Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 130
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μπες από το λινκ που έγραψα παραπάνω να κάνεις την δουλειά σου για τώρα.

δεν εχει νοημα φιλε να κατεβασω ενα παιχνιδι και κατι dlc θελω...οποτε αναγκαστηκα απο την κονσολα πρεπει να μπω

Δημοσ.

Same problem here...με το που πατάω να ανοίξει το store παγώνει και θέλει hard reset η συσκευή.

Ξέρουμε τίποτα, πότε και αν θα κάνουν κάτι να το διορθώσουν;

Δημοσ.

Same problem here...με το που πατάω να ανοίξει το store παγώνει και θέλει hard reset η συσκευή.

Ξέρουμε τίποτα, πότε και αν θα κάνουν κάτι να το διορθώσουν;

δοκιμασε με το λινκ που υπαρχει πιο πανω...

Δημοσ.

Καταγγελία για παράνομη χρέωση του PlayStation Store

Αναγκάζομαι δυστυχώς να γράψω στο forum τη δυσάρεστη εμπειρία μου από τη Sony και το PlayStation network αφού σήμερα πήρα μια απάντηση που δεν την περίμενα
 
Παλιός κάτοχος συσκευής PlayStation 3 , την οποία έχω πουλήσει σε φίλο μου εδώ και 1,5 χρόνο. Φρόντισα πριν την δώσω να σβήσω κάθε προσωπικό αρχείο , κάθε κωδικό και να μην αφήσω τίποτα που να παραπέμπει σε εμένα . Του παρέδωσα μια καθαρή συσκευή.  Ο ίδιος , δεν συνδέθηκε ποτέ online όπως με διαβεβαίωσε πολλές φορές
 
Στις 12/10/14 λαμβάνω 2 mail “thank you for your purchase from Playstation@Store”
 
FIFA Points 750 (Game Pack)  
€6.99
 
FIFA Points 100 (Game Pack)
€0.99
 
 
Τσεκάρω κινητά , ταμπλετ κτλ. μήπως έγινε κάτι που δεν κατάλαβα και φυσικά όλα ΟK
Για να μην πολυλογώ , θέμα με τον άνθρωπο που πηρέ τη συσκευή μου δεν υπάρχει.
Δεν μπήκε ποτέ online , δεν έχει τον κωδικό μου , ΤΕΛΟΣ.
Επικοινωνία μέσω mail με SONY η οποία με διαβεβαιώνει ότι θα ψάξει το θέμα κτλ. κτλ.
Στο μεταξύ λαμβάνω τις κλασικές απαντήσεις «αλλάξτε κωδικό» , το οποίο έχω κάνει από την πρώτη στιγμή και έχω εξηγήσει ότι ΔΕΝ έχω συσκευή πια και έχω ζητήσει 2 απλά πράγματα
 
1)τον σειριακό αριθμό της συσκευής με την οποία έγινε η συναλλαγή
 
2)την ip απ’ όπου έγινε η συναλλαγή.
 
Διότι αν ο σειριακός αριθμός δεν είναι ο δικός μου , προφανώς δεν την έκανα εγώ και επίσης προφανώς αν η ip είναι της Ολλανδίας πχ επίσης δεν είμαι εγώ γιατί μένω στην Πάτρα. Λογικά πράγματα νομίζω
 
Αυτοί όμως να επιμένουν
 
Ενδεικτικά :
 
Mail στις 15/10  : «Σε συνέχεια της επικοινωνίας που είχαμε θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε οτι οι αγορές αυτές έγιναν από την κονσόλα σας και από το λογαριασμό σας, ο οποίος δεν είχε διαγραφεί από αυτή. Για αυτό το λόγο, δε μπορούμε να προχωρήσουμε σε επιστροφή των χρημάτων της συναλλαγής.»
 
Mail στις 16/10  : «Στο λογαριασμό σας υπάρχει μόνο μία κονσόλα PS3 ενεργοποιημένη. Όπως γνωρίζεται, βάση των όρων χρήσης του δικτύου, δε μπορούμε να προχωρήσουμε σε επιστροφή χρημάτων ή ακύρωση συναλλαγών που έχουν ήδη ολοκληρωθεί. Από τα κεντρικά, ερεύνησαν τις συναλλαγές και μας επιβεβαίωσαν οτι οι αγορές ολοκληρώθηκαν κανονικά από την κονσόλα PS3 η οποία είναι ενεργοποιημένη και από το λογαριασμό»
 
 
Φτάνουμε λοιπόν σήμερα στο ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ mail
 
Αγαπητέ κύριε ,
Σε συνέχεια της επικοινωνίας που είχαμε θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε οτι μετά από έρευνα από τη Sony Computer Entertainment Europe, μας επιβεβαίωσαν οτι η αγορές έγιναν από άλλη κονσόλα, παρόλα αυτά, βάση των όρων χρήσης του δικτύου, δε μπορούν να προχωρήσουν σε επιστροφή χρημάτων. Δυστυχώς, δε γνωρίζουμε την τοποθεσία από όπου έγινε η αγορά, ούτε το σειριακό αριθμό της κονσόλας. Μας διαβεβαίωσαν, όμως, οτι η υπόθεση θα διερευνηθεί περαιτέρω, αλλά δε μπορούν να δωθούν περισσότερες πληροφορίες.
Σας συμβουλεύουμε να αλλάξετε τον κωδικό του λογαριασμού σας, ώστε να αποτραπεί παρόμοιο πρόβλημα στο μέλλον. Εαν επιθυμείτε να ελέγξετε το ιστορικό των συναλλαγών του λογαριασμού σας, μπορείτε να το δείτε από το PSN - Managing Account Information - Transaction Management - Transaction History ή από υπολογιστή στο https://account.sonyentertainmentnetwork.com.
Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή βοήθεια χρειαστείτε, σας παρακαλούμε μην διστάσετε να επικοινώνήσετε με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών SONY στα παρακάτω τηλέφωνα:
 
 
Δηλαδή
 
Φάγαμε 1 μηνά για να μου πούνε αυτό που ήξερα από την πρώτη στιγμή και το αρνιόντουσαν με επιμονή.
Κρίμα μεγάλο για μια εταιρεία στην οποία ειδικά το τελευταίο έτος έχω αφήσει αρκετά λεφτά για ψηφιακή κάμερα
Το θέμα δεν είναι τα 8 ευρώ. Το θέμα είναι η συμπεριφορά και η κοροϊδία μέσα στα μούτρα , το απαράδεκτο customer support και η νοοτροπία του να ξεμπερδεύουμε

Δημοσ.

Δυστυχώς το πρόβλημα προέκυψε από το account σου.

Δεν φταινε αυτοι για το ότι το account σου έπεσε σε λάθος χέρια. Μήπως έδωσες το account σου σε κάναν άλλον φίλο λόγω συνδρομής στο PSN για τα τζάμπα παιχνίδια;

Και λογικά αν δεν είχες στην κατοχή σου παραπανω από ένα ps3 μάλλον από τον φίλο σου έγινε η δουλειά.

 

Μπορείς να βάλεις Pin στον λογαριασμό σου για κάθε φορά που θες να αγοράσεις κάτι από το PS store.

  • Like 1
Δημοσ.

Σε κανέναν δεν έδωσα το account μου

Δεν θυμόμουν καν ότι είχα υπόλοιπο στον λογαριασμό μου στο playstation store

 

Στο τελευταίο mail τους επιτέλους αναγνωρίζουν ότι έγινε από άλλη συσκευή η συναλλαγή

 

Δηλαδή εκλαπη ένας κωδικός με τον έναν ή τον άλλον τρόπο και η Sony δεν έχει καμία μα καμία ευθύνη;

Απλός παρατηρητής;

Απλά επιβεβαιώνει αυτά για τα οποία φωνάζω εδώ και ένα μήνα, ότι δεν έγινε από τη δική μου συσκευή;

 

Και να δεχτώ ότι δεν θα πάρω τα 8 ευρώ πίσω. Κανένα πρόβλημα..

Καμία δράση, καμία συνέπεια για αυτόν που παράνομα μπήκε με λογαριασμό αλλού στο playstation store?

Δημοσ.

Τα χρήματα υπήρχαν στο λογαριασμό σου ή τραβήχτηκαν από κάποια κάρτα που έχεις συνδεμένη με το λογαριασμό; Τον λογαριασμό αυτόν τον έχεις χρησιμοποιήσει εσύ αλλού αφότου έδωσες την κονσόλα στο φίλο σου; 

Δημοσ.

...πιο πολύ κι απ' τις παπαριές τους, ακόμη ενοχλητικότερη είναι η ορθογραφία τους...

 

 

Mail στις 16/10  : «...Όπως γνωρίζεται....»

  • Like 2
Δημοσ.

Τα χρήματα αυτά υπήρχαν εκεί ξεχασμένα από 3 χρόνια τουλάχιστον..

 

Δεν ξαναμπηκα ποτέ στον λογαριασμό του playstation store γιατί δεν είχα κανένα λόγο να το κάνω

Δημοσ.

με το Fifa εγινε και στην περιπτωση τη δικη μου...

 

δεν ειναι τα 8 ευρω...αυτα τα ειχα ξεχασει...δεν εγινε παραβιαση της καρτας...

 

αλλα απορω...

 

τοσο καιρο ηταν σιγουροι (παρα τις περι του αντιθετου διαβεβαιωσεις μου) οτι η χρεωση ηταν απο τη δικη μου κονσολα...

τωρα που το παραδεχονται..

Δε μπορουν να μπλοκαρουν την κονσολα μεσω της οποιας εγινε η συναλλαγη;;;

καμια επιπτωση σε αυτον που εκλεψε το password μου;;;

ολα καλα και ωραια;

παμε παρακατω σαν να μην τρεχει τιποτα;;

Δημοσ.

Γι αυτο και γω δεν εχω ποτε χρηματα μεσα :)

Ουτε εχω δωσει πιστωτικη

Οτι θελω να αγορασω βαζω τις αναλογες καρτουλες συμπληρωνω με το paypal αν χρειαζεται και ψωνιζω. Αντε να μενει κανα 0.ΧΧ υπολοιπο.

  • Like 1
Δημοσ.

Απαράδεκτοι! Κι εγώ μια φορά είχα αρχίσει από περιέργεια το free trial του PS+ και μόλις πέρασαν οι 14 μέρες αυτομάτως με χρέωσαν 10 ευρώ για τον επόμενο μήνα!!!!!

Επιτόπου τους έγραψα ότι επιθυμώ να το ακυρώσω διότι δεν παίζω και μου είπαν πως δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. Μου πρότειναν να απενεργοποιήσω την ΑΥΤΟΜΑΤΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΣ ΤΟΥ PS+, την οποία την είχαν default ενεργοποιημένη και κρυμμένη κάπου μέσα στο μενού....

Πολύ κακό customer service...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...