evoracing Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Καλησπέρα... Σε ένα Hyundai Accent '98 στο οποίο κάπου κάπου όταν ξεκινάς από φανάρι ξέρω 'γω βγάζει καπνό λευκό και χτυπάει το μοτέρ. Όταν λέγω χτυπάει ακούγετε ένα τακ τακ σε ρυθμό πιστονιού, λογικά χτυπάει βαλβίδες. Ο καπνός λέω με μια αμφιβολία πως είναι λάδι, το λέω με ελαφηβολία γιατί δεν έχω μυρίσει το ψυκτικό υγρό. Γενικός με μπερδεύει, γιατί άμα καίει λάδι δεν βγάζει συνέχεια καπνό και βγάζει όταν χτυπάει και το μοτέρ? Από ότι έχω παρατηρήσει το κάνει όταν πας με χαμηλές στροφές για ώρα. Πχ όταν είσαι με 50-60 σε ευθεία και έχεις 5η, μετά άμα σταματήσεις σε φανάρι πολύ πιθανόν να το κάνει. Το συνδύασα με το λάδι γιατί το λάδι αλλάχτηκε πρόσφατα και μπήκε λεπτότερο (λόγο του ότι τα είχα και ήταν Castrol Edge). Το έκανε και πριν αυτό αλλά ποιο σπάνια. Να φανταστώ τσαρουχάκια και αρρύθμιστες βαλβίδες?
dimitrisOP Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 εχει χασει σε δυναμη? λογο του καπνου μαλλον τσιμουχες βαβλιδων ειναι 2
evoracing Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Νομίζω πως ναι, δεν είμαι σίγουρος!
dimitrisOP Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2014 επισης μπορει να πηδηξε κανενα δοντι ο ιμαντας χρονισμου ειδικα αν δεν εχει αλλαχτει
evoracing Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2014 Και πάλι γιατί όμως να το κάνει όποτε του καπνίσει ή όπως το παρατήρησα όταν πας με χαμηλές στροφές?
dimitrisOP Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2014 δεν ειναι αυτο τοτε,ανοιξε την ταπα του νερου να δεις αν υπαρχουν λαδια, ο ασπρος κανπος ισως να ειναι και απο τα νερα το οτι το κανει σε χαμηλες στροφες μπορει να ειναι τα ελατηρια των βαβλιδων καποιο εσπασε προφανως? κλαταρε? κολλησε απο την βρωμια? πολλα μπορει στην καλητερη μπορει απλα να θερουν ρυθμισμα , πηγαινε σε μηχανικο να το δει καλητερα
nick#18 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2014 Για τσιμουχακια μου κανει.. και το δικο μου καπως ετσι εκανε.. αλλα βαλβιδες? πως τις καταφερες? ;p Τελοσπαντων.. να ξερεις ειναι με ωστηρια οι βαλβιδες σου οποτε μαααλλον εχει αρπαξει καποιο.. 1
nick#18 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2014 171.000 και είχα αλλαξει τσιμουχακια στις 120... Όλα αυτά τα μοτέρ το έχουν αυτό το θέμα! Εκτός απο τα τσιμουχακια, ενα δισκο πλατό και 2 ιμάντες χρονισμού +τα service του στην ωρα του δεν ζητάει τίποτα!
Ntinaras Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2014 Καλησπέρα... Σε ένα Hyundai Accent '98 στο οποίο κάπου κάπου όταν ξεκινάς από φανάρι ξέρω 'γω βγάζει καπνό λευκό και χτυπάει το μοτέρ. οχι εξελεξε νεο πάπα... https://www.youtube.com/watch?v=hIRrcKW7IuI 2
evoracing Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2014 Υποθέτω πως είναι βαλβίδες! Ιμάντας χρονισμού "είπαν" στο τελευταίο και τελευταία φορά που το πήγα σε αυτούς πως τον ρύθμισαν. Τώρα τι ρύθμιση έκαναν ένας θεός ξέρει αν σκεφτούμε ότι μου έβαλαν ανάποδα τα τακάκια... Έχει κάνει 166.000km. Τώρα από θέματα εμπειρίας σας αλλαγή αριστερού ψαλιδιού, ρύθμιση βαλβίδων, αλλαγή στα τσιμουχάκια και έλεγχος ιμάντα χρονισμού πόσο περίπου? Τώρα θα μου πεις ο καθένας παίρνει άλλα, απλά να ξέρω πάνω κάτω...
nick#18 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2014 Για κανενα 200-250 σε κοβω! Αλλα! για να γινει σωστη δουλεια.. αλλαξε και τα 2 ψαλιδια και τα 2 μπαλακια τους! Βαλβιδες εχω μια υποψια οτι παιζει και να μην ρυθμιζουν μιας και παιζει πιανολα μεσα στο μοτερ οποτε στανταρ αποστασεις. Μηπως θελει κανενα ωστηριο? Ιμαντα χρονισμου για ελεγχο.. φαινεται με το ματι αν σου το χρεωσει θα ειναι μαλακας! Βγαλε καμια φωτο απο κοντα να τον δουμε!
igoods Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2014 Για κανενα 200-250 σε κοβω! Αλλα! για να γινει σωστη δουλεια.. αλλαξε και τα 2 ψαλιδια και τα 2 μπαλακια τους! Βαλβιδες εχω μια υποψια οτι παιζει και να μην ρυθμιζουν μιας και παιζει πιανολα μεσα στο μοτερ οποτε στανταρ αποστασεις. Μηπως θελει κανενα ωστηριο? Ιμαντα χρονισμου για ελεγχο.. φαινεται με το ματι αν σου το χρεωσει θα ειναι μαλακας! Βγαλε καμια φωτο απο κοντα να τον δουμε! 150 περιπου θα παει μονο ο μαστορας λυσε δεσε και ψαλιδι αλλαγη...Μπορει να λεω και λιγα. Απο εκει και περα ειναι ο καπακας που θα χρεωσει πλανισμα + περασμα τσιμουχακια.εγω το βλεπω για 300+ στανταρ εαν γινει σωστη προσεκτικη δουλεια.Α και ξεχασα και φλατζα καπακιου.
nick#18 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2014 150 περιπου θα παει μονο ο μαστορας λυσε δεσε και ψαλιδι αλλαγη...Μπορει να λεω και λιγα. Απο εκει και περα ειναι ο καπακας που θα χρεωσει πλανισμα + περασμα τσιμουχακια.εγω το βλεπω για 300+ στανταρ εαν γινει σωστη προσεκτικη δουλεια.Α και ξεχασα και φλατζα καπακιου. Αυτο αν ανοιξει μοτερ.. εμενα εβγαλε τα μπουζι, και εβαλε ενα σωληνακι με ιδιο σπειρωμα οπου το συνδεσε με το κομπρεσερ του αερα... ειχε πιεση μεσα ο κυλινδρος και δεν του επεφτε η βαλβιδα μεσα... αποκλειστικη πατεντα η φαση η το κανουν και αλλοι?
evoracing Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2014 Το αριστερό θα αλλάξω μόνο γιατί είναι ραγισμένο από ότι μου είπαν και γενικός έχει θέμα ... Τώρα για τα υλικά έχω ψαλίδι, φλάντζα βαλβίδων και κυλίνδρων. Οπότε ότι μου πάρει θα μου πάρει από τα τσιμουχάκια.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα