Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν θα δώσει λεφτά ρε, αν βγει κάτι επιπλέον το πληρώνω εγώ.

Προφανώς θα πάρει το Fiesta. (το Civic είναι πιο καινούριο). :D

  • Απαντ. 62
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

φοβού τα αυτοκίνητα μαντράδων με 80Κ χλμ πάντως ε. Για κάποιον λόγο που δεν έχω καταλάβει, όποτε κατεβάζουν χιλιόμετρα εκεί κοντά στα 80Κ τα πηγαίνουν. Ψάξτο καλά.

  • Like 3
Δημοσ.

Δεν ισχύει αυτό που λες, προφανώς και προσφέρουν μεγαλύτερη τελική, άσχετα από το πόση ώρα θα χρειαστεί για να την πιάσει.

Πολύ θα ήθελα να μου εξηγήσεις το "προφανώς". Αν δώσεις μακρύτερες σχέσεις σε ένα αυτοκίνητο, το πιθανότερο είναι να μην μπορεί να σηκώσει καν την τελευταία... Μόνο η μεγαλύτερη ιπποδύναμη μπορεί να ανεβάσει την τελική.

 

Η οικονομία και η άνεση είναι κάπως σχετικά και σηκώνουν συζήτηση, για εσένα π.χ μπορεί να είναι άνεση να ταξιδεύεις με 140χλμ. π.χ και 3 χιλιάδες στροφές, για εμένα άνεση είναι να μη χρειάζεται να κατεβάζω μία και δύο σχέσεις σε κάθε στροφή ανεβαίνοντας ένα βουνό.

Αυτό που περιγράφεις εσύ, στροφές και ανηφόρες δλδ, πιο πολύ σε συνθήκες ανάβασης μου φέρνει παρά σε συνθήκες ταξιδιού.

 

Στα σύγχρονα αμάξια, ο θόρυβος της μηχανής, ακόμα και σε σχετικά υψηλές στροφές, σπάνια ξεπερνάει τον θόρυβο των ελαστικών και του αέρα σε μεγάλες ταχύτητες.

Και να μην τον ξεπερνάει, πάλι ακούγεται.

 

Έχω ταξιδέψει με αρκετά αυτοκίνητα, και έχω οδηγήσει ακόμα περισσότερα εντός πόλης.

Το χάλι του swift στην 4η και την 5η δεν το έχω δει ούτε από αυτοκίνητα με πολύ μικρότερη ιπποδύναμη..

Δεν ξέρω αν το έχεις ταξιδέψει ποτέ ή απλά φαντάζεσαι πως υπερβάλλω..

Δεν λέει κάτι αυτό, κάθε κινητήρας έχει την δική του καμπύλη ιπποδύναμης και ροπής, κάθε αυτοκίνητο έχει διαφορετική κλιμάκωση και τελική σχέση μετάδοσης ανάλογα με τον χαρακτήρα του.

Και όχι, δεν έχω ταξιδέψει με το συγκεκριμένο swift, μόνο μέσα σε πόλη το έχω οδηγήσει. Σε όσα άρθρα έχω διαβάσει όμως απλά αναφέρουν πως είναι σχετικά μακριές οι 4η και 5η.

 

Οι προσπεράσεις είναι σημαντικές και στον τομέα της ασφάλειας, δεν έχει να κάνει το ποσοστό τους.

Σίγουρα είναι σημαντικές στην ασφάλεια, για αυτό και όταν πρόκειται για δύσκολη προσπέραση φροντίζεις να το δουλεύεις στις στροφές που έχει μεγαλύτερη ροπή(στην ανάγκη κατεβάζεις ταχύτητα). Αλλά και το ποσοστό τους είναι σημαντικό, αν οδηγείς αποκλειστικά σε επαρχιακό ορεινό δίκτυο τότε ναι έχεις θέμα με τις μακριές σχέσεις. Εγώ προσωπικά που τα περισσότερα ταξίδια μου είναι Πάτρα-Αθήνα προτιμώ τις μακριές σχέσεις και ας χρειάζεται να βάζω 4η στην ανηφόρα του Αιγίου και σε 2-3 σημεία ακόμα, παρά να είχα κοντές και να έβγαζα την ανηφόρα με 5η αλλά να έφτανα Αθήνα με πονοκέφαλο και 10€ λιγότερη βενζίνη στο τεπόζιτο :D

 

ΥΓ

Αν θέλεις μια συμβουλή, πριν αγοράσεις οτιδήποτε οδήγησε το όσο περισσότερο μπορείς και στις συνθήκες που οδηγείς συνήθως.

Δημοσ.

επίσης, ναι μεν το σιβικ είναι πιο καινούριο από τον λύκο σου, δεν το λες και καινούριο όμως ε. Με τόσα χλμ...

Δημοσ.

Joshua, αν μακρύνεις τις σχέσεις θα βγάλεις μεγαλύτερη τελική. Η ιπποδύναμη θα σε βοηθήσει να την βγάλεις γρηγορότερα, τίποτα άλλο.

Προφανώς και αν μακρύνεις τις σχέσεις σε τεράστιο βαθμό χωρίς την κατάλληλη ιπποδύναμη κάποια στιγμή θα κρεμάσει και δεν θα δεις ποτέ την τελική που φαντάζεσαι. Ναι, δεν μπορείς απλά με ένα γρανάζωμα να βγάλεις 300km/h με 90hp, αλλά στην προκειμένη έγραψα για 30km/h διαφορά, τα οποία αν θυσίαζε το Swift στην τελική του θα συμπεριφερόταν σαν αυτοκίνητο που έχει πράγματι 92hp, και όχι σαν αυτοκίνητο που κυνηγάει τους 70hp.

To Swift δεν σε αφήνει ούτε στην ροπή του να το δουλέψεις σωστά. Θα κατεβάσεις 3η για να προσπεράσεις, θα αλλάξεις ταχύτητα στις 6k rpm, και η 4η πάλι μπορεί να κρεμάσει. Το βρίσκω λίγο ανυπόφορο..

 

 

 

 

 

Λέφτερ στο Civic δε τα φοβάμαι τα πολλά χλμ, αν έχει συντηρηθεί σωστά θα βγάλει άλλα τόσα.

Το Fiesta είναι λίγο ύποπτο, αλλά δεν υπάρχει και τρόπος να τα τσεκάρεις αν έχουν γυριστεί νομίζω. :/

Δημοσ.

Το Civic δειχνει ωραιο και σιγουρα θα το χαρεις, αλλα η αλλαγη του Swift με το Fiesta δεν κάθεται καλα. Στο δικο σου ξερεις σε τι κατασταση βρισκεται, στα μεταχειρισμενα ειναι αγνωστο τοπιο, μπορει το αμαξι να θελει τιποτα συμπλεκτες, να καιει λαδια, σιγουρα εχει παραπανω χλμ και δεν ξερεις τι κουστουμακι θα σου βγαλει μολις το αγορασετε. Συν οτι πρεπει να πουπλησεις το Swift πρωτα και δεν ξερεις τι τιμη θα πιασει. Με 3 χιλιαρικα ειναι λαχειο να βρεις καλο αμαξι, εγω θα σου ελεγα παρε πρωτα το Civic και βλεπεις σε δευτερη φαση τι θα κανετε με το σουζουκι.

Δημοσ.

Δεν έχω λεφτά να πάρω το Civic αν δεν πουληθεί το Swift. :P

Εννοείται πως θα τσεκαριστεί σε μηχανικό, αν καίει λάδια, έχει φάει καμιά φάπα και πηγαίνει στραβά ή έχει κάποιο σοβαρό θέμα θα φανεί φαντάζομαι. Μικροβλάβες, κάνα ηλεκτρικό κλπ., οκ, στο πρόγραμμα είναι.

Δημοσ.

εκει που βγαζει τη ροπη, συνηθως πετυχαινει την μικροτερη καταναλωση

 

την καλυτερη αποκριση την εχεις κοντα στη στροφες μεγιστης δυναμης, αλλα πρεπει να εχεις υπολογισει να μην βαρεσει κοφτη και χρειαστει να ανεβασεις την ωρα που προσπερνας

 

καπου ειχα διαβασει (νομιζω στο διπλωμα) οτι πριν την προσπεραση προσπαθεις να εισαι εισαι περιπου στη μεση μεταξυ σαλ ροπης και σαλ δυναμης

Δημοσ.

εκει που βγαζει τη ροπη, συνηθως πετυχαινει την μικροτερη καταναλωση

 

την καλυτερη αποκριση την εχεις κοντα στη στροφες μεγιστης δυναμης, αλλα πρεπει να εχεις υπολογισει να μην βαρεσει κοφτη και χρειαστει να ανεβασεις την ωρα που προσπερνας

 

καπου ειχα διαβασει (νομιζω στο διπλωμα) οτι πριν την προσπεραση προσπαθεις να εισαι εισαι περιπου στη μεση μεταξυ σαλ ροπης και σαλ δυναμης

δεν ισχυει παντα δυστυχως . το βλεπω στο focus που πηρα (ροπη στις 3500σαδ εκει ''καταπινει'' )

Δημοσ.

To Swift δεν σε αφήνει ούτε στην ροπή του να το δουλέψεις σωστά. Θα κατεβάσεις 3η για να προσπεράσεις, θα αλλάξεις ταχύτητα στις 6k rpm, και η 4η πάλι μπορεί να κρεμάσει. Το βρίσκω λίγο ανυπόφορο..

ενα swift του '10 που ειχα οδηγησει μια χαρα μου φαινονταν αρκετα δυνατο στην 4η και 5η νομιζω 1.2 ηταν

Δημοσ.

αν ειναι ετσι οπως τα λες, τοτε δεν παλευεται

 

αν εισαι ευχαριστημενος απο αυτο, και σε χαλανε μονο η 4η κ η 5η

 

στειλε ενα mail σε αυτους

 

http://shop.quaife.co.uk/

 

και ρωτα αν εχουν φτιαξει για το αμαξι σου (και πουλανε ξεχωριστα) γραναζια 4ης 5ης

 

ρωτα και το μηχανικο σου ποσα χρηματα θελει για να τα περασει πανω

 

για μικροτερο κοστος θα μπορουσες να αλλαξεις μονο τα γραναζια της 4ης, αλλα μετα το κενο 4ης-5ης θα ειναι τραγικο

 

μπορεις να αλλαξεις και τα γραναζια του διαφορικου, αλλα ετσι θα κοντυνουν (ή θα μακρυνουν) ολες οι σχεσεις και τα κενα μεταξυ τους θα ειναι τα ιδια

 

αν το παρακανεις η 1η θα παραγινει κοντη, θα ακουγεται και θα καιει τον πατο του, αλλα θα γουσταρεις αρπαγμα σε ολες τις ταχυτητες, και θα εχεις τελικη 160 στον κοφτη

Δημοσ.

Joshua, αν μακρύνεις τις σχέσεις θα βγάλεις μεγαλύτερη τελική. Η ιπποδύναμη θα σε βοηθήσει να την βγάλεις γρηγορότερα, τίποτα άλλο.

Προφανώς και αν μακρύνεις τις σχέσεις σε τεράστιο βαθμό χωρίς την κατάλληλη ιπποδύναμη κάποια στιγμή θα κρεμάσει και δεν θα δεις ποτέ την τελική που φαντάζεσαι. Ναι, δεν μπορείς απλά με ένα γρανάζωμα να βγάλεις 300km/h με 90hp, αλλά στην προκειμένη έγραψα για 30km/h διαφορά, τα οποία αν θυσίαζε το Swift στην τελική του θα συμπεριφερόταν σαν αυτοκίνητο που έχει πράγματι 92hp, και όχι σαν αυτοκίνητο που κυνηγάει τους 70hp.

To Swift δεν σε αφήνει ούτε στην ροπή του να το δουλέψεις σωστά. Θα κατεβάσεις 3η για να προσπεράσεις, θα αλλάξεις ταχύτητα στις 6k rpm, και η 4η πάλι μπορεί να κρεμάσει. Το βρίσκω λίγο ανυπόφορο..

Και σε ξαναρωτάω, πως ακριβώς προκύπτει ότι αν μακρύνεις τις σχέσεις θα βγάλεις μεγαλύτερη τελική? Εγώ προσωπικά έχω διαπιστώσει δεκάδες φορές στην πράξη(από το παπάκι που είχα στα 15 μου, από διάφορα πειράγματα στα starlet μου και από πολλά άλλα) ότι οι μακρύτερες σχέσεις φέρνουν το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα. Και θεωρητικά, όσο ανεβαίνει η ταχύτητα τόσο δυσανάλογα ανεβαίνει η αντίσταση από τον αέρα, και μόνο με περισσότερα άλογα μπορείς να αντισταθμίσεις.

 

Όσο για τα 30km/h διαφορά, πιστεύεις ότι στο starlet σου η τελική θα εκτοξευθεί από τα 170 στα 200 αν μακρύνεις τις σχέσεις? Αν ταυτόχρονα ανεβάσεις και την ιπποδύναμη από 75 στους 100+ ίππους μπορεί, αν όχι απλά δεν θα σηκώνει την 5η!

 

Όσο για το swift, για να "θυσιάσουν" 30km όπως λες από την τελική των 175, ο μόνος τρόπος ήταν να δώσουν τέτοιες σχέσεις ώστε η 5η να πιάνει 145km στον κόφτη. Τόσο κοντές σχέσεις ούτε τα αγωνιστικά δεν έχουν!

 

Όσο για το "κρέμασμα" στην αλλαγή, το συγκεκριμένο swift με 3η δίνει 21km/1.000rpm δλδ στις 6k 126km. Αλλάζοντας σε 4η που δίνει 27,8km/1000rpm πέφτεις στις 4500. Μήπως είσαι υπερβολικός όταν λες πως αυτός ο κινητήρας "κρεμάει" στις 4,5k rpm?

Δημοσ.

Κοίτα, δεν θα βγάλω κομπιουτεράκια να υπολογίσω, δεν έχει νόημα, θα σου πω μόνο πως το Swift (άσχετα με το τι λένε τα επίσημα specs του) 200ρίζει αν καταφέρεις ποτέ να πλησιάσεις κόφτες στην 5η.

Για να μην κρεμάσει στο άνοιγμά του, πρέπει να το δουλέψεις στα κόκκινα από 2α και πάνω, και όχι, για ένα τυπικό αυτοκίνητο πόλης θεωρώ πως είναι λάθος κάθε φορά που θέλω να μη κρεμάσει να του αλλάζω 3η στις 7+k rpm.

Tα τελευταία 30km/h είναι ανούσια, πρέπει να είσαι μαλάκας για να ταξιδεύεις με 200 σε έναν τέτοιο κουβά, αν είχε πράγματι τελική στα 175, θα άνοιγε φαντάζομαι φυσιολογικά και θα ταξίδευες με άνεση στα 140 π.χ..

 

Δεν ξέρω αν στα επόμενα μοντέλα (06 και πάνω) διορθώθηκε αυτό.

Δημοσ.

Γιατι αν πας με 100/120 τι θα γινει...

 

Μην τρελενεστε.. αξιοπρεπεστατο ειναι, εμενα μου αρεσε παρα πολυ το swift μαζι με το kia ceed, μπορει να.ναι και τα επομενα αυτοκινητα μου ....

Δημοσ.

Κοίτα, δεν θα βγάλω κομπιουτεράκια να υπολογίσω, δεν έχει νόημα, θα σου πω μόνο πως το Swift (άσχετα με το τι λένε τα επίσημα specs του) 200ρίζει αν καταφέρεις ποτέ να πλησιάσεις κόφτες στην 5η.

Για να μην κρεμάσει στο άνοιγμά του, πρέπει να το δουλέψεις στα κόκκινα από 2α και πάνω, και όχι, για ένα τυπικό αυτοκίνητο πόλης θεωρώ πως είναι λάθος κάθε φορά που θέλω να μη κρεμάσει να του αλλάζω 3η στις 7+k rpm.

Tα τελευταία 30km/h είναι ανούσια, πρέπει να είσαι μαλάκας για να ταξιδεύεις με 200 σε έναν τέτοιο κουβά, αν είχε πράγματι τελική στα 175, θα άνοιγε φαντάζομαι φυσιολογικά και θα ταξίδευες με άνεση στα 140 π.χ..

 

Δεν ξέρω αν στα επόμενα μοντέλα (06 και πάνω) διορθώθηκε αυτό.

Πολύ θα ήθελα να μου εξηγήσεις πως καταφέρνεις να κάνεις αλλαγές στις 7k+ rpm όταν το συγκεκριμένο αμάξι έχει κόφτη στις 6.500...

 

Επίσης τελική ταχύτητα ενός αυτοκινήτου είναι η ταχύτητα που μπορεί να πιάσει σχετικά γρήγορα σε ευθεία χωρίς κλίση, και όχι η θεωρητική ταχύτητα με 5η και στροφές στον κόφτη(που παρεπιπτόντως στο swift η 5η στον κόφτη βγάζει θεωρητικά 230km, και όχι 200).

 

Και όχι από το 2005 που άρχισε να πωλείται στην Ελλάδα μέχρι το 2010, που βγήκε το νέο μοντέλο με κινητήρα 1200cc, δεν άλλαξε τίποτα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...