Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ο λόγος που ανοίγω το συγκεκριμένο θέμα είναι για να εκφράσω την απορία μου σχετικά με τη στάση του ΟΤΕ στα αιτήματα φορητότητας.

 

Σε άλλο thread έγραφα για τα συνεχή προβλήματα που είχα, ως πελάτης του ΟΤΕ, από την άποψη ότι καθυστερούσαν εξαιρετικά πολύ στην επίλυση γενικευμένων βλαβών ενίοτε λόγω έργων στην περιοχή μου, με τη δικαιολογία ότι το όριο των 48 ορών δεν υφίσταται στις γενικευμένες βλάβες και δεν έχουν αρκετό προσωπικό (Αττική).

 

Έκανα λοιπόν αίτημα φορητότητας στη HOL, τουλάχιστον για να πληρώνω λιγότερα από τα μισά (22 ευρώ το μήνα, το πλήρες πακέτο με τις διεθνείς κλήσεις + 300 κινητά και έως 24 adsl).

 

Αύριο ενεργοποιούμαι στη HOL, και παρ' όλα αυτά, δεν με πήραν ποτέ από τον ΟΤΕ για να με ρωτήσουν γιατί φεύγω (όπως γίνεται σε όλες τις υπόλοιπες εταιρείες) ή για να μου κάνουν κάποια προσφορά για να μείνω.

 

Έτσι αβίαστα χάνει ένας πάροχος πελάτες του που πληρώνουν 90 ευρώ το δίμηνο, ή απλά δεν ασχολούνται καν με το θέμα εκεί στον ΟΤΕ;

 

Έχει συμβεί και σε άλλους αυτό;

Δημοσ.

σαφώς και συμβαίνει. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί θες να σε καλέσει μια εταιρεία από την οποία έχεις και παράπονα και πληρώνεις και τα διπλά λεφτά... Αν είναι έτσι όπως μας τα λες, θα έπρεπε να μη σου καίγεται καρφί... Φιλικά πάντα...

  • Like 1
Δημοσ.

Τα ίδια και εδώ.

Με πήραν λίγο πριν λήξει το συμβόλαιο να μου προτείνουν αναβάθμιση από 2 σε 4Mbps χωρίς άλλες παροχές (είμαι σε δύσκολή περιοχή) νομίζω στα 36 ευρώ το μήνα και το απέρριψα (γιατί θα πλήρωνα περισσότερα από ότι πριν).  Πήγα HOL και ούτε που νοιάστηκαν.

 

Με τη ΧΟΛ δίνω 22 το μήνα για "έως 24mbps" και κλειδώνει στα 4 και κάτι ψιλά.

Δημοσ.

Νομίζω πως αυτό είναι συνηθισμένο σε ΟΤΕ/Cosmote. Εξάλλου όπως είπες κι εσύ, στη HOL θα δίνεις κάτω απ τα μισά. Προφανώς ο ΟΤΕ το ξέρει και δεν πρόκειται (ή δε μπορεί) να κάνει αντίστοιχη προσφορά.

 

Just for the record, όταν πήγαμε από OTE σε forthnet πριν κανα χρόνο, επίσης δεν επικοινώνησε κάποιος.

Δημοσ.

σαφώς και συμβαίνει. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί θες να σε καλέσει μια εταιρεία από την οποία έχεις και παράπονα και πληρώνεις και τα διπλά λεφτά... Αν είναι έτσι όπως μας τα λες, θα έπρεπε να μη σου καίγεται καρφί... Φιλικά πάντα...

 

Γιατι δεν μπορω να καταλαβω επιχειρηματικα τη φιλοσοφία τους, και με παιρνουν καθημερινα αλλες εταιρειες για τον ιδιο λογο. Κοινως, εχουμε μαθει διαφορετικα. Ειλικρινα αυτος ειναι ο λογος.Επισης μολις ανακαλυψα οτι απο το απογευμα δεν μπορουν να με καλεσουν σταθερα hol, ενω η αλλαγη θα γινει αυριο.
Δημοσ.

Εμένα πάντως πρόσφατα με πήραν τηλέφωνο από τον ΟΤΕ για να μου κάνουν αντιπρόταση, με πιο χαμηλό πάγιο+ δώρο από τον γερμανό.

Δημοσ.

Τέλος πάντων, η μετάβαση τελικά έγινε, δεν έμεινα ούτε λεπτό χωρίς internet, και παρατηρώ ότι οι τηλεφωνικές κλήσεις είναι πιο δυνατές σε ένταση και πιο καθαρές σε ήχο, με σημαντική διαφορά. Μπορεί να έτυχε, πάντως ιδέα μου δεν είναι γιατί το σχολίασαν και οι φίλοι που με καλούν.

 

Μια χαρά δηλαδή. Ανέβηκα και περίπου 1Mbit. Αυτό που μου φάνηκε παράξενο είναι ότι το ρούτερ του ΟΤΕ (με τους κωδικούς που είχα), συγχρονίζει ακόμα κανονικά. Ρώτησα τη HOL, και μου είπε ότι στο δίκτυό τους, μπορεί κανείς να συνδεθεί με οποιοδήποτε username και password ή ρούτερ αν είναι συνδρομητής τους, γι' αυτό τα δικά τους έχουν μόνο guest ως username. 

 

Μένει μόνο να επιστρέψω το παλιό ρούτερ στον ΟΤΕ (φαντάζομαι και στο Γερμανό) αφού του κάνω reset, μόλις λάβω τον τελευταίο εκκαθαριστικό λογαριασμό. Επιτέλους ξεμπέρδεψα από τα 90άρια κάθε δίμηνο.

 

Συμπέρασμα: δεν έκαναν απολύτως καμία προσπάθεια να με κρατήσουν, εκτός από ένα τηλεφώνημα ΠΡΙΝ κάνω το αίτημα στη HOL, και καλά για να με ευχαριστήσουν που ήμουν πιστός πελάτης τους. Η προσφορά ήταν κάτι παραπάνω από 70 ευρώ το δίμηνο, χωρίς δώρο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...