21century Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2014 Hacking βλέπω να κάνουν στο λογισμικό σε επόμενο συνέδριο...
georgepppo Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2014 εγώ βρήκα αυτό το γράφημα για το συγκεκριμένο όχημα (αν δε κάνω λάθος), λογικά αυτό που ισχυρίζεται ο κατασκευαστής και ας μειώνεται η ροπή η ιπποδύναμη διαρκώς αυξάνεται και μένει σχεδόν σταθερή, αυτό έχει σημασία και αυτό δε το συναντάς σε πολλά αυτοκίνητα έτσι κι αλλιώς η ιπποδύναμη είναι η ισχύς του κινητήρα δηλαδή πόση ενέργεια παράγει ας πουμε,η ροπή είναι αυτή που υπερνικά την αντίσταση του αέρα και αναπτύσσει τελικές το αμάξι ;-) γενικά όταν σε έναν άξονα μεταφέρεται μια ιπποδύναμη αν μεταφέρεται με χαμηλές στροφές έχει μεγάλη ροπή ενώ αν η ίδια ισχύς μεταφέρεται με πολλές στροφές τότε έχουμε χαμηλή ροπή. ο τύπος απο στοιχεία μηχανών πάει Mt(ροπή)= 9950*(Ν/n) όπου N είναι η ισχύς σε Kw και n οι στροφές σε rpm και η στρεπτική ροπή βγαίνει σε kp*cm ...μόνο που δεν έκανες τον κόπο να δεις ότι το Tesla έχει AC κινητήρα και όχι PMDC, οπότε το παραπάνω γράφημα είναι άσχετο (για να μην επεκταθώ). όλοι οι ηλεκτροκινητήρες χάνουν ροπή όσο ανεβάζεις στροφές ;-)
tselembawa Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2014 Το αμάξι ειναι απλά θεϊκό! Εδω στη Σουηδία κυκλοφορούν αρκετα tesla model s p85 αλλα και τα απλά, εχω οδηγήσει ενα p85 στους δρόμους της στοκχολμης, δε μπορω να περιγράψω τη αίσθηση οδήγησης που μπορει να σου δώσει το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, απλά η αίσθηση της επιτάχυνσης που δίνει ο ηλεκτρικός κινητήρας ο οποίος ροπιάζει απο τη πρωτη στροφή μεχρι και την τελευταία ακαριαία ειναι σαν να ανοίγει μπροστα σου μια υπερφυσική τρύπα στο χρόνο και στον χώρο και μια ανώτερη δύναμη να σε τραβάει συνέχεια προς τα εμπρός... Σε συνδυασμό με το γεγονός οτι και με ανοιχτά παράθυρα το μόνο που ακούς ειναι ο θόρυβος της τριβής των ελαστικών στο οδόστρωμα η εμπειρία ειναι ανεπανάληπτη... Το ανέφερα και σε ενα παλαιότεροι post με μια υβριδική BMW οτι το κόστος των 50.000 $ για την βασική εκδωση ενός τέτοιου αυτοκινήτου ειναι πραγματικά αστείο... Μιλάμε για ενα αμάξι για το οποίο όσο τα κρατήσεις δε θα ξανα πληρώσεις ποτέ βενζίνες, ποτέ λάδια, service ανα 100.000 χιλιόμετρα, δε θα ξανα πληρώσεις ποτέ τελη κυκλοφορίας, ( για τη Σουηδία παντα, στην ελλαδα δε ξέρω), και τελος μπορεις να διανύσεις 900 χιλιόμετρα με 40 λεπτά σταση χωρις να πληρώσεις ούτε ενα ευρώ, ( για τη Σουηδία παντα διότι στην ελλαδα και τη βενζίνη που θα γλυτώσεις θα αναγκαστείς να πληρώσεις τα διόδια που υπάρχουν παντου ανα 100 μέτρα... ) Sent from my iPhone using Insomnia 9
alexpap Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2014 Δεν ξέρω ποιος το μετάφρασε,αλλά παιδιά δεν υπάρχουν υπερηχητικά σόναρ. Το σόναρ είναι βασισμένο στον ήχο και de facto ο ήχος δεν γίνεται να διαδίδεται υπερηχητικά. Ο ποιητής ήθελε να πει σόναρ υψηλών συχνοτήτων(ultrasound),δηλαδή πάνω από το ανθρώπινο ακουστικό φάσμα και το μπλιμπλίκι του έβγαλε υπερηχητικό(supersonic)και μπερδεύτηκε. Όχι.Υπάρχουν τεχνικές,που εφαρμόζονται και στα bluetooth/wifi κ.ο.κ., που επιτρέπουν την παράλληλη λειτουργία συσκευών που χρησιμοποιούν την ίδια μπάντα σε κοντινή απόσταση.Δεν είναι τίποτα σπουδαίο ή τίποτα εξωτικό σε αυτό. Όλες οι συσκευές που έχεις σπίτι το κάνουν και υποχρεούνται να το κάνουν λόγω νόμων και κανονισμών. Εγώ πάντως με το bluetooth ver 1.1 όταν το δοκίμασα πριν 10 χρόνια σε smartphone με bluetooth πληκτρολόγιο και bluetooth ποντίκι έβλεπα τρελές παρεμβολές. Βέβαια μετά βγήκε το ver 2 bluetooth που ισχυριζόταν ότι δεν είχε παρεμβολές και μετα βγήκε το ver 3, ver 4 με υψηλότερες ταχύτητες κλπ Μετά ξέρω ότι και το wifi δέχεται παρεμβολές ασύρματο δίκτυο είναι αλλά όντως πρέπει να υπάρχουν τεχνικές που τις ελαχιστοποιούν. Αλλά γέλασα με το παραπάνω ποστ, το θαύμα είναι να δεις ένα τέτοιο αμάξι στους δρόμους με τα λεφτά που κάνει, και ο φίλος παραπάνω σκέφτηκε δύο να διασταυρώνονται και να κάνει το ένα παρεμβολή στο άλλο. Και μετα σκέφτηκα 10 να κάνουν παρέλαση και είπα άστα να πάνε .... ονειρεύομαι πάλι.
doctorkostis Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2014 Παιζει ρολο η εθνικοτητα του? Νομιζω παιζει, οχι λογω "εθνικης υπερηφανιας", δεν εκανα το σχολιο για να μπουμε σε μονοπατια επαρσης. Το σχολιασα σε επιπεδο anything is possible αν δουλεψεις σοβαρα και παρεις ρισκα. 2
Moderators Gi0 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2014 Moderators Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2014 (επεξεργασμένο) Νομιζω παιζει, οχι λογω "εθνικης υπερηφανιας", δεν εκανα το σχολιο για να μπουμε σε μονοπατια επαρσης. Το σχολιασα σε επιπεδο anything is possible αν δουλεψεις σοβαρα και παρεις ρισκα. Σε αυτη την περιπτωση χιλιες φορες μαζι σου. Επεξ/σία 11 Οκτωβρίου 2014 από billdanos 2
DragonFighter Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2014 Μόνο που τα ηλεκτροκινητα αμάξια ειναι το μέλλον. Sent from my iPhone using Insomnia
artshadows Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2014 λίγο aston martin θυμίζει αλλά μόνο 210 και 250 τελική? δηλαδή ένα evo θα το περνάει απο μαμα σε τελικές. θα το περναει και μετα θα κανει σταση στο πιο κοντινο βενζιναδικο 1
bounce2 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2014 Η ιπποδύναμη δε λέει πολλά στους ηλεκτροκινητήρες. Το εντυπωσιακό είναι η τεράστια ροπή που είναι διαθέσιμη απο το Ο. Γι αυτό το insane mode θα είναι προφανώς αντάξιο του ονόματος του. 1
nikchris Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2014 Γιατι αυτο που μας νοιαζει σε αυτο το οχημα, ειναι η ιπποδυναμη του και αν θα περναει το evo. whatever...... 6
kospetros Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2014 μακαρι να υπηρχαν και αλλες Τεσλα για να υπηρχε και σκληροτερος ανταγωνισμος . Στην παρουσα φαση , μιλαμε για 100% τεχνολογια μελλοντος (και δεν αναφερομαι στον αυτοματο πιλοτο) , αλλα δυστυχος δεν υπαρχουν ακομα τα καταληλα μεσα για να γινουν mainstream (σταθμοι φορτισεος , λογικη τιμη , καταναλωτες με επιπεδο ) Βλεπω σχολια του τυπου "ποιανει μονο 200km/h " , θα ηταν πολυ ωραιο την καγκουρια σας να μην την βγαζατε παραεξω... το αμαξι απευθυνεται σε νοοτροπιες εντελος διαφορετικες . και μιας και αναφερθηκε το θεμα με τον ελληνα ειχα την τυχη να τον εχω για καθηγητη στο εργαστηριο μηχανων του ΤΕΙ πειραια , μαλιστα ειχαμε χασει 2 μαθηματα επιδη επρεπε να παει καλιφορνια για συνεντευξη . Μαλλον το "μαθημα" της ιστοριας ειναι πως στην ελλαδα το ταλεντο του θα εμενε στα θρανια , ενω η μαμα αμερικη τον επελεξε αναμεσα σε απειρες υποψηφιοτητες για να παει ενα βημα πιο μπροστα (και για να μην ειμαστε εθνικηστες , το μονο σιγουρο ειναι πως βρισκεται σε ομαδα , και δεν κανει solo καριερα ) 2
marios_geo Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2014 και τελος μπορεις να διανύσεις 900 χιλιόμετρα με 40 λεπτά σταση χωρις να πληρώσεις ούτε ενα ευρώ Ρεύμα εκεί στη Σουηδία δεν πληρώνετε; Σοσιαλισμος στην πράξη, όχι διόδια, όχι ρεύμα... Δεν μας είπες βέβαια τι φορολογία έχουν, αλλά μια και εσύ δεν πληρώνεις καν ρεύμα, θα βρήκες κακία τρύπα στο σύστημα...
Meraklis56 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2014 Ρεύμα εκεί στη Σουηδία δεν πληρώνετε; Σοσιαλισμος στην πράξη, όχι διόδια, όχι ρεύμα... Δεν μας είπες βέβαια τι φορολογία έχουν, αλλά μια και εσύ δεν πληρώνεις καν ρεύμα, θα βρήκες κακία τρύπα στο σύστημα... Ουάου. Αγνοείς οτι γλυτώνεις 90+ ευρώ απο τις βενζίνες, και κράζεις το σύστημα της Σουηδίας. Και απο όσο βλέπω, η Tesla σου δίνει "δωρεάν" ρεύμα http://www.teslamotors.com/supercharger 2
topaz Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2014 λίγο aston martin θυμίζει αλλά μόνο 210 και 250 τελική? δηλαδή ένα evo θα το περνάει απο μαμα σε τελικές. Ναι θα το περνάει, όπως και ένα Punto με μεγάλη τουρμπίνα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα