geokav Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2014 Καληπερα στο forum..Αγορασα προ ημερων το συγκεκριμενο tablet απο ηλεκτρονικο καταστημα.. Μετα την εγκατασταση καποιων προγραμματων (Libre office,vlc και καποια απο το windows store καθως και των window update) δεν ειχε μεινει αρκετος διαθεσιμος χωρος (32gb εκδοση)και αποφασισα να το γυρισω στις εργοστασιακες ρυθμισεις ωστε να εγκταστησω μονο τα απαραιτητα...Αφου επελεξα επαναφορα αρχικων ρυθμισεων το tablet εκανε επανακινηση και βγηκε μια μπλε οθονη που ελεγε ''your computer needs repair μπλα μπλα error 0xc000000f) contact your administrator or dell...κατεβασα το dell backup and recovery απο το site της dell και το εβαλα να κανει διαγνωστικα....δεν βρηκαν καποιο προβλημα και μ συνεστησε να κανω εγκατασταση τους καινουργιους drivers της συσκευης..Εκανα και αυτους καθως και το καινουργιο bios update αλλα το προβλημα δεν λυθηκε...το πακεταρα και το εστειλα πισω στο καταστημα που το αγορασα..Μου ειπαν οτι θα το εκαναν ενα ελεγχο και θα μ απαντουσαν..το tablet το εχει το καταστημα περισσοτερες μερες απ'οτι το ειχα εγω και δεν μ εχουν απαντησει για το τι θα γινει...τους πηρα χθες τηλεφωνο και μ ειπαν οτι του τρεχουν διαγνωστικα και θα μ καλεσουν οταν δουν πιο ειναι το προβλημα.Τι μπορω κανω?Συγγνωμη αν σας κουρασα και ελπιζω σε απαντηση για το τι πρεπει να γινει και να κανω...
annorax Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2014 Να τους πιέσεις για αντικατάσταση. Είμαστε πολύ επιεικείς καταναλωτές.
geokav Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2014 Το πρόβλημα είναι οτι είναι θέμα software πιθανως και φοβάμαι οτι εκεί θ πατησουν ...καλύπτει η εγγύηση και το λογισμικό????
annorax Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2014 Μα το λογισμικό είναι κι αυτό μέρος του τελικού προϊόντος, έτσι δεν είναι; Δηλαδή, αν αγόραζες πλυντήριο, θα σκεφτόσουν το λογισμικό; (Έχω πχ ένα LG πλυντήριο με λογισμικό που μπορεί να ξεπερνάει και αυτά των tablets...)
geokav Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2014 Συμφωνώ μαζί σ και εγώ και αυτό είναι π μ φαίνεται τ πιο λογικό...στα περισσότερα site αγορών απλα γράφουν οτι η εγγυηση δεν καλύπτει τ software και εκεί είναι π σκαλωνω...σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση και απο σμρ θα ξαναξεκινησω τ τηλέφωνα....
Xristaras12 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2014 γνώμη μου θα ήταν να μιλούσες απ'ευθείας με τη dell να δεις τι θα σου έλεγαν εκείνοι. Τρομέρο σέρβις και εξυπηρέτηση σε όλα.
geokav Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2014 Το πρωτο πράγμα π εκανα ηταν αυτό αλλά μ απάντησαν οτι τ συγκεκριμένο μοντελο δεν έχει εισαχθεί επίσημα στν Ελλάδα και να μιλήσω μ τ καταστημα π τ αγόρασα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα