jimmakos7 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2014 θα ηθελα να μου πειτε ποια ειναι η καλυτερη απο τις παρακατω η αν υπαρχει καμια αλλη στα ιδια λευτα η λιγοτερα Site: http://www.e-shop.gr/samsung-ue32h5030-32-led-full-hd-tv-p-PER.170272 Site: http://www.e-shop.gr/philips-32pfh4309-32-full-hd-tv-p-PER.170263 Site: http://www.skroutz.gr/s/4782057/LG-32LB5610.html
orion1986 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2014 το καλυτερο που εχεις να κανεις (αν δεν το χεις ηδη κανει) ειναι να πας σε ενα καταστημα που να της εχει και να δεις ποια σε ικανοποιει στο δικο σου ματι
kostas_dr Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2014 Σωστά, αλλά έχε υπόψι σου ότι η philips δεν είναι πλέον (εδώ και κάτι χρόνια δηλαδή), αυτή που κάποτε ήταν.
David20 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Σωστά, αλλά έχε υπόψι σου ότι η philips δεν είναι πλέον (εδώ και κάτι χρόνια δηλαδή), αυτή που κάποτε ήταν. Ακριβως...Δεν κατασκευαζει εδω και κατι χρονια τηλεορασεις πλεον..οποτε ας προσεξει ο φιλος,μην μπλεξει με αντιπροσωπειες που μπορει να μην υπαρχουν καν..Σωστος o Kostas..
jimmakos7 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 λεω να παρω αυτη Site: εδω εσεις τι νομιζετε;
kostas_dr Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Για κοίτα και αυτήν: http://www.e-shop.gr/samsung-ue32h5030-32-led-full-hd-tv-p-PER.170272
rnd Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Οι LG 32LB561V και Samsung UE32H5030 έχουν εγγύηση ελληνικής αντιπροσωπείας; Οι LG 32LB5610 και Samsung UE32H5000 είναι τα αντίστοιχα μοντέλα που διατίθενται επίσημα στην αγορά.
rnd Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Εφόσον είναι μοντέλα παραεισαγωγής, τι να την κάνω την 2ετή εγγύηση π.χ. Ρουμανίας; Το μόνο που απομένει τελικά είναι η εγγύηση του ίδιου του καταστήματος, εάν το εμπιστεύεσαι αρκετά. Πολλοί προτιμούν προϊόντα εγχώριας διάθεσης ώστε να έχουν εγγύηση από την επίσημη αντιπροσωπεία.
kostas_dr Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Το e-shop (και όχι μόνο αυτό) τα κάνει αυτά (μοντέλα παραεισαγωγής).
kalidor Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Exουμε και παραδειγμα αγορας τηλεορασης απο e-shop...και αντικαταστασης..
jimmakos7 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Exουμε και παραδειγμα αγορας τηλεορασης απο e-shop...και αντικαταστασης.. τι εννοεις;
kalidor Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Αναφερομαι σε αυτο το θεμα αγορας τηλεορασης απο e-shop και αντικαταστασης... http://www.insomnia.gr/topic/543267-samsung-ue48h6400i%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CF%81%CF%84%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%BF%CF%85/
rnd Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Δεν είπε κανείς ότι το e-shop δεν καλύπτει με εγγύηση κανένα προϊόν. Το ζήτημα είναι ότι εάν δεν έχεις εγγύηση επίσημης αντιπροσωπείας και το κατάστημα κλείσει, ή αποφασίσει να μην σε εξυπηρετήσει, μένεις χωρίς εγγύηση. Αυτό μπορεί να μην αποτελεί σοβαρό πρόβλημα για εξαρτήματα μικρής αξίας, αλλά για μια ογκώδη τηλεόραση αξίας 1000 ευρώ είναι πολύ σοβαρό πρόβλημα. Όταν επιστρέφεις ένα ελαττωματικό προϊόν, το κάθε κατάστημα προσπαθεί με τη σειρά του να το επιστρέψει στον προμηθευτή του, ώστε να μην επωμιστεί το κόστος της επισκευής ή της αντικατάστασης. Εάν δεν τα καταφέρει για οποιοδήποτε λόγο, για παράδειγμα επειδή μπορεί να έχει τέτοια συμφωνία με τον συγκεκριμένο προμηθευτή ώστε να επιτύχει καλύτερες τιμές χονδρικής, τότε κάνει τον Κινέζο και σε αφήνει ξεκρέμαστο χωρίς πραγματική υποστήριξη. Εάν έχεις εγγύηση επίσημης αντιπροσωπείας, δεν έχεις τέτοια προβλήματα. Προφανώς στη συγκεκριμένη περίπτωση που αναφέρεσαι, επειδή η Samsung εξωτερικού κάλυψε το e-shop, για αυτό το λόγο δικαιώθηκε ο αγοραστής, και όχι γιατί το e-shop είναι φερέγγυο κατάστημα. Δες όμως μια διαφορετική ιστορία εδώ, αλλά και τη συνέχεια της ίδιας ιστορίας εδώ. Προσωπικά δεν θα αγόραζα τηλεόραση από το e-shop, εκτός και εάν μου έδιναν έγγραφη εγγύηση της αντίστοιχης επίσημης αντιπροσωπείας, οπότε στην περίπτωση που είχε καλύτερες τιμές, δεν θα είχα κανένα λόγο να μην προτιμήσω το συγκεκριμένο κατάστημα έναντι οποιουδήποτε άλλου. 1
kalidor Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Κριμα...το χειροτερο After Sales.... βεβαια δεν ξερω αν φταιει η συγκεκριμενη εταιρια της Arielli....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα