ATG Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2003 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2003 Η Vodafone ζήτησε σήμερα, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης, άμεση πρόσβαση στις Ολυμπιακές εγκαταστάσεις, προκειμένου να ολοκληρώσει τις προετοιμασίες της ενόψει 2004. Ο διευθυντής εταιρικών σχέσεων της Vodafone Δημήτρης Μιχόπουλος εξέφρασε την αισιοδοξία του ότι μέχρι τον Μάρτιο 2004 θα έχει λυθεί το πρόβλημα και θα έχουν τον απαραίτητο χρόνο να τοποθετήσουν τα μηχανήματά τους στις Ολυμπιακές εγκαταστάσεις. Σε διαφορετική περίπτωση, όπως είπε, η Vodafone θα προσφύγει σε όλους τους αρμόδιους φορείς, ακόμη και στη Διεθνή Ολυμπιακή Επιτροπή. Το 2004 στην Αθήνα θα δοκιμαστεί και η κινητή τηλεφωνία τρίτης γενιάς, με τη μετάδοση όχι μόνο φωνής αλλά και εικόνας. Για το λόγο αυτό, όπως είπε ο κ. Μιχόπουλος, η Vodafone έχει αρχίσει τις προετοιμασίες για την εγκατάσταση δικού της δικτύου οπτικών ινών, μήκους 110 χιλιομέτρων, στην περιοχή της Αττικής, γεγονός που θα αυξήσει σημαντικά τη χωρητικότητα και τη διαθεσιμότητα του δικτύου της. Επίσης βρίσκεται σε εξέλιξη η ανάπτυξη του δικτύου οπτικών ινών της Vodafone στον άξονα Αθήνας-Θεσσαλονίκης, που αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος του 2004. Θα ακολουθήσει ο άξονας Αθήνας-Πάτρας που θα ολοκληρωθεί το 2007. Σύμφωνα με τον κ. Μιχαλόπουλο, η εμπορική λειτουργία της κινητής τηλεφωνίας τρίτης γενιάς (3G) θα αρχίσει στο δεύτερο τρίμηνο του 2004. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Vodafone, τις ημέρες των Ολυμπιακών αγώνων στις ώρες αιχμής θα γίνονται περί τα δέκα εκατομμύρια κλήσεις.
ATG Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2003 Μέλος Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2003 Αγώνας δρόμου Vodafone - Panafon για την κάλυψη της αυξημένης κίνησης κατά την Ολυμπιάδα Στην τελική ευθεία βρίσκεται η προετοιμασία της Vodafone - Panafon για την κάλυψη της αυξημένης κίνησης τηλεφωνικών κλήσεων που θα υπάρξει κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων. Στόχος της εταιρίας είναι η πλήρης κάλυψη και των 32 ολυμπιακών εγκαταστάσεων σε όλη τη χώρα αλλά παράλληλα, όπως εξηγεί ο κ. Δημ. Μιχόπουλος, διευθυντής εταιρικών σχέσεων, η Vodafone θα καλύψει επίσης και δεκάδες άλλες τοποθεσίες τουριστικού ενδιαφέροντος, όπου προβλέπεται ότι θα υπάρχει αυξημένη κίνηση κατά τη διάρκεια της Ολυμπιάδας. Λίγους όμως μήνες πριν από τους Aγώνες δεν έχουν ξεπεραστεί ακόμα τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Vodafone αλλά και άλλες εταιρίες κινητής τηλεφωνίας, που δεν είναι επίσημοι χορηγοί των Αγώνων. Το βασικότερο πρόβλημα είναι η δυνατότητα πρόσβασης που πρέπει να έχει η κάθε εταιρία κινητής τηλεφωνίας στους χώρους των ολυμπιακών εγκαταστάσεων ώστε να φροντίσει, τοποθετώντας τους κατάλληλους σταθμούς βάσης, να προσφέρει την κάλυψη που απαιτείται στην περίπτωση της αυξημένης κίνησης. Στα σχέδια της εταιρίας για το καλοκαίρι του 2004 και ειδικότερα για τις ημέρες των Αγώνων είναι η δημιουργία Ειδικού Κέντρου Aντιμετώπισης Kρίσεων, στόχος του οποίου θα είναι να παρακολουθεί την ανταπόκριση του δικτύου, να αντιμετωπίζει να προβλήματα κορεσμού και –το σημαντικότερο– να παρεμβαίνει αναδρομολογώντας κλήσεις οι οποίες αντιμετωπίζουν πρόβλημα τερματισμού. Για τον σκοπό αυτό θα αξιοποιήσει αυτοκινούμενους και μετακινούμενους σταθμούς βάσης γύρω από τα ολυμπιακά κέντρα και θα προσπαθήσει να αναπτύξει όλες τις συνέργιες τόσο στο επίπεδο του σχεδιασμού όσο και της υλοποίησης του έργου της κάλυψης. Η Vodafone, για την καλύτερη παροχή υπηρεσιών το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα του Αυγούστου του 2004, αξιοποιεί την εμπειρία των Αγώνων του Σίδνεϊ και ήδη στελέχη της εκεί θυγατρικής της προσφέρουν την τεχνογνωσία και όλα τα δεδομένα που προέκυψαν. Για την πλήρη κάλυψη της Ολυμπιάδας απαιτείται μεγαλύτερο φάσμα συχνοτήτων, το οποίο ήδη έχει εξασφαλίσει η Vodafone, μεγαλύτερος αριθμός και ποιότητα σταθμών βάσης, ανεξάρτητο δίκτυο μετάδοσης και εναλλακτικό δίκτυο οπτικών ινών. Για το δίκτυο, ήδη η εταιρία έχει αναπτύξει αυτονομία με περισσότερες από 2.000 ζεύξεις σε όλη την Ελλάδα, σε μήκος 7.000 χιλιομέτρων, που καλύπτουν όλη την ηπειρωτική και νησιωτική Ελλάδα. Βρίσκεται σε λειτουργία ο οπτικός δακτύλιος της Αθήνας, συνολικού μήκους 100 χιλιομέτρων, και προχωρεί η υλοποίηση του οπτικού δικτύου Αθήνας - Θεσσαλονίκης, τμήμα 250 χλμ. του οποίου έχει ήδη ολοκληρωθεί. Πρόκειται για μία συνολική επένδυση 5 εκατ. ευρώ, η οποία προσφέρει μεγαλύτερη χωρητικότητα στο δίκτυο, συνδέει τα κέντρα κινητής τηλεφωνίας στην Αθήνα και καλύπτει τις ανάγκες υψηλής διαθεσιμότητας του δικτύου μετάδοσης.
ATG Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2003 Μέλος Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2003 Επικοινωνία χωρίς διακοπές ο πρώτος στόχος της Vodafone Mπορεί να βρισκόμαστε λίγους μήνες πριν η κινητή τηλεφωνία κάνει το νέο μεγάλο άλμα με την παροχή των υπηρεσιών τρίτης γενιάς, όμως στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, τόσο για τους καταναλωτές όσο και για τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας, εξακολουθούν να βρίσκονται τα θέματα που αφορούν την κάλυψη των δικτύων και η αδιάκοπη επικοινωνία, δηλαδή αυτά που σχετίζονται με την απρόσκοπτη μετάδοση φωνής. Kαλές λοιπόν οι υπηρεσίες μετάδοσης δεδομένων, η λήψη και η αποστολή video και φωτογραφιών, όμως αυτό που κυρίως ζητούν οι καταναλωτές είναι να μπορούν να μιλούν πάντα και παντού, χωρίς διακοπές ή παρεμβολές. Στα συμπεράσματα αυτά καταλήγει πρόσφατη έρευνα στη χώρα μας, που διενήργησε η Vodafone, η οποία άλλωστε (γνωρίζοντας προφανώς τις απαιτήσεις της αγοράς) επένδυσε μέχρι σήμερα 30 εκατ. ευρώ για την απόκτηση του μεγαλύτερου στην Eλλάδα φάσματος συχνοτήτων. «Παρά ταύτα και ενώ το δίκτυό μας καλύπτει σήμερα το 99% του ελληνικού πληθυσμού, συνεχίζουμε να επενδύουμε για την επέκταση του δικτύου μας», τονίζει στην «H» ο διευθυντής εταιρικών σχέσεων της Vodafone κ. Δημ. Mιχόπουλος, αφού όπως επισημαίνει, «αυτό ζητάνε αφενός οι συνδρομητές μας και αφετέρου γιατί το 87% των εσόδων μας προέρχονται από τις υπηρεσίες φωνής οι οποίες προϋποθέτουν υψηλού επιπέδου δίκτυο». Σύμφωνα με την έρευνα που ολοκλήρωσε πρόσφατα η Vodafone σχετικά με το ποια χαρακτηριστικά κάλυψης έχουν τη μεγαλύτερη βαρύτητα για τον συνδρομητή, εξάγονται τα παρακάτω: Tο υψηλό επίπεδο κάλυψης στις πόλεις, στα σπίτια, σε μέσα μαζικής μεταφοράς, καθώς και η συνεχής κάλυψη ανεξάρτητα από καιρικές συνθήκες έχουν βαρύτητα 27%. H ταχύτητα στη σύνδεση και την αποστολή SMS, η έλλειψη παρεμβολών κατά την ομιλία, η συνεχής ομιλία κατά την κίνηση βαραίνουν κατά 25%. H κάλυψη σε σημεία ειδικού ενδιαφέροντος (καράβια, μετρό κλπ), η δυνατότητα πραγματοποίησης κλήσεων σε περιόδους αιχμής και από το εξωτερικό έχουν βαρύτητα της τάξεως του 9%. Mε βάση τα παραπάνω τα συμπεράσματα της Vodafone και ως εκ τούτου στοιχείο της πολιτικής επενδύσεων της εταιρείας για τα επόμενα χρόνια θα είναι ότι: H ποιότητα των υπηρεσιών φωνής αποτελεί τον βασικό παράγοντα ικανοποίησης του συνδρομητή, από την εν γένει τηλεπικοινωνιακή κάλυψη. H φωνή είναι ο ισχυρός παράγοντας ανάπτυξης εταιρειών κινητής τηλεφωνίας. H αυξητική τάση στην κίνηση φωνής θα διατηρηθεί και στο μέλλον. Oι υπηρεσίες δεδομένων είναι υποστηρικτικές για τη βελτίωση της απόδοσης των εταιρειών.
ATG Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2003 Μέλος Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2003 Afta ta oliga peri 3g ke kalipsis me tin Voda.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.