). Αρχικά, οι νέοι συρμοί θα λειτουργήσουν στη γραμμή Piccadilly και αργότερα στις Bakerloo, Central, Waterloo κ.ά.

 

Link.png Site: The Verge

  • Απαντ. 42
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Πληροφοριακά οχήματα νέου τύπου έχουν κάνει την άφιξή τους στις γραμμές Metropolitan, Hammersmith & City, Circle και District όπου προσφέρουν καλύτερο σύστημα κλιματισμού, ενιαία διαρύθμιση μέσα ώστε οι επιβάτες να μπορούν να κινηθούν κατά μήκος όλου του συρμού, διπλές πόρτες, αθόρυβη λειτουργία (βασικό όταν καλύπτεις μεγάλες αποστάσεις στο Λονδίνο) κλπ.

 

Οι νέοι "διαστημικοί" συρμοί που αναφέρθηκαν παραπάνω δε γνωρίζω αν θα εξυπηρετούν και τμήμα του CrossRail και CrossRail2, πολύ πιθανό η ένταξή τους να γίνει ταυτόχρονα με την ολοκλήρωση του CrossRail2.

Δημοσ.

Αυτα που λεει στην πρώτη παραγραφο τα εχουμε ηδη εδω

 

Ισχύει μερικώς από το 2004 αν δεν απατώμαι για Ελλάδα.

 

Μιλάμε για τους συρμούς κατασκευής Alstom που κάναν την πρώτη τους εμφάνιση στην Μπλέ γραμμή του μετρό (και πηγαίνουν και αεροδρόμιο επίσης).

 

Σαφώς δεν είναι τα ίδια οχήματα με αυτά πυ αναφέρονται στο πρώτο ποστ, αλλά ναι στην Ελλάδα ήρθαν πρώτα τα τέτοιας μορφής τρένα.

Δημοσ.

ωραια πραγματα.... παιδες δεν ξερω αν εχετε δει και εξω αλλα το μετρο της Αθηνας ειναι πολυ καλο και παρα πολυ καθαρό σε σχεση με Παρίσι, Μόναχο, Βαρκελώνη

  • Like 6
Δημοσ.

Βασικά αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση στο Λονδίνο είναι ότι υπάρχουν συρμοί που δεν έχουν διπλές πόρτες

ή που το επίπεδο κάποιων συρμών δεν είναι στο ίδιο ύψος με το πάτωμα της πλατφόρμας.

Α και κάποτε νόμιζα ότι το ωραίο που βαφτίζουμε τον Ηλεκτρικό μετρό θα συνέβαινε μόνο στην Ελλάδα, έκανα λάθος.

Δημοσ.

ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!! Φλωροι λονδρεζοι! Εμεις αλλαζουμε συρμους καθε 3 μηνες χωρις λογο και εσεις καθε 10 χρονια! Και εκει πρωτοι θα φτασουμε πριν απο εσας και μετα θα κλεψετε τους παλιους συρμους οπως κλεψατε τα μαρμαρα!

Δημοσ.

Μερικές φορές το βρίζω το tube αλλά άμα βάλεις κάτω την ποσότητα του κόσμου που εξυπηρετεί και το γεγονός ότι η πρώτη γραμμή λειτούργησε μετά την επανάσταση του 21' , είναι πραγματικά εντυπωσιακό.

Δημοσ.

Αυτό που με ξαφνιάζει είναι σε άλλες πόλλεις υπάρχουν μετρό που εδώ και πάρα πολλά χρόνια είναι χωρίς οδηγούς. Και μεγάλες πόλεις ακόμα δε το έχουν κάνει ή το κάνουν τώρα.

Δημοσ.

Αυτό που με ξαφνιάζει είναι σε άλλες πόλλεις υπάρχουν μετρό που εδώ και πάρα πολλά χρόνια είναι χωρίς οδηγούς. Και μεγάλες πόλεις ακόμα δε το έχουν κάνει ή το κάνουν τώρα.

 

Άμα δεις τι γίνεται στις πλατφόρμες κάθε μέρα θα καταλάβεις γιατί πρέπει να υπάρχει "χειριστής" στο τρένο. Κάποιες γραμμές έχουν ένα επίπεδο αυτοματισμού και υπάρχει και το DLR που είναι τελείως αυτόνομο ...

 

Αλλά άμα βάλεις κάτω το μέγεθος του δικτύου του Λονδίνου, την παλαιότητα και το γεγονός ότι δεν μπορείς να κλείσεις μια γραμμή για 1 χρόνο για την εκμοντερνίσεις τότε καταλαβαίνεις ότι οποιαδήποτε αλλάγη θα πάρει χρόνο.

 

Και όπως ανέφερα και πρίν το Λονδίνο έχει μετρό απο το 1860...

  • Like 1
Δημοσ.

Άμα δεις τι γίνεται στις πλατφόρμες κάθε μέρα θα καταλάβεις γιατί πρέπει να υπάρχει "χειριστής" στο τρένο. Κάποιες γραμμές έχουν ένα επίπεδο αυτοματισμού και υπάρχει και το DLR που είναι τελείως αυτόνομο ...

 

Αλλά άμα βάλεις κάτω το μέγεθος του δικτύου του Λονδίνου, την παλαιότητα και το γεγονός ότι δεν μπορείς να κλείσεις μια γραμμή για 1 χρόνο για την εκμοντερνίσεις τότε καταλαβαίνεις ότι οποιαδήποτε αλλάγη θα πάρει χρόνο.

 

Και όπως ανέφερα και πρίν το Λονδίνο έχει μετρό απο το 1860...

1) Τώρα πως θα γίνει η μετάβαση σε automated subway?Χρόνο θα πάρει. Θα μπορούσε να είχε γίνει και πιο πριν

2) Σύμφωνα με αυτό: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_automated_urban_metro_subway_systems

Υπάρχουν ήδη αυτόματα μετρό σε αρκετά μεγάλες πόλεις χωρίς χειριστή και όπως ετοιμάζεται τώρα να γίνει και στο Λονδίνο. Ίσως τελικά να μην χρειάζεται ένας χειριστής

Δημοσ.

ωραια πραγματα.... παιδες δεν ξερω αν εχετε δει και εξω αλλα το μετρο της Αθηνας ειναι πολυ καλο και παρα πολυ καθαρό σε σχεση με Παρίσι, Μόναχο, Βαρκελώνη

ειδικά στο Παρίσι η μπόχα του μετρό και των σταθμών είναι απερίγραπτη... θυμίζει Ομόνοια πριν από 10-15 χρόνια τουλάχιστον

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...