Zandim Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2014 ενδιαφερον νεο σε τεχνολογικο φορουμ. μονο εμενα μου θυμιζει φεραρι απο μπροστα? 4
NickTG Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2014 ενδιαφερον νεο σε τεχνολογικο φορουμ. Και τα αυτοκίνητα τεχνολογία είναι.
Zandim Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2014 Και τα αυτοκίνητα τεχνολογία είναι. συμφωνω απολυτα. οχι ομως ακριβως στο αντικειμενο που αναλωνεται το insomnia. αλλιως να ανεβαζουμε αρθρακια για τη διαχειριση καυσιμου, μετρητες abs klp klp 1
NickTG Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2014 Ακριβώς επειδή δεν είναι στο αντικείμενό του δεν ανεβαίνουν τέτοια που λες αλλά πιο γενικά όπως αυτό που ανέβηκε. 1
Peleus17 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2014 910 hp και μόνο 320χλμ? Εδώ κάτι στοκ CLS 63 AMG στα autoban πιάνουν 348-350 για πλάκα.
songless_bird Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2014 Πολυ αμερικαν το design ομως. Δεν μου μοιαζει για ιταλικο. Μολις το ειδα αυτο πηγα να γραψω αλλα με προλαβες. Μοιαζει με καποια παλια ford mustang 1
georgepppo Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2014 910HP και βγάζει κάτω απο 320 τελική ? δηλαδή λιγότερο και απο την murcielago. πάντως το μοτέρ δεκακύλινδρο 5.2,πρέπει να φοράει απο το r8 v10 αφού είναι στον ίδιο όμιλο.
@crysis Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2014 ευτυχως που βγηκε υβριδικο γιατι η προηγουμενη εκδοση δεν μου αρεσε. επιτελους θα δωσω τα λεφτα μου
IsolatedParania Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2014 Τ ότι θα έβλεπα τέτοια είδηση στο insomnia, δεν το περίμενα ... εμένα πάντως μου αρέσει, ειδικά σε άσπρο, είναι κουκλάκι. 1
Ntinaras Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2014 910 hp και μόνο 320χλμ? Εδώ κάτι στοκ CLS 63 AMG στα autoban πιάνουν 348-350 για πλάκα. για οικονομια πιανει μονο τοσα
hakunamatata Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 2 Οκτωβρίου 2014 σιγα μη πιανουν 400 τα στοκ amg...η αντισταση του αερα ειναι bitch υψωμενη στην 3η...οποτε οσο ανεβαινουν τα χλμ θες πολλη περισσοτερη ισχυ για να την αντιμετωπισεις... επισης το αμαξι δεν εινια 900 αλογα ειναι 600 με συνδιασμο υπο συνθηκες...οποτε την τελικη του την φτανει με τον βενζινοκινητηρα...οι ηλεκτροκινητηρες του δινουν απλα την επιπλεον οθηση οποτε υπαρχει διαθεσιμη ενεργεια...αν ειχε κλιμακωση για 350+ τελικη, οταν δεν θα υπηρχε ηλεκτρικη ενεργεια, ο κινητηρας θα ειχε ενα κιβωτιο πολυ μακρη για την ισχυ που αποδιδει, και σιγουρα θα ειχε και μειωμενη επιταχυνση λογω των μακρυτερων σχεσεων, αλλα και χαμηλοτερη τελικη, λογω του οτι η τελευταια του ταχυτητα θα ''κρεμαγε'' ps:προς οσους δεν αρεσει μια ειδηση στο ινσομνια, μπορειτε απλα να την προσπερασετε, να μη την ανοιξετε...το να μπειτε να πειτε οτι δεν κολαει στο σιτε πχ ειναι αδιαφορο για τους υπολοιπους...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα