Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

θα ηθελα να μου πειτε ποια ειναι η καλυτερη απο τις παρακατω η αν υπαρχει καμια αλλη στα ιδια λευτα η λιγοτερα 

 

Link.png Site: http://www.e-shop.gr/samsung-ue32h5030-32-led-full-hd-tv-p-PER.170272

 

Link.png Site: http://www.e-shop.gr/philips-32pfh4309-32-full-hd-tv-p-PER.170263

 

Link.png Site: http://www.skroutz.gr/s/4782057/LG-32LB5610.html

Δημοσ.

το καλυτερο που εχεις να κανεις (αν δεν το χεις ηδη κανει) ειναι να πας σε ενα καταστημα που να της εχει και να δεις ποια σε ικανοποιει στο δικο σου ματι

Δημοσ.

Σωστά, αλλά έχε υπόψι σου ότι η philips δεν είναι πλέον (εδώ και κάτι χρόνια δηλαδή), αυτή που κάποτε ήταν.

Ακριβως...Δεν κατασκευαζει εδω και κατι χρονια τηλεορασεις πλεον..οποτε ας προσεξει ο φιλος,μην μπλεξει με αντιπροσωπειες που μπορει να μην υπαρχουν καν..Σωστος o Kostas..

Δημοσ.

Εφόσον είναι μοντέλα παραεισαγωγής, τι να την κάνω την 2ετή εγγύηση π.χ. Ρουμανίας;

 

Το μόνο που απομένει τελικά είναι η εγγύηση του ίδιου του καταστήματος, εάν το εμπιστεύεσαι αρκετά.

 

Πολλοί προτιμούν προϊόντα εγχώριας διάθεσης ώστε να έχουν εγγύηση από την επίσημη αντιπροσωπεία.

 

Δημοσ.

Δεν είπε κανείς ότι το e-shop δεν καλύπτει με εγγύηση κανένα προϊόν. Το ζήτημα είναι ότι εάν δεν έχεις εγγύηση επίσημης αντιπροσωπείας και το κατάστημα κλείσει, ή αποφασίσει να μην σε εξυπηρετήσει, μένεις χωρίς εγγύηση. Αυτό μπορεί να μην αποτελεί σοβαρό πρόβλημα για εξαρτήματα μικρής αξίας, αλλά για μια ογκώδη τηλεόραση αξίας 1000 ευρώ είναι πολύ σοβαρό πρόβλημα.

 

Όταν επιστρέφεις ένα ελαττωματικό προϊόν, το κάθε κατάστημα προσπαθεί με τη σειρά του να το επιστρέψει στον προμηθευτή του, ώστε να μην επωμιστεί το κόστος της επισκευής ή της αντικατάστασης. Εάν δεν τα καταφέρει για οποιοδήποτε λόγο, για παράδειγμα επειδή μπορεί να έχει τέτοια συμφωνία με τον συγκεκριμένο προμηθευτή ώστε να επιτύχει καλύτερες τιμές χονδρικής, τότε κάνει τον Κινέζο και σε αφήνει ξεκρέμαστο χωρίς πραγματική υποστήριξη. Εάν έχεις εγγύηση επίσημης αντιπροσωπείας, δεν έχεις τέτοια προβλήματα.

 

Προφανώς στη συγκεκριμένη περίπτωση που αναφέρεσαι, επειδή η Samsung εξωτερικού κάλυψε το e-shop, για αυτό το λόγο δικαιώθηκε ο αγοραστής, και όχι γιατί το e-shop είναι φερέγγυο κατάστημα.

 

Δες όμως μια διαφορετική ιστορία εδώ, αλλά και τη συνέχεια της ίδιας ιστορίας εδώ.

 

Προσωπικά δεν θα αγόραζα τηλεόραση από το e-shop, εκτός και εάν μου έδιναν έγγραφη εγγύηση της αντίστοιχης επίσημης αντιπροσωπείας, οπότε στην περίπτωση που είχε καλύτερες τιμές, δεν θα είχα κανένα λόγο να μην προτιμήσω το συγκεκριμένο κατάστημα έναντι οποιουδήποτε άλλου.

 

  • Like 1
Δημοσ.

Κριμα...το χειροτερο After Sales....

βεβαια δεν ξερω αν φταιει η συγκεκριμενη εταιρια της Arielli....

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...