adtakhs Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2014 ...μόνο που δεν έκανες τον κόπο να δεις ότι το Tesla έχει AC κινητήρα και όχι PMDC, οπότε το παραπάνω γράφημα είναι άσχετο (για να μην επεκταθώ). Ολα τα ηλεκτροκινητα εχουν AC κινητήρα. Αυτό γιατί έχει μικρότερο όγκο/βάρος για την ίδια απόδοση.
gio102004 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2014 Εννοείται ότι όλες οι οδηγάρες στην Ελλάδα (αν ποτέ βρουν τα φράγκα για αγορά) θα χρησιμοποιούν το insane mode και μόνο, είτε μέσα στην πόλη είτε εκτός. Αλλά μάλλον δεν θα το αγοράσουν ποτέ λόγω του ότι το ηχοσύστημα που θα βάλουν θα αδειάζει τις μπαταρίες σε 10 λεπτά και δεν βγαίνει και σε κίτρινο :-D Πέρα από την πλάκα το μέλλον για το καλό του πλανήτη και το δικό μας είναι ηλεκτρικό και το Tesla είναι μια καλή (αν και ακριβή όπως πάντα) αρχή. ''το μελλον για το καλο του πλανητη και το δικο μας'' aλλο ενα θυμα της προπαγανδας του global warming.... 2
Silverage Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2014 Α οκ, ανακαλυψαμε τη δημιουργια ηλεκτρισμου απο το μηδεν. Απορω τι σκατα σκαβουν ακομη εκει πανω στην Πτολεμαϊδα. Χμμμ, ναι στην Πτολεμαϊδα μεταφέρουν λιγνίτες απο την Αμερική, το Ιράκ και τη Σαουδική αραβία..... Για να μην πω για τα ορυχεία μέσα στις θάλασσες. Δεν θυμάσαι τις προάλες που είχε σπάσει ο σωλήνας στον κόλπο του Μεξικού και έβγαινε ο λιγνίτης στις παραλίες; Έλεος. 1
kostependrhs Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2014 Σε τι χρησιμεύει το συγκεκριμένο μηχάνημα εκτός από το να δώσει ψευδαίσθηση ισχύος σε ανίκανους, και να καλύψει ανασφάλειες γενικά;Είναι στην ίδια κατηγορία υπερτιμημένης μπαχαντέλας σαν το άη φον, τα ρολεξ και τις μερσεντές.Θα το πάρετε πιθανότατατα με απάτες, κλοπές και κολλητιλίκια, μπας και βγάλετε καμμιά γκόμενα διακοσμημένη αλλά ηλίθια, που δε θα θέλετε να πάτε μαζί της στην τελική, αλλά θα τη δείχνετε σε γνωστογνωστούς γιά να αποδείξετε «την αξία σας». Αξία γιά την οποία ποτέ δεν θα είστε βέβαιοι αν δεν σας την επιβεβαιώσει η μαμά σας, η υπέρτατη - δηλαδή - γκόμενα του «κανονικού» προβληματικού έλληνα.
Moderators Gi0 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2014 Moderators Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2014 Deja vu Σε τι χρησιμεύει το συγκεκριμένο μηχάνημα εκτός από το να δώσει ψευδαίσθηση ισχύος σε ανίκανους, και να καλύψει ανασφάλειες γενικά; Είναι στην ίδια κατηγορία υπερτιμημένης μπαχαντέλας σαν το άη φον, τα ρολεξ και τις μερσεντές.Θα το πάρετε πιθανότατατα με απάτες, κλοπές και κολλητιλίκια, μπας και βγάλετε καμμιά γκόμενα διακοσμημένη αλλά ηλίθια, που δε θα θέλετε να πάτε μαζί της στην τελική, αλλά θα τη δείχνετε σε γνωστογνωστούς γιά να αποδείξετε «την αξία σας». Αξία γιά την οποία ποτέ δεν θα είστε βέβαιοι αν δεν σας την επιβεβαιώσει η μαμά σας, η υπέρτατη - δηλαδή - γκόμενα του «κανονικού» προβληματικού έλληνα. 2
vrwmiaris Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2014 Και με την βενζίνη όμως χρειάζεται να φέρουν μηχανήματα να σκάψουν, να μεταφέρουν το πετρέλαιο, να το διυλίσουν, να το ξαναμεταφέρουν στα βενζινάδικα και τελικά βγάζει και ρύπους όταν καίγεται ενω ο ηλεκτρισμός αφού φτιάξεις το σταθμό θέλει μόνο καλώδια για να μεταφερθεί και είσαι έτοιμος. Ναι, γιατί ο μέσος χρήστης αυτοκινήτου έχει τουλάχιστον 1 supercar. Ξεφεύγεις
georgepppo Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2014 Η ισχύς είναι. το πως θα κινείται το αμάξι το καθορίζουν οι στροφές και η ροπή που υπάρχουν στους τροχούς που εξαρτώνται απο την ισχύ. η ισχύς είναι η παραγωγή ενέργειας(κινητικής) αλλά η ροπή είναι το αποτέλεσμα. ;-) για να στο εξηγήσω αλλιώς έχεις ένα αμάξι με 100 άλογα, όταν έχεις πρώτη πάει μέχρι 50 αλλά τα πιάνει γρήγορα και τραβάει εύκολα ένα μεγάλος βάρος η ανεβαίνει μια ανηφόρα....βάζεις πέμπτη και ο τροχός κινείται με μεγαλύτερη ταχύτητα άρα το αμάξι μπορεί να φτάσει τα 180 αλλά επειδή δεν έχει ροπή ο τροχός δεν επιταχύνει γρήγορα και ζορίζεται....και στις δύο περιπτόσεις 100 άλογα παίρνεις απο τους τροχούς αλλά με διαφορετικές ροπές/ταχύτητες. για να έχεις μεγάλη τελική πρέπει να έχει ροπές το αμάξι για να υπερνικήσει την αντίσταση του αέρα αλλιώς η ισχύς απο μόνη της δεν κάνει τίποτα. και στα αυτοκίνητα αυξάνεται η ροπή έως ένα σημείο όσο αυξάνονται οι στροφές γιατί αυξάνεται και η ισχύς που η ροπή εξαρτάται απο την ισχύ και τις στροφές ενώ οι ηλεκτροκινητήρες δεν έχουν τόσο ψηλές αποδόσεις ισχύος μετά τις μεσαίες στροφές και πέφτει η ροπή ραγδαία.
pournaras Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Χμμμ, ναι στην Πτολεμαϊδα μεταφέρουν λιγνίτες απο την Αμερική, το Ιράκ και τη Σαουδική αραβία..... Για να μην πω για τα ορυχεία μέσα στις θάλασσες. Δεν θυμάσαι τις προάλες που είχε σπάσει ο σωλήνας στον κόλπο του Μεξικού και έβγαινε ο λιγνίτης στις παραλίες; Έλεος. Καμμια απολυτως σχεση. Στο κοστος (οικονομικο και καταστροφικο), για την παραγωγη ηλεκτρικης ενεργειας κολλαω εγω, πραγμα που το θεωρεις αμελητεο.
qsis Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 το πως θα κινείται το αμάξι το καθορίζουν οι στροφές και η ροπή που υπάρχουν στους τροχούς που εξαρτώνται απο την ισχύ. η ισχύς είναι η παραγωγή ενέργειας(κινητικής) αλλά η ροπή είναι το αποτέλεσμα. ;-) για να στο εξηγήσω αλλιώς έχεις ένα αμάξι με 100 άλογα, όταν έχεις πρώτη πάει μέχρι 50 αλλά τα πιάνει γρήγορα και τραβάει εύκολα ένα μεγάλος βάρος η ανεβαίνει μια ανηφόρα....βάζεις πέμπτη και ο τροχός κινείται με μεγαλύτερη ταχύτητα άρα το αμάξι μπορεί να φτάσει τα 180 αλλά επειδή δεν έχει ροπή ο τροχός δεν επιταχύνει γρήγορα και ζορίζεται....και στις δύο περιπτόσεις 100 άλογα παίρνεις απο τους τροχούς αλλά με διαφορετικές ροπές/ταχύτητες. για να έχεις μεγάλη τελική πρέπει να έχει ροπές το αμάξι για να υπερνικήσει την αντίσταση του αέρα αλλιώς η ισχύς απο μόνη της δεν κάνει τίποτα. και στα αυτοκίνητα αυξάνεται η ροπή έως ένα σημείο όσο αυξάνονται οι στροφές γιατί αυξάνεται και η ισχύς που η ροπή εξαρτάται απο την ισχύ και τις στροφές ενώ οι ηλεκτροκινητήρες δεν έχουν τόσο ψηλές αποδόσεις ισχύος μετά τις μεσαίες στροφές και πέφτει η ροπή ραγδαία. Δε νομίζω ότι έχεις ίδια ιπποδύναμη σε όλες τις ταχύτητες (ας με διορθώσει κάποιος μηχανικός αν κάνω λάθος), στις πιο μικρές ταχύτητες ιπποδύναμη σου πολλαπλασιάζεται για αυτό και η πρώτη έχει τόση δύναμη, μπορεί να έχεις και 3.5 φορές τη δύναμη που ανακοινώνει ο κατασκευαστής Συνήθως ακριβώς τους ίππους που ανακοινώνει ο κατασκευαστής τους έχεις με καμιά 4η, για αυτό και οι δυναμομετρήσεις γίνονται συνήθως με τη ταχύτητα που πλησιάζει το 1:1 και όχι με 1η ή 2α. Εγώ έχω καταλάβει ότι η ιπποδύναμη εξαρτάται από τη ροπή και τις στροφές του κινητήρα, δε μας ενδιαφέρει το πόση είναι η ροπή από μόνη της, αλλά το αποτέλεσμα (ιπποδύναμη). Άλλωστε ένα μονοθέσιο f1 έχει πολύ λιγότερη ροπή από πολλά αυτοκίνητα δρόμου, όμως λόγω των στροφών που μπορεί να φτάσει ο κινητήρας του έχεις έναν εξωφρενικό αριθμό ίππων.
Blackman Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 αν βάλουμε δίπλα δίπλα τα σχόλια για το συγκεκριμένο άρθρο από αυτή την σελίδα και τα αντίστοιχα από κάποια σελίδα αυτοκινητιστικού ενδιαφέροντος οι διαφορές είναι τεράστιες, τόσο στο περιεχόμενο όσο και στην προσέγγιση!πραγματικά ενδιαφέρον το πως το βλέπει κάποιος που δεν ασχολείται με την αυτοκίνηση.
Silverage Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Καμμια απολυτως σχεση. Στο κοστος (οικονομικο και καταστροφικο), για την παραγωγη ηλεκτρικης ενεργειας κολλαω εγω, πραγμα που το θεωρεις αμελητεο. Εγω δεν μιλάω για το κόστος που σίγουρα θα είναι μικρότερο αλλά για τους ρύπους.
georgepppo Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Δε νομίζω ότι έχεις ίδια ιπποδύναμη σε όλες τις ταχύτητες (ας με διορθώσει κάποιος μηχανικός αν κάνω λάθος), στις πιο μικρές ταχύτητες ιπποδύναμη σου πολλαπλασιάζεται για αυτό και η πρώτη έχει τόση δύναμη, μπορεί να έχεις και 3.5 φορές τη δύναμη που ανακοινώνει ο κατασκευαστής Συνήθως ακριβώς τους ίππους που ανακοινώνει ο κατασκευαστής τους έχεις με καμιά 4η, για αυτό και οι δυναμομετρήσεις γίνονται συνήθως με τη ταχύτητα που πλησιάζει το 1:1 και όχι με 1η ή 2α. Εγώ έχω καταλάβει ότι η ιπποδύναμη εξαρτάται από τη ροπή και τις στροφές του κινητήρα, δε μας ενδιαφέρει το πόση είναι η ροπή από μόνη της, αλλά το αποτέλεσμα (ιπποδύναμη). Άλλωστε ένα μονοθέσιο f1 έχει πολύ λιγότερη ροπή από πολλά αυτοκίνητα δρόμου, όμως λόγω των στροφών που μπορεί να φτάσει ο κινητήρας του έχεις έναν εξωφρενικό αριθμό ίππων. φίλε μου επειδή σπουδάζω μηχανολόγος και τα έχω διδαχθεί αυτά δεν πολλαπλασιάζεται η ιπποδύναμη απλά στο σασμάν αν έχεις δει πως δουλεύει για να μεταφέρεις ροπή στην έξοδο του απο την είσοδο παρεμβάλλονται 2 ζεύγη γραναζιών που το καθένα έχει 0,96 απόδοση (απώλειες) δηλαδή με τα δύο ζεύγη έχεις 92% απόδοση της ισχύος ενώ στην τέταρτη επειδή δεν παρεμβάλονται γρανάζια αλλά ο κινητήριος άξονας στέλνει απευθείας τις στροφές στην έξοδο έχεις μόνο τις απώλειες απο τα ρουλεμάν. η ισχύς είναι η ενέργεια και η ροπή/στροφές το αποτέλεσμα και οι φόρμουλες που είναι πολύ πιο γρήγορες δεν βγάζουν ροπές απλά επειδή είναι 500-600 κιλά δεν χρειάζονται ροπές και έτσι παίζει ρόλο μόνο η ισχύς σε κάποιο βαθμό. πχ εμένα το σταρλετ μου είναι 1300 κυβικά και βγάζει 180 άλογα με βελτιώσεις, όμως αν φορτώσω κόσμο ψοφάει στην κυριολεξία......ένα octavia που είναι 180 άλογα πάλι αλλά 1800 κυβικά αν το φορτώσεις δεν έχει θέμα γιατί έχει μεγαλύτερες ροπές άρα βλέπεις πως και στις δυο περιπτώσεις έχεις ίδια άλογα αλλά η ροπή που είναι διαφορετική παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο ;-) 1
pournaras Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2014 Εγω δεν μιλάω για το κόστος που σίγουρα θα είναι μικρότερο αλλά για τους ρύπους. Αν εξαιρεσεις τα πυρηνικα εργοστασια (τα οποια ηδη ανεφερα), τα υπολοιπα στη σημερινη εποχη (και οχι στο μελλον που μπορει πχ η ηλιακη ενεργεια να δινει σηματικες ποσοτητες ηλεκτρισμου), τους ιδιους ρυπους βγαζουν. Ενεργεια θελεις να παρεις ενεργεια θα δωσεις, ειτε με μορφη λιγνιτη, ειτε με μορφη υ/η εργοστασιου, που θα διαλυσει το περιβαλλον.
NT1G Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2014 φίλε μου επειδή σπουδάζω μηχανολόγος και τα έχω διδαχθεί αυτά δεν πολλαπλασιάζεται η ιπποδύναμη απλά στο σασμάν αν έχεις δει πως δουλεύει για να μεταφέρεις ροπή στην έξοδο του απο την είσοδο παρεμβάλλονται 2 ζεύγη γραναζιών που το καθένα έχει 0,96 απόδοση (απώλειες) δηλαδή με τα δύο ζεύγη έχεις 92% απόδοση της ισχύος ενώ στην τέταρτη επειδή δεν παρεμβάλονται γρανάζια αλλά ο κινητήριος άξονας στέλνει απευθείας τις στροφές στην έξοδο έχεις μόνο τις απώλειες απο τα ρουλεμάν. η ισχύς είναι η ενέργεια και η ροπή/στροφές το αποτέλεσμα και οι φόρμουλες που είναι πολύ πιο γρήγορες δεν βγάζουν ροπές απλά επειδή είναι 500-600 κιλά δεν χρειάζονται ροπές και έτσι παίζει ρόλο μόνο η ισχύς σε κάποιο βαθμό. πχ εμένα το σταρλετ μου είναι 1300 κυβικά και βγάζει 180 άλογα με βελτιώσεις, όμως αν φορτώσω κόσμο ψοφάει στην κυριολεξία......ένα octavia που είναι 180 άλογα πάλι αλλά 1800 κυβικά αν το φορτώσεις δεν έχει θέμα γιατί έχει μεγαλύτερες ροπές άρα βλέπεις πως και στις δυο περιπτώσεις έχεις ίδια άλογα αλλά η ροπή που είναι διαφορετική παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο ;-) Δεν ισχύει γενικά, ίσχυε σε κάποιες παλιότερες bmw και σε φορτηγά, αλλά δεν είναι και δεδομένο. Στους κινητήρες η ισχύς είναι το αποτέλεσμα, ροπή σου παράγει ο κινητήρας.
georgepppo Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2014 Δεν ισχύει γενικά, ίσχυε σε κάποιες παλιότερες bmw και σε φορτηγά, αλλά δεν είναι και δεδομένο. Στους κινητήρες η ισχύς είναι το αποτέλεσμα, ροπή σου παράγει ο κινητήρας. στα περισσότερα αυτοκίνητα ισχύει αυτό ;-) και ξανα λέω η ισχύς είναι ενέργεια,η ροπή είναι αυτή που κάνει τον τροχό να περιστρέφεται....κάτσε διάβασε κάποια πράγματα για τεχνική μηχανική/στοιχεία μηχανών για να καταλάβεις τι είναι η ροπή και τι η ισχύς και πως αλλάζουν σε συνάρτηση με τις στροφές.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα