Προς το περιεχόμενο

Αγορά τηλεόρασης εως 400ευρώ.

AK76

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα. Θέλω να αγοράσω καινούργια τηλεόραση(λόγω κρίσης επέστεψα στο χωριό στην Κρήτη) αλλά είμαι άσχετος με θέματα τεχνολογίας. Διάβασα εδώ και και σε άλλους ιστότοπους διάφορα και για να είμαι ειλικρινής ψιλομπερδεύτηκα. Θέλω να βλέπω τηλεόρασηταινιεκαι να συνδέω το laptop στην       τηλ/ση για ταινίες(απο στικάκι ή κατεβασμένες επι τόπου)  μουσική(διαδικτυακοί σταθμοί, youtube κλπ) και internet στην tv για άραγμα,(Είναι και οι γονείς σπίτι οπότε το τηλεχειριστήριο πρέπει να είναι εύχρηστο), PS και τέτοια δεν έχω και δ ε ασχολούμαι. Διαθέτω εως 400ευρώ, σκέφτομαι για 40''- 42'', full hd,       200Hz ;;;;; , LED LCD ή LCD καλύτερη και πιο ακριβή;;;;; Νομίζω 3D και smart tv δεν χρειάζομαι. Διάβασα για το πόσες θύρες να ΄χει η τηλ/ση(vga;;; κλπ), refresh rate, τι κάλυπτει η εγγύηση(καμένα pixel, εγγύηση και σε εικόνα...too much information for my level!!!! το σίγουρο είναι πως θα αγοράσω σταθεροποιητή τάσης γιατί απο διακοπές και σκαμπανεβάσματα τάσης έχουμε μπόλικα το χειμώνα.Σαν πιο έμπειροι και σχετικοί περιμένω με αγωνία τις προτάσεις και συμβουλές σας, μπορώ να βρώ μια καλή τηλεόραση; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.skroutz.gr/s/4949124/LG-42LB561V.html

προσφατα τσιμπησα αυτην και εμεινα απολυτα ικανοποιημενος. πιστευω θα σε καλυψει σε οτι χρειαζεσαι

http://www.electroniki.gr/electroniki/el_gr/cheapest/samsung-ue-40h5303-smart.php

Καλησπέρα, είδα αυτή την προσφορά και ενδιαφέρομαι για αγορά τηλεόρασης, στην προηγούμενη ανάρτηση μου περιέγραφα για ποια χρήση θέλω την τηλεόραση. Ποιά είναι ηγνώμη σας;;;;;