rafail1994 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2014 Από οτι ξέρω όλα τα πετρέλαια κίνησης έχουν βιοντιζελ όπου από οτι άκουσα σιγά σιγά ανεβάζουν και το ποσοστό τους επίσης το "απλό" πετρέλαιο έχει μεγαλύτερο ποσοστό θειου ** απο το vpower , τo vpower είναι καλύτερο & ειδικά για εσένα που έχεις και φίλτρο dpf . **Το να έχει το καύσιμο λιγότερο ποσοστό θειου δεν είναι κακό ,επίσης σε όλα τα καινούρια πετρέλαια εάν βάλεις πετρέλαιο θέρμανσης που έχει πολύ περισσότερο ποσοστό θειου θα κλαις Αφού κάνεις πολλά χιλιόμετρα εκτός μέχρι τα 10000km είναι καλά , οσο βρίσκετε επάνω στο αυτοκίνητο οχι δεν μπορείς . Palawiaris εδώ στην Ελλάδα είναι χαλιά παντού το πετρέλαιο δεν ξέρω γιατί αλλα δεν μπορω να βρω πουθενά καθαρό (εάν δεν έκανα τόσα πολλά χιλιόμετρα δεν θα έπαιρνα με τιποτα θα πήγαινα σε καποιο με αεριο )
trayban Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2014 Γενικά τα καύσιμα στην Ελλάδα είναι τραγικά και είναι όλα ίδια μεταξύ τους, αφού βγαίνουν από 2 πηγές. Ώρες ώρες σκέφτομαι ότι έκανα χαζομάρα που πήρα πετρέλαιο
lary7 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2014 Γενικά τα καύσιμα στην Ελλάδα είναι τραγικά και είναι όλα ίδια μεταξύ τους, αφού βγαίνουν από 2 πηγές. Ώρες ώρες σκέφτομαι ότι έκανα χαζομάρα που πήρα πετρέλαιο Δεν φταινε οι πηγες τοσο οσο ο τελικος πωλητης, δηλαδη τα πρατηρια. Εκει γινεται το μεγαλο παρτυ με νοθειες, μη κατασταλαγμενα καυσιμα, δεξαμενες που δεν εχουν καθαριστει ποτε κτλ.
nick#18 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2014 Δεν φταινε οι πηγες τοσο οσο ο τελικος πωλητης, δηλαδη τα πρατηρια. Εκει γινεται το μεγαλο παρτυ με νοθειες, μη κατασταλαγμενα καυσιμα, δεξαμενες που δεν εχουν καθαριστει ποτε κτλ. Ακριβος ετσι την εχω πατησει με 2 πρατηρια στην περιοχη μου -.- μια revoil που ειχε θεμα με υγρασιες και εκανε διακοπες κλπ και δεν βρισκαμε τι φταιει...και ενα ΑΠ συνοικιακο το οποιο ενω ειχε καλη βενζινη ποιοτικα με εκανε να αλλαξω 2 φιλτρα σε ενα 6μηνο οπως και να καθαρισω το ντεποζιτο...
palawiaris Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2014 Επίσης να αναφέρω ένα ακόμα πρόβλημα των πετρελαιοκινητήρων. http://www.e90-forum.de/board17-e9x-forum-allgemein/e90-e91-e92-e93-motor-getriebe-auspuff/28484-agr-abklemmen/index2.html Δέστε τις εικόνες στην μέση περίπου πόση μπίχλα μαζεύουν οι κινητήρες. Και στο δικό μου ήταν περίπου σε μια τέτοια κατάσταση,πολύ καλύτερη από των εικόνων. Η λύση ένα σπρέι της liqui moly δεν θυμάμαι πιο,κανα 35άρι έκανε μου είπε το συνεργείο. Εγώ κρατούσα σταθερά περίπου 2500 στροφές και αυτός ψέκαζε μέσα. Μετά έσβησε τα λάθη που βγήκαν στον εγκέφαλο και τέρμα.Το πόση καλή δουλειά έγινε,δεν είδα. Για να έβγαινε αυτό το ματζαφλάρι και να καθαριζόταν στο χέρι,ήθελε πολυυύ δουλειά.
rafail1994 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2014 Στα πόσα χιλιόμετρα την καθάρισες ; το καλύτερο είναι να την βγάλεις εκτός και να την τρίψεις με οδοντόβουρτσα γιατί μονό με σπρέι δεν καθαρίζει και πολύ καλά . Από εβδομάδα που θα έχω χρόνο θα την βγάλω και εγω γιατί έφτασα τα 100.000χλμ και δεν την καθάρισα
Antwni Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2014 Για ποιο αυτοκίνητο μιλάμε ; το ότι του βάζεις σε δυο πρατήρια δεν μπορείς να ξέρεις εάν είναι καλό το πετρέλαιο (την έπαθα και εγώ ) , μην παίζεις συνέχεια με τα λάδια βάζε αυτά που στρώθηκε ο κινητήρας επίσης αυτό το μισό λίτρο /γέμισμα δεν το κατάλαβα . Τα λάδια τα αλλάζουμε ανάλογα την χρήση και τον τύπο του λαδιού εάν κανείς όλα σου τα χιλιόμετρα μέσα στην πολη max κάθε 5000χλμ -7000χλμ με ημισυνθετικα . Υπεροβλή πιστεύω να αλλάζεις λάδια κάθε 5.000χλμ...
rafail1994 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2014 Εάν πήζεις όλη μέρα μέσα στην κίνηση και το μοτέρ δουλεύει με της ώρες δεν το θεωρώ υπερβολή να τα αλλάζεις στης 5.000-7000χλμ. Γενικά τα καύσιμα στην Ελλάδα είναι τραγικά και είναι όλα ίδια μεταξύ τους, αφού βγαίνουν από 2 πηγές.Ώρες ώρες σκέφτομαι ότι έκανα χαζομάρα που πήρα πετρέλαιο Εάν κανείς πολλά χιλιόμετρα πάνω από 40000χλμ τον χρόνο με τα περισσότερα εκτός πιστεύω αξίζει εάν μιλάμε για καμιά 20000χλμ το πολυ θεωρώ τα αλλα καύσιμα ποιο σοφή επιλογή
palawiaris Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2014 Στα πόσα χιλιόμετρα την καθάρισες ; το καλύτερο είναι να την βγάλεις εκτός και να την τρίψεις με οδοντόβουρτσα γιατί μονό με σπρέι δεν καθαρίζει και πολύ καλά . Από εβδομάδα που θα έχω χρόνο θα την βγάλω και εγω γιατί έφτασα τα 100.000χλμ και δεν την καθάρισα Πέρσι το έκανα και είχα πάνω από 210000 χλμ.Ακριβώς δεν θυμάμαι.Δεν είχε πάντως την μπίχλα της εικόνας.Είχε όμως πάλι αρκετό.Σκόνη με μαύρη μπίχλα.Και πολύ πιστεύω ότι όλοι οι πετρελαιοκινητήρες τα ίδια χάλια έχουν.
trayban Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Το πήγα το πουντο για καθάρισμα της Βαλβίδας,έσβησα και τη βλάβη με το obd αλλά μάλλον ο μάστορας δε καθάρισε καλα,γιατι τη ξαναπέταξε...
rafail1994 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Τι εννοείς την ξαναπέταξε ,το error ; , 20.000χλμ έχεις ακόμη τζάμπα λεφτά έδωσες δεν νομίζω να μάζεψε πράγμα ακόμη Πέρσι το έκανα και είχα πάνω από 210000 χλμ.Ακριβώς δεν θυμάμαι.Δεν είχε πάντως την μπίχλα της εικόνας.Είχε όμως πάλι αρκετό.Σκόνη με μαύρη μπίχλα.Και πολύ πιστεύω ότι όλοι οι πετρελαιοκινητήρες τα ίδια χάλια έχουν. Ναι όλοι το έχουν αυτό το θέμα ...δεν είναι πρόβλημα έτσι λειτούργει .Σαν την πεταλούδα είναι ένα πράγμα
trayban Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 φιλτρο πετρελαίου,καθε ποτε αλλάζουμε; προσέχω κατι ή ολα τα συμβατα καλα ειναι;
nickolas Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2014 Επίσης να αναφέρω ένα ακόμα πρόβλημα των πετρελαιοκινητήρων. http://www.e90-forum.de/board17-e9x-forum-allgemein/e90-e91-e92-e93-motor-getriebe-auspuff/28484-agr-abklemmen/index2.html Δέστε τις εικόνες στην μέση περίπου πόση μπίχλα μαζεύουν οι κινητήρες. Και στο δικό μου ήταν περίπου σε μια τέτοια κατάσταση,πολύ καλύτερη από των εικόνων. Η λύση ένα σπρέι της liqui moly δεν θυμάμαι πιο,κανα 35άρι έκανε μου είπε το συνεργείο. Εγώ κρατούσα σταθερά περίπου 2500 στροφές και αυτός ψέκαζε μέσα. Μετά έσβησε τα λάθη που βγήκαν στον εγκέφαλο και τέρμα.Το πόση καλή δουλειά έγινε,δεν είδα. Για να έβγαινε αυτό το ματζαφλάρι και να καθαριζόταν στο χέρι,ήθελε πολυυύ δουλειά. Ο κινητήρας είναι φυσιολογικά βρώμικος μέσα από τα πρώτα χιλιόμετρα που θα κάνεις. Αν η βρωμιά δε φτάσει στο σημείο που δείχνουν οι φωτογραφίες που παρέθεσες δε νομίζω να καταλάβει κανείς πρόβλημα. ...και τέτοια εικόνα θέλει τουλάχιστον 150.000χλμ. για να γίνει. Με το σπρέυ όμως βάζεις όλη αυτή τη μπίχλα να διανύσει όλο τον κινητήρα. Που ξέρεις που θα κάτσει και τι ζημιά θα κάνει? Οπότε άποψή μου είναι αν δε δημιουργεί πρόβλημα δεν το πειράζουμε. H v power έχει λίγο βιοτέτοιο,χαμηλότερο ποσοστό όμως από το κανονικό πετρέλαιο.Τουλάχιστον στην Γερμανία που μένω έχει ένα μικρό ποσοστό.Η μόνη εδώ (γερμανία) που δεν έχει είναι η aral,και από αυτή βάζω συνέχεια μιας και είναι πιο φτηνή από Shell v-power. Αλλά για Ελλάδα τι γίνεται; Πάντως κάθε φορά που έρχομαι άδεια Ελλάδα με το αμάξι παρατηρώ ότι η ένδειξη αλλαγής DPF όλο και κατεβαίνει. Πέρσι ήθελε αλλαγή στα 190000 χλμ,φέτος στα 160000 χλμ.Έχω ήδη 232000 χλμ.αλλά μέχρι τώρα κανένα πρόβλημα. Πολύ πιστεύω τα ελληνικά πετρέλαια είναι μάπα από ποιότητα ή τα νοθεύουν πολύ. -Λαδάκι 2Τ βάζε,δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.Αν και η γνώμη μου είναι να βάζεις λιγότερο.Και εγώ έβαζα παλιότερα,αλλά βρες κάτι που δεν αφήνει κατακάθια ή να καπνίζει. Το φίλτρο όταν το αλλάξεις,κόψε το στην μέση και δες πως θα είναι μέσα. Δηλαδή το DPF σου τώρα σου λέει αλλαγή σε 232.000 + 160.000= περίπου στα 400.000χλμ.? Μια χαρά! Ένας κινητήρας βενζίνης εδώ θα ήταν τέρας αξιοπιστίας αν έφτανε αυτά τα χιλιόμετρα! Μεταξύ πέρισυ και φέτος που έπεσε το διάστημα αλλαγής από τα 190.000χλμ. στα 160.000χλμ. πόσα χλμ. έκανες? Πάντως έχουμε προηγμένα διυλιστήρια στην Ελλάδα και βγαίνουν καλά πετρέλαια. Με τη νοθεία είναι το θέμα... Οπότε βρείτε καλά πρατήρια.
trayban Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2014 Το dpf πώς μπορώ να το ελέγξω; Άλλαξα και φίλτρο πετρελαίου τώρα στη συντήρηση επειδή δεν ήξερα στα πόσα αλλάζει... Υπάρχει κάποιο χιλιομετρικο όριο ή αλλάζει μια το χρόνο; Στη φωτο ειν το παλιό, πώς σας φαίνεται; Το αυτοκίνητο είναι grande punto 1,3multijet.
palawiaris Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2014 Nikcolas για την ένδειξη DPF δεν γράφει τα χιλιόμετρα που έκανες + πόσο ακόμα θέλει,αλλά το ότι στα 160000 χλμ έπρεπε ήδη να αλλαχτεί. Για τον καθαρισμό πεταλούδας ναι συμφωνώ αλλά μερικά αμάξια τα σχεδίασαν τσομπάνηδες όπως το δικό μου, και για να κάνεις τέτοια δουλειά θέλει πολλές ώρες. Να σκεφτείς θέλω 2 ώρες + μόνο να αλλάξω το φίλτρο του αέρα.Το ίδιο και η BMW,χρεώνει 2 ώρες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα