Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Όταν διάβασα τον τίτλο και έχοντας υπόψη ανάλογες αιτιάσεις εργαζομένων που προσέφυγαν στα δικαστήρια των ΗΠΑ,

στην αρχή φαντάστηκα ότι οι αεροσυνοδοί θα αμφισβητούσαν τις άρσεις των απαγορεύσεων χρήσης κινητών.

Ναι αυτό σκέφτηκα, ότι θα επέμεναν στο σκεπτικό που ίσχυε για χρόνια και ότ μάλιστα θα είχαν και καλά νεότερα ή και αντικρουόμενα στοιχεία με τα οποία θα επικαλούνταν εκ νέου λόγους ασφαλείας πάνω στη βάση ότι οι παρεμβολές από ηλεκτρονικές συσκευές θέτουν την ασφάλεια της πτήσης σε κίνδυνο.

Το έννομο συμφέρον τους - υπέθεσα - ότι θα προέκυπτε από το γεγονός ότι θα επιβαρύνονταν η ασφάλεια των ίδιων ως εργαζομένων.

Τζίφος.

 

Αυτό που υποστηρίζουν είναι ότι δε θα τους προσέχουν οι επιβάτες στις οδηγίες,

κάτι που το βρίσκω προσχηματικό τουλάχιστον.

 

Εξηγούμαι.

Δηλαδή ένας επιβάτης που αδιαφορεί την ώρα που οι αεροσυνοδοί δίνουν τις οδηγίες για την ασφάλεια της πτήσης,

σε τί θα διαφέρει αυτός ο (ανόητος) επιβάτης αν παίζει με το κινητό, από το να διαβάζει πχ εφημερίδα;

 

Και ποιά δυνατότητα έχουν οι αεροσυνοδοί όχι για να υποχρεώσουν αλλά έστω για να βεβαιώνουν την ...προσήλωση των επιβατών στις οδηγίες τους, αυτό δηλαδή που αποτελεί την ουσία του επιχειρήματός τους;

Ξέρω ότι ως πλήρωμα του αεροσκάφους έχουν και κάποιες εξουσίες, αλλά αυτοί στο τέλος θα φτάσουν να στερούν και την ελευθερία της σκέψης ακόμα...

 

Αλίμονο συμμερίζομαι τη συγκεκριμένη λογική,

από την άλλη όμως είναι τόσο φαιδρό να το επικαλούνται ως επιχείρημα επειδή ακριβώς είναι και ακραίο μέτρο.

Στο τέλος θα ζητήσουν να δίνουν και εξετάσεις οι επιβάτες για να δουν ποιός εμπέδωσε τις οδηγίες...

 

Τα πράγματα είναι απλά.

Κανείς δε μπορεί να επιβάλλει σε ένα επιβάτη κανπονες συμπεριφοράς πέρα από κάθε όριο.

 

Δυστυχώς από τη στιγμή που ο άνθρωπος υπόκειται στην ελεύθερη βούληση, πρέπει να του αναγνωρίζεται και το δικαίωμα της απρονοησίας (στην προκειμένη περίπτωση το δικαίωμα να μη δώσει την δέουσα προσοχή στις οδηγίες ασφάλειας της πτήσης).

Δυστυχώς έτσι συμβαίνει σε όλους τους χώρους, σε πλοία-τρένα-λεωφορεία και οπουδήποτε τίθενται ζητήματα ασφαλείας.

Πάντοτε υπάρχει ένας συγκερασμός πάνω στη βάση του σεβασμού της αξίας και της προσωπικότητας του ατόμου.

Και τα καταφέρνουμε χωρίς να φτάνουμε πουθενά σε ακρότητες όπως αυτές που επιχειρούν να επιβάλουν  οι συμπαθείς αεροσυνοδοί για τους δικούς τους λόγους.

Ωσάν στο αεροσκάφος να μην επιτρέπονται κανονικότατα άλλες καταστάσεις που επίσης επιβαρύνουν την ασφάλεια της πτήσης, όπως ανέφεραν οι προλαλήσαντες.

 

Μου φαίνεται έχει χαθεί το μέτρο...

Στο τέλος θα ζητήσουν να μην κοιμάται κανείς εν ώρα πτήσης, με το αιτιολογικό ότι ίσως προκύψει κάτι έκτακτο.

 

Καλα οχι οτι πριν τις παρακολουθουσε κανεις.

 

Ισως αν βγαζαν ενα app που να σου δειχνει με βιντεο και σχεδιακια τις διαδικασιες εκτακτης αναγκης στο tablet και το κινητο να τους κινουσαν λιγο το ενδιαφερον

Ίσως εδώ να ήταν η χρυσή τομή κι η μέση λύση.

Δημοσ.

περα απο την ασφαλεια που δε με πολυπειθει οτι τους καιει τοσο, βασικα ακυρωνεται ο ρολος των αεροσυνοδων σιγα σιγα για αυτο επαναστατουν. Αν δεν δινουν τις οδηγιες, αν τα φαγητα με τις φτηνες πτησεις κοβονται , τι ρολο εχουν μετα? θα αρκει 1 αεροσυνοδος σε καθε πτηση

Φυσικά και τους καίει πρώτα η ασφάλεια! Εσένα δεν σε ενδιαφέρει η ασφάλεια στο εργασιακό σου περιβάλλον;Πόσο μάλιστα το να είσαι διαρκώς στον αέρα.

Ο ρόλος των αεροσυνοδών ακυρώνεται γιατί κάποιες εταιρίες της πλάκας θέλουν να στοιβάζουν τους ανθρώπους σαν τα πρόβατα με πρόσχημα ένα εισιτήριο 10,20 και 30€.

Καλό είναι να μην τα ισοπεδώνουμε όλα. 

Δημοσ.

Φυσικά και τους καίει πρώτα η ασφάλεια! Εσένα δεν σε ενδιαφέρει η ασφάλεια στο εργασιακό σου περιβάλλον;Πόσο μάλιστα το να είσαι διαρκώς στον αέρα.

Ο ρόλος των αεροσυνοδών ακυρώνεται γιατί κάποιες εταιρίες της πλάκας θέλουν να στοιβάζουν τους ανθρώπους σαν τα πρόβατα με πρόσχημα ένα εισιτήριο 10,20 και 30€.

Καλό είναι να μην τα ισοπεδώνουμε όλα. 

Είναι ένα πράγμα και απολύτως σεβαστό να τους ενδιαφέρει η ασφάλεια στο εργασιακό τους περιβάλλον.

Είναι άλλο πράγμα να επικαλούνται τα λάθος επιχειρήματα.

 

Αλλά οι αεροσυνοδοί διαμαρτύρονται ότι οι επιβάτες δεν προσέχουν τις ανακοινώσεις έκτακτης ανάγκης που πραγματοποιούνται από εκπρόσωπούς τους, πριν από την απογείωση.

 

...

Επίσης, εκφράζουν την ανησυχία τους ότι οι συσκευές θα μπορούσαν να καταστήσουν δύσκολη για τους επιβάτες την εγκατάλειψη του αεροσκάφους σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης ενώ λένε ότι ένα tablet, σε περίπτωση σοβαρών αναταράξεων θα μπορούσε να μετατραπεί σε ένα επικίνδυνο ιπτάμενο αντικείμενο μέσα στη καμπίνα.

1. Οι επιβάτες δεν προσέχουν τις ανακοινώσεις αν βιάζονται να πάνε στην τουαλέτα ή ακόμα κι αν αποκοιμηθούν. Τί θα γίνει στο τέλος δηλαδή; Θα γράφουν και διαγώνισμα, κι όποιος δεν κατάλαβε (ναι υπάρχουν κι αυτοί οι επιβάτες που είναι χαζοί ή που δεν ξέρουν ξένες γλώσσες) και όποιος δεν πέρασε τη βάση θα απολογείται γραπτώς;

2.Στο αεροσκάφος επιτρέπονται διάφορα αντικείμενα και καταστάσεις που εν μέσω αναταράξεων μπορεί να καταστούν επικίνδυνα. Από τις μινιατούρες των ποτών μέχρι τα ίδια τα κορμιά των επιβατών που δεν είναι μονίμως δεμένοι στις θέσεις τους.

 

Ας βάλουμε κάτω τη λογική, να δούμε για ποιον λόγο οι αεροσυνοδοί επικαλούνται προσχηματικά επιχειρήματα.

Δημοσ.

Είναι ένα πράγμα και απολύτως σεβαστό να τους ενδιαφέρει η ασφάλεια στο εργασιακό τους περιβάλλον.

Είναι άλλο πράγμα να επικαλούνται τα λάθος επιχειρήματα.

Νομίζω ότι ο MiDi_MiLiZ εξήγησε πολύ σωστά γιατί είναι ορθά τα επιχειρήματα των αεροσυνοδών και πιστεύω κι εγώ ότι είναι απόλυτα λογικά.

Όταν ταξιδεύω με το αεροπλάνο δεν έχω καμιά διάθεση να φάω το ταμπλετ του διπλανού μου στο κεφάλι η να φύγει το δικό μου σε αλλουνού.Εξάλλου μιλάμε για συγκεκριμένες στιγμές της πτήσης όπου υπάρχουν αυξημένοι κίνδυνοι και όχι για όλη τη διάρκεια του ταξιδιού.

Νομίζω ότι μπορούμε όλοι να κάνουμε υπομονή μερικά λεπτά ώστε να κάνουμε το ταξίδι μας ασφαλέστερο έστω κι αν οι πιθανότητες του να συμβεί το κακό είναι σχετικά μικρές.

ΥΓ: Πάντως όταν μετά την 09/11 μας ξεβρακώνανε κανονικά είτε ήσουν ύποπτος είτε όχι δεν είχαμε αντιδράσεις...στο όνομα της τρομοκρατίας βεβαίως βεβαίως...

Δημοσ.

Συνεχιζετε να λετε οτι στην πτηση μπορει να συμβουν αναταραξεις και να μετατρεψουν το οποιοδηποτε αντικειμενο σε επικινδυνο, αρα γιατι να ασχολουμαστε με τα ταμπλετ πχ.

Κανεις δε διαφωνει με αυτο, ουτε οι αεροσυνοδοι. Αυτο που λενε οι αεροσυνοδοι, ειναι οτι οι σοβαρες αναταραξεις στατιστικα ειναι πολυ πιο πιθανες σε απογειωση και προσγειωση, αρα να υπαρξει ενα πιο αυστηρο πλαισιο ασφαλειας για τα συγκεκριμενα "πιο κρισιμα" 30-40 λεπτα μιας πτησεως.

Και συνεχιζετε με το point οτι αυτος που βαριεται να προσεξει τις οδηγιες ασφαλειας δε θα τις προσεξει ουτε με , ουτε χωρις την απαγορευση. Και σε αυτο συμφωνουμε, αυτος ο τυπος επιβατη ειναι καμμενο χαρτι, μια ή αλλη. Αλλα το point ειναι οτι εγω πχ που οταν μπαινω αεροπλανο εχω ενα κινητο κι ενα ταμπλετ πανω μου, αν μου απαγορευσουν να τα χρησιμοποιησω την ωρα των οδηγιων, τοτε αναγκαστικα θα παρακολουθησω τις οδηγιες, η τελος παντων κατι θα παρει το αυτι μου και θα εχω μια ιδεα για το τι γινεται σε κατασταση εκτακτης αναγκης. Αν μου επιτρεψουν να χρησιμοποιω το tablet τοτε πολυ απλα, βαζω ακουστικα, μουσικη και γραφω τα παντα στα @@ μου χωρις να εχω ιδεα για το τι πρεπει να κανω σε εκτακτη αναγκη.

Το επιχειρημα οτι "επιτρεπουν τις εφημεριδες" δεν εχει βαση. Με εφημεριδες/περιοδικα κλπ θα μπουν 10-20-50 επιβατες σε καθε πτηση, με κινητο μπαινουν ολοι. Αρα και παλι στατιστικα να το δει κανεις, εχουμε συντριπτικα παραπανω επιβατες που δε θα σε παρακολουθησουν αν τους επιτρεψεις να ασχοληθουν με κατι πιο ενδιαφερον, πχ το κινητο τους.

 

Το αυτο ισχυει και στο αλλο επιχειρημα που ακουστηκε οτι "στο τελος θα απαγορευσουν και το να κοιμασαι στην πτηση με το προσχημα της ασφαλειας". Ακριβως οπως το ειπατε: Στα σταδια της απογειωσης και της προσγειωσης , για τα οποια συζηταμε, σε ξυπνανε για να δεσεις τη ζωνη ασφαλειας.

  • Like 1
Δημοσ.

περα απο την ασφαλεια που δε με πολυπειθει οτι τους καιει τοσο, βασικα ακυρωνεται ο ρολος των αεροσυνοδων σιγα σιγα για αυτο επαναστατουν. Αν δεν δινουν τις οδηγιες, αν τα φαγητα με τις φτηνες πτησεις κοβονται , τι ρολο εχουν μετα? θα αρκει 1 αεροσυνοδος σε καθε πτηση

ηλεκτρολόγος είσαι εσύ? :-D

Δημοσ.

Είπα κι εγώ τα δικά μου επιχειρήματα και συμφωνώ με αρκετούς προλαλήσαντες ότι οι αεροσυνοδοί δε μας τα εξηγούν καλά.

 

Στα παραπάνω, να προσθέσω ότι αναταράξεις δεν μπορούμε να έχουμε μόνο στις φάσεις προσγείωσης-απογείωσης αλλά και σε όλη τη διάρκεια της πτήσης,

άρα οι αεροσυνοδοί αυτοαναιρούνται όταν επικαλούνται λόγους ασφαλείας εξαιτίας χρήσης κινητών δεσμευτικά για αυτες τις δύο φάσεις της πτήσης.

Άλλωστε ...η αεροπλοΐα ειναι σε εμβρυικη κατασταση και οι γνώσεις μας είναι πεπερασμένες για να αποφαινόμαστε με σταστιστικούς απολογισμούς.

 

Όπως επίσης δε στέκει λογικά το να μη ζητούν τη λήψη κάθε δυνατού μέτρου παρά μόνο του συγκεκριμένου:

πάλι αυτοαναιρούνται οι αεροσυνοδοί όταν αναφέρονται μόνο στην απαγόρρευση των κινητών και όχι και στις δεμένες ζώνες ασφαλείας των επιβατών ή ακόμα και στα τρέιλερ του κέιτερινγκ.

Εννοείται επίσης πως σε πολύωρες πτήσεις θα έπρεπε να ζητήσουν να απαγορευθεί ο ύπνος αλλά και η ανάγνωση των εφημερίδων που οι ίδιοι οι αεροσυνοδοί διανέμουν στο αεροσκάφος, καθότι έτσι οι επιβάτες αποσπούν την προσοχή τους .

 

Τέλος ένα κινητό που είναι σβηστό παραμένει εξίσου επικίνδυνο μέσα στην καμπίνα, είτε είναι ενεργό είτε σβηστό, πολλώ δε μάλλον ελάχιστα επικίνδυνο σε σχέση με τα μπουκαλάκια, τα τρέιλερ και ό,τι άλλο βρεθεί να κυκλοφορεί και να διανέμεται την ώρα της πτήσης..

 

Περίεργα πράγματα που μου θυμίζουν ελληνικό συνδικαλισμό (τελικά δεν είμαστε οι μόνοι στον κόσμο...).

Τουλάχιστον θα δεχόμουν τις αιτιάσεις αν κι οι αεροσυνοδοί ήταν συνεπείς στη λογική των επιχειρημάτων τους.

Δημοσ.

Είπα κι εγώ τα δικά μου επιχειρήματα και συμφωνώ με αρκετούς προλαλήσαντες ότι οι αεροσυνοδοί δε μας τα εξηγούν καλά.

 

Στα παραπάνω, να προσθέσω ότι αναταράξεις δεν μπορούμε να έχουμε μόνο στις φάσεις προσγείωσης-απογείωσης αλλά και σε όλη τη διάρκεια της πτήσης,

άρα οι αεροσυνοδοί αυτοαναιρούνται όταν επικαλούνται λόγους ασφαλείας εξαιτίας χρήσης κινητών δεσμευτικά για αυτες τις δύο φάσεις της πτήσης.

 

Όπως επίσης δε στέκει λογικά το να μη ζητούν τη λήψη κάθε δυνατού μέτρου παρά μόνο του συγκεκριμένου:

πάλι αυτοναιρούνται οι αεροσυνοδοί όταν αναφέρονται μόνο στην απαγόρρευση των κινητών και όχι και στις δεμένες ζώνες ασφαλείας των επιβατών ή ακόμα και στα τρέιλερ του κέιτερινγκ.

 

Τέλος ένα κινητό που είναι σβηστό παραμένει εξίσου επικίνδυνο μέσα στην καμπίνα, είτε είναι ενεργό είτε σβηστό.

 

Περίεργα πράγματα που μου θυμίζουν ελληνικό συνδικαλισμό (τελικά δεν είμαστε οι μόνοι στον κόσμο...).

Τουλάχιστον θα δεχόμουν τις αιτιάσεις αν κι οι αεροσυνοδοί ήταν συνεπείς στη λογική των επιχειρημάτων τους.

Περί αναταράξεων μιλούν με στατιστικά στοιχεία για το πότε συμβαίνουν τις περισσότερες φορές.Φυσικά και αναταράξεις μπορεί να υπάρξουν και κατά την διάρκεια του ταξιδιού αλλά στατιστικά πάντα είναι μια ελάχιστη πιθανότητα σε σχέση με την απογείωση-προσγείωση.

Οι δεμένες ζώνες είναι MUST φίλε μου και ΠΑΝΤΑ ΜΑ ΠΑΝΤΑ ήταν κάτι που το ελέγχαμε αυστηρά οι αεροσυνοδοί σε όλα τα ταξίδια μου.

Κακώς ο ελληνικός συνδικαλισμός έτσι όπως εφαρμόστηκε δε λέω,αλλά και η "ελληνική" καχυποψία σε ότι νέο καλά κρατεί από ότι βλέπω.

Όπως είπα και πριν μην τα ισοπεδώνουμε όλα.Με λίγα λεπτά περισσότερης ασφάλειας δεν έγινε και κάτι το τρομερό,ίσα ίσα που είναι για το καλό μας.

Δημοσ.

Θα επαναλάβω μόνο αυτό περί σταστιστικών:

 

Άλλωστε ...η αεροπλοΐα ειναι σε εμβρυικη κατασταση και οι γνώσεις μας είναι πεπερασμένες για να αποφαινόμαστε με σταστιστικούς απολογισμούς πότε μπορεί να επισυμβεί κάτι επικίνδυνο και αναπάντεχο.

 

Επίσης θα περίμενα από τους φορείς εκείνους που πρωτοσταστούν κι επικαλούνται λόγους ασφαλείας, να ζητούν να λαμβάνονται ΟΛΑ τα δυνατά μέτρα που συμβάλλουν στην ασφάλεια των πτήσεων και όχι επιλεκτικά.

 

Έτσι μόνο εγώ θα πειθόμουν ότι τα επιχειρήματα δεν είναι προσχηματικά.

Προσχηματικά λέω, και δε λέω αβάσιμα.

 

ΥΓ: Για να ξεκαθαρίσω, είμαι υπέρ της λήψης μέτρων για την ασφάλεια των πτήσεων, υπέρ του δικαιώματος των εργαζομένων να ζητούν διασφάλιση των συνθηκών εργασίας αλλά και υπέρ της καθαρότητας των επιχειρημάτων της κάθε πλευράς.

Δημοσ.

Θα επαναλάβω μόνο αυτό περί σταστιστικών:

 

Άλλωστε ...η αεροπλοΐα ειναι σε εμβρυικη κατασταση και οι γνώσεις μας είναι πεπερασμένες για να αποφαινόμαστε με σταστιστικούς απολογισμούς.

 

Επίσης θα περίμενα από τους φορείς εκείνους που πρωτοσταστούν κι επικαλούνται λόγους ασφαλείας, να ζητούν να λαμβάνονται ΟΛΑ τα δυνατά μέτρα που συμβάλλουν στην ασφάλεια των πτήσεων και όχι επιλεκτικά.

 

Έτσι μόνο εγώ θα πειθόμουν ότι τα επιχειρήματα δεν είναι προσχηματικά.

Προσχηματικά λέω, και δε λέω αβάσιμα.

Αν θες απάντησε μου στα παρακάτω(αν θες φυσικά):

1) σου είναι δύσκολο να κλείσεις για 40 λεπτά την ηλεκτρονική συσκευή σου και να ζήσεις για λίγο χωρίς αυτήν;

2) θεωρείς ότι είναι ΄"φασιστικό" αυτό το μέτρο και γιατί;

3) έχεις κάτι με τις αεροσυνοδούς γενικότερα;

Συγνώμη αν οι ερωτήσεις είναι σε πιο προσωπικό επίπεδο και δεν έχω κάτι μαζί σου να χωρίσω,απλά προσπαθώ να καταλάβω τον τρόπο σκέψης σου και την άρνηση σου σε ένα θέμα ασφαλείας.

Ααα να προσθέσω ότι δεν έχω καμιά σχέση με την αεροπορία ούτε έχω κάποιον δικό μου εκεί απλά τα όσα υποστηρίζω είναι στα πλαίσια της κουβεντούλας.

Δημοσ.

Αν θες απάντησε μου στα παρακάτω(αν θες φυσικά):

1) σου είναι δύσκολο να κλείσεις για 40 λεπτά την ηλεκτρονική συσκευή σου και να ζήσεις για λίγο χωρίς αυτήν;

2) θεωρείς ότι είναι ΄"φασιστικό" αυτό το μέτρο και γιατί;

3) έχεις κάτι με τις αεροσυνοδούς γενικότερα;

Συγνώμη αν οι ερωτήσεις είναι σε πιο προσωπικό επίπεδο και δεν έχω κάτι μαζί σου να χωρίσω,απλά προσπαθώ να καταλάβω τον τρόπο σκέψης σου και την άρνηση σου σε ένα θέμα ασφαλείας.

Ααα να προσθέσω ότι δεν έχω καμιά σχέση με την αεροπορία ούτε έχω κάποιον δικό μου εκεί απλά τα όσα υποστηρίζω είναι στα πλαίσια της κουβεντούλας.

Συγνώμη αλλά όταν γράφω προηγουμένως

 

Έτσι μόνο εγώ θα πειθόμουν ότι τα επιχειρήματα δεν είναι προσχηματικά.

Προσχηματικά λέω, και δε λέω αβάσιμα.

 

ΥΓ: Για να ξεκαθαρίσω, είμαι υπέρ της λήψης μέτρων για την ασφάλεια των πτήσεων, υπέρ του δικαιώματος των εργαζομένων να ζητούν διασφάλιση των συνθηκών εργασίας αλλά και υπέρ της καθαρότητας των επιχειρημάτων της κάθε πλευράς.

σου φαίνεται ότι δε σου απαντώ;

Για το (3) παθαίνω ένα σοκ που το ρωτάς. Αυτά.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...