qsis Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 Καλά πλέον η Samsung δεν υπάρχει και τόσο στο iPhone Το μόνο καλό που έχει σε ότι αφορά τα προϊόντα της είναι ότι μπορεί να ρίχνει τις τιμές της και να συνεχίζει να έχει κέρδος, αφού μάλλον έχει πολύ μικρότερο κόστος κατασκευής από άλλους. Όμως επειδή είναι μεγάλη εταιρεία με επίσημη παρουσία σε τόσες χώρες και διαφήμιση σε τόσες χώρες έχει σίγουρα περισσότερα λειτουργικά κόστη από τους κινέζους που έχουν αρχίσει να τη χτυπούν αλύπητα στην Ασία και είναι θέμα χρόνου να το κάνουν και στην Ευρώπη ή Αμερική Ήδη κάποιες κινέζικες εταιρείες έχουν κάνει όνομα από στόμα σε στόμα χωρίς καν να πωλούνται επίσημα στην Ευρώπη και χωρίς να έχουν διαφημιστεί πουθενά. Μόνο και μόνο λόγω internet.. Η Samsung έχει επενδύσει πολλά σε πιο παραδοσιακούς τρόπους προώθησης των προϊόντων της και μέχρι τώρα της βγήκε, αλλά δε ξέρουμε αν αυτό τελικά θα τη βάλει και μέσα όταν θα αρχίσουν οι άλλοι να πωλούν και σε αγορές εκτός Ασίας σε μισή τιμή. Εκεί δε σε σώζει καμιά διαφήμιση και κανένα τμήμα μέσα σε ένα πολυκατάστημα αποκλειστικά αφιερωμένο στην εταιρεία σου και τα προϊόντα της.. Είδαμε πόσο εύκολα τελικά ο κόσμος ξέχασε τη nokia που είχε τόσα χρόνια στη κορυφή, η Samsung συγκριτικά με τη nokia και την ιστορία της είναι κομήτης, ούτε 5 χρόνια δεν έχει πού είναι στα πράγματα και απασχολεί τόσο πολύ το αγοραστικό κοινό
hgemwn Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 Καλά πλέον η Samsung δεν υπάρχει και τόσο στο iPhone Το μόνο καλό που έχει σε ότι αφορά τα προϊόντα της είναι ότι μπορεί να ρίχνει τις τιμές της και να συνεχίζει να έχει κέρδος, αφού μάλλον έχει πολύ μικρότερο κόστος κατασκευής από άλλους. Όμως επειδή είναι μεγάλη εταιρεία με επίσημη παρουσία σε τόσες χώρες και διαφήμιση σε τόσες χώρες έχει σίγουρα περισσότερα λειτουργικά κόστη από τους κινέζους που έχουν αρχίσει να τη χτυπούν αλύπητα στην Ασία και είναι θέμα χρόνου να το κάνουν και στην Ευρώπη ή Αμερική Ήδη κάποιες κινέζικες εταιρείες έχουν κάνει όνομα από στόμα σε στόμα χωρίς καν να πωλούνται επίσημα στην Ευρώπη και χωρίς να έχουν διαφημιστεί πουθενά. Μόνο και μόνο λόγω internet.. Η Samsung έχει επενδύσει πολλά σε πιο παραδοσιακούς τρόπους προώθησης των προϊόντων της και μέχρι τώρα της βγήκε, αλλά δε ξέρουμε αν αυτό τελικά θα τη βάλει και μέσα όταν θα αρχίσουν οι άλλοι να πωλούν και σε αγορές εκτός Ασίας σε μισή τιμή. Εκεί δε σε σώζει καμιά διαφήμιση και κανένα τμήμα μέσα σε ένα πολυκατάστημα αποκλειστικά αφιερωμένο στην εταιρεία σου και τα προϊόντα της.. Είδαμε πόσο εύκολα τελικά ο κόσμος ξέχασε τη nokia που είχε τόσα χρόνια στη κορυφή, η Samsung συγκριτικά με τη nokia και την ιστορία της είναι κομήτης, ούτε 5 χρόνια δεν έχει πού είναι στα πράγματα και απασχολεί τόσο πολύ το αγοραστικό κοινό Θα συμφωνήσω σε αυτά που λες αλλά πάντα θα υπάρχουν άτομα που θα θέλουν flagship devices με αποτέλεσμα σε αναπτυγμενες χώρες τα κινέζικα να τα κοιτάνε κάπως. Για εμένα το πρόβλημα στις ασιατικές αγορές το έχει η Apple πάρα οποιαδήποτε άλλη εταιρία (φίλη μου αεροσυνοδος μου είπε ότι το s5στην Ιαπωνία έχει 300 ευρώ, dual sim). Πιστεύω ότι κάποια στιγμή και μετά το λανσάρισμα των φθηνων Android σε Ινδία κυρίως με κάτω από 100 ευρώ θα οδηγήσει και την Apple σε αυτό (προσπάθησε με το 4αρι νομίζω αλλά 250 ευρώ είναι πολλά) αυτή είναι η διαφορά του της Google. Βλέπε τώρα xiaomi meizu Lenovo και είναι ακόμα πιο δύσκολα τα πράγματα για σαμμυ και Apple...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα