Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

@Midi_Miliz:

 

Νομίζω ότι με τη σειρά σου χάνεις το δάσος της ανθρώπινης ψυχοσύνθεσης. Αυτό που έλεγες ότι ίσως π.χ. αν δεν επιτρέπονται οι βλακείες την ώρα της ενημέρωσης τι θα κάνει ο άλλος, θα προσέχει --

 

Σα να λέμε αν δε σου επιτρέπουν τις βλακείες την ώρα του μαθήματος τι θα κάνεις, θα προσέχεις. Ξέρεις τι; Μπορεί να ήταν έτσι για σένα, για μένα, και για 1 ακόμα άτομο στην τάξη. Για τους άλλους 25 που δεν είχαν το παραμικρό ενδιαφέρον να παρακολουθήσουν δεν αλλάζει απολύτως τίποτα.

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Έχουν απόλυτο δίκιο σ' αυτό που αναφέρονται. Μια πτήση όσο κι αν φαίνεται ρουτίνα δεν είναι κάτι απλό. Τα πράγματα μπορεί να γίνουν εξαιρετικά επικίνδυνα σε δευτερόλεπτα κυρίως στην απογείωση και στην προσγείωση.

Αυτό που με εξοργίζει όμως είναι ότι δεν μπορούμε χωρίς το κινητό ή το tablet για 10 λεπτά; Ήμαρτον.

Πρέπει να θρηνήσουμε όμως το πρώτο θύμα από τηλέφωνο στο δόξα πατρί για να πάρουμε μέτρα γιατί μάλλον κάποιος δεν καταλαβαίνει τι δυνάμεις αναπτύσσονται σε μια απότομη βύθιση για παράδειγμα. Το κινητό απλά θα γίνει μερικά κιλά όσο για το tablet.....

Δημοσ.

Εγώ συμφωνώ με τους αεροσυνοδούς.Η προσγείωση και η απογείωση είναι οι πιο κρίσιμες φάσεις μιας πτήσης και καλό είναι να ξέρουμε ακριβώς πως να ανταποκριθούμε στα δύσκολα. Επίσης, για να σκίζονται τόσο πολύ να αλλάξει η κατάσταση, δε μπορεί, κάτι θα ξέρουν....

Δημοσ.

Στην φάση της απογείωσης ή προσγείωσης και κατά τη διάρκεια της πτήσης αν συμβεί κάτι τότε αυτό που μπορεί και πρέπει να κάνει ένας επιβάτης είναι να καθίσει δεμένος στη θέση του και να κρατήσει όσο γίνεται την ψυχραιμία του. ΤΙΠΟΤΕ άλλο. Τα υπόλοιπα είναι εφ' όσον προσγειωθεί (ομαλά ή ανώμαλα) το αεροπλάνο, για να το εγκαταλείψει το συντομότερο δυνατόν με ασφάλεια. Τα άλλα περί ιπτάμενων αντικειμένων είναι ανευ ουσίας εφ' όσον επιτρέπονται τα αντικείμενα γενικώς. Αλλιώς ας απαγορεύσουν τα πάντα.

  • Like 1
Δημοσ.

Χωρίς να θέλω να κάνω τον έξυπνο και επειδή λόγω εργασίας έχω γράψει πολλλλλά μίλια, έχω να πω το εξής: 

 

Πράγματι οι γνώσεις μας στην αεροπλοοία είναι εμβρυακές. Από αυτή την άποψη κάθε στιγμή στον αέρα είναι μία στιγμή που μπορεί κάτι αναπάντεχο να συμβεί. Όμως αυτό που λέει η ένωση των αεροσυνοδών και που έχει βάση, είναι απολύτως σωστό. Οι διαδικασίες της απογείωσης και της προσγείωσης είναι οι απολύτως πιο επικίνδυνες φάσεις κάθε πτήσης.

 

Αν για παράδειγμα τη στιγμή της προσγείωσης το αεροπλάνο βρεθεί σε ένα έντονο καθοδικό ρεύμα (μου έχει τύχει...) τότε θα σκάσει περίπου σαν καρπούζι στο έδαφος και τότε το ταμπλετ του διπλανού θα σκάσει και αυτό, είτε κάτω, είτε στο κεφάλι κάποιου. Επίσης αντίστοιχα στην αποχείωση, με full κινητήρες αν συμβεί το παραμικρό και χρειαστεί να ακυρωθεί η απογείωση, τότε από τις δυνάμεις τις αδράνειας κάθε τι που δεν είναι δεμένο θα αρχίσει να "κυκλοφορεί" ελεύθερο στην καμπίνα... Δεν συζητάμε για την καθημερινότητα του κακού καιρού (κυρίως κατά την προσέγγιση και προσγείωση...)!

 

Αυτός είναι ο λόγος που οι διαδικασίες είναι σαφής και ζητούν να κάτσεις και να δεθείς στο κάθισμα σου.

 

Σωστό είναι αυτό που λέγεται ότι αναταράξεις μπορεί να συμβούν σε όλη την διάρκεια της πτήσης και μάλιστα αναπάντεχα, για αυτό και συνίσταται στους επιβάτες να είναι δεμένοι όλη την ώρα. Όμως οι πιθανότητες αυτές είναι πολύ πολύ λιγότερες.

 

Υπό απόλυτους όρους ασφαλείας θα έπρεπε οι επιβάτες να είναι δεμένοι -με ζώνες 4 σημείων- συνεχώς, να φοράνε τον εξοπλισμό ασφαλείας τους και φυσικά να μην κυκλοφορούν τραπεζάκια στον διάδρομο. Αυτό δηλαδή που συμβαίνει στο προσωπικό των πολεμικών αεροσκαφών επικοινωνιών που έχουν τις ίδιες ατράκτους των πολιτικών αεροσκαφών τροποποιημένες φυσικά.

 

Όμως αυτό δεν θα ήταν εκλυστικό και δεν θα επέτρεπε την ανάπτυξη των πτήσεων σε εκατομμύρια κάθε έτος, όπως συμβαίνει σήμερα. Γιατί? Γιατί απλά οι επιβάτες δεν θα ένιωθαν ασφαλής. Αυτός είνα και ο λόγος της ύπαρξης του φαγητού και του duty free, κυρίως για την χαλάρωση των επιβατών. 

 

ΌΜΩΣ, στο ισοζύγιο αυτό μεταξύ ασφάλειας και άνεσης, η απαγόρευση της χρήσης των ηλεκτρονικών συσκευών 1) δεν δημιουργούσε πρόβλημα άνεσης ενώ δημιουργούσε κλίμα σοβαρότητας σε σχέση με την πτήση και 2)Έλυνε το ζήτημα κυρίως των Η/Μ παρεμοβολών εκεί που πιάνει το τηλέφωνο (δηλαδή κοντά στο έδαφος). Αν αυτό αρθεί τότε είναι βέβαιο ότι τα τηλέφωνα δεν θα μπαίνουν ούτε καν σε flight mode με ότι αυτό συνεπάγεται... 

 

Τέλος, τα επιχειρήματα που χρησιμοποιούν οι αεροσυνοδοί είναι απολύτως υπαρκτά. Δυστυχώς δεν είναι όλες οι πτήσεις καλές -είναι σπάνιο πλέον, αλλά συμβαίνουν και στραβές- και κυρίως δεν είναι ρουτίνα, όπως πολλοί μπορεί να νομίζουν. Κάθε πτήση είναι μοναδική... 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...