Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

H Ένωση Αεροσυνοδών μήνυσε την Ομοσπονδιακή Διοίκηση Αεροπορίας (FAA) τη Παρασκευή που πέρασε. Οι αεροσυνοδοί θέλουν την FAA να ανακαλέσει την απόφασή της να επιτρέψει στους επιβάτες να χρησιμοποιούν ηλεκτρονικές συσκευές κατά τη διάρκεια της απογείωσης και της προσγείωσης.Η Ένωση Αεροσυνοδών-CWA υποστηρίζει ότι η FAA παραβιάζει τους ομοσπονδιακούς κανονισμούς που υποχρεώνουν τους επιβάτες να έχουν φυλαγμένες τις ηλεκτρονικές συσκευές κατά τη διάρκεια αυτών των κρίσιμων περιόδων της πτήσης.

 

Η FAA που εκπροσωπείται από δικηγόρους του Υπουργείου Δικαιοσύνης, ισχυρίζεται ότι τα μικρότερα ηλεκτρονικά gadgets (όπως τα κινητά τηλέφωνα) δεν καλύπτονται από τους ομοσπονδιακούς κανονισμούς. Και οι δύο πλευρές, υποστήριξαν την υπόθεση τους μπροστά από τρεις δικαστές στο Εφετείο των Ηνωμένων Πολιτειών στη Περιφέρεια Κολούμπια.

 

Πριν μερικές εβδομάδες, η FAA ήρε την απαγόρευση της χρήσης κινητών τηλεφώνων και tablets "από πύλη σε πύλη". Από τότε, οι επιβάτες έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιούν τις συσκευές τους κατά τη διάρκεια της απογείωσης και της προσγείωσης εφόσον βρίσκονταν σε "κατάσταση αεροπλάνου" (Airplane Mode), που απενεργοποιεί την όποια ασύρματη συνδεσιμότητα/ δικτύωση. Αλλά οι αεροσυνοδοί διαμαρτύρονται ότι οι επιβάτες δεν προσέχουν τις ανακοινώσεις έκτακτης ανάγκης που πραγματοποιούνται από εκπρόσωπούς τους, πριν από την απογείωση.

 

Αυτές οι ανακοινώσεις παραδοσιακά επισημαίνουν τις εξόδους έκτακτης ανάγκης, δείχνουν το τρόπο λειτουργίας των σωσίβιων στη περίπτωση αναγκαστικής προσθαλάσσωσης ενώ εξηγείται ο τρόπος χρήσης και λειτουργίας της μάσκας οξυγόνου στη περίπτωση που υπάρξει σοβαρή απώλεια πίεσης στη καμπίνα. Επίσης, εκφράζουν την ανησυχία τους ότι οι συσκευές θα μπορούσαν να καταστήσουν δύσκολη για τους επιβάτες την εγκατάλειψη του αεροσκάφους σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης ενώ λένε ότι ένα tablet, σε περίπτωση σοβαρών αναταράξεων θα μπορούσε να μετατραπεί σε ένα επικίνδυνο ιπτάμενο αντικείμενο μέσα στη καμπίνα.

 

"Στην ουσία θέλουμε να επιστρέψουμε στη προηγούμενη κατάσταση χειρισμού των ηλεκτρονικών συσκευών, πριν τον Οκτώβριο του 2013. Η προσγείωση και η απογείωση είναι οι δύο κρισιμότερες φάσεις μίας πτήσης και κατά τα διάρκεια τους σημειώνονται οι περισσότερες αναταράξεις και ατυχήματα" είπε η δικηγόρος της Ένωσης Αεροσυνοδών-CWA, Amanda Duré.

 

Link.png Site: PhoneArena

  • Απαντ. 35
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εφόσον εχει μελετηθεί και αποφασίστηκε οτι ειναι ασφαλές για τις πτήσεις τι ακριβώς θέλει να πετύχει η συγκεκριμένη ένωση .... εκτός και γνωρίζουν περισσότερα πράγματα οσο αφορά θέματα ασφάλειας

  • Like 1
Δημοσ.

+1 στα point των αεροσυνοδων .

 

Το οτι η FAA εκρινε πως ειναι ασφαλης η χρηση ηλεκτρονικων συσκευων σε ολη τη διαρκεια της πτησεως, δε σημαινει οτι εκρινε και σωστα ουτε σημαινει οτι ελαβε υποψιν της ολους τους παραγοντες. Προφανως της διεφυγαν καποιοι και ειναι αυτοι που θιγουν οι αεροσυνοδοι.

 

Θυμιζω οτι η αεροπλοια ειναι σε εμβρυικη κατασταση ακομα και συνεχιζει να θεσπιζει κανονες ασφαλειας μετα απο εκατομβες νεκρων και οχι πριν. Αν λοιπον κατα τη διαρκεια σοβαρων αναταραξεων πχ στην προσγειωση αρχιζει το ipad μου να σπαει κεφαλια συνεπιβατων (σεναριο καθε αλλο παρα εκτος πραγματικοτητας) , τοτε η FAA θα αλλαξει την αποφαση της, οπως κανει παντα μετα απο καθε αεροπορικο δυστυχημα. Ε οι αεροσυνοδοι θαρρω οτι ζητουν προοληπτικα μετρα για τα προφανη.

  • Like 11
Δημοσ.

Επίσης δεν είναι 100% σίγουρο οτι έστω και 1 επιβάτης δεν θα ξεχάσει κάποια στιγμή να το βάλει σε airplane mode.

Η απόφαση έλαβε υπόψην μόνο τις Η/Μ παρεμβολές και όχι το φυσικό αντικείμενο, το point "ένα tablet, σε περίπτωση σοβαρών αναταράξεων θα μπορούσε να μετατραπεί σε ένα επικίνδυνο ιπτάμενο αντικείμενο μέσα στη καμπίνα." δεν περιλαμβάνεται στο Η/Μ πλαίσιο και σίγουρα στέκει ειδικά σε απότομες αναταράξεις.

  • Like 4
Δημοσ.

Εγώ πάντως οπως το λεει ο τίτλος αλλίως το εξέλαβα οτι υπάρχει κίνδυνος ασφάλεις τώρα οτι το tablet μπορεί να μετατραπεί σε ένα επικίνδυνο ιπτάμενο αντικείμενο μέσα στη καμπίνα μου φαίνεται απλά αστείο , αν ειναι έτσι να τα απαγορεύουν εντελώς καθόλη τις διάρκεια της πτήσεις να μην τα χρησιμοποιείς καν.

 

Είτε καποιος χρησιμοποιεί ή οχι τις συγκεκριμένες συσκευές κατα την απογείωση η την προσγείωση αν θέλει να προσέξει τις οδηγίες των αεροσυνοδών θα το κάνει δεν ειναι ανάγκη να το απαγορεύσουν

  • Like 2
Δημοσ.

Καλα οχι οτι πριν τις παρακολουθουσε κανεις.

 

Ισως αν βγαζαν ενα app που να σου δειχνει με βιντεο και σχεδιακια τις διαδικασιες εκτακτης αναγκης στο tablet και το κινητο να τους κινουσαν λιγο το ενδιαφερον

  • Like 6
Δημοσ.

τώρα οτι το tablet μπορεί να μετατραπεί σε ένα επικίνδυνο ιπτάμενο αντικείμενο μέσα στη καμπίνα μου φαίνεται απλά αστείο , αν ειναι έτσι να τα απαγορεύουν εντελώς καθόλη τις διάρκεια της πτήσεις να μην τα χρησιμοποιείς καν.

Καθε αλλο. Οι αναταραξεις ειναι κομματι της αεροπλοιας, καποιες εκ των οποιων ειναι τοσο σοβαρες που μπορουν οχι ταμπλετ να εκσφενδονισουν, αλλα ακομα κι εσενα τον ιδιο. Και να σε αφησουν στον τοπο. Οι αεροσυνοδοι το μονο που λενε ειναι οτι τετοια περιστατικα συμβαινουν στη συντριπτικη τους πλειοψηφια κατα τη διαδικασια προσγειωσης/απογειωσης. Και ισχυει.

 

Είτε καποιος χρησιμοποιεί ή οχι τις συγκεκριμένες συσκευές κατα την απογείωση η την προσγείωση αν θέλει να προσέξει τις οδηγίες των αεροσυνοδών θα το κάνει δεν ειναι ανάγκη να το απαγορεύσουν

Παρολα αυτα ενας που ειναι ντεμι-ντεμι στο να παρακολουθησει τις οδηγιες, δεν θα το κανει αν εχει την ευκαιρια να ασχοληθει με το tablet του. Αρα μολις εχασες 1 που θα ηξερε πως να αντιδρασει σε κατασταση εκτακτης αναγκης. Που δεν ειναι ενας, αλλα πολλοι περισσοτεροι.

 

Στην τελικη μιλαμε για 30-40 λεπτα υποθεση, οπως λεει κι ο απο πανω, δε χαθηκε ο κοσμος να κλεισουν οι ηλεκτρονικες συσκευες για 30 λεπτα. 1000 φορες να συμβαινει αυτο σε καθε πτηση, παρα να υπαρχει 1 στο τρισεκατομυριο να γινει ατυχημα επειδη τις επετρεψαν.

 

Αν το καλοσκεφτεις, η αποφαση αυτη θεωρητικα "βολευει" τους αεροσυνοδους γιατι δεν ειναι υποχρεωμενοι πλεον να ελεγχουν τους επιβατες και να μπαινουν στην διαδικασια τυπου "κλειστε το ταμπλετ σας παρακαλω". Το οτι κινουνται εναντιον μιας αποφασης που φαινομενικα διευκολυνει το επαγγελμα τους, θα πρεπει να μας προβληματισει 2 φορες παραπανω στο μηπως εχουν δικιο τελικα...

  • Like 9
Δημοσ.

Ποιος τις χρειάζεται βρε τις οδηγίες; Όλοι ξέρουμε τι να κάνουμε σε περιπτωση έκτακτης ανάγκης, όλοι ξέρουμε που είναι τα σωσίβια, οι μάσκες και οι έξοδοι κινδύνου. Σιγά τώρα... παιδιά είμαστε;

 

Πλάκα, πλάκα... το πιο ενοχλητικό πράγμα για μένα στην απογείωση είναι να λένε οι αεροσυνοδοί να κλεισουν οι ηλεκτρονικές συσκευές και να βλέπεις (και κυρίως να ακούς) τον άλλο να μιλάει στο κινητό. Και στην προσγείωση, πριν καν σταματήσει το αεροπλάνο να ακούς "μπιπ, μπιπ, μπιπ, μπιπ" από τα sms που έρχονται γιατί κάποιοι δε μπορούν να περιμένουν να σταθμεύσει το αεροπλάνο.

Τώρα που θα τα επιτρέπουν κιόλας; Ούτε ένα δε θα μπαίνει σε κατάσταση πτήσης. Το πολύ-πολύ να το έχουν στο αθόρυβο.

  • Like 2
  • Super Moderators
Δημοσ.

Δίκιο έχουν. Δεν χάλασε ο κόσμος αν δεν χρησιμοποιησεις το κινητό για κάποιες ώρες.

λεπτά θες να πεις...

  • Like 3
Δημοσ.

Μην λέμε χαζά,τα αντικείμενα που θα μπορούσαν να αποδειχτούν επικίνδυνα υπάρχουν ήδη σε απογείωση-προσγείωση.

Τα βιβλία,τα παιχνίδια και τα διάφορα άλλα που δεν είναι ηλεκτρονικά μια χαρά σου κάνουν ζημιά και είναι απολύτως νόμιμα σε όλη την διάρκεια της πτήσης.

Να μην μιλήσω για διάφορα σκεύη εστίασης που κυκλοφορούν,τις duty free μ@λ@κιούλες που πουλάν,τις τσάντες και τα λοιπά χαζά(καθρεπτάκι κ.ο.κ.) που βγάζουν οι κυρίες με κάθε ευκαιρία και φυσικά τα καρότσια με τα φαγιά που κρατιούνται στο έδαφος μόνο και μόνο από την βαρύτητα.Σε περίπτωση αναταραχών οτιδήποτε δεν είναι στερεωμένο θα φύγει,αυτό είναι το σίγουρο.

Επίσης η συντριπτική πλειοψηφία των επιβατών γράφει στα @@ του τις αεροσυνοδούς όταν κάνουν την επίδειξη ασφαλείας,που πάλι δεν γίνεται από όλες τις εταιρείες live,αλλά σε μερικές(iirc Berlin airways)προβάλλεται ένα βίντεο.Έτσι πάλι η δικαιολογία ότι δεν θα τις προσέχουν δεν ισχύει γιατί απλά ούτε τώρα δεν τις προσέχουν,ιδίως οι τακτικοί επιβάτες.

 

Δεν ξέρω πραγματικά αυτή η λύση-τσαπατσούλιασμα που προτείνουν οι αεροσυνοδοί θα βοηθήσει στην ασφάλεια,που να μην γελιόμαστε πάλι δεν θα εφαρμοστεί.

Ήδη όλοι έχουν έξω καθ'όλη την διάρκεια της πτήσης τα κινητά-tablet και δεν πρόκειται να αλλάξει εκτός και εάν εφαρμόσουν κάποιο πρόστιμο.

Από εκεί και πέρα το θεωρώ ελάσσονος σημασίας πρόβλημα-κίνδυνο εφόσον οι συσκευές είναι ήδη έξω σε όλη την πτήση εδώ και πολλά χρόνια.

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν θα ξεχάσω σε πτήση από Μιλάνο για Ρώμη όπου μια διάσημη "κυρία" μας είχε ζαλίσει κανονικά με το να μιλάει στο κινητό της από την αρχή μέχρι το τέλος της πτήσης.Όταν μάλιστα η αεροσυνοδός της είπε διακριτικά ότι δεν είναι ασφαλές και για τους συνεπιβάτες της,η "κυρία" απλά απάντησε ότι δεν την ενδιέφερε.

Μετά από διαμαρτυρία του κόσμου το θέμα πήγε στον κυβερνήτη όπου απλά ήρθε και χαζολόγισε για λίγο μαζί της χωρίς ιδιαίτερο αποτέλεσμα.

Πάντως ακόμη απορώ με το τι δουλειά είχε η συγκεκριμένη στην οικονομική θέση. 

Καλό λοιπόν είναι να σέβονται όλοι όχι μόνο τους κανόνες ασφαλείας,αλλά και το πως μπορεί να γίνει ένα ταξίδι άνετο για εμάς αλλά και τους γύρω μας.

Δημοσ.

περα απο την ασφαλεια που δε με πολυπειθει οτι τους καιει τοσο, βασικα ακυρωνεται ο ρολος των αεροσυνοδων σιγα σιγα για αυτο επαναστατουν. Αν δεν δινουν τις οδηγιες, αν τα φαγητα με τις φτηνες πτησεις κοβονται , τι ρολο εχουν μετα? θα αρκει 1 αεροσυνοδος σε καθε πτηση

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...