thanosrx8 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2014 Καλησπερα,ανοιγω το συγκεκριμενο θεμα με ενα περιστατικο που ειχα σημερα και θα ηθελα μερικες συμβουλες/γνωμες ή αν εχει τυχει σε κανεναν κατι παρομοιο και πως το αντιμετωπισε.To the point λοιπον,σε ταξιδι σημερα απο Λαρισα,Θεσσαλονικη και παλι πισω μου ετυχε το συγκεκριμενο συμβαν. Στα φαναρια του city gate βγαινοντας για εθνικη,προσπερναω αστικο για να μπω μεσαια λωριδα για να περιμενω στο φαναρι,με ταχυτητα περιπου 40-50 χιλιομετρα. Κατα την προσπεραση κλειδωνει το τιμονι με αποτελεσμα να φρεναρω και να βγω ο μισος στην αριστερη λωριδα,παλι καλα που ηταν κοκκινο το φαναρι,και δεν ερχοταν κανενας μαλλια απο πισω. Εν τελει ψιλοχεσμενος ξαναβαζω μπρος και το τιμονι δεν ειχε καθολου αποκριση,πανω κατω αποκριση οπως οταν ειναι σβηστο. Επειχειρω 4 φορες ανοιγμα κλεισιμο της μιζας προσπαθοντας να κουνισω το τιμονι ενω την τελευταια φορα εβαλα αρκετη δυναμη και επιτελους ηρθε στα ισια του. Το αυτοκινητο ειναι ενα peugeot 407,2009 μοντελο,η τελευταια γενια των 407 που βγηκε,1.800cc με 51,000χλμ. Εντωμεταξυ αριστα συντηρημενο με τα προβλεπομενα service του και χρηση κυριως μονο σε ταξιδια μιας και οι γονεις μου εχουν 2ο αμαξι για τις μετακινησεις τους και το συγκεκριμενο βγαινει ελαχιστα. Δεν ξερω τι θα γινοταν αν το παθαινα ενω βρισκομουν στην ε.ο με 100+ χιλιομετρα,σιγουρα παντως οχι στην θεση να γραφω αυτο το ποστ. Επισης στο γυρισμο που απο την τρομαρα πηγαινα μαξ με 90 παρατηρησα ενα τραβηγμα του αυτοκινητου προς τα δεξια. Να επισημανω οτι φοραει 3 μηνων λαστιχα με λιγοτερο απο 2000 χιλιομετρα και εχει γινει ζυγοσταθμιση/ευθυγραμιση κατα την αλλαγη. Σταματησα και σε βενζιναδικο της κατερινης να ελεγξω πιεση ελαστικων και ηταν οκ! Μπορω να κανω κατι με αυτη την περιπτωση? Προφανως δεν μπορω να ζητησω καποια αποζημιωση μιας και δεν μπορει να αποδειχτει αυτο που λεω μιας και δεν μπλεχτηκα με ατυχημα ωστε να ελεγχθει απο εμπειρογνωμονες και το αμαξι ειναι εκτος εγγυησης απο τα τελη του 2010 αλλα ειναι ανεπιτρεπτο για καινουριο αυτοκινητο να σε βαζει σε τετοιο κινδυνο εκει που δεν το περιμενεις. Ο πατερας μου λεει οτι δεν του εχει ξανατυχει και αυριο θα περασουμε απο την αντιπροσωπια να δουμε τι θα γινει με το θεμα. Ευελπιστω να λυθει γιατι δεν ειναι καθε μερα πασχαλια
dimitrisOP Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2014 αστοχια υλικου τιποτα παραπανω το ειχα παθει σε ενα clio του 2000
gdriver Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2014 εννοείς πως το τιμόνι κλείδωσε όπως όταν βγάζεις τα κλειδιά από τη μίζα ή απλώς σταμάτησε η υποβοήθηση και το τιμόνι έγινε πολύ βαρύ;
haris_216 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 24 Σεπτεμβρίου 2014 Αν και δεν το λέει ξεκάθαρα νομίζω από την φράση "δεν ειχε καθολου αποκριση,πανω κατω αποκριση οπως οταν ειναι σβηστο" μάλλον έπαψε να λειτουργεί η υποβοήθηση του τιμονιού και έγινε βαρύ (ίσως και ασήκωτο)
chrisxkar Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 26 Σεπτεμβρίου 2014 εγω απο αυτα που ειπες καταλαβα οτι χαλασε το υδραυλικο συστημα.Παλι καλα που δεν επαθες τιποτα και που δεν σου ετυχε σε καμια προσπεραση στην εθνικη με 140-150
thanosrx8 Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 27 Σεπτεμβρίου 2014 Παιδια κανονικο κλειδωμα. Οπως οταν σβηνεις μιζα. Η ηλεκτρικη υποβοηθηση δεν λειτουργουσε για 4 φορες δοκιμαζοντας να βαλω μπρος.
kuzko21 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 και τωρα λειτουργει οπως πριν? να το πας να το κοιταξουν και αν βρουν το οτιδηποτε να τους αλλαξεις τον αδοξαστο
gdriver Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 μάλλον δεν ήμουν πολύ σαφής. κλείδωμα κολώνας τιμονιού εννοούμε όταν βγάλεις τα κλειδιά από τη μίζα και γυρίζεις με δύναμη το βολάν (στεφάνη) προκειμένου να κάνει το χαρακτηριστικό κλικ του κλειδώματος της κολώνας . είναι η αντικλεπτική ασφάλεια αυτή. είναι καθαρώς μηχανικό γρανάζι και ουδεμία σχέση έχει με υποβοήθηση. εάν κατάλαβα καλά εσυ λές πως σταμάτησε η υποβοήθηση και το τιμόνι απέκτησε χαρακτηριστικά μηχανικού παλιού τιμονιού που ήθελες μούσκουλα σβαντζενέγκερ για να στρίψεις σε χαμηλές ταχύτητες. σε μεγάλες ήταν πολύ εύκολο να στρίψεις. εάν είναι το δεύτερο ,το τιμόνι δεν σταματάει να λειτουργεί απλώς το δουλεύεις μηχανικά και στις υψηλές ταχύτητες γίνεται ολοένα και ελαφρύτερο. στις χαμηλές πρέπει να είσαι ο hulk για να στρίψεις , αλλά και πάλι αυτό δεν είναι κλείδωμα. σε αυτή την περίπτωση αφού αλλάξεις το μοτέρ υποβοήθησης στην κολώνα, για να αποτρέψεις μελλοντική δυσλειτουργία και να τετραπλασιάσεις το χρόνο της ζωής της ,πρέπει να κάνεις 3 απλά πραγματάκια στο αυτοκίνητο , όσο νέο φρέσκο, σύγχρονο και αν είναι. 1
Zus Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Παλιότερα είχα ακούσει για μία παρτίδα VW που κλείδωνε το τιμόνι και σε υψηλές ταχύτητες (όταν λέμε κλείδωνε, εννοούμε κολώνα) Το πας καρφί στο συνεργείο, σίγουρα θα έχουν παρόμοια περίπτωση με τη δική σου και θα γνωρίζουν τι φταίει.
thanosrx8 Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 Μέλος Δημοσ. 30 Σεπτεμβρίου 2014 ναι εννοω κλειδωμα κολωνας τιμονιου με οτι αυτο συνεπαγεται. Κατα καιρους το αμαξι ειχε βγαλει καποια ηλεκτρικα θεματακια οπως πχ,σε υψηλες θερμοκρασιες περιβαλλοντος να μην φαινεται η οθονη του ραδιοφωνου,καποιες φορες να μην δεχεται εντολες το cruise control και το ραδιο,ουτε απο τα χειριστηρια του τιμονιου ουτε απο την κονσολα,δουλευε μονο η ενταση του ραδιοφωνου,κανα 2 φορες βραδι δεν αναβαν τα φωτα (ειναι στην επιλογη auto ουτως ωστε μετα απο συγκεκριμενη φωτεινοτητα του περιβαλλοντος να αναβουν μονα τους) και το τελευταιο θεματακι που εβγαλε ηταν με τον αισθητηρα καταλλυτη που πετουσε ενα μυνημα,και την ημερα που εκλεινε ενα χρονο εκαψε το θερμοστατη σε ταξιδι με αποτελεσμα να το γυρισουμε με την οδικη. Σε συζητηση με στενο φιλο που διαθετουν και αυτοι 407 '04 μοντελο βεβαια,μου επιβεβαιωσε οτι ειχε και αυτος τα παραπανω θεματα στα ηλεκτρικα,εκτος απο τα φωτα που σ αυτον αναβανε χειροκινητα. Στο θεμα με το κλειδωμα του τιμονιου δεν μπορεσαν να απαντησουν και στην αντιπροσωπια υπευθυνα μιας και δεν ειχαν ξανα τετοιο θεμα. Ριξανε το συμβαν στην μιζα και στο γεγονος οτι ισως εγινε κατι τετοιο επειδη ειχα βαρος στα κλειδια. (2 κλειδια αυτοκινητου,4 απ το σπιτι μου και της κοπελας μου,μπρελοκ,και χειριστηριο γκαραζ). Αλλαχτηκε μιζα και μια βδομαδα τωρα δεν παρουσιαστηκε καποιο προβλημα. @gdriver η υποβοηση σταματησε αμεσως μετα,αφου εσβησα το αμαξι,οταν το ξανα εβαλα μπρος δεν υπηρχε υποβοηθηση ουτε για πλακα.Μιλαμε για κλειδωμα κολωνας χωρις το περιθωριο στριψιματος οσο χαλκ και να ειναι ο αλλος. Ψαχνοντας στο νετ μετα το συμβαν ειδα μερικα τετοια παραδειγματα με καποια nissan micra και opel gt που μπλεχτηκαν σε ατυχημα με τετοιο συμβαν και αποζημιωθηκαν. Στην περιπτωση της οπελ διαβαζοντας ειδα οτι ειχαν ανακαλεσει μια σειρα gt,δεν συγκρατησα χρονολογια ομως
gdriver Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2014 φίλε μου το τιμόνι του peugeuot είναι ηλεκτρικό ή υδραυλικό; εάν είναι ηλεκτρικό τότε μπορείς να φτιάξεις και να έχεις εφ'όρου ζωής το κεφάλι σου ήσυχο. να υποθέσω πως όταν το αυτοκίνητο σου ήταν μόλις μερικών εβδομάδων δε σου έκανε τίποτα από αυτά που περιγράφεις. το πρώτο μέλημα είναι να ταχτοποιήσεις λίγο τα ρέυματα του αυτοκινήτου. αυτο θα γίνει με απευθείας σύνδεση του δυναμό στο θετικό πόλο της μπαταρίας με καλώδιο ofc με 2 ή και λιγότερα (0) gauge. το παλιό καλώδιο τροφοδοσίας θα το αφήσεις όπως είναι. να θυμάσαι πως δυστυχώς στα αυτοκίνητα ο πόλος του δυναμό πρώτα συνδέεται στη μίζα και μετά περνά από το θετικό πόλο της μπαταρίας. βάζοντας ένα δεύτερο καλώδιο πολύ ανώτερων χαρακτηριστικών απευθείας από το δυναμό στη μπαταρία χωρίς να παρεμβάλλεται η μίζα κάνεις ενίσχυση παροχής ρεύματος και είναι η σημαντικότερη προσθήκη που πρέπει να κάνεις για να φτιάξεις λίγο τα ρεύματα σου. αργότερα προσθέτεις και 2 γειώσεις (μία δυναμό και μία μηχανή) και καθάρισες από θέμα ρεύματα. όσον αφορά στο κλείδωμα του τιμονιού το θέμα είναι πολύ σοβαρό και θέλει επισκευή η κλειδαριά του τιμονιού. εάν έχεις αντικλειπτικό για το αυτοκίνητο (αυτά που κλειδώνουν το τιμόνι με το ταμπλό) ,τότε θα σου έλεγα ,εφόσον δεν εμπιστέυεσαι την αντικάτάσταση της κλειδαριάς με νέα από την peugeuot καθώς υπάρχει πάλι πιθανότητα να στο κάνει, μπορείς να σπάσεις την ασφαλεια και να μην κλειδώνει καθόλου το τιμόνι και να το ασφαλίζεις με αυτά τα της αγοράς (κάτι λίγο ατσούμπαλα που πιάνουν το τιμόνι και επεκτείνονται μέχρι το ταμπλό). για να σπάσεις την ασφάλεια η διαδικασία είναι απλή αλλά θέλει λίγο εώς πολύ δύναμη. κλείσε τη μίζα εντελώς. βγάλε το κλειδί από την κλειδαριά και στρίψε λίγο το τιμόνι (οριακά) μέχρι να κλειδώσει. τώρα βάλε το κλειδί και θα παρατηρήσεις πως για να ξεκλειδώσεις το τιμόνι πρέπει πάλι λίγο να στρίψεις το τιμόνι και να γυρίζεις την κλειδαριά. εσύ αυτό μην το κάνεις. δηλαδή με το που βάλεις το κλειδί προσπάθησε να το ξεκλειδώσεις χωρίς να στρίψεις τη στεφάνη. με λίγη δύναμη όταν τα καταφέρεις έχεις βγάλει εκτός την ασφάλεια.
markos12345 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 Και σε μένα εν κινήσει κλειδώνει το τιμόνι σε Fiat panda, σβήνω ξαναβάζω μπρός και ξεκλειδώνει, ψάχνω ανάλογη περίπτωση και πως το ελυσε?
nick#18 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 2 ώρες πριν, markos12345 είπε Και σε μένα εν κινήσει κλειδώνει το τιμόνι σε Fiat panda, σβήνω ξαναβάζω μπρός και ξεκλειδώνει, ψάχνω ανάλογη περίπτωση και πως το ελυσε? Εσενα φιλε μου δεν πρεπει να κλειδωνει, απλα χανει την υποβοηθηση γινεται πολυ βαρυ και αναβει το λαμπακι στο ταμπλο οπως σε ολα τα panda. Φανταζομαι δουλευεις και το city που ειναι και αυτο που το κανει να εμφανιζει το προβλημα. Μπορεις να επισκευασεις την κολωνα του τιμονιου σου απο 50 μεχρι 250€ περιπου αναλογα τι χρειαζεται.. 1
panoskatos Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2019 2 ώρες πριν, markos12345 είπε Και σε μένα εν κινήσει κλειδώνει το τιμόνι σε Fiat panda, σβήνω ξαναβάζω μπρός και ξεκλειδώνει, ψάχνω ανάλογη περίπτωση και πως το ελυσε? Το θέμα είναι από το 2014 ,πως το βρήκες δεν ξέρω! Τέλος πάντων, το παλικάρι με το Peugeot του κλείδωσε το τιμόνι σαν να έβγαλε τα κλειδιά και να πάρκαρε. Όπως πολύ σωστά σου λέει ο @nick#18 η δική σου περίπτωση είναι διαφορετική και λογικά οφείλεται σε μεγάλη χρήση της επιλογής city στην υποβοηθηση. Όχι ότι φταις εσύ φυσικά, είναι μια γνωστή αστοχία της fiat σε κάποια μοντέλα. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα