ChrisN.S. Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 Το αν είναι ακριβες και το ότι είναι ανεπαρκείς είναι θεμα συζητησης αλλα την απατη που την βλέπεις ? Αυτά τα λιγα ή αρκετα που προσφερουν ποιος να τα πληρωνει ? Το κράτος από τους φόρους που πληρώνουμε μήπως; 1
nzeppos Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 Που αλλού γίνεται αυτό; Κάποιος που παίρνει λεωφορείο μία φορά το χρόνο (ή κάποιος που ζει σε ένα απομακρυσμένο νησί) γιατί να πληρώνει για ΜΜΜ όσο και κάποιος που τα χρησιμοποιεί καθημερινά; 1
Razor_7 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 Επειδή πληρώνεις φόρους δε σημαίνει ότι όλα θα 'ναι τζάμπα, η λογική αυτή μόνο στην Ελλάδα... 3
Basil G Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 Το αν είναι ακριβες και το ότι είναι ανεπαρκείς είναι θεμα συζητησης αλλα την απατη που την βλέπεις ? Αυτά τα λιγα ή αρκετα που προσφερουν ποιος να τα πληρωνει ? Τα αστικά μέσα συγκοινωνίας είναι προπληρωμένα από τους φόρους μας ούτος ή άλλως. Δεν είναι ΚΤΕΛ, συδηρόδρομος ΟΣΕ, πλοία και αεροπλάνα, που είναι ιδιωτικά ή ημικρατικά με δαπάνες ξεχωριστές. Είναι πλήρως προσαρμοσμένα στον κρατικό προϋπολογισμό. Το εισιτήριο ήταν μία άτυπη κοινωνική σύμβαση, μεταξύ κράτους και πολιτείας, εδώ και πολές δεκαετίες, σαν άμεσος φόρος για να ενισχυθούν τα τρέχοντα οικονομικά. Είσπραξη εικοσιτετραώρου. Για το λόγο αυτό ήταν πάντα, ακόμα και σε δύσκολες περιόδους, δεκαετία 60-70, φθηνά. Το θέμα λοιπόν δεν είναι να βρεθεί σύστημα είσπραξης, αυτή είναι η λούμπα, αλλά να μην υπάρχει είσπραξη, είμεθα πολύ φτωχοί σαν πολιτες για να πληρώνουμε τόσο ακριβό εισιτήριο. Στο εξωτερικό που μπορεί να κοστίζει και δύο ευρώ, Γερμανία αν δεν απατώμαι, έχουν 1.500 ευρώ βασικό μισθό, εκεί μάλιστα είναι ένας γρήγορος φόρος. Εδώ θα έπρεπε να κόστιζε 20 σεντ το πολύ, τότε όλοι θα έβγαζαν και ουδέν πρόβλημα. Και ο πλυθησμός θα μετακινούνταν και θα εισέπρατε ένα μεγαλύτερο ποσό η κρατική μηχανή. Αλλά, αυτά τα ρεμάλια δεν θέλουν απλά τα χρήματά μας, να μας χαλάσουν το βίο θέλουν. Δείτε και το κόλπο με το υπέρογκο πρόστυμο αν κάποιος δεν έχει εισιτήριο! Ρωτάω, αν στο ΚΤΕΛ δεν έχεις εισιτήριο, ο εισπράκτορας σου κόβει πρόστυμο κάνα κατοστάρι ευρώ; Όχι, σου λέει βγάλε τώρα ή αν δεν έχεις θα αναγκαστώ να σε κατεβάσω σε προσβάσημο σημείο! 1
Basil G Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 Επειδή πληρώνεις φόρους δε σημαίνει ότι όλα θα 'ναι τζάμπα, η λογική αυτή μόνο στην Ελλάδα... Εμ ναι, βασικά έτσι λειτουργούν όλλα τα σωστά οργανωμένα κράτη. Ήν. Αραβικά Εμιράτα, όλοι οι φόροι εισπράτωνται απ' ευθείας από τα κέρδη, όχι εφορείες στο τέλος του έτους, τα εισιτήρια και η διατροφή έχουν γελοίες τιμές, παρόλο που μπορεί κάποιος άνετα να δώσει 10 ευρώ για δύο σταθμούς μετρό. Καναδάς, μακράν τεράστια διαφορά, ούτε θερμοσύφωνες δεν έχουν, ακόμα και το ζεστό νερό είναι κοινωτικό και είναι όλες τις ώρες, άνεφ χρέωσης... διότι κοινωτικό βλέπετε, το πληρώσαμε μία φορά και το συντηρούμε, δεν θα το χρεωνόμασθε κιόλας. Το να "είναι όλα τζάμπα", που σημαίνει να μην πληρώνεις για κάτι που είναι δημόσιο, οπότε σου ανήκει, δεν είναι μόνο στην Ελλάδα, αν και από εδώ ξεκίνησε, είναι σε όλλο τον κόσμο. Είναι από τα βασικά στοιχεία τις δημοκρατίας και θεμελιώθηκε επίσημα στη Σπάρτη πριν από 28 αιώνες με τη νομοθεσία του Λυκούργου... Σκέψου τώρα πόσο άκυρο είναι αυτό που έγραψες, ειδίκα σε μία Ελλάδα που δεν έχουμε να φάμε, εγώ προσωπικά προς το παρόν έχω να φάω, αλλά για εισιτήριο δεν περισεύει εδώ και 3 χρόνια, το ίδιο και οι 9 στους 10 γνωστοί μου... 1
bounce2 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 Εισιτήρια στο μετρό ανάλογα με τη διαδρομή θα βάλουν ποτέ; Δεν είναι δυνατόν να σε χρεώνουν 1,2Ε για 2 στάσεις... 1
pigeon Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 Οποιος ενδιαφέρεται να δει ένα σχετικό ντοκιμαντέρ για το tube και τις κάρτες τους, ας ψάξει αυτό το επεισόδιο του BBC. >> BBC 2 / The Tube 2012 / Episode 2 - Revenue (wiki)
Super Moderators billdanos Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 Super Moderators Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 Εμ ναι, βασικά έτσι λειτουργούν όλλα τα σωστά οργανωμένα κράτη. Ήν. Αραβικά Εμιράτα, όλοι οι φόροι εισπράτωνται απ' ευθείας από τα κέρδη, όχι εφορείες στο τέλος του έτους, τα εισιτήρια και η διατροφή έχουν γελοίες τιμές, παρόλο που μπορεί κάποιος άνετα να δώσει 10 ευρώ για δύο σταθμούς μετρό. Καναδάς, μακράν τεράστια διαφορά, ούτε θερμοσύφωνες δεν έχουν, ακόμα και το ζεστό νερό είναι κοινωτικό και είναι όλες τις ώρες, άνεφ χρέωσης... διότι κοινωτικό βλέπετε, το πληρώσαμε μία φορά και το συντηρούμε, δεν θα το χρεωνόμασθε κιόλας. Το να "είναι όλα τζάμπα", που σημαίνει να μην πληρώνεις για κάτι που είναι δημόσιο, οπότε σου ανήκει, δεν είναι μόνο στην Ελλάδα, αν και από εδώ ξεκίνησε, είναι σε όλλο τον κόσμο. Είναι από τα βασικά στοιχεία τις δημοκρατίας και θεμελιώθηκε επίσημα στη Σπάρτη πριν από 28 αιώνες με τη νομοθεσία του Λυκούργου... Σκέψου τώρα πόσο άκυρο είναι αυτό που έγραψες, ειδίκα σε μία Ελλάδα που δεν έχουμε να φάμε, εγώ προσωπικά προς το παρόν έχω να φάω, αλλά για εισιτήριο δεν περισεύει εδώ και 3 χρόνια, το ίδιο και οι 9 στους 10 γνωστοί μου... Ώπα ώπα μισό λεπτό! Τα κράτη που αναφέρεις έχουν φορολογούμενους τυπικούς ως προς τις υποχρεώσεις τους και δεν ψάχνουν πως θα κρύψουν τα έσοδά τους κάτω από το ...χαλί όπως εμείς καλή ώρα! Δεν μπορείς να ζητάς αντίστοιχες παροχές κι εδώ απο τη στιγμή που κανείς δεν παίρνει στα σοβαρά το φορολογικό σύστημα και τις υποχρεώσεις του. Δεν σου λέω προαφανώς πως εδώ λειτουργούν όλα σωστά, αλλά δεν γίνεται να είμαστε και "άνετοι" και ταυτόχρονα να ζητάμε full παροχές. 2
Ntinaras Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 Που αλλού γίνεται αυτό; Κάποιος που παίρνει λεωφορείο μία φορά το χρόνο (ή κάποιος που ζει σε ένα απομακρυσμένο νησί) γιατί να πληρώνει για ΜΜΜ όσο και κάποιος που τα χρησιμοποιεί καθημερινά; εγω γιατι να πληρωνω την επιδοτηση στην αγονη γραμμη του νησιου του τοτε? 1
nzeppos Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 Γιατί τότε περισσότερα από ένα νησιά θα ερήμωναν ολοκληρωτικά σε βάθος χρόνου και νομίζω πως δεν ήθελε κανένας μας να μάθει ποιες θα ήταν οι μακροπρόθεσμες συνέπειες (hint: δεν συνορεύουμε με Λουξεμβούργιους).
Ntinaras Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 Γιατί τότε περισσότερα από ένα νησιά θα ερήμωναν ολοκληρωτικά σε βάθος χρόνου και νομίζω πως δεν ήθελε κανένας μας να μάθει ποιες θα ήταν οι μακροπρόθεσμες συνέπειες (hint: δεν συνορεύουμε με Λουξεμβούργιους). ναι αλλα εμενα δε με νοιαζει,οπως τον μπαμπη το σουγια δεν τον νοιαζει αν εχεις καρκινο,αρα δε θελει να σου πληρωνει το Ε.Σ.Υ. καταλαβαινεις οτι ο καθενας κανει οτι τον συμφερει,αν δε θες να εχεις κρατος,τοτε καντα ολα ιδιωτικα και γυρνα σε φουλ καπιταλισμο. δεν εχεις?πεθαινεις. 1
Γιάννης Platano Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 εγω γιατι να πληρωνω την επιδοτηση στην αγονη γραμμη του νησιου του τοτε? Για τον ιδιο λογο που είναι προφανης που πληρωνεις την κιλοβατωρα οσο και οι κατοικοι του νησιου ασχετα να εκει το κοστος παραγαωγης είναι πολύ μεγαλυτερο
Ntinaras Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 Για τον ιδιο λογο που είναι προφανης που πληρωνεις την κιλοβατωρα οσο και οι κατοικοι του νησιου ασχετα να εκει το κοστος παραγαωγης είναι πολύ μεγαλυτερο αρα κι αυτος θα μου πληρωνει επιδοτηση στο εισιτηριο γιατι εγω εχω να διανυσω 30 χλμ τη μερα και αυτος 2.
Γιάννης Platano Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 αρα κι αυτος θα μου πληρωνει επιδοτηση στο εισιτηριο γιατι εγω εχω να διανυσω 30 χλμ τη μερα και αυτος 2. Μπορει να συμβαινει κι αυτό.
nzeppos Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2014 Δεν είμαι σίγουρος αν αυτή η κουβέντα έχει κάποιο νόημα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα