voltmod Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Η Mercedes-Benz (Daimler AG) πιστεύει ότι το αυτοοδηγούμενο φορτηγό της θα μπορούσε να βοηθήσει στη μείωση των ατυχημάτων που κοστίζουν τη ζωή σε χιλιάδες οδηγούς καθημερινά.Το Future Truck 2025 δεν μπορεί να πλοηγείται στους δρόμους της πόλης αυτόνομα, όπως περίπου γίνεται με τα αυτοοδηγούμενα οχήματα της Google, αλλά το φορτηγό της Mercedes-Benz μπορεί και κινείται στους ανοιχτούς δρόμους, εκεί που συμβαίνουν τα περισσότερα ατυχήματα (διευκρίνηση: που εμπλέκονται φορτηγά), και που οι οδηγοί φορτηγών αποτελούν απειλή -επειδή ορισμένοι κοιμούνται από τη κούραση πάνω στο τιμόνι- για τους οδηγούς μικρότερων οχημάτων. Χρησιμοποιώντας ένα συνδυασμό από εξελιγμένες διπλές κάμερες, αισθητήρες ραντάρ και τη τελευταία τεχνολογία τυφλού-σημείου (η Mercedes-Benz αναφέρεται στο σύστημα ως "Highway Pilot"), το Future Truck 2025 αναλύει τα δεδομένα στο δρόμο, για να αποκτήσει μία αίσθηση της κίνησης τριγύρω καθώς και του εδάφους. Αν και απαιτείται η ύπαρξη ενός οδηγού, για να το ξεκινήσει και να το βάλει στο δρόμο για να αποτελέσει μέρος της υπόλοιπης κυκλοφορίας, αυτό είναι και το μοναδικό πράγμα που έχει να κάνει. Ο οδηγός στη συνέχεια, μπορεί να χαλαρώσει πίσω από το τιμόνι, κρατώντας ένα tablet στα χέρια του, ενώ το φορτηγό κινείται με ταχύτητα περίπου 80 χλμ/ώρα (εκείνη την ώρα, τα LEDs μπροστά από λευκά γίνονται μπλε και αναβοσβήνουν). Η εταιρεία έχει ακόμη ορισμένες προκλήσεις μπροστά της, και διάφορα ζητήματα απαιτούν ακόμα και αλλαγές στη νομοθεσία. Ακριβώς για αυτό το λόγο ονόμαστε το όχημα της, Future Truck 2025, γιατί και η ίδια δεν περιμένει το φορτηγό της να γίνει διαθέσιμο εμπορικά για τουλάχιστον μία δεκαετία ακόμη. Site: The Verge
georrrr Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 μας είπαν κάτι καινούριο.. τέτοια φορτηγά υπάρχουν ήδη στην Αμερική και κάνουν αυτή τη δουλειά.
georgepppo Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Για μεγάλα ταξίδια σε ευρώπη κλπ θα είναι πολύ χρήσιμο αλλά για κάτι επαρχιακούς δρόμους όπως στη χαλκίδα που πάει για Β. Εύβοια που είναι κάτι στενοί,με παρακάμψεις κλπ θα ζορίζεται λίγο,δεν σχεδιάστηκε τόσο για ελλάδα,εδώ θα θέλουμε χειροκίνητα κάποιες διαδικασίες.
Chocobo Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Βλέποντας την εικόνα νόμιζα πως είναι κάποιο νέο κουτί PC :S 10
driverpit Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Στα ΙΧ μπορεί να το δούμε εφαρμόζεται στα επόμενα 5 χρόνια στα φορτηγά και ειδικά στις διεθνείς μεταφορές θα πάρει παραπάνω από 10 χρόνια 1 1
Silverage Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 μας είπαν κάτι καινούριο.. τέτοια φορτηγά υπάρχουν ήδη στην Αμερική και κάνουν αυτή τη δουλειά. Πού;
Predatorkill Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Οτι φορτηγο/ΙΧ υπαρχει στο βιντεο ειναι mercedes, ακομα και το πυροσβεστικο. 2
deesnider Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Πού; Ε, κάπου θα υπάρχουν ρε 'συ! Είναι μεγάλη η Αμερική... 5
damoclesword Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Να σκάσεις από τη ζήλεια σου τώρα Optimus Prime! 6
obi Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Χρησιμοποιώντας ένα συνδυασμό από εξελιγμένες διπλές κάμερες, αισθητήρες ραντάρ και τη τελευταία τεχνολογία τυφλού-σημείου (η Mercedes-Benz αναφέρεται στο σύστημα ως "Highway Pilot"), το Future Truck 2025 αναλύει τα δεδομένα στο δρόμο, για να αποκτήσει μία αίσθηση της κίνησης τριγύρω καθώς και του εδάφους. Αν και απαιτείται η ύπαρξη ενός οδηγού, για να το ξεκινήσει και να το βάλει στο δρόμο για να αποτελέσει μέρος της υπόλοιπης κυκλοφορίας, αυτό είναι και το μοναδικό πράγμα που έχει να κάνει. Ο οδηγός στη συνέχεια, μπορεί να χαλαρώσει πίσω από το τιμόνι, κρατώντας ένα tablet στα χέρια του, ενώ το φορτηγό κινείται με ταχύτητα περίπου 80 χλμ/ώρα (εκείνη την ώρα, τα LEDs μπροστά από λευκά γίνονται μπλε και αναβοσβήνουν). Χαλαρά. Και θα βγάζει μια ένδειξη που κλασικά ο οδηγός δε θα δώσει σημασία, μόνο που "Πρόβλημα στο σύστημα Highway Pilot" θα σημαίνει ότι όποιον πάρει σβάρνα...
bill81 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Καλά, καλά, εντάξει πολύ ωραίο είναι και μπράβο και ασφαλές κτλ κτλ. Το θέμα είναι αν αυτοί που θα αγοράζουν τα φορτηγά να τα συντηρούν σωστά και αυτά και τα λαστιχα τους και αν υπάρχουν σοβαροί ελέγχοι στο δρόμο. Γιατί αν ΔΕΝ το κάνουν, όπως τώρα δυστηχώς, εξυπνα ή χαζά φορτηγά δεν έχει καθόλου σημασία, νεκρούς στην άσφαλτο θα μετράμε. 1
Moderators Gi0 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Moderators Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Και θα βγάζει μια ένδειξη που κλασικά ο οδηγός δε θα δώσει σημασία, μόνο που "Πρόβλημα στο σύστημα Highway Pilot" θα σημαίνει ότι όποιον πάρει σβάρνα... Και η ανακοπη καρδιας του οδηγου ακριβως το ιδιο και χειροτερα σημαινει. Η διαφορα ειναι πως το αυτοματο θα εχει redundancy επι του θεματος, σε αντιθεση με τον οδηγο.
michael92 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2014 Well, ακόμα και τελείως ασφαλή να μην είναι στην αρχή, τουλάχιστον δεν θα το ρίχνουν σε 40 αυτοκίνητα χωρίς λόγο 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα