Vole Maulder Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Μην μπλέκουμε τα θέματα όμως. Το ότι η ανανέωση της συνδρομής γίνεται αυτόματα και είναι δική σου ευθύνη να την απενεργοποιήσεις το γράφει ξεκάθαρα, και είναι στάνταρ πρακτική σε όλες τις συνδρομητικές υπηρεσίες. Το να έχει γίνει παραβίαση λογαριασμού, όμως, είναι τελείως διαφορετικό θέμα. Having said that, δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω κατά πόσο είναι εφικτό να γίνει επιβεβαίωση της παραβίασης. Ας πούμε, ένα ζήτημα είναι το εξής. Με το λογαριασμό σου μπορείς να μπεις από οποιαδήποτε κονσόλα και να κάνεις αγορές. Το ότι δεν έγινε η αγορά από την κονσόλα που είχες ενεργοποιημένη στο προφίλ δεν αποδεικνύει κάτι από μόνο του. Απ' ό,τι σου είπαν, πάντως, το θέμα είναι υπό έρευνα ακόμα.
MacPhisto Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Μην μπλέκουμε τα θέματα όμως. Το ότι η ανανέωση της συνδρομής γίνεται αυτόματα και είναι δική σου ευθύνη να την απενεργοποιήσεις το γράφει ξεκάθαρα, και είναι στάνταρ πρακτική σε όλες τις συνδρομητικές υπηρεσίες. Το να έχει γίνει παραβίαση λογαριασμού, όμως, είναι τελείως διαφορετικό θέμα. Having said that, δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω κατά πόσο είναι εφικτό να γίνει επιβεβαίωση της παραβίασης. Ας πούμε, ένα ζήτημα είναι το εξής. Με το λογαριασμό σου μπορείς να μπεις από οποιαδήποτε κονσόλα και να κάνεις αγορές. Το ότι δεν έγινε η αγορά από την κονσόλα που είχες ενεργοποιημένη στο προφίλ δεν αποδεικνύει κάτι από μόνο του. Απ' ό,τι σου είπαν, πάντως, το θέμα είναι υπό έρευνα ακόμα. το να μπηκα εγω απο αλλη κονσολα και να αγορασα ποντους για το FIFA , κομματια να γινει...αντε να το δεχθω σαν ενδεχομενο....γι'αυτο ομως και ζηταω ip και σειριακο αριθμο...να δω απο που εγινε η αγορα... απο την αλλη ομως...σε mail τους στις 16/10 , σαφως αναφερουν οτι "Στο λογαριασμό σας υπάρχει μόνο μία κονσόλα PS3 ενεργοποιημένη. Όπως γνωρίζεται, βάση των όρων χρήσης του δικτύου, δε μπορούμε να προχωρήσουμε σε επιστροφή χρημάτων ή ακύρωση συναλλαγών που έχουν ήδη ολοκληρωθεί. Από τα κεντρικά, ερεύνησαν τις συναλλαγές και μας επιβεβαίωσαν οτι οι αγορές ολοκληρώθηκαν κανονικά από την κονσόλα PS3 η οποία είναι ενεργοποιημένη και από το λογαριασμό ******" δηλαδη αναγνωριζουν οτι ΜΙΑ μονο κονσολα ειναι ενεργοποιημενη με τον λογαριασμο μου...και τελικα οχι αυτη απο την οποια εγινε η συναλλαγη.... εγω επιμενω και θα ρωτω μεχρι τελους τη Sony...ποιες οι κυρωσεις απενεναντι σε αυτον που παρανομως εκανε χρηση του account μου; ειμαι σχεδον 20 χρονια στο internet , πρωτη φορα μου παραβιαζουν λογαριασμο...δηλαδη ολη την ευθυνη την εχω εγω;; ή μηπως ειχα username 123456 και password 123456 και δεν το ξερω;;; γιατι ΔΕΝ ειχα..μια χαρα ασφαλες password ειχα...
ilove3dmax Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Δεν θελω να γινω κακος αλλα οτι και να εγινε φιλε μου νομιζω οτι πρεπει να μιλησεις με καποιον στην τραπεζα σου προκειμενου να δουν αυτοι το θεμα διοτι στην τελικη τελικη θυγεται το οικονομικο σου συμφερον και βαση αυτου η τραπεζα σου εσενα θα υποστιριξει και οχι την Sony και θα το διερευνισει το θεμα οπως επισης αν οντως φταινε αυτοι και σου εχουν στιλει τετοιο email τοτε θα κανουν ολες της απαραιτητες ενεργειες νομικες εναντιον της sony για σκεψου αυτα τα μικρο ποσα να ηταν μεγαλυτερα ? η να συνεχισουν και να γινονται νομιζω οτι οπως ειπα πρεπει να μιλησεις με την τραπεζα σου.
hollow_83 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Η τραπεζα δε μπορει να κανει κατι γιατι αναφερεται σε λεφτα που υπηρχαν στο πορτοφολι του PSN Account και οχι για λεφτα που τραβηχτηκαν. ΤΟ προβλημα ειναι με το ΦΙΦΑ. Εχω ακουσει απειρες περιπτωσεις καταγγελιων για αγορες που δεν εκαναν στο φιφα, ανεξαρτητως κονσολας και δικτυου. Δε ξερω τι φταιει αλλα το προβλημα στο φιφα επικεντρωνεται. 1
Vole Maulder Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 το να μπηκα εγω απο αλλη κονσολα και να αγορασα ποντους για το FIFA , κομματια να γινει...αντε να το δεχθω σαν ενδεχομενο....γι'αυτο ομως και ζηταω ip και σειριακο αριθμο...να δω απο που εγινε η αγορα... απο την αλλη ομως...σε mail τους στις 16/10 , σαφως αναφερουν οτι "Στο λογαριασμό σας υπάρχει μόνο μία κονσόλα PS3 ενεργοποιημένη. Όπως γνωρίζεται, βάση των όρων χρήσης του δικτύου, δε μπορούμε να προχωρήσουμε σε επιστροφή χρημάτων ή ακύρωση συναλλαγών που έχουν ήδη ολοκληρωθεί. Από τα κεντρικά, ερεύνησαν τις συναλλαγές και μας επιβεβαίωσαν οτι οι αγορές ολοκληρώθηκαν κανονικά από την κονσόλα PS3 η οποία είναι ενεργοποιημένη και από το λογαριασμό ******" δηλαδη αναγνωριζουν οτι ΜΙΑ μονο κονσολα ειναι ενεργοποιημενη με τον λογαριασμο μου...και τελικα οχι αυτη απο την οποια εγινε η συναλλαγη.... εγω επιμενω και θα ρωτω μεχρι τελους τη Sony...ποιες οι κυρωσεις απενεναντι σε αυτον που παρανομως εκανε χρηση του account μου; ειμαι σχεδον 20 χρονια στο internet , πρωτη φορα μου παραβιαζουν λογαριασμο...δηλαδη ολη την ευθυνη την εχω εγω;; ή μηπως ειχα username 123456 και password 123456 και δεν το ξερω;;; γιατι ΔΕΝ ειχα..μια χαρα ασφαλες password ειχα... Το ότι δεν είχες καλή αντιμετώπιση στο support δεν το αμφισβητώ καθόλου. Ετσι όπως τα περιγράφεις, για ασυνεννοησία μεταξύ τμημάτων ή/και υπαλλήλων ακούγεται, ή κάποιος διάβαζε απλώς από τη λίστα απαντήσεων τις πρώτες φορές που επικοινώνησες μαζί τους και μετά που ενημερώθηκαν για το τι είχε συμβεί σου το άλλαξαν. Οτι σε αυτό το κομμάτι πάσχει η Sony είναι γεγονός. Τώρα, όσον αφορά τις κυρώσεις, αυτό φαντάζομαι πως εξαρτάται από τη νομοθεσία στην περιοχή όπου βρίσκεται το άτομο που το έκανε. Αν εννοείς απλώς το να μπανάρει η Sony την κονσόλα του, είναι πάλι λεπτό ζήτημα, και χωρίς να γνωρίζουμε τις τεχνικές λεπτομέρειες δεν είναι εύκολο να βγάλουμε συμπεράσματα. Καταλαβαίνω πώς νιώθεις, and it sucks, το μόνο που λέω είναι πως δεν έχουμε ιδέα τι ακριβώς παίζει με το Fifa κι αυτές τις χρεώσεις (αυτά, btw, γίνονταν και στο Live κατά καιρούς, πάλι με το Fifa) κι αν είναι ασφαλές για τη Sony να μπανάρει μια συσκευή έτσι απλά on your word.
nikoladim Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2014 το να μπηκα εγω απο αλλη κονσολα και να αγορασα ποντους για το FIFA , κομματια να γινει...αντε να το δεχθω σαν ενδεχομενο....γι'αυτο ομως και ζηταω ip και σειριακο αριθμο...να δω απο που εγινε η αγορα... απο την αλλη ομως...σε mail τους στις 16/10 , σαφως αναφερουν οτι "Στο λογαριασμό σας υπάρχει μόνο μία κονσόλα PS3 ενεργοποιημένη. Όπως γνωρίζεται, βάση των όρων χρήσης του δικτύου, δε μπορούμε να προχωρήσουμε σε επιστροφή χρημάτων ή ακύρωση συναλλαγών που έχουν ήδη ολοκληρωθεί. Από τα κεντρικά, ερεύνησαν τις συναλλαγές και μας επιβεβαίωσαν οτι οι αγορές ολοκληρώθηκαν κανονικά από την κονσόλα PS3 η οποία είναι ενεργοποιημένη και από το λογαριασμό ******" δηλαδη αναγνωριζουν οτι ΜΙΑ μονο κονσολα ειναι ενεργοποιημενη με τον λογαριασμο μου...και τελικα οχι αυτη απο την οποια εγινε η συναλλαγη.... εγω επιμενω και θα ρωτω μεχρι τελους τη Sony...ποιες οι κυρωσεις απενεναντι σε αυτον που παρανομως εκανε χρηση του account μου; ειμαι σχεδον 20 χρονια στο internet , πρωτη φορα μου παραβιαζουν λογαριασμο...δηλαδη ολη την ευθυνη την εχω εγω;; ή μηπως ειχα username 123456 και password 123456 και δεν το ξερω;;; γιατι ΔΕΝ ειχα..μια χαρα ασφαλες password ειχα... Οχι φιλε μου εχεις δικιο, ειναι κακιστο customer service. Eιχα σχεδον κατι περιπου αντιστοιχο με την EA οταν ειχα αγορασει το ultimate team για το fifa 10 και λογω καποιου απιστευτου bug δεν ετρεχε. Δεν μου επιστρεψανε ποτε τα λεφτα τους, δεν ξανααγορασα dlc...
gherudos Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2014 Έχει γίνει phising μέσω του server των παιχνιδιών FIFA κι έχουν υποκλέψει τους κωδικούς σου. Δυστυχώς δεν φταίει η Sony καθώς χρήστες ακόμα και από Xbox 360 είδαν στους λογαριασμούς τους αγορές που δεν τους είχαν κάνει οι ίδιοι. Αν κάνετε μια αναζήτηση στο google θα βρείτε πολλά θέματα με το FIFA. Τώρα όσοι αγοράζετε primary και secondary accounts να ξέρετε ότι στηρίζετε κλέφτες πιστωτικών καρτών, πιο συγκεκριμένα είναι γκρουπ κινέζων που έχουν χακάρει μέσω τρίτων υπηρεσιών λογαριασμούς κι έχουν υποκλέψει στοιχεία κατόχων πιστωτικών καρτών. Όταν αγοράζετε από ebay σε ξεφτίλες τιμές νέα παιχνίδια σε μορφή primary/secondary accounts για PS3/PS4 ή ακόμα και λογαριασμούς xbox με προφορτωμένα παιχνίδια τότε είναι σαν να κλέβετε εσείς οι ίδιοι. Θα θέλατε να σας το κάνουν εσάς; Μην αγοράζετε! Επίσης μόλις γίνει αναφορά θα φάτε ΒΑΝ στην κονσόλα σας αλλά και στον λογαριασμό σας και είναι κρίμα. 2
driftingcris Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2014 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2014 μεχρι που να το φτιαξει η σονυ(εδω και 3-4μερες δεν μπορω να μπω εγω) μπορειτε και αλλιως να μπειτε store. απο pc σε αυτο το λινκ https://store.sonyentertainmentnetwork.com/#!/en-gr/home/games Λοιπόν παιδιά σήμερα είπα να ξανά δοκιμάσω να μπω. Μου έβγαλε update για το store. Το έκανα και μπήκε κανονικά.
hackertom Δημοσ. 3 Μαΐου 2015 Δημοσ. 3 Μαΐου 2015 Αγορά κάρτας Sony για το USA Store Καλημέρα παίδες Ξέρει κανείς κανένα γρήγορο τρόπο να προμηθευτώ μια 20$ κάρτα για το Playstation Store της Αμερικής;
k_skidrow Δημοσ. 3 Μαΐου 2015 Δημοσ. 3 Μαΐου 2015 https://www.g2a.com/ για τσεκαρε εδω. εχει για κονσολες prepaid cards.
thomason993 Δημοσ. 3 Μαΐου 2015 Δημοσ. 3 Μαΐου 2015 Εδώ τις έχει πιο φθηνά...http://www.pcgamesupply.com/buy/sony-playstation-network-20/ 1
fastnickride Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 8 Ιανουαρίου 2018 Wolfnstein (Wolfenstein: The New Order?) Σαν παιχνίδι είναι καλό? Το έχει στο playstore 5€ και έχει βγει το 2 που είναι συνέχεια! Τα έχει παίξει κανείς και τα δυο, πως σας φαίνονται?
Πανος999 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2018 Δημοσ. 9 Ιανουαρίου 2018 Κ εγω στα 5 ευρω τα χτυπησα φιλε μου.. Τιμια κ τα 2 παιχνιδακια,αξιζουν στα 5 ευρω.. 6-7 ωρες gameplay μου βγηκε εμενα αλλα χωρις ψαξιμο..(χρυσου,χαρτων κλπ)
fousekos Δημοσ. 22 Αυγούστου 2018 Δημοσ. 22 Αυγούστου 2018 Καλησπέρα μήπως ξέρετε αν συμβαίνει κάτι με το ps store, γιατί προσπαθώ 2 μέρες τώρα και συνεχίζει να μου βγάζει αυτό το μήνυμα "We've encountered an error while processing your order.Please try again later." Το έχει βγάλει σε κάποιον; Ευχαριστώ πολύ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα