Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

To αργό όπως βγαίνει από το έδαφος δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί πρακτικά από κανέναν κινητήρα εσωτερικής καύσης. Τόσο το πετρέλαιο κίνησης όσο και η βενζίνη είναι προιόν απόσταξης, αφού έχουν φύγει τα βαρύτερα κλάσματα του πετρελαίου (τα οποία γίνονται πχ. άσφαλτος).

Το κλου της υπόθεσης είναι ότι δεν μπορούμε κατά βούληση να αλλάξουμε τα προιόντα της απόσταξης. δλδ να πω σήμερα το αργό θα το κάνω 90% βενζίνη και αύριο 90% άσφαλτο. Αντίθετα είναι ψιλο στάνταρ το τί θα βγει και μετά πρέπει να βρεθεί αγορά για να πουληθεί.

 

Στην παρούσα φάση υπάρχει έλλειμα πετρελαίου κίνησης και είναι πιο ακριβό (προ φόρων) από τη βενζίνη. Κάποια άλλα αποστάγματα είναι σε περίσσεια και τα διυλιστήρια αναγκάζονται να τα πουλάνε ακόμα και κάτω του κόστους.

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

πριν απο πολλα χρονια (το αυτοκινητο δεν υπαρχει την τελευταια 10ετια) ηταν σχεδον αδυνατο να κατασκευασουν κινητηρα diesel εσωτ. καυσης τυπου otto, λογω της τεραστιας συμπιεσης που εχει.

 

wait, what ?

Δημοσ.

To θεμα ειναι απλό και αφορα ΟΛΟΥΣ τους κινητηρες εσωτερικής καυσης. Το βασικό μέτρο συγκρισης μιας μηχανης είναι ο λόγος ισχύς/βάρος. Απο εκει εξαρτάται και οι επιδόσεις του φορέα του κινητήρα. Μέχρι πριν καποια χρόνια ο λογος αυτος ήταν υπερ του βενζινοκινητηρα, οπότε οπου οι επιδόσεις έπαιζαν ρόλο η βενζίνη κυριαρχουσε. Απο εκει και πέρα υπάρχουν παρα πολλοι άλλοι λόγοι που οδήγησαν στην καθηστερημένη εξάπλωση του πετρελαίου, ο βασικός όμως ήταν πως ηταν ακατάλληλος για ΙΧ λόγω χαμηλής ισχυς-μεγάλου βάρους.

Δημοσ.

Η βενζίνη είναι ένα ελαφρύ υγρό, πτητικό και εύφλεκτο, που προέρχεται κυρίως από την κλασματική απόσταξη του πετρελαίου.

 

Το πετρέλαιο είναι παχύρρευστο, μαύρο ή βαθύ καφετί ή πρασινωπό υγρό πέτρωμα, που αποτελεί και τη σπουδαιότερη σήμερα φυσική πηγή ενέργειας.Χρησιμοποιείται συνήθως για την παραγωγή καυσίμων για μηχανές εσωτερικής καύσης και για το λόγο αυτό είναι μια σημαντική πηγή ενέργειας

 

Το πετρελαιο υπαρχει στη φυση, η τουλαχιστον θα θελει λιγοτερη επεξεργασια απ οτι η βενζινη για να μπει σε μια μηχανη εσωτερικης καυσης.

 

Η βενζινη δεν υπαρχει στη φυση, ειναι κατασκευασμα του ανθρωπου απ οτι καταλαβαινω. Ειναι πιο ακριβη και πιο ζημιογονα, καθως πχ τα ΤΑΞΙ και τα φορτηγα καινε πετρελαιο, οχι βενζινη.

 

Ποιος φουστης αποφασισε τα (περισσοτερα) τροχοκινητα να κινουνται με βενζινη και οχι με πετρελαιο και γιατι;

 

Δεν εχω διαβασει πολλα επι του θεματος και αυτη ηταν μια χρονια απορια που ειχα.

Ξερετε κατι που δεν ξερω/διαβασα ακομη;

 

Το πετρέλαιο είναι ακριβώτερο στην παραγωγή απο τη βενζίνη. Μήν κοιτάς τις τιμές στο βενζινάδικο, αυτό είναι αποτέλεσμα των λιγότερων φόρων που βάζουν στο πετρέλαιο για να μήν επιβαρύνουν τον κλαδο των μεταφορών.

 

Επίσης το πετρέλαιο είναι πολύ "βρώμικο" καύσιμο σε σχέση με τη βενζίνη. Βγάζουν διαφορετικά είδη ρύπων και οι ρύποι του πετρελαίου είναι απείρως πιό βλαπτικοί.

 

Τέλος ο κινητήρας που απαιτείται για να κάψει πετρέλαιο είναι πολύ πιό πολύπλοκος  (=ακριβός) απο τον βενζινοκινητήρα.

Δημοσ.

Επίσης το πετρέλαιο είναι πολύ "βρώμικο" καύσιμο σε σχέση με τη βενζίνη. Βγάζουν διαφορετικά είδη ρύπων και οι ρύποι του πετρελαίου είναι απείρως πιό βλαπτικοί.

 

Γιατί;

Δημοσ.

Επίσης το πετρέλαιο είναι πολύ "βρώμικο" καύσιμο σε σχέση με τη βενζίνη. Βγάζουν διαφορετικά είδη ρύπων και οι ρύποι του πετρελαίου είναι απείρως πιό βλαπτικοί.

οτι ναναι

Δημοσ.

Η καύση του diesel παράγει μικροσωματίδια και οξείδια του αζώτου. Τα βενζινοκίνητα παράγουν αμελητέες ποσότητες αυτών.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_exhaust#Particulate_health_effects

 

Επίσης το πετρέλαιο έχει μεγάλο ποσοστό θείου, το οποίο είναι υπέυθυνο για την όξινη βροχή. Αυτό έχει βελτιωθεί τα τελευταία χρόνια με καλύτερες τεχνικές αποθεικωσης στο διυλιστήριο, αλλά και εδώ η βενζίνη υπερτερεί γιατι έχει πρακτικά μηδενική περιεκτικότητα θείου.

 

Ένα σύγχρονο πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο έχει 10 φορές πιό πολύπλοκο σύστημα διαχείρησης καυσαερίων (DPF, adblue, EGR) σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο, και πάλι δέν μπορεί να βγάλει τόσο καθαρά καυσαέρια.

Δημοσ.

Η καύση της βενζίνης παράγει μονοξείδιο του άνθρακα και άκαυστους υδρογονάθρακες. Τα diesel παράγουν αμελητέες ποσότητες αυτών.

 

Θέμα μικροσωματιδίων αρχίζουν να έχουν και τα βενζινοκίνητα άμεσου ψεκασμού.

 

Αποθείωση μια χαρά γίνεται και στην βενζίνη.

Δημοσ.

Φανταζομαι οτι αφορμη στο ερωτημα σου θα ειναι χρηματικο (εννοωντας τιμη πετρελαιου και καταναλωση καυσιμου).Αν προκειται για αυτην την περιπτωση θα πρεπει να σου πω οτι αν στην πλειοψηφια τα αυτοκινητα ηταν diesel (μιλαμε για ενα φανταστικο σεναριο αφου οντως τα βενζινοκινητα εχουν ποιο "σπορ" επιδοσεις) η τιμη του πετρελαιου δεν θα ειχε καμια σχεση με την σημερινη αφου η ζητηση του θα ηταν αρκετες φορες μεγαλυτερη απο τη σημερινη

Δημοσ.

Τα πετρελαιοκίνητα ουσιαστικά μέχρι πρόσφατα ήταν μη καταλυτικά οχήματα. Από τις EURO 5 προδιαγραφές ( ή EURO 4 ας με διορθώσει κάποιος) απέκτησαν συστήματα επεξεργασίας των καυσαερίων για τους ρύπους.

 

Από όλους τους ρύπους που αναφέρονται οι πιο βλαπτικοί είναι τα μικροσωματίδια. Πρακτικά μηδενικά στα βενζινοκίνητα έχουν μειωθεί πολύ στα diesel με τις τελευταίες προδιαγραφές.

Δημοσ.

Οι κινητήρες diesel έχουν διαφορετικούς ρύπους από τους βενζινοκινητήρες υπάρχουν όμως και μερικοί κοινοί . Οι σύγχρονοι κινητήρες diesel ρυπαίνουν αρκετά  λιγότερο από τους βενζινοκινητήρες, όσον αφορά στο διοξείδιο του άνθρακα (CO2) και το μονοξείδιο του άνθρακα (CO) ( ειδικά εάν μιλάμε και για αυτοκίνητα με χαλασμένους καταλύτες η χωρίς). Οι εκπομπές υδρογονανθράκων (ΗΟ) είναι μηδενικές, ενώ των βενζινοκινητήρων όχι. Αντίθετα, όσον αφορά τα σωματίδια οι βενζινοκινητήρες είναι αυτοί που έχουν μηδενικές εκπομπές και όσον αφορά στα οξείδια του αζώτου (ΝΟχ) οι βενζινοκινητήρες έχουν χαμηλότερες εκπομπές.

 

Επίσης από ότι έχω διαβάσει ο rudolf diesel όταν έφτιαχνε τον κινητήρα diesel τον έφτιαξε για να καεί σπορέλαιο .

Δημοσ.

δεν ειμαι σιγουρος αλλα εχω την εντυπωση πως ολοι οι κινητηρες diesel μπορουν να χρησιμοποιησουν και βιοντιζελ το οποιο βγανει απο υπολοιματα λαδιων οτιδηποτε τυπου ελαιολαδο,σπορελαιο,ηλιελαιο γενικα οτι μπορουν να παρουν απο λαδι που ειναι για πεταμα (φριτεζες,κτλ)

Δημοσ.

Έτσι και αλλιώς το καύσιμο που βάζεις από το πρατήριο περιέχει βιοντιζελ , εγώ το είπα για να μπείτε λίγο σε σκέψεις για την ερώτηση που έθεσε ο redhotstef . Και οι σημερινοί κινητήρες μπορούν να κάψουν "λάδια" όταν φτάσουν στην σωστή θερμοκρασία λειτουργιάς απλός λόγο τον καινούριων τεχνολογιών και των common rail μετά από δυο τρεις φόρες που θα το δοκιμάσεις τα παίρνεις στο χέρι

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...