Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Στην παρούσα φάση υπάρχει έλλειμα πετρελαίου κίνησης και είναι πιο ακριβό (προ φόρων) από τη βενζίνη. Κάποια άλλα αποστάγματα είναι σε περίσσεια και τα διυλιστήρια αναγκάζονται να τα πουλάνε ακόμα και κάτω του κόστους.

Παρολα αυτα δεν καταλαβαίνω τι λογους εχουν να κρατανε ψηλα τις τιμες της βενζίνης με τους φόρους, ενω μεγάλος αριθμός οχημάτων χρησιμοποιεί άλλο καυσιμο πλέων.  Σαν να τιμωρουν τους κατόχους βενζινικίνητων.

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Τα πετρελαιοκίνητα ουσιαστικά μέχρι πρόσφατα ήταν μη καταλυτικά οχήματα. Από τις EURO 5 προδιαγραφές ( ή EURO 4 ας με διορθώσει κάποιος) απέκτησαν συστήματα επεξεργασίας των καυσαερίων για τους ρύπους.

Δεν ισχύει αυτό, ακόμα και τα euro 1 diesel είχαν καταλύτη. Εκτός αν εννοείς την Ελληνική νομοθεσία που δεν επέτρεπε στα καταλυτικά diesel να ταξινομηθούν ως καταλυτικά(μειωμένο τέλος ταξινόμησης, και ένδειξη "νέας αντιρυπαντικής τεχνολογίας" στην άδεια) στην Ελλάδα αν δεν είχαν προδιαγραφές τουλάχιστον euro 3.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...