Προς το περιεχόμενο

Εκκίνηση του πιλοτικού προγράμματος τηλεματικής στα λεωφορεία της Αθήνας


Hal9000

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ζω για αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα...Αγγλία,οδηγός λεωφορείου φτανει 11 λεπτά νωρίτερα από το προβλεπόμενο σε μια στάση.Σβήνει τη μηχανή και περιμένει.Μόλις πέρασαν τα 11 λεπτά έβαλε μπρος την μηχανή και προχώρησε για την επόμενη...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεσσαλονικη παιζουν εδω και χρόνια. Αναλογα με την στάση μπορεί να εχει απο 2 ως 4 γραμμές πληροφορίας. Δεν τα εχει καταστρεψει κανεις. Ειναι χρήσιμα και εξαιρετικα ακριβή.

 

Για μενα ενα foul υπάρχει στην υλοποιηση. Ο πινακας πληροφορορησης θα μπορουσε να ειναι και καλύτερος, να δείχνει περισσοτερα στοιχεια και να μην περιμένεις να γίνει εναλλαγη. Τελος πάντων... παλι καλα εστω που υπάρχει και εξυπηρετει λιγο τον κοσμο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εδώ κλέβουνε ρε συ τα καλώδια, δεν θα βρούνε χρήση στο 1bit panel?

 

Τα καλώδια μπορούν και τα πουλάν με το κιλό, το panel θα τους είναι άχρηστο, ούτως ή άλλως τα κινέζικα κάνουν 20-30ε δεν αξίζει καν τον κόπο το ξύλωμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 γραμμών τελικά, όχι 2 που ειπώθηκε στο άλλο θέμα...

 

2 γραμμών οθόνη υπήρχε στη φωτογραφία, πώς θα μπορούσε να ειπωθεί (ή να υποτεθεί) ότι μιλάμε για 4?

 

Οι 4 είναι ικανοποιητικές, εφόσον σε στάσεις όπου διέρχονται πολλά λεωφορεία, υπάρχει η αναλλαγή στις επόμενες 3 γραμμές.

 

Π.χ. στο πρώτο καρέ είναι κατά σειρά το 1ο ως το 4ο λεωφορείο, στο δεύτερο καρέ να είναι το 1ο και να ακολουθεί το 5ο ώς και το 7ο κλπ... (1-2-3-4, 1-5-6-7, 1-8-9-10)...

 

Και ανά λεπτό η τελευταία γραμμή να χρησιμεύει και ώς γραμμή πληροφοριών (όπως π.χ. στην εικόνα που λέει πιλοτική λειτουργία, θα μπορούσε να αναφέρει μελλοντικά απεργία την τάδε του μήνα ή να λέει αν κάποιο δρομολόγιο βρίσκεται σε παράκαμψη και δε θα διέρχεται από τη στάση αυτή).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στη θεσσαλονικη το εχουμε εδω και 5 χρόνια....γατάκια.

 

So what? Εκεί μηπως δεν είναι που έχετε και τα μηχανήματα έκδοσης εισητηρίου που το δίνουν και προσαυξημένο και σου τρώνε και τα ρέστα εδώ και χρόνια ή κάνω λάθος? ;)

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Θεσσαλονικη μια χαρα λειτουργουν,.επισης αρκετες στασεις εχουν καθαριστει και βαφτει ωραια χρωματα. Για τον οασθ το συτημα δουλευει με Enhanced GPRS modules.ετσι γινεται η επικοινωνια με τα modules των λεοφορειων και το κεντρικο σημειο ελεγχου 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε 3 μήνες να το ξανασυζητήσουμε 

 

σε μια χώρα που ότι είναι δημόσιο μένει ασυντήρητο αυτό θα είναι πρότυπο

 

 

Υ.Γ. μην μου πείτε για το μετρό!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

άλλοι πάνε να ανακαλύψουν την τηλεμεταφορα και εμείς περιμένουμε την τηλεματικη στην Αθήνα... α ρε χαρτόσημο που θέλετε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι το Α8.

Ναι το Α8.

Εκτος από τα Α8 και 224, ειναι και το 040 και ορισμενα τρόλευ σε ωρες αιχμης οπως το 11, και η γραμμη αεροδρομίου επισης Χ95.

 

 

Τουλαχιστον στο παρελθον αυτο ισχυε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν καταστραφει απο τα γνωστα τσογλανια-κλεφτες και λοιπους καλα θα ειναι.

To πρώτο σου μήνυμα.. Και τόσο μα τόσο άστοχο...

 

Αποστολή από το GT-I9100 με τη χρήση Insomnia App

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά νέα!

Λίγο άσχετο: Οι Συγκοινωνίες Αθηνών είναι ο πρώην(?) ΟΑΣΑ, ο οποίος έχει θυγατρικές την ΟΣΥ(ΕΘΕΛ - ΗΛΠΑΠ) και ΣΤΑΣΥ(Η οποία είχε ΗΣΑΠ, ΑΜΕΛ και ΤΡΑΜ)? Έχω μπερδευτεί τελείως... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...