Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

η πρωτη σειρα που εισαχθηκε στην ελλαδα ηταν ιαπωνικη,λογω κοστους μετα φερανε απο το εργοστασιο το ''ευρωπαϊκο''.

Ενας απλος τροπος για να δεις που εχει συναρμολογηθει ενα αυτοκινητο ειναι να δεις την ετικετα της ζωνης ασφαλειας, κατω χαμηλα εκει που δενει.,αλλιως αριθμος πλασιου....γκουγλαρεις κτλ.

τωρα, ειναι καθαρα αντικειμενικο του καθενος, τι αμαξι του αρεσει.Απο κει και περα ομως η ασφαλεια πλεον ειναι πιο σημαντικο κομματι επιλογης ενος αυτοκινητου.............στην εποχη που ζουμε ,εννοωντας τα σαραβαλα που κυκλοφορουνε γυρω μας και χωρις την απαραιτητη συντηρηση.............που τα καθιστα ωρολογιακες βομβες .

Κλεινωντας (σορρυ αν σε κουρασα) ψαξε και τα διαφορα crash test των μοντελων που σου αρεσουν,να δεις και απο εκει τι παιζει.

Δεδομένου πως οδηγώ τα τελευταία 10 χρόνια το στάρλετ που δεν έχει ούτε ABS, ούτε αερόσακους, ούτε φρένα της προκοπής και σε κάθε στροφή σε καλούν τα χωράφια για αγκαλιές, νομίζω πως οποιοδήποτε σύγχρονο αυτοκίνητο θα με αφήσει ευχαριστημένο σε αυτό τον τομέα.. ;p

Υποθέτω μιλάς για το τελευταίο Colt πριν το FL?

Βγαίνει μέσα στο budget με το Civic?

Γενικά έχουν αναφερθει απο αυτοκίνητα που έχουν όσο ολο το budget σου μέχρι αυτοκίνητα 1-2 γενιές πίσω απο αυτά που λες.

 

 

Civic 2003-2005 παίζουν στα 3.500 - 4000€.

Μένουν άλλα τόσα χοντρικά για Colt, Corolla ή ότι αποφασίσουμε.

 

 

@liopyr

 

Θα σου δώσω λίγη τροφή για σκέψη.

 

Από τη μία γράφεις ότι το λιγότερο που σε ενδιαφέρει είναι οι επιδόσεις, αλλά από την άλλη ο κυριότερος λόγος που απορρίπτεις το swift των 92ps είναι οι επιδόσεις! Ενώ ταυτόχρονα κοιτάς το focus 1.4 MK1 των 75ps! Η καρότσα του συγκεκριμένου focus είναι 1150 κιλά, για να είναι το ίδιο "σπιρτόζικο" με το starlet που έχεις θα πρέπει να έχει τουλάχιστον 110 άλογα μια και το starlet είναι μόλις 775 κιλά! Αν σου φαίνεται αργό το shift, το focus θα σου φανεί τάφος! Και όχι μόνο αυτό, αλλά γενικότερα κάθε μικρομεσαίο 1400.

 

Επίσης έγραψες πως η αδερφή σου βαρέθηκε το swift και θέλει να το αλλάξει. Συνήθως σε τέτοιες περιπτώσεις το αλλάζουν με κάτι καλύτερο και νεώτερο... αν αυτό που θα πάρει έχει ταβάνι τις 3.750 θα είναι σίγουρα χειρότερο και παλιότερο. Είσαι σίγουρος πως θα δεχτεί να πάρει χειρότερο αμάξι πληρώνοντας κιόλας? Ρωτάω επειδή μου φαίνεται αδιανόητο.

 

Και κάτι άλλο, οι τιμές που έγραψες για τα δικά σας αυτοκίνητα είναι οι τιμές που ζητάνε, όχι αυτές που μπορούν να πιάσουν. Για να μπορέσετε να πουλήσετε πολύ καλά και να αγοράσετε φτηνά χρειάζεται υπομονή και ταλαιπωρία, και το χειρότερο είναι πως μπορεί να μείνετε χωρίς αμάξι/ια για κάποιο χρονικό διάστημα.

Δεν γνώριζα πόσο αδύναμο είναι το Focus, αλλά με αυτά που διαβάζω μάλλον το απορρίπτω.

Το Swift δεν είναι ακριβώς αργό, μέσα στην πόλη που δουλεύεις τις μικρές σχέσεις στο κιβώτιο είναι ικανοποιητικό, μόλις βάλεις 4η-5η γίνεται σαν να κουβαλάς τροχόσπιτο.

Δεν ξέρω τι διάολο σκεφτόταν ο Ιάπωνας..

 

Όσον αφορά την αδερφή μου, αρχικά να φανταστείς μου πρότεινε να πάρω εγώ καλύτερο και αυτή κάνα Alto να πηγαίνει απλά στην δουλειά της, αλλά εντάξει, θα παραήταν άδικο. ;p

Δεν θα πληρώσει κάτι αυτή προφανώς, απλά εγώ θα εκμεταλλευτώ την μεταπωλητική αξία του swift και θα χρειαστεί να βάλω λιγότερα χρήματα.

 

Εμένα δεν με πειράζει να μείνω χωρίς αμάξι, έτσι κι αλλιώς με την μηχανή κυκλοφορώ, το αμάξι το παίρνω κυρίως αν βρέχει παπάδες ή πρέπει να ταξιδέψω.

Οπότε ας πουληθεί όσο αργά χρειαστεί το swift μετά το starlet.

  • Απαντ. 62
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

στανταρ,θα δεις μεγαλη διαφορα...........αλλα δεν περνεις καθε χρονο αυτοκινητο,για αυτο σου ειπα τα παραπανω.

Υγ.το swift ξεψωριζει και απο τους καθρεπτες,,,,,,,,,,,,,,,η ελληνικη αντιπροσωπια τα εφερνε με βαμμενους καθρεπτες,ενω κατι γατακια εκαναν παραεισαγωγη σε τιμες χαμηλοτερες και χωρις βαψιμο.

Δημοσ.

Το είχε πάρει από αντιπροσωπία σχεδόν μόλις κυκλοφόρησε, οπότε πιθανότατα είναι Ιαπωνικό. Θα τσεκάρω όμως ταμπελάκια στις ζώνες, από περιέργεια.

Δημοσ.

εχεις υπολογησει μεσα εξαδα των ασφαλειων για 2 αυτοκινητα,των μεταβιβασεων και πχ λαστιχα και τετοια?

προσωπικα και εγω θα σου ελεγα να κρατησεις το swift.

Δημοσ.

Δεν γνώριζα πόσο αδύναμο είναι το Focus, αλλά με αυτά που διαβάζω μάλλον το απορρίπτω.

Το Swift δεν είναι ακριβώς αργό, μέσα στην πόλη που δουλεύεις τις μικρές σχέσεις στο κιβώτιο είναι ικανοποιητικό, μόλις βάλεις 4η-5η γίνεται σαν να κουβαλάς τροχόσπιτο.

Δεν ξέρω τι διάολο σκεφτόταν ο Ιάπωνας..

 

Όσον αφορά την αδερφή μου, αρχικά να φανταστείς μου πρότεινε να πάρω εγώ καλύτερο και αυτή κάνα Alto να πηγαίνει απλά στην δουλειά της, αλλά εντάξει, θα παραήταν άδικο. ;p

Δεν θα πληρώσει κάτι αυτή προφανώς, απλά εγώ θα εκμεταλλευτώ την μεταπωλητική αξία του swift και θα χρειαστεί να βάλω λιγότερα χρήματα.

 

Εμένα δεν με πειράζει να μείνω χωρίς αμάξι, έτσι κι αλλιώς με την μηχανή κυκλοφορώ, το αμάξι το παίρνω κυρίως αν βρέχει παπάδες ή πρέπει να ταξιδέψω.

Οπότε ας πουληθεί όσο αργά χρειαστεί το swift μετά το starlet.

Είχα παλιότερα και starlet σαν το δικό σου(1,3 12v xli 92') αλλά και το παλιότερο(EP70 μετατροπή σε EP71), και για μένα προσωπικά το μεγαλύτερο ελλάτωμα του ήταν οι κοντές 4η και 5η. Κοντές ακόμα και σε σύγκριση με την αντίστοιχη corolla της ίδιας εποχής που είχε βαρύτερη καρότσα με τον ίδιο κινητήρα. Ποτέ δεν ευχαριστήθηκα ταξίδι γιατί δούλευε συνέχεια σε ψηλές στροφές με θόρυβο και αυξημένη κατανάλωση. Τώρα γούστα είναι αυτά, αλλά τόσο κοντές 4η και 5η μόνο σε μερικά Γερμανικά θα βρεις που έτσι προσπαθούν να καλύψουν την αδυναμία του κινητήρα.

 

Όσο για την αδερφή σου άλλο είπες πριν, άλλο το θέλει να το αλλάξει γιατί το βαρέθηκε, και άλλο το να πάρει υποδεέστερο για να μπορέσεις να πάρεις καλύτερο εσύ. Σε κάθε περίπτωση δικό σας θέμα είναι.

 

Και τέλος εφόσον δεν πολυχρησιμοποιείς εσύ αμάξι, το καλύτερο είναι αυτό που έγραψες, προσπαθείτε να πουλήσετε όσο δυνατόν καλύτερα το suzuki και μετά πράττετε ανάλογα.

Δημοσ.

Για μένα προσωπικά δεν αξίζει να πουλήσεις το σουιφτ και να πάρετε κάτι χειρότερο.

Μπορεί αυτό που θα πάρετε να χρειαστεί service κατευθείαν ή να παρουσιάζει ζημιές στο μέλλον.Δεν ξέρω αν αξίζει το ρίσκο.

Καλύτερα να παίξεις τράμπα και να κρατήσεις το σουιφτ (γνώμη μου).

Πουλάς το starlet και δίνει ένα ποσό η αδελφή σου να πάρει άλλο αν δεν της αρέσει αυτό :P

Δημοσ.

εχεις υπολογησει μεσα εξαδα των ασφαλειων για 2 αυτοκινητα,των μεταβιβασεων και πχ λαστιχα και τετοια?

προσωπικα και εγω θα σου ελεγα να κρατησεις το swift.

H μεταβίβαση είναι κάνα 100ρικο αν δεν κάνω λάθος, η ασφάλεια του Starlet λήγει σε λίγες μέρες, δεν θα την ανανεώσω μέχρι να πουληθεί.

Τα λάστιχα μπορούν να περιμένουν μερικούς μήνες, αν και βρίσκεις και μεταχειρισμένα πλέον σε καλή κατάσταση και εξευτελιστικές τιμές, με 80€ είχα αλλάξει και τα 4 πριν κάνα χρόνο.

 

Είχα παλιότερα και starlet σαν το δικό σου(1,3 12v xli 92') αλλά και το παλιότερο(EP70 μετατροπή σε EP71), και για μένα προσωπικά το μεγαλύτερο ελλάτωμα του ήταν οι κοντές 4η και 5η. Κοντές ακόμα και σε σύγκριση με την αντίστοιχη corolla της ίδιας εποχής που είχε βαρύτερη καρότσα με τον ίδιο κινητήρα. Ποτέ δεν ευχαριστήθηκα ταξίδι γιατί δούλευε συνέχεια σε ψηλές στροφές με θόρυβο και αυξημένη κατανάλωση. Τώρα γούστα είναι αυτά, αλλά τόσο κοντές 4η και 5η μόνο σε μερικά Γερμανικά θα βρεις που έτσι προσπαθούν να καλύψουν την αδυναμία του κινητήρα.

 

Όσο για την αδερφή σου άλλο είπες πριν, άλλο το θέλει να το αλλάξει γιατί το βαρέθηκε, και άλλο το να πάρει υποδεέστερο για να μπορέσεις να πάρεις καλύτερο εσύ. Σε κάθε περίπτωση δικό σας θέμα είναι.

 

Και τέλος εφόσον δεν πολυχρησιμοποιείς εσύ αμάξι, το καλύτερο είναι αυτό που έγραψες, προσπαθείτε να πουλήσετε όσο δυνατόν καλύτερα το suzuki και μετά πράττετε ανάλογα.

 

To ξέρω οτι έχει πολύ κοντό σασμάν το σταρλετ, προσωπικά μου αρέσει γιατί έτσι κι αλλιώς όταν ταξιδεύω δεν τρέχω ιδιαίτερα, προτιμώ να έχω λίγη παραπάνω δύναμη όταν χρειαστεί να κάνω μία προσπέραση παρά να έχω 30χλμ. παραπανω τελική που δεν θα την πιάσω ποτέ.

Δεν περιμένω να βρω κάτι ανάλογο, για λόγους κατανάλωσης και μόνο όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν πιο μακριές σχέσεις, αλλά το Swift απλά δεν παλεύεται σε αυτόν τον τομέα, αν δεν ταξιδέψεις δε πρόκειται να καταλάβεις πόσο εκνευριστικό είναι.

 

 

 

 

Για μένα προσωπικά δεν αξίζει να πουλήσεις το σουιφτ και να πάρετε κάτι χειρότερο.

Μπορεί αυτό που θα πάρετε να χρειαστεί service κατευθείαν ή να παρουσιάζει ζημιές στο μέλλον.Δεν ξέρω αν αξίζει το ρίσκο.

Καλύτερα να παίξεις τράμπα και να κρατήσεις το σουιφτ (γνώμη μου).

Πουλάς το starlet και δίνει ένα ποσό η αδελφή σου να πάρει άλλο αν δεν της αρέσει αυτό :P

 

 

Ζημιές μπορεί να βγάλει οποιοδήποτε, το σταρλετ κλείνει 20ετία και όσο στάρλετ κι αν είναι τις δικαιούται, το Swift έχει 160.000 χλμ., έχει βγάλει και αυτό στην δεκαετία του κάνα δυο αδικαιολόγητες βλάβες (ρουλεμάν σασμάν στις 80.000 χλμ. ~700€), προσωπικά δεν του έχω ιδιαίτερη εμπιστοσύνη, ούτε και η αδερφή μου νομίζω πως του το συγχώρησε αυτό ποτέ. :P

Δημοσ.

Η μεταβίβαση είναι 135€ για έως 1300cc και 165€ για 1,4-1,6. Αν αλλάξεις αυτοκίνητο μπορείς να μεταφέρεις την ασφάλεια στο καινούργιο. Όσο για τα λάστιχα, εφόσον βρίσκεις φτηνά μεταχειρισμένα και σε ικανοποιούν, πάσο.

 

To ξέρω οτι έχει πολύ κοντό σασμάν το σταρλετ, προσωπικά μου αρέσει γιατί έτσι κι αλλιώς όταν ταξιδεύω δεν τρέχω ιδιαίτερα, προτιμώ να έχω λίγη παραπάνω δύναμη όταν χρειαστεί να κάνω μία προσπέραση παρά να έχω 30χλμ. παραπανω τελική που δεν θα την πιάσω ποτέ.

Δεν περιμένω να βρω κάτι ανάλογο, για λόγους κατανάλωσης και μόνο όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν πιο μακριές σχέσεις, αλλά το Swift απλά δεν παλεύεται σε αυτόν τον τομέα, αν δεν ταξιδέψεις δε πρόκειται να καταλάβεις πόσο εκνευριστικό είναι.

Βασικά οι μακριές σχέσεις δεν προσφέρουν μεγαλύτερη τελική(εκτός αν πρόκειται για κατηφόρα με μεγάλη κλίση). Σου προσφέρουν οικονομία, μειωμένο θόρυβο και άνεση.

 

Τώρα το swift δεν είναι όπως το παρουσιάζεις, δεν έχει θεόμακρες σχέσεις. Τουλάχιστον σε σύγκριση με άλλα αυτοκίνητα της ίδιας ηλικίας. Προσωπικά πιστεύω πως οποιοδήποτε μικρομεσαίο 1400cc των 1150-1200 κιλών θα σου φανεί ακόμα πιο αργό στα ταξίδια σε σχέση με το swift του σκάρτου τόνου. Εξάλλου πόσο ποσοστό του ταξιδιού είναι οι προσπεράσεις? 1%?

Δημοσ.

Βασικά οι μακριές σχέσεις δεν προσφέρουν μεγαλύτερη τελική(εκτός αν πρόκειται για κατηφόρα με μεγάλη κλίση). Σου προσφέρουν οικονομία, μειωμένο θόρυβο και άνεση.

Δεν ισχύει αυτό που λες, προφανώς και προσφέρουν μεγαλύτερη τελική, άσχετα από το πόση ώρα θα χρειαστεί για να την πιάσει.

Η οικονομία και η άνεση είναι κάπως σχετικά και σηκώνουν συζήτηση, για εσένα π.χ μπορεί να είναι άνεση να ταξιδεύεις με 140χλμ. π.χ και 3 χιλιάδες στροφές, για εμένα άνεση είναι να μη χρειάζεται να κατεβάζω μία και δύο σχέσεις σε κάθε στροφή ανεβαίνοντας ένα βουνό.

 

Στα σύγχρονα αμάξια, ο θόρυβος της μηχανής, ακόμα και σε σχετικά υψηλές στροφές, σπάνια ξεπερνάει τον θόρυβο των ελαστικών και του αέρα σε μεγάλες ταχύτητες.

 

 

Τώρα το swift δεν είναι όπως το παρουσιάζεις, δεν έχει θεόμακρες σχέσεις. Τουλάχιστον σε σύγκριση με άλλα αυτοκίνητα της ίδιας ηλικίας. Προσωπικά πιστεύω πως οποιοδήποτε μικρομεσαίο 1400cc των 1150-1200 κιλών θα σου φανεί ακόμα πιο αργό στα ταξίδια σε σχέση με το swift του σκάρτου τόνου. Εξάλλου πόσο ποσοστό του ταξιδιού είναι οι προσπεράσεις? 1%?

 

Έχω ταξιδέψει με αρκετά αυτοκίνητα, και έχω οδηγήσει ακόμα περισσότερα εντός πόλης.

Το χάλι του swift στην 4η και την 5η δεν το έχω δει ούτε από αυτοκίνητα με πολύ μικρότερη ιπποδύναμη..

Δεν ξέρω αν το έχεις ταξιδέψει ποτέ ή απλά φαντάζεσαι πως υπερβάλλω..

 

Οι προσπεράσεις είναι σημαντικές και στον τομέα της ασφάλειας, δεν έχει να κάνει το ποσοστό τους.

Δημοσ.

εχεις εναν μοχλο δεξια απο το καθισμα, μαθε να τον χρησιμοποιεις οπως πρεπει και θα δεις καλη διαφορα σε ασφαλεια-προσπερασεις-ανεση-οικονομια

Δημοσ.

εχεις εναν μοχλο δεξια απο το καθισμα, μαθε να τον χρησιμοποιεις οπως πρεπει και θα δεις καλη διαφορα σε ασφαλεια-προσπερασεις-ανεση-οικονομια

 

ΠΩΠΩ ΦΙΛΕ ΜΕ ΕΣΩΣΕΣ, ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΝΟΜΙΖΑ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΟΝΗΤΗΣ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!111

Καμιά Corolla g6 έχεις κοιτάξει;

 

 

Ναι, είναι μέσα στις πιθανές επιλογές.

  • Like 5
Δημοσ.

ΠΟΥ ΝΑ ΜΕ ΔΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΠΟΔΗΛΑΤΟ! ΑΧ!

 

 

 

 

Νομίζω πως καταλήγω σε συνδυασμό Civic & Fiesta.

Βγαίνουν περίπου στα λεφτά μας, δεν θα χρειαστεί να προσθέσουμε επιπλέον χρήματα αν όλα πάνε καλά και πουληθούν τα δικά μας σε καλές τιμές.

 

 

http://www.xe.gr/automoto/used-cars-FORD,FIESTA-23240955.html

http://www.car.gr/classifieds/cars/view/5525634/

 

(το Civic το είδα και από κοντά, σε καλή κατάσταση φαίνεται).

Δημοσ.

ελπίζω τουλάχιστον για την αδερφούλα να προορίζεται το Φιέστα ε; Οκ, προφανέστατα σε αγαπάει πολύ ρε κουφάλα, αλλά μην δώσει η κοπέλα το σουηφτάκι της, δώσει και λεφτά από πάνω, και βρεθεί με αυτό το σιβίκ ε.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...