trayban Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 2014 Γράψτε καμιά συμβουλή για τη συντήρηση του κινητήρα.
NT1G Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Κάνε που και που χιλιόμετρα εκτός πόλης για να καθαρίζει το φίλτρο σωματιδίων.
palawiaris Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 V-power ή τι άλλο υπάρχει και τακτικές αλλαγές λαδιών
trayban Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Ως τώρα έχω κάνει 18000 χλμ σε 8 μήνες. Του βάζω μόνο σε 2 πρατήρια, τελευταία 5-6 γεμισματα vpower diesel, του έκανα ένα γέμισμα με καθαριστικό μπεκ της wurth, τώρα θα του κάνω δύο γεμισματα με δεκαρακι λάδι, μισό λίτρο/γέμισμα. Αλλαγή λάδια κάθε 8-9χιλιαδες.αλλα;
rafail1994 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Για ποιο αυτοκίνητο μιλάμε ; το ότι του βάζεις σε δυο πρατήρια δεν μπορείς να ξέρεις εάν είναι καλό το πετρέλαιο (την έπαθα και εγώ ) , μην παίζεις συνέχεια με τα λάδια βάζε αυτά που στρώθηκε ο κινητήρας επίσης αυτό το μισό λίτρο /γέμισμα δεν το κατάλαβα . Τα λάδια τα αλλάζουμε ανάλογα την χρήση και τον τύπο του λαδιού εάν κανείς όλα σου τα χιλιόμετρα μέσα στην πολη max κάθε 5000χλμ -7000χλμ με ημισυνθετικα . Επίσης όσο ποιο συχνά μπορείς να αλλάζεις φίλτρο αέρος , φίλτρο πετρελαίου , ακόμη είσαι νωρίς άλλα κατά της 100.000χλμ έλεγχος και εάν έχουν θέμα καθαρισμός μπεκ , έλεγχος του turbo εάν βρίσκεται σε καλή κατάσταση (εάν "τρώει" πολύ λαδί θέλει προσοχή ). Έχει δεν έχει φίλτρο σωματιδίων εάν μέσα σε μια εβδομάδα όλα τα χιλιόμετρα γίνονται σταματά ξεκινά θέλεις τουλάχιστον μια μέρα μια μεγάλη απόσταση εκτός με αρκετό ζόρισμα για να ξεμπουκώσει , επίσης ένας καθαρισμός στην egr δεν βλάπτει άλλα έχεις λίγα χιλιόμετρα ακόμη για να αγχώνεσαι !
NT1G Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 επίσης αυτό το μισό λίτρο /γέμισμα δεν το κατάλαβα . Επίσης όσο ποιο συχνά μπορείς να αλλάζεις φίλτρο αέρος , φίλτρο πετρελαίου , ακόμη είσαι νωρίς άλλα κατά της 100.000χλμ έλεγχος και εάν έχουν θέμα καθαρισμός μπεκ , έλεγχος του turbo εάν βρίσκεται σε καλή κατάσταση (εάν "τρώει" πολύ λαδί θέλει προσοχή ). Έχει δεν έχει φίλτρο σωματιδίων εάν μέσα σε μια εβδομάδα όλα τα χιλιόμετρα γίνονται σταματά ξεκινά θέλεις τουλάχιστον μια μέρα μια μεγάλη απόσταση εκτός με αρκετό ζόρισμα για να ξεμπουκώσει , επίσης ένας καθαρισμός στην egr δεν βλάπτει άλλα έχεις λίγα χιλιόμετρα ακόμη για να αγχώνεσαι ! Εγώ κατάλαβα οτι θα βάλει λάδι μέσα στο πετρέλαιο για 2 γεμίσματα.
rafail1994 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Κατάλαβα .... τα συλληπτήρια μου , ήταν καλό αυτοκίνητο Θέλω να μας πει ποιος του ειπε να κάνει τέτοιο πράγμα και γιατί ειμαι περιεργος
Liverpool89 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Πετρελαιο, χαμηλες στροφες υψηλη ροπη. Βενζινη, υψηλη ροπη σε υψηλες στροφες. Πατηστε εδω που λεει κλασματα να δειτε πως γινεται η παραγωγη τους http://digitalschool.minedu.gov.gr/modules/ebook/show.php/DSGYM-C102/362/2434,9315/extras/Activities/KEF3_2_3_ACT_distillation/distillation_box.html
nick#18 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 Εγώ κατάλαβα οτι θα βάλει λάδι μέσα στο πετρέλαιο για 2 γεμίσματα. Αυτο ακριβος κανει... και καλα κανει αλλα μπορει να βαζει λιγο πολυ! Κατάλαβα .... τα συλληπτήρια μου , ήταν καλό αυτοκίνητο Θέλω να μας πει ποιος του ειπε να κάνει τέτοιο πράγμα και γιατί ειμαι περιεργος Κοιτα δεν ειμαι ειδικος ουτε τα χω ψαξει τα diesel αλλα τα πετραιλαια μας εχουν λεει αρκετο ποσοστο σε biodiesel κατι που αλλαζει τα φωτα στα μπεκ και τις αντλιες σε αρκετα μοντελα κυριως γερμανικα οποτε λεει για εξτρα λιπανση 1-2 καπακια λαδι σε καθε γεμισμα.. οχι τοσο πολυ.. Παντως ζημια δεν παιζει να κανει.. και στη βενζινη αν στο ντεποζιτο ολο βαλεις 1-2 καπακια 2t λαδι δεν θα γινει κατι... στα καρμπυρατερ ειδικα...
palawiaris Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 Αυτό με το λάδι ισχύει.Λιπαίνει μπεκ και αντλία.Θέλει ημισυνθετικό συνήθως ή απλό για δίχρονα μηχανάκια που δεν αφήνει καπνό ή κατακάθια στο κάψιμο,για να μην γεμίζει το dpf.Το liqui moly 1052 είναι καλό και θέλει 1:250 κάπου 200-250 ml ανα 60 λίτρα. Παλιά έβαζα στο δικό μου.Από τότε που βάζω ενισχυμένο πετρέλαιο τα έχει αυτά ήδη μέσα και δεν ξαναέβαλα.Ακόμα και το liqui moly super diesel additiv που βάζω ανά τετράμηνο αυτή την δουλειά κάνει. -Kαι το απλό το λάδι για 2T της ravenol είναι πολύ καλό για μίξη με πετρέλαιο.
rafail1994 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 Το φαντάστηκα ότι ήταν για αυτόν τον λόγο αλλα είπα να ρωτησω μπας και βγήκε κανένα καινούριο φρούτο . Όλο το σύστημα τροφοδότησης κανονικά λιπαίνεται με το καύσιμο και δεν έχεις ποτέ πρόβλημα τώρα λόγο biodiesel η αλήθεια είναι οτι αφήνει παρά πολλά κατάλοιπα μια μούργα (στο δικό μου καθάρισα όλο το ντεπόζιτο και έβγαλε της παναγίας τα μάτια χώρια τα δυο φίλτρα μέσα σε 10000χλμ πήγαν για πέταμα ) , από την στιγμή που βάζεις καλό πετρέλαιο και μια στης τόσες βάζεις και ένα καθαριστικό ενισχιτικό πετρελαίου δεν θα έχεις κανένα πρόβλημα . Ότι λαδί και να βάλεις μέσα πέρα από τα λάδια που βάζουμε στα δίχρονα όπως ειπε και ο palawiaris (αν και για μενα μην βάζετε τίποτα) όταν καίγονται αφήνουν ένα σορό κατάλοιπα όποτε αντί για καλύτερο καταστρέφεται τον κινητήρα σας χωρίς να το καταλάβετε, σκεφτείτε μονό τι καρβούνιασμα θα έχετε μέσα στα μπεκ στης βαλβίδες στην εισαγωγή μέσα στον κινητήρα κτλ χώρια που λερώνετε τζάμπα τα φίλτρα .
trayban Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 28 Σεπτεμβρίου 2014 Είχα διαβάσει ότι το vpower έχει βιοντιζελ κ είναι χαμηλό σε θείο και ξεραινει τα λαστιχακια από τις τρόμπες, οπότε καλό είναι να βάζω κάθε 10κ χλμ μισό λίτρο δεκαρακι για 2 γεμισματα. Τα πιο πολλά χλμ τα έχω εκτός πόλης. Αύριο θα αλλάξω τα λάδια μετά από 9κ. Το φίλτρο πετρελαίου, μπορώ ν το ελέγξω κάπως;
NT1G Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2014 Όλα τα πετρέλαια και οι βενζίνες εδώ και καμία 6ετία και, είναι χαμηλά σε θείο, οπότε φαντάζομαι θα το προέβλεψαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες για τα ελαστικά και μη, μέρη.
palawiaris Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 29 Σεπτεμβρίου 2014 H v power έχει λίγο βιοτέτοιο,χαμηλότερο ποσοστό όμως από το κανονικό πετρέλαιο.Τουλάχιστον στην Γερμανία που μένω έχει ένα μικρό ποσοστό.Η μόνη εδώ (γερμανία) που δεν έχει είναι η aral,και από αυτή βάζω συνέχεια μιας και είναι πιο φτηνή από Shell v-power. Αλλά για Ελλάδα τι γίνεται; Πάντως κάθε φορά που έρχομαι άδεια Ελλάδα με το αμάξι παρατηρώ ότι η ένδειξη αλλαγής DPF όλο και κατεβαίνει. Πέρσι ήθελε αλλαγή στα 190000 χλμ,φέτος στα 160000 χλμ.Έχω ήδη 232000 χλμ.αλλά μέχρι τώρα κανένα πρόβλημα. Πολύ πιστεύω τα ελληνικά πετρέλαια είναι μάπα από ποιότητα ή τα νοθεύουν πολύ. -Λαδάκι 2Τ βάζε,δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.Αν και η γνώμη μου είναι να βάζεις λιγότερο.Και εγώ έβαζα παλιότερα,αλλά βρες κάτι που δεν αφήνει κατακάθια ή να καπνίζει. Το φίλτρο όταν το αλλάξεις,κόψε το στην μέση και δες πως θα είναι μέσα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα