error404 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2014 Αυτό το θέμα δεν το ανοίγω απλά και μόνο για να γρινιάξω αλλά να ενημερώσω όσους σκέφτονται ν'αγοράσουν λάπτοπ toshiba τι θ'αντιμετωπίσουν σε περίπτωση "σοβαρής" βλάβης. Όπως γνωρίζουμε η επίσημη αντιπροσωπεία της TOSHIBA στην Ελλάδα είναι η IDEAL. Τους τηλεφώνησα σήμερα για να μάθω τιμή για μια κάρτα γραφικών Nvidia GeForce GTS 360M 1GB GDDR5 ενός Qosmio X500-11X. Κατ'αρχάς να ξεκινήσω από το γεγονός ότι πρίν φθάσω στο τηλεφώνημα επικοινώνησα μαζί τους με email πρίν 2 μέρες και κανένας δεν μπήκε στον κόπο ν'απαντήσει! Το προσπερνάω αυτό και επικοινωνώ μαζί τους μέσω της αυτόματης φόρμας στη ιστοσελίδα τους που και πάλι δεν ασχολήθηκαν! Φθάνω λοιπόν στην τηλεφωνική συνομιλία. Μετά από 20 λεπτά αναμονής μια κοπέλα μασώντας τσίχλα και μιλώντας εκνευριστηκά και ειρωνικά μου είπε όταν της έδωσα το S/N του μηχανήματος για να μου δώσει τιμή και διαθεσιμότητα δηλαδή πότε θα το παραλάβω σε περίπτωση παραγγελίας "-Και που θέλεις να ξέρω γω?" Μετά το σόκ και αφού πραγματικά τίναξα το ακουστικό μήπως και ακούω λάθος μου έδωσε ένα παλικάρι από το τεχνικό τμήμα που για να ψάξει περίμενα άλλα 10 λεπτά. Στο φινάλε της συνομιλίας μου είπε την τιμή . 440 €! 4 4 0 ευρώ για μια κάρτα γραφικών! Πρίν λίγο καιρό είχα τηλεφωνήσει για 1 ανεμιστηράκι ενός άλλου μοντέλου και μου έδωσαν τιμή 150 €!! 1 5 0 ! Ενώ πρίν από αυτό για μια μπαταρία RTC (εσωτερική μπαταρία μητρικής) μου έδωσαν τιμή 70!!!!!. Και έχει και συνέχεια. Ξέρετε πόση εγγύηση δίνουν σε καινούργιο ανταλακτικό? 3 μήνες!!! Και η δικαιολογία τους είναι ότι τα μηχανήματα είναι εκτός εγγύησης. Μα δεν ζητάω εγγύηση για το λάπτοπ. Για το καινούργιο υποτίθεται "σφραγισμένο ανταλλακτικό" ζητάω εγγύηση.- Ο νόμος ορίζει εγγύηση σε οτιδήποτε καινούργιο προϊόν τουλάχιστον 1 έτος - Μετά από πολύ ψάξιμο είδα ότι τ'ανταλλακτικά που χρησιμοποιούν στην αντιπροσωπεία δεν είναι αυθεντικά ώς οφείλουν και δεν είναι καινούργια αλλά μεταχειρισμένα. Λυπάμαι γιατί είχα την TOSHIBA ψηλά σε εκτίμηση αλλά μετά από αυτά τα γεγονότα νομίζω ότι είναι και αυτή μια από τις πολλές αφερέγγυες εταιρείες ηλεκτρονικών. Εδώ θέλω να πώ ότι παρόμοια είναι η αντιμετώπισή τους και σε οτιδήποτε TOSHIBA από TV μέχρι ... τάμπλετ. Που είναι η ιαπωνική αξιοπιστία που συνόδευε την Toshiba που ξέραμε? Ακούω και τα δικά σας σχόλια από εμπειρίες σας με λάπτοπ Toshiba και "αντιπροσωπεία" ideal.
zio10 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 3 Οκτωβρίου 2014 Αυτό που αξίζει στην συγκεκριμένη εταιρεία είναι η "εγγύηση ό,τι κι αν συμβεί". Κατά τα άλλα, στις περισσότερες αντιπροσωπείες τα ανταλλακτικά είναι πανάκριβα! (από toshiba μόνο ένα πληκτρολόγιο λάπτοπ είχα πάρει και θυμάμαι είχε νορμάλ τιμή, γύρω στα 30-40€)
mpompo13 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2014 Πάντως λάπτοπ γνωστού μου που είχε θέμα (ο ήχος στα ξαφνικά σταματούσε και ήθελε να μπουν-βγουν ακουστικά για να ξαναλειτουργήσει για λίγο) ενώ ήξερε καιρό το πρόβλημα το έστειλε επειδή το χρειαζόταν την προτελευταία μέρα της εγγύησης στην ideal και του έκαναν αλλαγή μητρικής εντός εγγύησης. Οπότε ήταν πολύ ευχαριστημένος. Από περιέργια αφού το λάπτοπ είναι εκτός εγγύησης ( και εφόσον γνωρίζεις τις τιμές γιατί δεν πας σε άλλο κατάστημα;
Canvas Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2014 Κοίτα..μόλις μέσα σε 5 μήνες από την αγορά του , το TOSHIBA encore tablet που αγόρασα τα έπαιξε λόγω πολλών πτώσεων που έφαγε κυρίως από την κουλοχερίασή μου και από το γεγονός ότι ο γιός μου το χρησιμοποιούσε σας φρισμπι μέσα στο σπίτι. Με τα μούτρα στο πάτωμα το πήγα στο public (που ήταν και ο "πωλητής") και εκείνοι με την σειρά τους το πήγαν στην IDEAL. Μην τα πολυλογώ , μου άλλαξαν πλακέτα χωρίς πολλά-πολλά, αχρέωτα , ως εντός εγγύησης. Αρα. για να είμαι δίκαιος, είμαι πολύ ευχαριστημένος. ΑΛΛΑ... ο συγκεκριμένος (ελληνικός) Όμιλος είναι πολύ "βαρύς" και καθόλου πελατοκεντρικός. πούλησε πριν από δυόμιση χρόνια την CPSOS που είχε τα εκτυπωτικά της TOSHIBA, ανέλαβε πρόσφατα και Λευκές Συσκευές (άσχετο..) και με δεδομένο ότι και η TOSHIBA έχει ανακοινώσει επίσημα ότι Site: μειώνει την δραστηριότητα στα consumer PCs , θα έλεγα σε κάποιον που μελλοντικά σκέφτεται για το συγκεκριμένο brand να το ξανασκεφτεί.
evkar Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2014 κάποτε η ideal ήταν από τις κορυφαίες στο θέμα της εγγύησης ,τουλάχιστον έτσι έλεγαν όσοι είχαν αγοράσει Toshiba . Αν άλλαξαν συμπεριφορά , μάλλον έχει να κάνει με το γεγονός ότι η Toshiba όντως μειώνει τη δραστηριότητά της στο χώρο , συν το ότι η οικονομική κρίση έχει αλλάξει πολλά πράγματα όχι μόνο στο χώρο της πληροφορικής αλλά γενικά στην αγορά και την οικονομία . ΄Εψαχνα αυτές τις μέρες για κάτι ηλεκτρικά κατσαβίδια επώνυμα , και βρήκα πολύ λίγα πράγματα στην αγορά και αυτά από stock παλαιότερων εποχών . Σε ένα μαγαζί μάλιστα ο πωλητής , σε ερώτησή μου "μόνο αυτό έχεις?" μου απάντησε "τι λες ρε φίλε , εδώ ο κόσμος δεν έχει να φάει , ηλεκτρικά κατσαβίδια θα αγοράσει?" . Πικρό , λυπητερό για την κατάντια μας , αλλά αληθινό.
paylidis Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2014 εχει χρόνια που υπάρχει αυτή η λογική/συμπεριφορά στην εν λόγω αντιπροσωπεία... καποτε σε επαγγελματικό μοντέλο που χρησιμοποιούνταν για δουλειά κράσαρε στο εντελώς ξαφνικό ο δίσκος... εφυγε για καλυψη εγγυησης και ζήτησα το απολυτα λογικό για εναν επαγγελματια, τα αρχεία μου (ειχα backup αλλα ήτνα 1 μηνα πριν και όπως και να εχει στην επαγγελματική σειρά υποτιθεται οτι τα προσεχουν αυτα). Με τα πολλα μου ζήτησαν 1000€ περίπου, χεστήκαμε άσχημα, τους ζήτησα τον δίσκο για να το κάνω μονος μου και φυσικά δε μου τον εδιναν ούτε για 2 ώρες. Αναγκαστικα να ζητησω το λαπτοπ πισω χωρις επισκευή, να παρω τα αρχεία μονος μου (chkdsk /r φυσικά) και να το ξαναστείλω μετα για κάλυψη εγγυησης... κοινώς 20 μέρες περίπου χωρις υπολογιστη σε εναν επαγγελματία...
anonymous-root Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2014 Όσες φορές χρειάστηκε να έχω πάρε δώσε με τη συγκεκριμένη αντιπροσωπεία, κάθε φορά ήταν άψογοι και εξυπηρετικοί. Ειδικότερα μια μέρα αν δεν κάνω λάθος, είχα στείλει μήνυμα βράδυ μέσω της σελίδας τους και μου απάντησαν μετά από μισή ώρα! Είχα μείνει. Στο θέμα μας τώρα: Καμμία αντιπροσωπεία δε δίνει έτσι ανταλλακτικά σε πελάτες λιανικής. Ας πούμε δεν υπάρχει περίπτωση να πάτε σε εξουσιοδοτημένο service κινητών τηλεφώνων ή μαύρων συσκευών και να σας δώσουνε ανταλλακτικό. (καλά σε κάποιες αντιπροσωπείες για τηλεοράσεις μπορεί, αλλά πάλι είναι ακριβά). Πάρτε παράδειγμα επίσης το κόστος ενός ανταλλακτικού για το αυτοκίνητο, όταν το πάρετε από μια αντιπροσωπεια. Δυστυχώς ή ευτυχώς τόσο είναι το κόστος, για αυτό υπάρχει και το ebay. Τώρα για το φίλο με το δίσκο, υποθέτω ότι εφόσον κράσαρε ο δίσκος τα 1000 ευρώ ήταν για να πάει σε εγκαταστάσεις data recovery. Σε περίπτωση φυσικής καταστροφής του δίσκου, το κόστος επαναφοράς είναι μεγάλο. Το πιο πιθανό είναι να μην μπήκαν στον κόπο να δουν εάν ο δίσκος μπορεί να δουλέψει (όπως λες πήρες τα αρχεία σου με ένα chkdsk). Γενικά πάντως οι εταιρίες χρεώνουν το backup κάπου στα 50 ευρώ.
Roger Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2014 Πολλα υποθηκαν,αλλα τι ισχυει μας ενδιαφερει. Λιγες αντιπροσωπειες δινουν ανταλλακτικα,και γι αυτο κοπανανε τις τιμες τοσο ψηλα,για να παρει την ευθυνη αυτος που το αγοραζει. Οτιδηποτε ανταλλακτικο,απο ηλεκτρομαγνητη σε εκτυπωτη μεχρι motherboard σε λαπτοπ εχει τρεις μηνες εγγυηση. Σχετικα με το backup που αναφερθηκε:οι σωστες αντιπροσωπειες περνουν bakup με χρεωση (ειτε ειναι σε εγγυηση ειτε οχι) συμφωνα με τα gb του δισκου. Δεν ειναι δυνατον το backup να ειναι ανευ χρεωσης γιατι πολυ απλα ,ενας τεχνικος θα τρωει τον χρονο του ολη την ημερα να παιρνει απειρα gb backup τσοντουλες και φωτογραφιουλες.
GDOUDOU Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2014 Ακριβώς ότι έγραψε στο πρώτο σχόλιο ο error404: ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ TOSHIBA ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ IDEAL!!!! Και εξηγούμαι. Χάλασε το laptop (άνοιγε αλλά δεν λειτουργούσε ούτε το πληκτρολόγιο ούτε η οθόνη) έχοντάς το μόνο 15 μήνες. ΟΚ, συμβαίνουν αυτά. Τότε μόλις έμαθα ότι service υπάρχει μόνο στην Αθήνα. ΜΕΓΑ ΜΕΙΟΝ... Εάν είστε εκτός Αττικής, καλό ταξίδι στη συσκευή σας. Το έστειλα από Θεσσαλονίκη 21/10/14. Μέσω του site τους έμαθα ότι ολοκληρώθηκε η επισκευή και εστάλη πίσω στις 13/11/14. Όσο το είδατε εσείς, το είδα κι εγώ. Τους πήρα τηλέφωνο την πρώτη φορά 20/11/14 να τους πω ότι δεν το έχω παραλάβει. Η κοπ(ρ)έλα αγενέστατη και προκλητική (κρίμα για την επιχείρηση που δεν ξέρει τι φρούτο-υπάλληλο έχει). Μου λέει θα μάθω και θα σας ενημερώσω. Όσο πήρε εσάς, πήρε κι εμένα. Ξανατηλεφωνώ 24/11/14. Αυτή η κοπέλα τουλάχιστον ήταν ευγενική. Μου λέει θα μάθω και θα σας ενημερώσω. Όσο πήρε εσάς πήρε κι εμένα. Σήμερα 25/11/14 στέλνω πρωί πρωί mail σκεπτόμενος μήπως η ideal είναι ''μαλωμένη'' με τα τηλέφωνα. Μέχρι τώρα σύνδεση με Τόκιο. Όπως ακριβώς συνέβη και στον error404. Είτε ζητήσεις κάτι με mail είτε μέσω τηλεφώνου, ΣΕ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΑ. Κι άντε τώρα εγώ να ψάξω να βρω που είναι το laptop μου... Εν κατακλείδι ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΌ ΤΗΝ IDEAL!!! ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΚΑΤΙ ΣΕ TOSHIBA, ΤΗΝ ΒΑΨΑΤΕ!!!
theof28 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2015 Καλησπέρα παιδια. Τη βοηθεια σας. Έχω πάει στην ideal τρεις φορές για οθόνη και μία ολη η μητρική αλλαγή. Το laptop λειτουργεί κανονικά μόνο που από το βγάλε βάλε έχουν πετσικάρει τα πλαστικά της οθόνης και δεν δουλεύει η κάμερα που το είχα αναφέρει αλλα τπτ. Τό ζήτημα είναι οτι πήγα σήμερα από εκεί και μου ανέφεραν οτι πρέπει να το πάω σε germanos κατάστημα για να το επισκευάσουν και δεν το δέχτηκαν που πήγα εκει. Είδα ότι υπάρχει δυνατότητα με αποστολή με courier αλλα το φοβάμαι. Η εγγύηση λήγει στις 15/12 και δεν ξέρω τι να κάνω. Θα ήθελα αν σας είναι εύκολο να μου πείτε την γνωμη σας για το ζήτημα.
xristoforos89 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 4 Δεκεμβρίου 2015 Πέταξε του μια επέκταση εγγύησης για αρχή. http://www.radiomakraki.gr/index.php?module=product_inner&cat2_code=191&cat1_code=26&code=1075 Κατά δεύτερον, το πήγες ιντεαλ και δεν το δέχθηκαν. Ο λόγος; 1
theof28 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2015 Πρέπει λέει να το πάω μέσω καταστήματος γερμανός ή cosmote που θα κάνει εκατό χρόνια. Εγώ λέω να το στειλω με acs αλλά φοβάμαι μην το ψάψνω μετά το λάπτοπ.
xristoforos89 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2015 Δώσε περισσότερες λεπτομέρειες. Φαντάζομαι πως μένεις εκτός Αθηνών και για αυτό σου λένε έτσι. Από πάντα ίσχυε ότι το στέλνεις μέσω κούριερ αν είσαι επαρχία. Τα προηγούμενα σερβις δηλαδή πως τα έκανες; ¨Εχω στείλεις πάμπολλες φορές λαπτοπ με κούριερ. Δεν είχα ποτέ μου κάποιο θέμα. 1
theof28 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2015 Δημοσ. 5 Δεκεμβρίου 2015 Οχι πειραια είμαι. Το πήγαινα και το άφηνα στο γκισέ στα Σεπόλια. Αλλά αυτή τη φορά μου είπαν ότι το δέχονται μέσω καταστήματος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα