pournaras Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Χαλαρά. Και θα βγάζει μια ένδειξη που κλασικά ο οδηγός δε θα δώσει σημασία, μόνο που "Πρόβλημα στο σύστημα Highway Pilot" θα σημαίνει ότι όποιον πάρει σβάρνα... Γιατι να βγαλει απλα μια ενδειξη, και να μην πατησει μονο του φρενο, ενω παραλληλα θα χτυπησει μια δυνατη σειρινα; Δηλαδη ενα τοσο σοβαρο προβλημα, θα το βγαλει με ενα λαμπακι - ενδειξη στο καντραν;
Moderators Gi0 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Moderators Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Well, ακόμα και τελείως ασφαλή να μην είναι στην αρχή, τουλάχιστον δεν θα το ρίχνουν σε 40 αυτοκίνητα χωρίς λόγο Φανταζομαι μιλας για το ατυχημα στη Βεροια. Ενταξει, εαν δεχτουμε την δικαιολογια του οδηγου (..που προσπαθησε να την κοπανησει αφου μαζεψε ολα τα προσωπικα εγραφα του και του συνοδηγου που εξαφανιστηκε μεχρι να παραδοθει μερες μετα) προκειται για μηχανικη βλαβη, οποτε δεν συγκαταλεγεται στη συγκεκριμενη περιπτωση. Λεμε τωρα.
obi Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Δεν καταλαβαίνω την απάντησή σου που αναφέρεται στο δικό μου σχόλιο. Και η ανακοπη καρδιας του οδηγου ακριβως το ιδιο και χειροτερα σημαινει. Η διαφορα ειναι πως το αυτοματο θα εχει redundancy επι του θεματος, σε αντιθεση με τον οδηγο. Εγώ σχολιάζω το απόσπασμα χάριν του εντυπωσιασμού Ο οδηγός στη συνέχεια, μπορεί να χαλαρώσει πίσω από το τιμόνι, κρατώντας ένα tablet στα χέρια του, ενώ το φορτηγό κινείται με ταχύτητα περίπου 80 χλμ/ώρα (εκείνη την ώρα, τα LEDs μπροστά από λευκά γίνονται μπλε και αναβοσβήνουν). Ο οδηγός υπάρχει στο φόρτηγό για να επιβλέπει και όχι για να χαλαρώνει, ή όπως λέει και στο βίντεο "in no way will replace the driver". Περί redundancy, ούτε λόγος στο άρθρο. Αυτό και είπα. Και ένα γενικότερο σχόλιο, χρειάζεται επιμελής συντήρηση για να αποδώσει το οποιοδήπτε σύστημα. Μακάρι, γιατί η τεχνολογία έχει να προσφέρει. Γιατι να βγαλει απλα μια ενδειξη, και να μην πατησει μονο του φρενο, ενω παραλληλα θα χτυπησει μια δυνατη σειρινα; Δηλαδη ενα τοσο σοβαρο προβλημα, θα το βγαλει με ενα λαμπακι - ενδειξη στο καντραν; Αυτό που λες γίνεται στα τρένα. Μόνο που στο δρόμο οι καταστάσεις είναι διαφορετικές για να θεωρηθεί ασφαλές το φρενάρισμα σε κάθε συνθήκη. Σε κάθε περίπτωση, το όποιο σύστημα πρέπει να είναι άρτιο από άποψη συντήρησης για να αποδώσει. Ή όπως θα λέγαμε και στο insomnia, μια BSOD στον αυτόματο πιλότο, αρκεί για μια τραγωδία.
Moderators Gi0 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Moderators Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Δεν καταλαβαίνω την απάντησή σου που αναφέρεται στο δικό μου σχόλιο. Εγώ σχολιάζω το απόσπασμα χάριν του εντυπωσιασμού Ο οδηγός υπάρχει στο φόρτηγό για να επιβλέπει και όχι για να χαλαρώνει, ή όπως λέει και στο βίντεο "in no way will replace the driver". Περί redundancy, ούτε λόγος στο άρθρο. Αυτό και είπα. Και ένα γενικότερο σχόλιο, χρειάζεται επιμελής συντήρηση για να αποδώσει το οποιοδήπτε σύστημα. Μακάρι, γιατί η τεχνολογία έχει να προσφέρει. Μαλλον εδωσες λαθος εντυπωση τοτε, καθως και εγω και ο pournaras το πηραμε διαφορετικα, εξου και οι αντιστοιχες απαντησεις. Νο harm done p.s. Δυστυχως ο εντυπωσιασμος ειναι αρκετες φορες πρωτευον στοχος του εκαστοτε αρθρου, βαζοντας την πληροτητα της ειδησης σε δευτερη μοιρα.
voltmod Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Ο οδηγός στη συνέχεια, μπορεί να χαλαρώσει πίσω από το τιμόνι, κρατώντας ένα tablet στα χέρια του, ενώ το φορτηγό κινείται με ταχύτητα περίπου 80 χλμ/ώρα (εκείνη την ώρα, τα LEDs μπροστά από λευκά γίνονται μπλε και αναβοσβήνουν).Ο οδηγός υπάρχει στο φόρτηγό για να επιβλέπει και όχι για να χαλαρώνει, ή όπως λέει και στο βίντεο "in no way will replace the driver". Και γιατί στο 0.47-0.48 του βίντεο τον βλέπουμε να θέλει να πάρει ένα υπνάκο; Για λόγους εντυπωσιασμού; Στο 0.51 γιατί "τσιμπάει" το tablet, για προσκέφαλο άραγε; Δεν λέμε να κοιμηθεί, να "χαλαρώσει" σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να έχει τη προσοχή του διαρκώς στραμμένη στο δρόμο, και ότι μπορεί να ασχοληθεί με άλλα πράγματα που αφορούν σε λειτουργίες του συστήματος, σε επικοινωνίες κ.λπ Για άλλες ενέργειες λέει το video. p.s. Δυστυχως ο εντυπωσιασμος ειναι αρκετες φορες πρωτευον στοχος του εκαστοτε αρθρου, βαζοντας την πληροτητα της ειδησης σε δευτερη μοιρα. Το άρθρο, περιγράφει μία κατάσταση που δείχνει το video. Ότι να'ναι γράφεις.
Voodooman Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Ό,τι και να λέμε, οι γερμαναράδες δεν παίζονται σε κάτι τέτοια. Βλέπεις την φωτογραφία και ψαρώνεις.
kukukali Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Το Future Truck 2025 μπορεί να πλοηγείται στους δρόμους της πόλης αυτόνομα, όπως περίπου γίνεται με τα αυτοοδηγούμενα οχήματα της Google, αλλά το φορτηγό της Mercedes-Benz μπορεί και κινείται και στους ανοιχτούς δρόμους, εκεί που συμβαίνουν τα περισσότερα ατυχήματα, και που οι οδηγοί φορτηγών αποτελούν απειλή -επειδή ορισμένοι κοιμούνται από τη κούραση πάνω στο τιμόνι- για τους οδηγούς μικρότερων οχημάτων. Το αρθρο ειναι λιγο ανακριβες... Κατι δεν μου καθοταν καλα για τα περισσοτερα ατυχηματα στους <ανοιχτους δρομους> δηλαδη στις εθνικες οδους και αυτοκινητοδρομους και ετσι ακριβως ειναι Αν δουμε στον παρακατω πινακα για το 8μηνο του 2012 στην Ελλαδα το 72% των θανατηφορων ατυχηματων προερχεται απο περιοχες που ανηκουν σε δημους (κατοικημενες περιοχες και λοιπο οδικο δικτυο) με υπαρξη φωτεινων σηματοδοτων. Απο το υπολοιπο 28 % τωρα....το 20% ειναι σε περιφεριακες οδους κλπ και μολις το 8% στις <ανοιχτες οδους>
pournaras Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Παντως το αρθρο δεν εχει καμμια σχεση με το βιντεο, και αυτα που περιγραφει. Το βιντεο μιλα μονο για highway auto pilot, ωστε στις μεγαλες ευθειες στους διεθνεις αυτοκινητοδρομους να μην κουραζεται και βαριεται ο οδηγος, ενω το αρθρο μιλα γαι δρομους πολης, και για το οτι μπορει ΚΑΙ να βγει στους αυτοκινητοδρομους.
Moderators Gi0 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Moderators Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Το άρθρο, περιγράφει μία κατάσταση που δείχνει το video. Ότι να'ναι γράφεις. Ε? Γενικη κατασταση περιγραφω με το υστερογραφο μου και θα μου επιτρεψεις να εχω διαφορετικη αποψη απο σενα. Btw, εαν προσπαθουσα να θιξω καποιον στην προκειμενη περιπτωση, δεν θα ησουν εσυ αλλα ο συγγραφεας του αρθρου ονοματι Chris Welch. Cheers
onty Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Τι θα πει νυσταξε ο οδηγος; Εχει μια χαρα κρεβατακι καθε φορτηγο. Αμα νιωσει κουραση ας τον παρει 1-2 ωρες. Αν παλι νυσταζει και το αψηφα, τοτε ειναι μου..πανο . Θα προτεινα αν οι αισθητηρες αντιληφθουν οτι ο οδηγος νυσταζει, να του ριχνουν ενα κουβα παγωμενο νερο η να προβαλουν στο παρμπριζ φωτογραφια του μητσοτακη. Να δεις τι καλα θα ξυπνησει .. 1
pournaras Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Τι θα πει νυσταξε ο οδηγος; Εχει μια χαρα κρεβατακι καθε φορτηγο. Αμα νιωσει κουραση ας τον παρει 1-2 ωρες. Αν παλι νυσταζει και το αψηφα, τοτε ειναι μου..πανο . Θα προτεινα αν οι αισθητηρες αντιληφθουν οτι ο οδηγος νυσταζει, να του ριχνουν ενα κουβα παγωμενο νερο η να προβαλουν στο παρμπριζ φωτογραφια του μητσοτακη. Να δεις τι καλα θα ξυπνησει .. Αυτο γινεται ηδη, υπαρχουν συσκευες που ελεγχουν και μπορουν να ξυπνησουν τον οδηγο.
voltmod Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Το αρθρο ειναι λιγο ανακριβες... Απο το υπολοιπο 28 % τωρα....το 20% ειναι σε περιφεριακες οδους κλπ και μολις το 8% στις <ανοιχτες οδους> Δεν έχω στοιχεία, τι συμβαίνει σε παγκόσμια κλίμακα, αλλά έχω την εντύπωση ότι στο The Verge, μιλούν για ατυχήματα που εμπλέκονται φορτηγά. Κακώς που δεν διευκρινίζεται κάτι τέτοιο, αλλά "υπονοείται" από ένα σύνδεσμο που έχουν χρησιμοποιήσει στοχευμένα. Στο Wired, ο συγγραφέας του άρθρου Alex Davies γράφει ότι τα ποσοστά στις ΗΠΑ είναι μεγάλα, με 330.000 φορτηγά να εμπλέκονται σε ατυχήματα το 2012, που είχαν ως αποτέλεσμα 4000 νεκρούς, η πλειονότητα των οποίων βρίσκονταν σε επιβατικά αυτοκίνητα.
voltmod Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2014 Αυτο γινεται ηδη, υπαρχουν συσκευες που ελεγχουν και μπορουν να ξυπνησουν τον οδηγο. Σωστές οι επισημάνσεις σου. Ευχαριστώ. Στο πρωτότυπο άρθρο, περιγράφεται ότι υπάρχει οπτικό σύστημα που ειδοποιεί τον οδηγό (για παράδειγμα, στη περίπτωση που χρειάζεται να βγει από τον αυτοκινητόδρομο και να κινηθεί σε δρόμο πόλης) για να αναλάβει τον έλεγχο . Σε περίπτωση που δεν συμμορφωθεί ο οδηγός (έχει ξεχαστεί/ κοιμηθεί ίσως; ) χτυπάει συναγερμός. Στη περίπτωση που κριθεί απαραίτητο, τότε το σύστημα ενεργοποιεί την "ελεγχόμενη στάση έκτακτης ανάγκης".
IsolatedParania Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2014 Αν δεν κουβαλάει 2JZA80 κινητήρα από κάτω, δε λέει, μα το θέμα είναι να τρέχει, να μην πατάμε τίποτα κι να βαράει το BOV από πίσω κι στα τούνελ να κάνει μόνο του spool. Πλάκα κάνω, πολύ ωραίο είναι. (y)
Evangelos Anagnostou Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 9 Οκτωβρίου 2014 "Με τα φώτα νυσταγμένα και βαριάτριγυρνάνε οι νταλίκες στην Αθήνα" Προσοχή δεν λέει οι νταλικέρηδες το άσμα, αλλά οι νταλίκες. Πολύ μπροστά! 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα