Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Με τα υλικα που εχουμε στα χερια μας αυτη την στιγμη, ειναι αδυνατον.

 

Ως Μηχανικός Επιστήμης και Τεχνολογίας Υλικών - Χημικός Μηχανικός, τα υλικά, αν και αποτελούν το βασικότερο ζήτημα για την ΥΛΟΠΟΊΗΣΗ του έργου, αποτελούν επίσης και το τελευταίο πρόβλημα για την επιτυχή σταθεροποίησή του. Η πρόοδος στα υλικά θα γίνει, όπως έγινε και με κάθε περίπτωση ανθρωπίνου τεχνολογικού ονείρου εδώ και εκατοντάδες χρόνια.

 

Το βασικότερο πρόβλημα είναι η διατήρηση του έργου. Το πως θα αποφευχθεί η καταστροφή του ή η οποιουδήποτε είδους δυσλειτουργία του από έναν τόνο εξωτερικούς παράγοντες, π.χ. διαστημικά σκουπίδια και οτιδήποτε μπορεί να το καταστρέψει με μεγάλες ταχύτητες πρόσκρουσης, όπως και από πολλούς εσωτερικούς, όπως η μη δαπανηρή λειτουργία του, και η συνεχής διασύνδεσή του με την ατμόσφαιρά μας χωρίς να διατίθενται δεκάδες εκατομμύρια για την εβδομαδιαία συντήρηση του στα αρχικά του στάδια.

 

Τρόποι για να ανταποκριθεί σε δυνάμεις όπως το βάρος του υπάρχουν. Πρόκειται για θέμα και υλικών, και σχεδιασμού. Αλλά ο σχεδιασμός γίνεται συνήθως υπό τους αριθμούς των μηχανικών ιδιοτήτων των υλικών.

 

Συνιστώσες, συνιστώσες, και πολλές άλλες συνιστώσες. Τα υλικά, υπό συνεχόμενη εξέλιξη. Θα παίξουν, βεβαίως και θα παίξουν έναν σημαντικότατο ρόλο στην αντιμετώπιση κάποιων από τα προβλήματα που περιγράφω παραπάνω, αλλά τουλάχιστον στα αρχικά στάδια της υλοποίησης και σχεδίων συντήρησης, υπάρχουν σημαντικότερα στοιχεία που πρέπει να διερευνηθούν. Και σε μεταγενέστερα στάδια, τα "καλύτερα" υλικά θα παίξουν το ρόλο της υποβοήθησης ως προς την καλύτερη, και κάποια στιγμή κάλλιστη συμπεριφορά του συστήματος. Τα υλικά πάντα βελτιστοποιούν ένα έργο σε μεταγενέστερα στάδια. Στα πρωταρχικά, απαιτείται αυστηρός προσδιορισμός και αναλυτικότατη έρευνα όλων των παραγόντων που θα επηρεάσουν το οτιδήποτε. Και αυτή η διαδικασία είναι για ένα τέτοιο εγχείρημα δυσκολότερη από την εφεύρεση καινοτόμων υλικών. Αυτά, με το χρόνο θα έρθουν. Ακόμα και αν τώρα στέκονται εμπόδιο στην πραγματική υλοποίηση. Δε μιλώ καν για το κόστος τώρα. Ασύλληπτα ποσά. Αλλά επίσης δε γνωρίζουμε ποιο θα είναι το κόστος και με ένα optimal υλικό. Μη νομίζεται ότι η συντήρηση θα γίνει φθηνότερη επειδή θα υπάρξει κατάλληλο υλικό. Και πάνω απ'όλα, με τι rates θα ξοδέψει άλλους πόρους το εν λόγω σύστημα? Και ποιοι θα είναι αυτοί?

 

Τι εννοώ σε τελικές γραμμές? Ένα παράδειγμα: έχουμε τα υλικά, όλα όμορφα και ωραία. Παρουσιάζεται πρόβλημα σε μέρος του έργου το οποίο βρίσκεται στη Θερμόσφαιρα (80km). Πως θα επισκευασθεί? Θα είναι πιθανό το drag-and-fix κομματιών σε μέρη όπου ακόμα δε μπορούμε να επιζήσουμε λόγω πανύψηλων θερμοκρασιών? Πόσο θα κοστίσει ο σχεδιασμός του οποιοδήποτε drone για να αντέχει τις συνθήκες εκεί ώστε να επισκευάσει κάτι? Τα ερωτήματα για να δοθούν ρεαλιστικές λύσεις σε όλους αυτούς τους παράγοντες είναι πάρα πολλά. Και τα υλικά θα μπορέσουν να τα λύσουν από μόνα τους πολύ αργότερα. Πιθανότατα δε θα ζήσουμε για να δούμε τέτοιο επίτευγμα, με εξαίρεση κάποιο ενδεχόμενο break-through που θα αφήσει εποχή.

 

"Ένα άψογο υλικό θα δώσει πάντα μια λύση σε ένα κατασκευαστικό πρόβλημα. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι η λύση για την αρχική υλοποίησή του βρίσκεται μόνο στο υλικό. Η έρευνα των υλικών, όσο διασκεδαστικά κομψή και δύσκολη είναι, τόσο μικρότερο ρόλο παίζει στον μηχανικό σχεδιασμό ενός τιτάνα." -Massachusetts Institute of Technology

  • Like 6
Δημοσ.

Ξέχασα να αναφέρω και το βάρος που θα πρέπει να αντέχει κάθε σημείο του σύρματος. Κάθε σημείο θα πρέπει να σηκώνει το βάρος του υπόλοιπου σύρματος προς τη Γη. Αυτό σημαίνει όσο ανεβαίνουμε τόσο μεγαλύτερη τάση ασκείται στο σύρμα (μιλάμε για εκατομμύρια τόνους). Η λύση είναι να αυξάνεται η διατομή όσο ανεβαίνουμε, αλλά αυτό σημαίνει και μεγαλύτερο βάρος. Δεν υπάρχουν υλικά τέτοιας αντοχής με "λογικό" κόστος σήμερα και ούτε και το 2050.

  • Like 1
Δημοσ.

Φτιάξτε και μια σκαλίτσα δίπλα σε περίπτωση που μείνει και δεν έρθει η πυροσβεστικη με καναντερ να απεγκλωβίσει τους επιβαίνοντες.

  • Like 1
Δημοσ.

Ξέχασα να αναφέρω και το βάρος που θα πρέπει να αντέχει κάθε σημείο του σύρματος. Κάθε σημείο θα πρέπει να σηκώνει το βάρος του υπόλοιπου σύρματος προς τη Γη. Αυτό σημαίνει όσο ανεβαίνουμε τόσο μεγαλύτερη τάση ασκείται στο σύρμα (μιλάμε για εκατομμύρια τόνους). Η λύση είναι να αυξάνεται η διατομή όσο ανεβαίνουμε, αλλά αυτό σημαίνει και μεγαλύτερο βάρος. Δεν υπάρχουν υλικά τέτοιας αντοχής με "λογικό" κόστος σήμερα και ούτε και το 2050.

 

 

 

 

αλλα και οσο απομακρυνομαστε απο την γη μειωνεται και η βαρυτητα

  • Like 1
Δημοσ.

Και εγω όταν έβλεπα το back to the future όταν ήμουνα μικρο, πίστευα ότι θα είναι διαφορετικά τα πράγματα στο μέλλον.

 

Αυτη πρέπει να είδανε το Elysium τώρα τελευταία !?

 

Ρε  πρώτα φτιάξτε κανένα ιπτάμενο πατίνι.

  • Like 1
Δημοσ.

Ρε τι λενε τωρα που το ξαναβλεπω.

 

Απο τοσα πραγματα που μπορουνε να φτιαξουν, διαλεξαν το ασανσερ.

 

ΤΟ ΑΣΑΝΣΕΡ, ΤΟ ΑΣΑΝΣΕΡ ????

 

Ρε παμε καλα μονο και μονο που το σκεφτικα ειναι βλακες και πρεπει να τους πυροβολησουν, ΟΧΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ "ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ" ΣΕ ΑΥΤΟ.

Δημοσ.

Σε 35 χρόνια, αν δε με έχει προλάβει το μοιραίο, το πιθανότερο είναι να έχω πολύ πιο βασικά πράγματα να ρυθμίσω (πχ μη ξεχάσω το χάπι για την πίεση) και θα ανυπομονώ να δω την επετειακή 500η τηλεοπτική προβολή της Αλίκης στο Ναυτικό (άσκηση για το Alzheimer). 

Δημοσ.

and the winnner is

Η εταιρεία γνωρίζει πως η κατασκευή ενός ανελκυστήρα διαστήματος δεν είναι κάτι εύκολο, κυρίως γιατί αρκετά από τα υλικά που απαιτούνται δεν είναι διαθέσιμα. Ευελπιστεί όμως πως η ανάπτυξη της νανοτεχνολογίας άνθρακα θα βοηθήσει ώστε το μεγαλεπήβολο σχέδιο να γίνει πραγματικότητα.
 

Δημοσ.

ρε αφηστε τα αυτα και κοιταξτε προς τον διακτινισμο

 

η την αντιβαρυτητα.

Ο ανελκυστηρας θα εχει και κωδων κινδυνου;

 

οχι,αλεξιπτωτα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...