Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Seat Τoledo 1999 κινητήρας 1.6 sr 8v 102hp. 220.000χλμ (δεν είμαι σίγουρος)

Θέμα του? Δεν κλείνουν καλά κάποιες βαλβίδες, αποτέλεσμα ,, απώλεια δύναμης, μεγαλύτερη κατανάλωση, κόμπιασμα, σβησίματα.

Επισκευή? Κομπλέ η κεφαλή να μπει πάνω από 400 εώς 500 και αν χτύπα ξύλο είναι ραγισμένη και θέλει αλλαγή ίσως και 600.

Αλλαγή μηχανής με 6 μήνες εγγύηση βάζω μπρος  και φεύγω 800. 

Τι κάνουμε τώρα ?? Ιδού η απορία :unsure:  :unsure:  :unsure:

 

Δημοσ.

Αφού μιλάμε για αρκετά χιλιόμετρα μονό μια αλλαγή στο καπακι δεν φτάνει περά από τα όποια προβλήματα μπορει να έχουν οι εκκεντροφόροι , πιστόνια η ίδιες η βαλβίδες κτλ θα πρέπει να γίνει περεταίρω έλεγχος καθάρισμα σε ολόκληρο το μοτέρ όποτε το κόστος ανεβαίνει αρκετά . Εαν εχεις σκοπο να το κρατήσεις το αυτοκίνητο βαλε καινούριο μοτερ με ενα καλο service και εισαι έτοιμος

Δημοσ.

ψαχνεις για αρχη μηπως βρεις μονο καπακι...

το εχεις ηδη σε συνεργειο?

Όχι ακόμη δεν μπήκε συνεργείο γύρισα 2-3 για να διασταυρώσω τη βλάβη και κόστος (αφού πρεσάραμε αέρα και ακούσαμε το φσσσσσσσσσσσ) επίσης αν βρω καπάκι θα γίνουν όλες οι εργάσίες  που θα γίνουν και στο δικό μου + γύρω στο 100αρικο για το καπάκι. 

 

Αφού μιλάμε για αρκετά χιλιόμετρα μονό μια αλλαγή στο καπακι δεν φτάνει περά από τα όποια προβλήματα μπορει να έχουν οι εκκεντροφόροι , πιστόνια η ίδιες η βαλβίδες κτλ θα πρέπει να γίνει περεταίρω έλεγχος καθάρισμα σε ολόκληρο το μοτέρ όποτε το κόστος ανεβαίνει αρκετά . Εαν εχεις σκοπο να το κρατήσεις το αυτοκίνητο βαλε καινούριο μοτερ με ενα καλο service και εισαι έτοιμος

Το σκέφτομαι  αυτό αρκετά αφού μου δίνει εγγύηση 6 μήνες. Το μοτέρ όμως είναι αρκετά καλό δεν έχει  διαρροές από πουθενά και το λάδι που καίει φαντάζομαι ότι το καίει λόγω του προβλήματος (1 λιτ. στις 10.000 χλμ) 

Δημοσ.

Κοιτα να δεις πως εχει το θεμα. 

 

Πολα μοτερ σαν το δικο σου, οι μηχανικοι τα παιρνουν κοψοχρονια, τα ανακατασκευαζουν πληρως, κουζινετα, φλατζα κεφαλης απ'ολα, κοστος για αυτους καπου τριακοσα ευρω περιπου, μετα τα πουλανε 1000+μαζι με τοποθετηση και εγγυηση,

 

Εγω θα εβαζα καινουργιο μοτερ(ανακατασκευασμενο), αν δεν ηξερα τι θα συναντησω, αλλα και επισκευη να κανεις αλλα ολα, ελατηρια, κουζινετα,τσιμουχακια,πλανιαρισμα,φλατζες,λαδια,λυσιθμο δεσιμο,παραφλου,μπουζι,φιλτρο λαδιου καπου εκει θα σε στοιχισει....

Δημοσ.

Αφού μιλάμε για αρκετά χιλιόμετρα μονό μια αλλαγή στο καπακι δεν φτάνει περά από τα όποια προβλήματα μπορει να έχουν οι εκκεντροφόροι , πιστόνια η ίδιες η βαλβίδες κτλ θα πρέπει να γίνει περεταίρω έλεγχος καθάρισμα σε ολόκληρο το μοτέρ όποτε το κόστος ανεβαίνει αρκετά . Εαν εχεις σκοπο να το κρατήσεις το αυτοκίνητο βαλε καινούριο μοτερ με ενα καλο service και εισαι έτοιμος

οταν λες καινουριο μοτερ?...ολοκαινουριο?

Δημοσ.

Κοιτα να δεις πως εχει το θεμα. 

 

Πολα μοτερ σαν το δικο σου, οι μηχανικοι τα παιρνουν κοψοχρονια, τα ανακατασκευαζουν πληρως, κουζινετα, φλατζα κεφαλης απ'ολα, κοστος για αυτους καπου τριακοσα ευρω περιπου, μετα τα πουλανε 1000+μαζι με τοποθετηση και εγγυηση,

 

Εγω θα εβαζα καινουργιο μοτερ(ανακατασκευασμενο), αν δεν ηξερα τι θα συναντησω, αλλα και επισκευη να κανεις αλλα ολα, ελατηρια, κουζινετα,τσιμουχακια,πλανιαρισμα,φλατζες,λαδια,λυσιθμο δεσιμο,παραφλου,μπουζι,φιλτρο λαδιου καπου εκει θα σε στοιχισει....

Το μοτέρ που λέει ότι θα μου βάλει δεν φαντάζομαι ότι θα είναι ανακατασκευασμένο απλά θα έχει λιγότερα χλμ από το δικό μου (βγαλμένο από άλλο αυτοκίνητο ίσως τρακαρισμένο ) και τα φέρνει από γερμανία γι' αυτό και ο έλεγχος κάθε 1000χλμ για κατανάλωση λαδιού και καλή λειτουργία και 6 μήνες εγγύηση. 800Ε βάζω μπρος και φεύγω...

Δημοσ.

Seat Τoledo 1999 κινητήρας 1.6 sr 8v 102hp. 220.000χλμ (δεν είμαι σίγουρος)

Θέμα του? Δεν κλείνουν καλά κάποιες βαλβίδες, αποτέλεσμα ,, απώλεια δύναμης, μεγαλύτερη κατανάλωση, κόμπιασμα, σβησίματα.

Επισκευή? Κομπλέ η κεφαλή να μπει πάνω από 400 εώς 500 και αν χτύπα ξύλο είναι ραγισμένη και θέλει αλλαγή ίσως και 600.

Αλλαγή μηχανής με 6 μήνες εγγύηση βάζω μπρος  και φεύγω 800. 

Τι κάνουμε τώρα ?? Ιδού η απορία :unsure:  :unsure:  :unsure:

Σε τέτοιες περιπτώσεις η πρώτη κίνηση είναι να βγει το καπάκι για να φανεί η έκταση της ζημιάς. Είναι λίγο δύσκολο να αποφασίσεις αν αξίζει ή όχι η επισκευή χωρίς να ξέρεις τι ζημιά έχει. Αν απλά χάνει από βαλβίδες τότε θα στρώσουν με τρίψιμο/φρεζάρισμα, ελέγχεις φθορά στους κυλίνδρους, αν έχει άλλο πρόβλημα το καπάκι, βγάζεις κοστολόγιο επισκευής και προχωράς ανάλογα. Αν δεν αξίζει η επισκευή τότε ξηλώνεις το μοτέρ και βάζεις πάνω άλλο. Απλά τα πράγματα.

  • Like 1
Δημοσ.

επειδη εχω το ιδιο μοτέρ σε vw , συγνωμη π βγαινω offtopic ,

μπορείς να μ πεις τι κατανάλωση εχεις ? μεσα και εξω στην πολη και σε τι συνθηκες?

πχ εγω με νορμαλ οδηγηση βλεπω σιγουρα 9.5λτ/100 χλμ σε εθνικη οδο με μεση ταχυτητα 110 χαω

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...